בלי קשר לזה שצריך לקנוס אותם ,ו...תאמין או לא ,המשטרה אפילו עושה את זה פעם פעמיים בשנה , השמשה הקדמית לא יכולה להתנפץ. וזה מהסיבה הפשוטה שהיא עשוייה טריפלקס , כלומר זכוכית , יריעת ניילום שקופה ודביקה ,זכוכית.
גם אם הזכוכית בחוץ מתנפצת ,הניילון עדיין מחזיק את הזכוכית במקומה ומונע ממנה להתנפץ.