איך אתם מכוונים את מתג החום/קור אצלכם ברכב
(1)על חום-אמאל'ה כי קר שם בחוץ.
(2)על קור-אך בחלונות סגורים.
(3)על חום-חלון פתוח קמעה לאוורור.
(4)על קור-חלון פתוח(חצי, עד הסוף, לא משנה).
(5)על חום-חלון פתוח(חצי, עד הסוף) אילוץ בנסיעה משותפת.
(6)עם מזגן-אני בכלל משוגע עם דפלומה.
אתה שואל באופן כללי או ברכב? כי ככה,טוב תודה.ברכב , עדיין (15 שנה)לא ממש הצלחתי להבין , כי רוב הזמן היא יושבת בפוזה קפואה משהו כשיד ימין מנסה לעקור את ידית הדלת במקומה ורגל ימין מחפשת דוושת בלם שלא קיימת
ב-וו-ד-א-ייי , אחלה מכנה משותף . שנינו צועקים ...אני צועק עליה שחם לי ,היא צועקת עליי שקר לה , ושנינו צועקים על הילדים לסגור את החלונות...