Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. אני לא צריך לבקר את סוחר החלקים, אני לומד באזור.... שבח-מופת... הצפירה.... נ.ב. תגיד לי נראה לך הגיוני מחיר של 150 ש"ח למכסה תא כפפות ו-100 ש"ח למדף שנמצא באמצע הדש ביחד עם השעון?!?!?!?!?!?!?!? זה המחירים של איתני , הוא נותן לך לא רק את המכסה אלא את כל תא הכפפות .לעומת מעל 400 ש"ח אצל לובינסקי (מכסה בלבד ,חדש) זה הגיוני. אבל תבדוק טוב טוב ,אצלי מצאתי מכסה (בעייה מ-א-ו-ד נפוצה ב-BX) רק בפעם ה-15 בערך.14 פעם לפני זה המכסה היה או שבור או על סף שבירה. התכנון של התושבות שלו דפוק לגמרי ,ומספיק סדק קטן כדי לגרום לו לסיים את חייו המועילים. כנ"ל גם המדף עם השעון,אתה לא צריך את השעון ,אבל לאיתני מצד שני אין מה לעשות עם השעון בלבד ,ככה שהוא מוכר את זה קומפלט. שווה לנסות מגרשי פירוקים ,ולפרק בעצמך מ-BX גמורה. סיכוי קלוש שתמצא. משפץ הפגושים נקרא יו-פלסט.בעקרון הוא עובד עם מוסכים בלבד ,אבל אם צריך תגיד לי ,נראה מה אפשר לעשות.
  2. התכוונת ל-SUN OF A GUN... (לא שאני קטנוני ,אבל כשמחפשים מוצר מסויים רצוי לדייק בשם) , איפה מצאת אותו ב-20? הוא מנקה ריפודים בצורה טובה?
  3. שמר

