בד"כ מחירי היבואן ללקוחות פרטיים גבוהים מאשר אצל הסוכנים ,וזאת כדי לאפשר לאותם סוכנים זכות קיום (אחרת כולם היו רצים ליבואן).
מנסיון (ולא רק בתחום הרכב) , יש פער של לפחות 20 עד 30 אחוז בין המחיר לסוכן/סיטונאי למחיר לצרכן הפרטי. לעיתים הפער אפילו גבוה יותר.
אם יש קומבינות עם היבואן זה סיפור אחר ,אבל באופן רגיל תשלם את המחיר הגבוה.
וזה בדיוק מה שציפיתי ממועדון PSI - איפה אתם?
ניסית את "המדביק" - הם מחזיקים גם משופצים וגם מיובאים.
עוד אחד ששווה לבדוק אצלו במקרה של הסיטרואן : איתני זאב ,המסגר 33 בסמטה (מול בניין הפירמידה ברח' המסגר) , טל. 03-6876376. שים לב שאתה יודע בדיוק מה אתה צריך ,כי יש לו נטייה להביא דברים ליד או בערך ,אבל לא בדיוק. תקפיד בדיוק על המוצר.הוא נתן לי מחיר יותר טוב מהיבואן על פנס VALEO חדש ל-BX.
אחרי שתברר את המחיר ,אם יתאים לך ,תגיע אליו ותנסה לשלם במזומן אולי תצליח ללחוץ אותו עוד קצת. אם לא אפשר בכ. אשראי.