שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
אזעקת שטויות!!!! כשהאוטו עומד אין שום שחיקה של הבלמים. תודה... על התיקון .. ( המכאיב אבל נכון ) אבל אתה כן לוחץ על הבלמים .. האם אין בלאי בכלל ??? יש בלאי...לשרירי הרגל הלוחצת.
-
הסתה. סוטים אלה הם שכמותו... גם אני תיקנתי
-
G5 מכולן היא הכי טובה ובהפרש משמעותי. אבל (ותמיד יש אבל), אם אתה מחפש גם מצלמה באיכות שמתקרבת ל-G5 אבל הרבה יותר קומפקטית, וסטייל אז ה- Sony DSC-V1 היא בשבילך (כמובן שגם היא כמה רמות מעל ה- A80 ומתחרותיה...). http://www.nnn.co.il/sony-dsc-v1.html מה שמוזר שהיא יותר זולה מה- G5 בכ- 100$ (בחו"ל), ובארץ זה אחרת אני לא רואה בה את האיכות כמו של ה A80 ובטח לא של ה G5 ואין בה גם את כל הפונקציות שיש בקנון, למשל המסך המסתובב בקנון אתה יכול לסובב את המסך כדי שהוא לא יהיו עליו שריטות זה אצלך מדד לאיכות/פונקציות ? אני לא מסתכל על היופי של המצלמה אני מסתכל על האיכות ועל הפונקציות ועל כל היכולת של המצלמה אני לא כמוך כן אדוני האינטליגנט , בגלל זה פירטת שחשוב לך דברים שניתן לבצע ידנית כמו זמן חשיפה שונה,צמצם,פוקוס ידני,שליטה על הפלאש,WHITE BALANCE ידני, מהירות תריס ועוד. אבל גודל המסך באמת קובע במצלמות... השאר זה סתם לא חשוב.
-
http://images.maariv.co.il/channels/1/ART/595/288.html ועוד יש לו עדר כבשים שהולך אחריו...
-
תחסוך מאיתנו...
-
טוב אצלך זה כבר אווירודימיקה .... אנחנו עדיין מדברים על הברית ? כי האחרונה מאוד התלהבה...
-
אני אנסה להסביר לך את זה בעזרת שתי מכוניות דומות , כאשר אחת קבועה אצלי בארבע השנים האחרונות (לצערי , זה מה יש בליסינג) ואחת החליפה אותה בשבוע החולף. מדובר בלאנטיס ובפוקוס , כאשר על הלאנטיס (3 כאלה) עברתי במהלך 4 השנים כ-170 אלף ק"מ , לא מעטים על גבולות ומגבלות היכולת של הרכב (ושלי). בפוקוס , על דגמיה השונים (4 ו-5 דלתות) נסעתי מעל 5000 ק"מ. מבחינות רבות אלו מכוניות די דומות (לפחות ה-4 דלתות). משפחתומטית 1.6 , הספק מכובד לקבוצה , גיר אוטומטי לא מתוחכם (כדוגמת ה-AL4 שיש ב-307), מימדים ממוצעים לקבוצה (עם מרחב פנימי מכובד) , רמת הרכבה סבירה ומעלה (נטען שהלאנטיס עדיפה , אני לא הרגשתי בכך) , נוחות לוקה בחסר במצב סטאטי (מושבים קדמיים מחפירים בשתיהן ,לפחות בגרסאות בסיסיות) , שתיהן שייכות לקונצרן פורד ,וחולקות לא מעט רכיבים משותפים. עד שאתה מתחיל לנסוע. הלאנטיס , מבחינתי , די דומה למשאית חזקה. אמנם בקו ישר הביצועים סבירים לקבוצה , אך הנוחות אינה מצטיינת. שיבושים בכביש עוברים כמעט מייד אל עמוד השדרה. הצרות מתחילות ברגע שהכביש אינו ישר . קודם כל ההגה. הוא כנראה מחובר איכשהו אל הגלגלים (כי הוא מסובב אותם , ולא בעזרת מחשב) , אבל זה קשר ערטילאי. אין שום תחושה בהגה של מה ואיך קורה עם הגלגלים.בנוסף הרגישות בהגה נמוכה מאוד.צריך להניע את גלגל ההגה די חזק כדי להרגיש משהו בהתנהגות הרכב. בנוסף , כיול המתלים והשלדה הם כאלה שהמכונית נוטה באופן כרוני לתת-היגוי . שינויי כיוון מהירים קשים עד מאוד והרכב נוטה להמשיך בכיוון בו התחלת את הסיבוב. כל זה לא מוריד מזה שפרובוקציה מכוונת או תנועה גסה מפרה את שיווי המשקל וגורמת לאחוריים לרדוף ולהשיג את האף. לעומת זאת - הפוקוס. קודם כל , נוחות מעולה. אולי הכי טובה בקבוצה , יותר מצרפתיות אפילו. אצלי , כבוגר דורות רבים של סיטרואן, זה חשוב. אח"כ מגיע עניין ההיגוי. ההגה רגיש ומדוייק. כל נאד שאתה תוקע ברכב מורגש . יש כאילו חיבור קשיח אל הגלגלים , במיוחד בסיבובים. אתה יודע די בבירור איפה הגלגלים וכמה עומס יש עליהם. והשילדה. זו עוקבת אחרי שינויי פני הכביש וממש גורמת לרכב להיצמד לכביש. לכך תורמים גם המתלים , שמעבר לנוחות המשופרת , לא מתעופפים מהאספלט למראה כל באמפ). ההבדל הכי גדול בין המכוניות הוא בסיבובים. עם הלאנטיס, לאור ההיכרות המעמיקה , אני מגיע להרבה סיבובים על מגבלות הרכב, ובעזרת פרובוקציה פשוטה כל סיבוב הוא סיבה למסיבה. עם הפוקוס אני פשוט לוקח את הסיבוב. ויותר מהר ! למרות היכרות הרבה פחות אינטימית , ועם הרבה פחות דרמה. הקטע הכי טוב הוא פשוט שניתן , לאור כל ההיזון החוזר עליו כתבתי , לקחת את הסיבוב ולגרום להיגוי בעזרת דוושת הגז. וזה משהו שאין לרכבים פחות טובים. שאר הדברים באמת לא שונים מהותית , כח מנוע וביצועים בקו ישר די דומים (נדמה לי שיתרון קל לפוקוס , אבל לא הייתי שם כסף) , אבל בכל כביש מפותל (בניכוי גורם הנהג) הפוקוס תהיה מהירה יותר , ובהרבה. זהו. מקווה שלא סיבכתי אותך עוד יותר.
-
למה אתה מזיין את השכל? אני מכיר כמה אנשים שעושים ועשו שם קורסים וכולם אומרים שהטכני זה ממש בית זונות וממש טוב שם כשתגיע לגילי המופלג כל מה שיישאר לך זה לזיין את השכל. בינתיים אפילו את זה אתה לא עושה כמו שצריך. אני הייתי בטכני כחצי שנה , ועל סמך זה אני מביע את דעתי.
-
אצלי ,אחרי הורדה מסויימת במשקל (סוף סוף עשו לי ברית ) יש שיפור בזמני ההקפה (מסלול נתניה , לפני השינוי ) של כמה אחוזים טובים (גם אם נתחשב בכך שהקארטים שונים , מידת ה"פתיחה" שונה בכו'. אני מדבר על משהו ממוצע.לא מדעי.
-
איך פותחים (וסוגרים) בנד קפיצי על צינור התרמוסטט - פורד מונדאו 1995
שמר פרסם הודעה בנושא של elibaba בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגבי 1 - יש לא מעט אנשים שנוטים להניח כלי עבודה מתכתיים על המצבר. נגיעה בפלוס ובגוף הרכב מבטיחה לך ניצוצות מרהיבים... -
עזרה!!, איך אני מוריד את המדבקות (אדום לבן) שמעל לאורות האחוריים????
שמר פרסם הודעה בנושא של Volvo740 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חומר שמוריד כל דבק - מסיר דבק של יעקובי. נמצא בהום סנטרי למיניהם. מה שכן , לבדוק קודם אם הוא לא משפיע על הצבע בפינה נסתרת , כי זה חומר חריף לאללה. -
נו , תיארתי לי שאתה זה שיגיע לסגריות ה-EXTREME... שכחת גם (או לא ניסית) את הז'יטאן (לא בלונדס , הרגילה). הצרפתים האלה , אינעל אחותם. שמים חתיכת ספוג עם חורים של גבינה שוויצרית בסיגריה ומעיזים לקרוא לזה פילטר. יותר עשן ממנוע TU עם גומיות שסתומים גמורות. ביום יום (לפחות פעם) - את הגמל (CAMEL) בשבילי. אבל אני בכלל פרשתי לפני שנה. אחת פה ,אחת שם,לא יותר.
-
G5 מכולן היא הכי טובה ובהפרש משמעותי. אבל (ותמיד יש אבל), אם אתה מחפש גם מצלמה באיכות שמתקרבת ל-G5 אבל הרבה יותר קומפקטית, וסטייל אז ה- Sony DSC-V1 היא בשבילך (כמובן שגם היא כמה רמות מעל ה- A80 ומתחרותיה...). http://www.nnn.co.il/sony-dsc-v1.html מה שמוזר שהיא יותר זולה מה- G5 בכ- 100$ (בחו"ל), ובארץ זה אחרת אני לא רואה בה את האיכות כמו של ה A80 ובטח לא של ה G5 ואין בה גם את כל הפונקציות שיש בקנון, למשל המסך המסתובב בקנון אתה יכול לסובב את המסך כדי שהוא לא יהיו עליו שריטות זה אצלך מדד לאיכות/פונקציות ?