    חודש עמוס מאוד

    שיט ,למה לא קראת לי ? הייתי עוצר אותם
  4. הממיר היחיד שעשוי להיות לך באלפא זה ממיר של "ערוצי זהב" או "תבל" לגבי ה-CO ,גש לקרבורטוריסט ,2 דקות עבודה. אתה רציני? אין ממיר באלפא?? חח... בקשר לקרב'יסט, הוא יסדר את זה ע"י כיוון?? אין ממיר באלפא , או בכל רכב אחר מהמודלים ההם.יותר מזה ,אין מצב לשים ממיר על רכב עם קרבורטור. רמת הדיוק הנדרשת עבור שריפת גזים כזו שלא תסתום את הממיר תוך שבוע יכולה להיות מושגת רק ע"י מערכת הזרקה מגובה בחיישנים. הקרבורטור -אכן כיוון (בהנחה שאין לך חלקים שכבר סיימו את חייהם המועילים ,דיאפרגמות וכאלה).
  5. הממיר היחיד שעשוי להיות לך באלפא זה ממיר של "ערוצי זהב" או "תבל" לגבי ה-CO ,גש לקרבורטוריסט ,2 דקות עבודה.
  6. זה לא תוסף ,זה נקרא שיפוץ קרבורטור.לא מומלץ לעשות לבד בלי ידע ,יותר מדי חלקים . אבל עוד שאלה -תיארת את מצב המנוע שלך ,והוא נשמע לא משהו .בדקת אותו ?קומפרסיה למשל. יכול להיות שהבעייה שלך לא מהדלק ואז השקעת הכסף תהיה לשווא. בדוק קודם את מצב המנוע.לא הכל ניתן לעשות לבד עם כלים ביתיים.
  7. לא יודע איך להגיד לך בעדינות ,אבל בוא ננסה . מישהו שמע צעקה :ACTION
  8. הטוארגים כבר זכו ליצירה מוטורית על שמם באדיבות אפריליה (הדושי-מושי שלהם נקרא טוארג לפני למעלה מ-10 שנים). GOD DAMN F**** POLITICALY CORRECT לא מספיק הרגו את כל המכוניות מסוג הראלי למיניהן? מתי הם יעצרו ?
  9. אם ככה אל תנסה ABS של לאנטיס. הוא מתחיל לעבוד עוד בזמן שאתה חושב על בלימה. עד היום יש בשדות רחובות פס מפואר של פסי בלימה שלי כי ה-ABS נכנס בלי התראה ובלי סיבה. רק מעיכה מאסיבית של הברקס הביאה כח בלימה כלשהו (בלימה בקו ישר ,לא סיבוב ולא כלום).
  10. לפי הוראות לובינסקי, החלפת רצועת תזמון כל 60K ק"מ או שלוש שנים. XRRRRRRallye106 העלה שאלה מעניינת לפני כמה זמן: בשנת 99' עלתה המלצת היבואן מ-60 ל-90K וזו למרות שלא השתנו המנועים עצמם (למשל TU 1.4)... מוזר. בעיקרון, לראלי שלך (96', נכון?) 60K או 3yrs. מה מוזר לך ? מדובר בחגורה ,לא במנוע . נניח לצורך העניין שהמציאו חגורה מהפכנית שמחזיקה , או שעקב הנסיון המצטבר נוכחו לדעת שהחגורה מחזיקה גם 90K. לא מוזר בכלל.
  11. נו ,גם לקרוא אתה כבר לא יודע?
  12. הכל טוב ויפה , עדיין לא תגיע למצב שגז ברכב הנעה קדמית ישפר לך תת-היגוי. פשוט לא עובד. סורי. טענות ,בכתב , לסר אייזיק ניוטון ושות'...
  13. לא ברור לי איך , אבל המצאת את הפיזיקה מחדש. אין מצב שעם יותר גז ברכב הנעה קדמית תקבל פחות תת היגוי. עזיבת גז בחיים לא תכניס גלגלים קדמיים להחלקה. ההחלקה החלה עוד קודם ,בעזיבה רק הקלת את המצב. ויותר מזה -מה פתאום ה-ABS התחיל לפעול ? נגעת בברקס? משהו לא ממש ברור לי.איפה כל מדריכי הנהיגה?
  14. אם כבר הלכת לאיתני , סמטה אחת לפני נמצא בית מלאכה לתיקון פגושים (לא זוכר את שמו , אבל הסימטה היא 15 מ' צפונית לאיתני) ,ברר שם בביקורך הקרוב אצל סוחר החלפים שלך. אם תחליט לצבוע אצלו תיידע אותי ,אולי ניתן לסדר הנחה (אבל אל תתפוס אותי במילה).
  15. קודם תצטרך לפרק את הריפוד (לבד אם תוכל , או אצל רפד רכב). אח"כ ,בהנחה שהבדים שלמים ,קנה צבע לבדים נדמה לי שניתן להשיג ברשתות ה-DIY. קרא לפני הצביעה את ההוראות וודא שהצבע עמיד בחום ,כי אתה ממש לא רוצה להעמיד את הרכב בשמש בקיץ ולשבת אח"כ רק כדי לגלות שהצבע עבר לבגדים שלך. אם לא האפשרות היא לוותר על העסק או להחליף בדי ריפוד אצל אותו רפד שפירק את הבדים קודם.
  16. יש לי אצלו כבר "הנוסע המתמיד" אני יודע על מה אני מדבר...
  17. קודם כל, אסור להחזיק הגה כח מסובב עד הסוף (חייבים להרפות מעט) - דבר זה גורם ללחץ חזק מאוד על המערכת ההידראולית של ההגה כח (שעם הזמן מוביל בקלות לנזילות חזקות מהמשאבה ויכול אף לגרום לפיצוץ של אחד מצינורות מערכת ההגה כח). בנוגע לתקלה שציינת, לבדוק מפלס שמן הגה כח ולוודא שהרצועה מתוחה כראוי - במידה והכל תקין, צריך לבדוק במוסך אם המשאבה תקינה ולבצע בדיקה למערכת ההיגוי. בנוגע למכה בזמן התאוצה - קיימות דיי הרבה סיבות (חופש במערכת ההינע / ציריות, תושבות מנוע, תושבות גיר, אגזוז שלא מחוזק כראוי וכיוצ"ב) - לבדיקה במוסך. איציק כל מה שכתבו לפניי נכון ,אבל עקב אופיו של הדיזל הייתי מתמקד קודם כל בתושבות מנוע ו/או גיר. למרות שהמנוע הספציפי חלשלוש מכת המומנט של כל מנוע דיזל חזקה יחסית ותושבות גמורות הן תופעה די נפוצה. אם לא אלה אז שאר הסיבות שנמנו.
  18. שמר

