Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. שלום....רכשנו לאחרונה מיצובישי פג'רו קינג שנת 2004, ברכב כמו שחלק מכירים מגיע הרדיו המקורי וישנה אופצייה כמו בכל רכב להוסיף צי'נג'ר כאשר מזמינים את הרכב חדש מן החברה, אנחנו קנינו מבעל הרכב הראשון את הגיפ בלי צינג'ר רק עם הרדיו המקורי. בבית יש לי צינג'ר של סוני עם הבננה שלו אבל החיבור שלו לא מתאים לחיבור של הרדיו בפג'רו. הלכתי למתקין באיזור והוא אמר שאי אפשר לחבר את הבננה בצורה אחרת אלה להחליף רק את הרדיו או לקנות צינג'ר של הפג'רו בחברה שמחירו 3 אלף ש"ח=לא בא בחשבון. אני לא רוצה להחליף את הרדיו ברכב אני רוצה להשאיר אותו. האם אפשר לעשות בכל זא איזו קומבינה?....לקחת את הרדיו למעבדת אלקטרוניקה ולהכין בננה בקצה אחד שתאים לבננה של הסוני בקצה השני?
  2. שלום....היום שמתי לב שיש לי רעש מוזר מן האגזוז יש רעש כמו של "אגזוז לחץ" אבל קצת יותר חלש, יש לציין שהרעש הופיע לאחר יומיים של נסיעה ארוכה יום חמישי שישי נסעתי בערך 600 ק"מ, (אם זה קשור במהירות של 130-140 כל הדרך) האם הבעייה היא מהאגזוז או המנוע? יש רעש דיי יפה.
  3. יש למישהו מושג מי לקח מקום 3 בקטגוריה של 2 סאבים ומעלה? לא נשארתי עד הסוף בסביבות 3 ועשרה נסעתי הייתי חייב לנסוע אני היייתי עם הסופר לאנסר הלבנה שהוציא 137.2. סך הכל היתה תחרות יפה מאוד חבל שבאמת לא היה מאורגן יותר, עד שמצאתי את המקום הסתובבתי סביבו לפחות 10 פעמים עד שיצרתי קשר עם בעל החנות והוא הנחה אותי להגיע, לא נורא נקווה שפעם הבאה יהיה מסודר יותר.
  4. אז מה אתה אומר בעצם להחליף את השמן או שהצמיגות תרד במשך הזמן וזה יחזור להכנס חלק ההילוך???
  5. שלום..יום שבת עשיתי טיפול 10,000 לרכב+החלפת כל הרצועות (כולל טיימינג)+ברקסים וגם שמן גיר. הרכב הוא מצובישי סופר לאנסר גיר רגיל. כאשר אני מניע את הרכב בבוקר ומתחיל בנסיעה ואני כבר נמצא בהילוך שלישי ואני צרך להוריד לשני כדי להאט ההילוך נכנס קשה ממש קשה צריך למשוך את הידית כמה שניות בכוח כדי שיכנס ההילוך וברגע שהוא נכנס הגיר נותן מן מכה כזאת חזקה הוא מרעיש, רק כאשר אני נמצא במהירות ממש נמוכה ואני בשלישי אז ההילוך נכנס חלק לשני. מה הבעיה בעצם? יכול להית בגלל שהשמן שהוחלף חדש בגלל זה לא נכנס חלק כלומר הצמיגות שלו גבוה? המכונאי אמר לי שצריך להחליף כל 90 אלף ק"מ שמן גיר הרכב עשה בסך הכל 70 אלף. יש לציין רק כשהרכב חם כלומר אחרי נסיעה של 20-25 דקות נכנס יותר קל ההילוך. תודה לעוזרים.
  6. זה בעייה לחבר את החלק שנשבר חזרה כי זה מקום קטן אין גישה אפילו לאצבע, החלק שנשבר זה בסך הכל החלק שמחזיק את הכיסוי של הכפתור החלק שבא במגע עם האצבע, בסך הכל חתיכת פלסטיק קטנה שיושבת על איזה פין נישברה.
