Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. לקסוס GS300 בהרצה. עד עכשיו אין מרוצה ממני.
  2. אהבתי את התוקפנות, בטעם ובתאקט, אבל תוקפנות לשמה.
  3. זה היה בעקבות הבעיה במזרקים, לא?
  4. אחרי שמכרנו את הלאנטיס שהייתה לנו, אבא שלי רצה לחזור לשבת גבוה, על ג'יפ. ב2002 הגיע ארצה הטרופר, חדש מהניילון, 5 דלתות 3.0 ליטר טורבו דיזל (בזמנו ליטר סולר היה עולה 2.5 שקל, הבחירה הכי הגיונית) הדגם הבסיסי, עם תיבה אוטומטית. מאותו יום ועד למכירה הרכב הגיע כמעט ל400 אלף קילומטר. הרכב מעולם לא נתקע בשטח, למרות מרווח גחון נמוך מאוד יחסית וללא נעילות כלל. הרכב מעולם לא נתקע על הכביש, הרכב מעולם לא עשה צרות! חוץ מאולי דלק מהול במים שלא תרם בדיוק לתפקוד טוב של המנוע. כוח זמין - תמיד היה גם במהירויות גבוהות, המון כוח. לפני שנה וחצי הרכב הגיע לבעלותי, אחרי שאבא שלי קנה רכב אחר. אין ספור נסיעות בין עירוניות ועירוניות, הרכב עבד הרבה! גמע ליטרים של סולר בלי רחמנות ובכל זאת, היה לי קשה לחשוב על חלופה טובה לאמינות שהוא נותן. גדול, מסורבל בכביש, לא יציב בפניות, זולל דלק בנסיעה עירונית ועדיין - פשוט אהבתי אותו. חוץ מטיפולים וריקול לאינג'קטורים מעולם הרכב לא נכנס למוסך, מעולם לא איכזב. לפני כמה ימים הרכב נמכר, כי אחרי הכל אין לי מה לעשות עם ג'יפ! הקונה המאושר קיבל רכב שמור בקנאות, עם ספר טיפולים מלא, רכב שמעולם לא איחר לטיפול ומעולם לא טופל במוסך לא מורשה. עם הרבה קילומטרים על השעון, אבל סוס עבודה שאני לא אשכח. יפנית אחרת נחתה למלא את מקומו, בלי ספק נעליים גדולות להכנס אליהם. שבוע טוב לכולם, ויטלי.
  5. לא הייתי במדינות שמסביב אלא בגאורגיה עצמה. אבל אם אתה מתכנן לעצמך טיול בהרבה מקומות ולא להתקע במלון אחד, אתה תהנה מכל רגע.
  6. אני מפספס פה משהו? או שהבחור הזה בעננים?
  7. הוא חי ובריא. תודה לאל. נפטר מישהו מהמשפחה הקרובה שלו. ברגע שהוא אמר לי "נו, אז נעשה את אמא שלך מנכ"לית?" ידעתי שהוא חזר לעניינים.
  8. זה גם מה שאני שאלתי. ולמה הוא לא ענה לי לטלפונים. לא חשוב. אפשר לנעול.
  9. כמעט כל פעם שאני מתקשר למישהו הביתה, אני שואל אותו איפה הוא. לא מצליח להפטר מההרגל המטומטם הזה.
  10. נמצאה האבדה! המשפחה באבל.
  11. הכל למען איכות הסביבה. הקרבתי 200 סמ"ק מהנאתי האישית למען הפחתת זיהום האוויר. אהא, בטח!
  12. לא תודה. אני עדיין מתפרנס באופן חוקי.
  13. תודה. אבל זה ויטלי, בלי א'.
  14. הוא לא חובב אמריקאיות גדול. ויש לו סדרה 5 בת שנה בערך. ואירית, הוא די מכוער, ובלי הרבה חוש הומור. לא לטעמי. אבל הוא טוב במה שהוא עושה. הוא ממש ממש טוב במה שהוא עושה. הוא מכיר כל פרצה אפשרית בחוק. אם לא הייתי שם לו סטופים לפעמים שירגע, אז אמא שלי הייתה מנכ"לית החברה, אבא שלי עובד אצלי שכיר, 6-7 קרובי משפחה +השכנים היו "עובדים" אצלי כעובדי ניקיון בשכר מינימום פטור ממס. על הנייר הוא עושה הכל חוקי. תיאורתית הוא פושע. והוא מארגן לי את כל ענייני המס. אז אני זקוק לו.
  15. המשרד סגור. יש סיכויי שחסמת איזה יצחק שמנמן בזמן האחרון?
  16. רואה החשבון שלי, אותו בחור שדואג לי לכל ענייני המס הכנסה למיניהם. נעלם כלא היה! לא עונה בפלאפון, לא עונה בבית, שמו לא מתנוסס בינתיים על מודעות האבל. מה אני עושה? הוא השורש של העסק, בלעדיו אני לא חוקי. בהתחלה חשבתי אולי הוא ישן. אח"כ אוקיי.. אולי הוא לא יכול לענות עכשיו. הוא עסוק? הוא במקלחת? הפלאפון שלו לא בסדר? הוא יצא לחופשה ולכן לא עונים אצלו בבית? ואז זה התדרדר. אולי הוא חולה? אולי מייקרוסופט משלמת יותר? אולי הוא ברח מהארץ? או שמא הוא טבע? או חלילה נפגע בתאונה? לא אופייני שהוא לא עונה. אני והוא בקשר טוב גם מחוץ לעסקים. חוץ מזה שהוא שפיץ. קשה למצוא תותחים כאלו במקצוע. מה עושים?
  17. אופציות הן דבר מאוד מסוכן, אמנם האפשרות לרווח הרבה יותר גדולה, אבל אפשר להפסיד את התחת באופציות על טעות קטנה. לכל אדם שלא מנוסה בתחום, הייתי ממליץ לא להתקרב בכלל לאופציות.
  18. לפני שנתיים שאחד מהחברים הוותיקים התחתן. ארגנו לנו סופ"ש מטורף. ה"מארגן" קיבל השראה מסרט כל שהוא. יצאנו בהסעה, 14 רווקים. עשינו את הפיינטבול ליד צומת שוקת. משם ירדנו לאילת. לקחנו 2 סוויטות. ים, בריכה, מסיבות בלי סוף, חשפניות, וים! ים של אלכוהול =]
  19. אז זהו, שברמת הידע הבסיסי כשאתה רוצה להשקיע כדאי ללכת על חברות גדולות ומוכרות בבורסה. אמנם, האחוזים אחרי 5 שנים יהיו קטנים יותר. אבל החברה בטוח תיהיה יציבה כמו סלע! היתרון בהשקעה לטווח ארוך שלא בדיוק מעניין אותך אם נפלה המנייה ביום ב5 אחוז. התמונה הכללית לטווח של שנים יותר תעניין אותך וברוב המקרים, האחוזים יהיו גבוהים.
  20. למשך כמה זמן אתה רוצה להשקיע את הכסף? חשבת על כיוון שוק ההון? השקעה של 5 שנים בחברה נכונה, ואחרי 5 קיבלת בחזרה מעל 1000 אחוז. בהצלחה.
  21. vitali24

    משחק ממכר...

    820 יותר אהבתי את הפינגווין.
  22. לא יודע איפה אפשר שם להשכיר רכב. איפה שאנחנו טיילנו לרוב, השירותים יושבים בדיוק מעל הנהר. והחור של האסלה למטה לא הולך לצנרת הביוב, אלא הולך ישירות לנהר. הכבישים שם מאוד צרים. אם אתה משכיר רכב אל תתפתה לרכב גדול! מחייה? זול. מלון? לא יודע.. לא יודע אם תגיע למלון. בטח אחד הגרוזינים יזמין אותך אליו הביתה ויפתח לך שולחן של מלכים. תשתו הרבה צ'ה צ'ה ותלכו לישון. וכן, רוב הסיכויים שאתה תתארח שם הרבה. הם מתים על תיירים שם. רק רואים שאתה לא מקומי ומזמינים אותך לארוחה. ותנסה אתה להגיד לגרוזיני מגודל לא.
  23. היינו שם לפני שנתיים - שלוש בטיול ג'יפים. עלינו גם לגבעות. אתה מקבל הגדרה מחדש של המילים תפוח\דובדבן\אפרסק ואפילו עגבנייה. מישהו אוכל תפוח אתה מריח את הריח המתוק מאה מטרים ממנו. זה עולם אחר. אם תראה מה הגודל של התפוח שם, אתה תיהיה בהלם. ולפותח השרשור - אם אתה מתכנן נסיעה לגרוזייה תבדוק מה מזג האוויר שם. מחצית מן השנה יש שם שלג שלג ושלג. שלא תיפול על עונה לא טובה.
  24. מדינה מדהימה! אחרי שתחזור, פשוט יימאס לך לראות כ"כ הרבה ירוק! כ"כ הרבה מים! כמויות אדירות של מים! נחלים ונהרות בכל מקום אפשרי! את עמודי החשמל מהעץ הם לא שותלים באדמה, אם תשאל למה יגידו לך שזה יתחיל לצמוח מרוב שהאדמה פורייה! המחירים? אין הרבה מה לקנות, אבל מה שיש זול. רצינו לקנות דובדבנים. אתה קונה דלי שלם בפחות מדולר. לא היה לנו עודף אז הבאנו למוכר את הדולר.. הוא לא הסכים לקבל בגלל שזה המון כסף בשבילו ורצה להביא לנו את הדובדבנים בחינם כי לא היה לנו "כסף קטן" האנשים שם כל כך נחמדים, כל כך אדיבים שאתה פשוט בהלם כל פעם מחדש! ואם אתה רוצה באמת למצוא חן בעיני המקומיים, כדאי שתדע לשחק ששבש טוב. הם חולים על זה שם.
  25. "השימוש במתקן באחריות ההורים בלבד" "אין להשתמש במתקן ללא השגחת מבוגר"
×
×
  • תוכן חדש...