Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. שמר

    חידונת קטנה

    סוס ועגלה?
  2. שמר

    נס הרים וירושלים

    שלא ביליתם מספיק בחיפה. שבו איתי עם מפה -ותראו שתוך רבע שעה אתם מבינים מי נגד מי בי-ם. חיפה ? חבל"ז.חייבים להכיר את העיר.
  3. בד"כ מחירי היבואן ללקוחות פרטיים גבוהים מאשר אצל הסוכנים ,וזאת כדי לאפשר לאותם סוכנים זכות קיום (אחרת כולם היו רצים ליבואן). מנסיון (ולא רק בתחום הרכב) , יש פער של לפחות 20 עד 30 אחוז בין המחיר לסוכן/סיטונאי למחיר לצרכן הפרטי. לעיתים הפער אפילו גבוה יותר. אם יש קומבינות עם היבואן זה סיפור אחר ,אבל באופן רגיל תשלם את המחיר הגבוה. וזה בדיוק מה שציפיתי ממועדון PSI - איפה אתם? ניסית את "המדביק" - הם מחזיקים גם משופצים וגם מיובאים. עוד אחד ששווה לבדוק אצלו במקרה של הסיטרואן : איתני זאב ,המסגר 33 בסמטה (מול בניין הפירמידה ברח' המסגר) , טל. 03-6876376. שים לב שאתה יודע בדיוק מה אתה צריך ,כי יש לו נטייה להביא דברים ליד או בערך ,אבל לא בדיוק. תקפיד בדיוק על המוצר.הוא נתן לי מחיר יותר טוב מהיבואן על פנס VALEO חדש ל-BX. אחרי שתברר את המחיר ,אם יתאים לך ,תגיע אליו ותנסה לשלם במזומן אולי תצליח ללחוץ אותו עוד קצת. אם לא אפשר בכ. אשראי.
  4. מה לא? מתעסקים ועוד איך. יקרעו אותך במחיר ,אבל ישרתו אותך אם תגיע אליהם. איזה חלק אתה צריך? אולי ככה אני אוכל להפנות אותך.
  5. טוב ,נו ,סתם התלהבות. קומט את פרוגרס ,רח' יצחק שדה בת"א ,מייד אחרי הרמזור של טברסקי , בדיוק ליד הגשר מעל נתיבי איילון.
  6. לא ,זה רכיב מכני סתם ,תבקש שיארגנו לך טרמוסטט מתאים ,לא צריך להיות קשה מדי . אל תשכח גם אטמים מתאימים . למה שלא תפתח קודם את הפלנג' ותבדוק אם בכלל יש לך אחד?
  7. כמו שהסברתי פעם , הטרמוסטט המדובר הוא רכיב מכני ,והינו למעשה ברז כניסת המים למנוע. אם אין לך טרמוסטט המים יזרמו חופשי לתוך המנוע והוא יגיע לטמפ' העבודה הרבה יותר מאוחר,אם בכלל. מחירו מצחיק , כמה עשרות שקלים - אל תחסוך.
  8. עשן לבן הוא סימפטום של שמן שרוף,לא דלק לא שרוף (עשן שחור). כיוון קרבורטור בהתכתבות?
  9. י-רוני, חזור הביתה אל תעשה לנו את זה
  10. שמר

    ה-CUPRA לאחר בדיקה .

    שלדה לא נפגעה כלל? לא יודע מה הסבירו לך על מכוניות בנות ימינו אבל אין בהן שלדה נפרדת. הרכב הזה קיבל מכה חזקה מאוד מאחור ותוקן בצורה לא ממש מקצועית לפי התיאור. להוריד 20 אחוז אם אתה לחוץ עליו או להתרחק - עדיף.
  11. אז אנא - הושע אותי!! רוני נתתי לך כבר תשובה מפורטת. להיות מדוייק אני יכול אך ורק אם נתחיל לפרק את האוטו.אתה יודע מה? נקבע אצל יוסי?
  12. שמר

    More of my Mini...

    הוא עוד יהרוג את כולנו - הרוציייח הזה !!!
  13. שמר

    מילחמת הצילינדרים

    לא רק הם ,נדמה לי שגם נורטון באופנועים ,וכן וונקל מוכרים את המנועים שלהם לעוד כל מיני. היכנס ל-http://www.wankel-rotary.com ותלמד עוד. כמו שציינתי , קצוות הרוטור (מסומנים בצהוב בתרשים) נשחקים במהירות כיוון שכל הכוחות פועלים עליהם בנק' קטנה , ואז אין אטימה ,בריחת לחץ , אבדן כח ,וכן הלאה. אוברול הוא עניין די שכיח במנועים אלה.מלבד זאת זה כמעט פרפטום מובילה... נק' קטנה אך חשובה
  14. 1. יכול להיות,אחרי 15 שנים הזכרון אצלי 2. לא מדוייק,היה את מנוע ה-1.3 החלש , עם יחס דחיסה נמוך , שהוציא 60 כ"ס בלבד (אך היה בעל מומנט עדיף). 3. הייתה לנו קדט 1.3S סטיישן בגימור ברלינה או משהו כזה מודל 83'- שהיה עדיף על ה-LUXUS הפשוטה יותר בכל מיני אביזרים שהיום יצחיקו כל קוריאנית. נדמה לי שזה דגם D. הספר שוכב על המדף לצד הספר של הדה שבו,ויזה וה-BX.
  15. ולא החלש יותר ,60 כ"ס. 1. אם אין הגה כח אין גם שמן להגה ,כי אין מערכת הגברה. 2. לגבי המנוע - עשן שחור זה קרבורטור.אם אני זוכר נכון הצ'וק אוטומטי - בדוק האם הוא משתחרר במלואו לאחר התחממות.אם לא -אין מנוס מניקוי קרבורטור. עשן לבן , בהנחה שהמנוע שלך לא סיים את חייו המועילים , במנוע זה (מרימי שסתומים הידראוליים) ,מקורו בגומיות שסתומים גמורות - מחלה ידועה של מנוע האופל. החלפה כרוכה בהורדת ראש מנוע והח' הגומיות -לא עבודה מסובכת במיוחד. שים לב , אם אתה עושה טיפול כזה - לא לטפל בתושבות השסתומים (שלייף) אלא אם אתה בטוח שהמנוע שלך במצב טוב. שלייף כזה מחזיר את האטימה למצב קרוב לזה שהיה למנוע כחדש , ואז נוצר לך לחץ חזק למדי על טבעות הבוכנה (רינגים) - מה שמוביל תוך זמן קצר לאוברול.להחליף גומיות וזהו,לא להתפתות ליותר. ואם כבר אני משחק אותה טוב טוב הגמד - יש לי ספר HAYNES של הקדט זצ"ל שהייתה לי . אמנם לא אותו רכב בדיוק אבל המנוע ורוב המכניקה זהים. אם תרצה הוא שלך.
  16. שמר