  7. שלום....לאחרונה(כמעט חודש) הרכב החל לצרוך בצורה גבוה ומשמעותית דלק. כמו שרשום למעלה הרכב מצובישי סופר לנסר שנת 95 גיר רגיל 70 אלף ק"מ. הרכב לפני טיפול 10,000 והחלפת רצועת טיימינג השבוע אני אמור לטפל ברכב, יכול להיות שצריכת הדלק עלתה עקב פילטר דלק סתום? כשאני אומר צריכה עלתה אז זה משהו כמו 7\1 אפילו 6\1 שלפני זה היה 10,9\1, יש לציין שהרכב נוסע מצויין ולא השתנה כלל חוץ מצריכת הדלק. דבר נוסף כמה אמור לעלות החלפת רצועת טיימינג +עבודה?
  8. תודה על התגובות, כמה אמור לעלות לי רק הכיסוי של הכפתור בערך?? האם יש עוד מקומות באיזור העמקים שבצפון? מה זה הדבר הזה אחריות רק על הנייר האוטו באמת עדיין באחריות לפי דעתכם אני אמור ללכת ולדרוש שיחליפו לי את הכפתור?
  9. שלום...נשבר לנו ברכב פגו' 307 שנת 2003 הכפתור שמרים את חלון הנהג, שנמצא בקונסולייה של הנהג. הלכתי לפגו' והם רצו להחליף לי את כל הקונסוליה במחיר של 690 שקל!!! פתחתי את הכפתור בבית ובסך הכל מה שנשבר זה החופה של הכפתור כלומר הכפתור מרים אבל הפלסטיק שבא במגע עם היד נשבר (הטופסן שמחזיק את הכפתור מחובר לקונסוליה שבור) ניסיתי לצלם כמה תמונות אם לא תבינו אני יסביר שנית.
  10. מישהו יכול לעזור?....
  11. ומה התפקיד של המתאם הזה? מה אני אמור לעשות איתו?
  12. אין אף אחד שיכול לעזור בנושא? בכל מקרה העלתי תמונות לא באיכות מי יודע מה של הכרטיס השני משום מה לא הצלחתי להעלות את התמונות שצילמתי במצלמה על הכרטיס רשום MEMORY STICK DUO ADAPTOR
  13. התיבה היא 80 ליטר מכוונת לתדר של 38 HZ היתה בנייה ברכב ופירקתי אותה בגלל זה אני מוכר אותה, תיבת טרפז, עם חלון משתי הכיוונים מבפנים ובחוץ. מבפנים יש ספוג ליופי מחיר מבוקש 250 ש"ח יש על מה לדבר תמונות
  14. VOLVO אני יודע שזה המקום של כרטיס הזיכון יש עוד כרטיס חוץ מהכרטיס שהראת. אני לא מצליח להעלות תמונות של הכרטיס השני לאתר
  15. לפני כחודשיים בערך קניתי מצלמה דיגיטלית של סוני דגם T7 מצלמה ממש טובה, קיבלתי עם המצלמה כרטיס זיכרון של 32MB ועוד איזה כרטיס שאני לא כל כך יודע מה השימוש שלו אני חושב שהכרטיס זיכרון אמור להיכנס בתוכו, חיפשתי מקום במצלמה שהכרטיס אולי אמור להכנס שם אבל אין אף חיבור כזה אולי מישהו יצליח לפענך למה הכרטיס הזה. תודה לעוזרים העלתי קישור למצלמה אם בכל זאת מישהו מכיר http://zap.co.il/compModels.asp?sog=E-Camera&model_id=137843&g=1 ותמונות של הכרטיס
  16. עכשיו לאחר נסיעה עם הרבה לחיצות ברקס חזקות הרעש מתחיל קצת להיעלם, יכול להיות שהרעש נגרם מכך שהרפידות היו נקיות והתחיל להצטבר אבקה מהרפידות? *הרכב בולם מאוד טוב לא נראה לי שהדיסקיות של הברקסים "עשו את שלהם" תודה
  17. אני חושב שלא הבנתם אותי נכון הרכב נעצר (בהתאם לבלימה) אין שריקה מהצלחות בעת בלימה ואין לו בעייה בעצירה כלומר הבלמים מגיבים טוב. מה שאני שואל אם אם אפשר להמשיך לנסוע ברכב כי אין לחריטה הזו חשיבות והיא לא נגרמה מבעייה כלשהי או שישנה בעייה? ומה בקשר לחריקה ? אני ינסה להסביר את הבעייה עוד פעם כאשר אני נוסע לא משנה באיזו מהירות ואני צריך לעצור לשם חנייה, ואני לוחץ די חזק על הבלמים הרכב נעצר בסדר גמור אבל כשהוא מגיע למצב של עמידה מוחלטת הוא מלווה ברעש של מן חריקה.
