אורן צודק. ובנוסף, האיטנרקולר צריך לקרר גם את האויר וזרימה חלקה מדי של האויר בתוכו תוריד מיעילות הקירור. לכן,ככל שהאינטרקולר מקרר טוב יותר, נפילת הלחץ תהיה גדולה יותר. מן הסתם, אינטרקולר שמתוכנן טוב, נפילת הלחץ שלו כפונקציה של יעילות הקירור תהיה קטנה יותר.
לכל דבר בחיים יש יתרונות וחסרונות.
לגביי ה wastegate - זה לא שהוא יודע בכמה סל"ד אתה. הוא נפתח לפי וואקום/גדישה שהוא מרגיש.
תפקידו לשמור על הלחץ שנקבע על ידי היצרן/משפר. ללא השסתום, הרכב היה יכול להגיע ללחץ גבוה מאוד ולהרוס את המנוע. הו עושה את זה על ידי כך שהשסתום נפתח ומאפשר לגזי הפליטה לעקוף את הטורבו.