    מילחמת הצילינדרים

    הוא לא האנשים שלא יודעים לטפל בו ,אלא העובדה העצובה שעדיין אין טכנולוגיה הדרושה לייצור רוטור שקצוותיו מספיק קשיחים/עמידים כדי לעמוד בשחיקה העצומה לאורך זמן.
  17. אתה מדבר אל בוגר 3 BX , לא כולל סיבובים אינספור בפירוקיות ,כדי למצוא איפה אפשר לרופף ולשחרר את כל המחברים והברגים על מנת להשיג צקצוקים שונים בכל תדר וסל"ד. כאן מדובר על MASTERPIECE אמיתי , שאני בספק אם אפילו POKO וחבר מרעיו מאגף האודיו יוכלו לשחזר בעזרת ציוד הגברה מקצועי
  18. נורא פשוט. כל מה שאתה צריך זה להחדיר צינור דרך פתחי האוורור עד שאתה מגיע למפוח, ואז לטפטף פנימה כמות נדיבה של סופר גלו. אמנם אוורור לא יהיה לך יותר, אבל הצרצורים יפסקו. בכלל באירופאיות אני ממליץ על אינפוזיה של סופרגלו לדשבורד פעם בחצי שנה. לא לשכוח לעשות את זה במקום מאוורר. האדים של הסופר גלו רעילים מאוד ופוגעים במוח. אני עשיתי את זה בלי לאוורר הרבה פעמים עד שהעירו לי. אני מאוד מקווה שאף אחד לא לוקח את העצות שלי ברצינות. בכל מקרה, אצלי בלנצ'יה לא שומעים ציוץ מהדשבורד. האוטו כל כך רועש בזמן נסיעה שאי אפשר לשמוע כמעט כלום . מי בא תחרות של מי יותר נבלה?!?!? מייייי?!?!?!?!? אין לך צ'אנס - אצלי מרוב צפצופים וקרקושים אני אפילו לא שומע את הרעש...
  19. שמר

    כמה שאלות

    לא מחרתיים,לא מחר ,ולא עוד שעה. אתה עלול למצוא את עצמך בלי הגה בכלל.אל תעלה בכלל על הרכב,רק גרר. דובלו - לאחר חיפוש קצר ברשת (מה שגם אתה וגם אחרים יכולים) - 60 ליטר.
  20. שמר

    כמה שאלות

    זה בדיוק הסיבה שביקשתי הבהרה,אבל הילד נעלב...
  21. שמר

    עברה הנבלה !

    אני עדיין בדיעה שזה מהקרבורטור (מציף/סתום) אם אתה מרים ידיים אני מציע שתיקח את האוטו לקרבורטוריסט שלך ותבצע שיפוץ/ניקוי. אם יש לך אפשרות להחליף אותו "ראש בראש" עם קרבורטור משופץ אחר במצב טוב יותר - לך על זה, אם לא - תבצע ניקוי/שיפוץ ותסגור עניין. איציק אתה זוכר שבאימפרזה הפח חלש וציוני ריסוק לא ממש מצטיינים כן? חוץ מזה ,אני מחזק אותך ואתה אומר לי אני עדיין? תחליט ,אתה איתי או עם ה-BX?
  22. שמר

    נס הרים וירושלים

    בעקרון העיר בנוייה על כמה גבעות , כאשר כל שכונה יושבת על גבעה נפרדת , ויש כבישים המחברים ביניהן. אם אתה יודע מיקום של כל שכונה אתה די מסודר (להבדיל מחיפה למשל ,אותה אתה באמת צריך להכיר כדי לדעת איפה אתה). קצת קשה לי להאמין שהגעתם למזרח העיר אם הגעתם דרך עין כרם.יותר סביר שהגעתם לדר' העיר (אישהו ליד קניון מלחה ו"טדי") נגיד בית צפפא או משהו כזה...
  23. שמר

    עברה הנבלה !

    התושבת רק תורמת להרגשה הנעימה , הרעידות קיימות בלי קשר.אתה מתנדב לעשות את העבודה? או לשלם עליה? ודרך אגב ,ההרגשה בעניין הקרבורטור מתחזקת - עכשיו גם יש השתנקויות בהאצה -אולי משאבת תאוצה דפוקה יחד עם עוד כמה מחלות בקרב'...
×
×
  • תוכן חדש...