  18. לפני שבוע בערך התחיל הרעש בעת בלימה חזקה, כאשר אני נוסע לא במהירות גבוה (30-50) ואני בולם באגרסיביות למצב של עצירה מוחלטת הרכב נעצר, אבל יש מן רעש חורק, החריקה נשמעת מהחלק הקידמי ימני (מכיון הצד של הנוסע שלייד הנהג) יכול להיות שהרעש מגיע מהבולם? לא יודע אם זה קשור אבל באותו יום שהחלו החריקות שטפתי את הרכב ובגלגלים קדימה שטפתי בזרם חזק בין הרווחים שיש בג'אנט לכיוון הצלחת של הברקסים. דבר נוסף יצא לי השבוע להתסכל על הצלחות של הברקסים ועל שתי הצלחות הקידמיות יש מן מיגרעת\ חריטה דיי עמוקה על הצלחות בחלקם העליון. הרכב מיצובישי סופר לאנסר 95. תודה לעוזרים
  19. איפה אפשר לקנות K44 הייתי בתחנת דלק טן ואין להם יש להם תוספים אחרים כמה אמור לעלות התוסף הזה?
  20. איסוזו טרופר שנת 98 ידני טורבו דיזל מנוע 3100 צבע ירוק המון תוספות: מדרגות, בולדוג, 7 מקומות, וו גרירה, מגן יטושים, מגני רוח, מגנזיום, אוטו יפייפה יד שנייה, הרכב מעולם לא ירד לשטח שמור ביותר פלאפון 0522520117 או 0528311549 תמונות
  21. מצטרף לשאלה ברשותי מצובישי סופר לאנסר 95 ולפני כל הנעה נדלקת לי נורה של ה Check Engine אבל הרכב נוסע בסדר גמור מעולם לא קרה לי שכבה הרכב....מה בעצם משמעות הנורה הזאתי? היא מתריעה על תקלה כלשהי?
  22. אוקי פירקתי היום את האזעקה ומצאתי את הקופסה שלה, ישנם שתי פנציומטרים אחד SHOCK והשני U.S ולד סיבבתי את שניהם למצב מקסימלי והלד החל להבהב כשזזתי בתוך הרכב וכשניענעתי את הקופסה. האזעקה של חברת SIRIO 777 , כמה אמור לעלות לי מרים חלונות? ולאן אני מחבר אותו?.....לא יודע אם זה קשור מצאתי באחת הבננות של האזעקה את החוטים שנועלים ופותחים את הדלתות אני אמור לחבר לשם את המרים חלונות?
  23. ברשותי מיצובישי סופר לאנסר ברכב מותקנת אזעקה פשוטה (ההזעקה שמגיעה עם הרכב מהחברה) ואמובוליזר של קליפורד. האזעקה מתפקדרת, הבעייה היא שאני רוצה לחבר את חלונות החשמל אלייה ככה שאני דורך אותה החלונות יסגרו גם. דבר נוסף הוא עשיתי בדיקה דרכתי את האזעקה ונשארתי בתוך הרכב זזתי בתוכו כדי לבדוק את גלאי הנפח, והם לא הגיבו כלומר האזעקה לא החלה לפעול, אני יודע שברוב הגלאים יש מאחור אפשרות לכוון אותם ע"י כפתור כיוון, בדקתי מאחורי הגלאים אם ישנו כפתור כיוון אבל אין להם. יש לציין שחיכיתיח משהו כמו 5 דקות כדי שהאזעקה תדרך. אם תוכלו להדריך אותי איך לחבר את האזעקה אודה מאוד.
  24. תודה על התמונה אבל אני לא חושב שאני כבר יצטרך לפתוח את זה היום בבוקר הנעתי את הרכב נתתי קצת גז הכל היה בסדר לאחר מכן נסעתי גם הכל היה בסדר כאילו אין סימנים שקרה משהו. בכל מקרה עדיין נמצאים בתוך המפלג מים? מבחינה הגיניות אם היו נשארים מים אז כשהנעתי היום את האוטו בבוקר היה אמור לקרטע לי עוד הפעם לא?
  25. א. אני שוטף את המנוע עם לחץ אוויר כלומר עם פסטולת ובתוכה חומר ששוטפים איתו מנועים. ב. אם מישהו יכול להעלות לי תמונה של המפלג במיצובישי זה נורא יעזור לי תודה רבה למגיבים אני ילך לבדוק את העיניין.
×
×
  • תוכן חדש...