-
מעבר לזה שהצבא ירד מנושא האוהלים , נפלת בין נבלה לטריפה. שני המקומות מסריחים , עם יתרון טכני לטכני (צד אחד מזבלה , צד אחד בתי זיקוק וקישון , צד אחד נמל וצד אחרון מפעלים מצחינים - לאן שלא תנשוב הרוח אתה נחנק). היתרון היחיד - זה נגמר אחרי מס. חודשים מועט יחסית. לדעתי דווקא עדיף להיות בבסיס ירוק על מדים אפורים (אצלי זה היה הפוך , קורס של ירוקים בטכני - של האפורים , והתמזל מזלי לעשות שם קייטנה) ,אבל אני מניח שלא ממש שאלו אותך...
-
הראשונה מופיעה כאן מימין : מודל 76' , נקנתה ב-88' , מנוע 602 CC (רציתי רכב חזק בתור אוטו ראשון ). הגיעה בתכלת תוצרת בית (כתום במקור) , כולל גג שמש (מתקפל כזה , כמו קופסת סרדינים) ושלוליות גשם בחורף BUILT-IN... בשימוש כ-8 שנים מתוך ה-15 שעברו , מחכה ליום בו אוכל להפוך אותה לרכב אספנות...
-
לא מבין את זה , כמה כבר עולה גלון מים של היצרן ? (60 ש"ח ב-PSA , כלבים ). זה לא שהאוטו שותה את זה כמו שאירי שותה גינס. למה לחסוך בקטנות כאלה ולקבל אותה עם ריבית?
-
כן , מניפולציה בצילום דיגיטלי היא קלה. שאל את לירן
-
לפי ההודעה שלך מדובר על באגי. לא ככה ?
-
[עזרה] אני צריך את שני הברזלים ששולפים את ה-head unit.
שמר פרסם הודעה בנושא של pug 206 xs בתוך אוף-טופיק
קוראים להם פשוט מפתחות. אם אתה באיזור ת"א , גש ל"עוזי רדיו" בדרך פ"ת , ייתנו לך , או בעצם לכל מתקין שעובד עם פיוניר (מי לא?) -
מישהו יודע איפה נמצא האיצטדיון כדורגל החדש בנס ציונה?
שמר פרסם הודעה בנושא של dor-17(mk)2 בתוך אוף-טופיק
כביש 4 (גהה) דרומה , עובר את מחלפי ראשל"צ , יורד במחלף גן רווה ימינה וממשיך על הנתיב השמאלי (כלומר ישר) , רמזור ראשון ישר , רמזור שני ישר (בהנחה שהוא עובד , כניסה למושב בית חנן) , רמזור 3 (צומת בית עובד) שמאלה. רמזור ראשון ישר (הכניסה למושב בית עובד עצמו).פנייה ראשונה שיש לך ימינה (רמזור , לא יודע אם כבר פועל כי לא נסעתי בחודשיים האחרונים). זה האצטדיון. -
אין קשר בין הדו"ח לכובע. במקרה הגרוע מבחינת השוטרת , אתה תתלונן ואולי ינקטו נגדה בהליך משמעתי. הדו"ח עדיין שריר וקיים אלא אם יש בו בעייה אחרת. למשל, אם היא כותבת בדו"ח "הנהג לא חנה את האוטו במקום מסודר, הכובע שלי כבד על ראשי, תגובת הנהג בלה בלה בלה" אפשר לבטל את הדו"ח על פאק באמינות אתה מוזמן לנסות
-
אין קשר בין הדו"ח לכובע. במקרה הגרוע מבחינת השוטרת , אתה תתלונן ואולי ינקטו נגדה בהליך משמעתי. הדו"ח עדיין שריר וקיים אלא אם יש בו בעייה אחרת.
-
לא הייתי בונה על אמינות יפנית , מדובר באוטו הונגרי...
-
ברכב עם הזרקה אין צ'וק ... יש - צ'וק אוטומטי. אין. צ'וק אוטומטי מחליף את פעולת שינוי זווית הפרפר הידנית (בעזרת כבל) בשינוי בעזרת מוט המושפע מטמפ' המים במנוע. שאר פעולתו זהה לצ'וק ידני. בהזרקה אין חיה כזאת. תודה רבה, כבר חשבתי שהגעתי לפורום טמפונים ושאר מגיני תחתון לא לפורום רכב אם אתה רוצה ייעוץ בענייני נשים אני יכול לעזור לך גם ...
-
OMG , "סנט מוריץ" ? אם הייתם טורחים לשטוף כלים בבית מדי פעם הייתם יודעים שזו סודה קאוסטית עם ריח טוב. לי זה קילף את העור מהידיים...(לא תצאמינו מה שידיים מחוספסות עושות לנשים , יותר טוב מפין מנירוסטה ). בקיצור , תבדוק טוב שהחומר לא פגע בצמיגים , אין לי שמן של מוסך איך גומי מגיב לסודה קאוסטיק. אולי שווה להתייעץ עם פנצ'רמעאכר.