    מרגיש לבד בעולם אחר

    בדיוק נזכרתי שהעירו את תשומת ליבי : שני סוגי אנשים בעולם קוראים ללקוחות שלהם- משתמשים - אנשי SYSTEM ו...סוחרי סמים.
  19. ברמת העקרון איתני (הפירוקייה) וברוך (מוסך המרכז) לא קשורים ,ואפילו משחקים אותה רבים לא מעט . אבל באומנות כמו באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה ,ולדעתי יכול מאוד להיות שזה "מוצא" חלק מקולקל ושולח אותך לפירוקייה והשני מציע לך חלק בזול ואז שולח אותך למכונאי מומלץ שנמצא לגמרי במקרה שם. תתיחס אליהם בבחינת "כבדהו וחשדהו". הפירוקייה היא המקור מס. 1 בארץ לסיטרואן אם אתה יודע בדיוק מה אתה מחפש ,והמוסך הוא מפלטם של בעלי סיטרואנים עתיקות שמיואשים מנפלאות רשות הרישוי (אני "תיקנתי" אצלו פעם ברקסים בדה-שבו . ברקסים שעברו שיפוץ קומפלט של כל המשאבות וחידוש כל הסנדלים - אבל בשביל אישור תקינות הבלמים בוצע אצלי רגולאז' ועוד כמה נגיעות קסם...).
  20. שמר

    מרגיש לבד בעולם אחר

    להכניס לטסט השנתי סעיף חובה : יש לוודא שההגה מושך ימינה בכל רכב...
  21. שמר

    מרגיש לבד בעולם אחר

    הבעייה שזה אף פעם לא עובד. אשתי שתחיה (גננת במקצועה ,שיהיה ברור ) כל הזמן אומרת לי : "מה אתה מנסה לחנך את כל העולם?" התשובה - "כן ,GOD DAMN IT! " . נמאס לי שאנשים לא מבינים עד כמה העבירה הזאת משפיעה על התאונות. מסלול שמאל הוא לעקיפה. אך ורק לעקיפה. לא לשיוט על 70 ,לא על 90, לא על 120 וגם לא על 200. עקיפה. לך תסביר את זה לאדיוטים המתנחלים האלה (אני מתכוון לנצמדים בנתיב השמאלי במקרה הזה ,שלא יהיו אי הבנות) . העבירה הזו גורמת לך לעקוף מימין,להתעצבן,לעשות דברים שבמצב רגיל לא היית עושה,הכל בשם המהירות הקדושה של 90 או בשם הפרינציפ "למה מי אתה יא אפס שאני אפנה לך את המקום?" כבר כתבתי פעם על חלום ה-FREIGHTLINER שלי , רק כדי לפנות את הדרך. הבעייה שגם אם אתה עובר אותם מימין ועושה להם סימנים של "תחזרו ימינה" או שמאט אותם בכח הם נדבקים לשמאל כאילו חייהם תלויים בזה. אחחחחחח , לוא רק היו נותנים לי חצי שעה בשבוע של שימוש חופשי ב-0.3...
  22. שמר

    מרגיש לבד בעולם אחר

    תומר אתה גמור לגמרי. שני סייגים קטנים ב: 1. בלאנטיס כל נגיעה בלאנטיס שולחת אותך לפירואטים מסביב לנתיב.(כן,אני יודע שהגיע הזמן להחליף,ספר את זה למנהל הבנק). 2. בהנחה שהאדיוט לא רואה אותך , באוטו נורמלי אתה מאיץ ובורח ממקור הצרה. אצלי זה מתכון בטוח לטמבון אחורי חדש אבל בתור תחליף אפשר תמיד להציג בפני העם היושב בציון את הגרסה היהודית ל-X MAS , ולהדליק להם משהו דמוי עץ אשוח מול הפרצוף
  23. שמר

    גשם.

    אם אתם חושבים שזה מדהים אז תראו את זה לזה אני קורא אהבה אמיתית
  24. שמר

    מע"צ מטפלים בשלטים ?

    רק שלא יחליפו את השלט של מושב שבי ציון...או בגרסת מע"צ , SHAVE ZION..
  25. שמר

    מחריד

    לא ממש מצחיק ,בטח לא בהקשר הזה...
×
×
  • תוכן חדש...