הכל טוב ויפה במגרש החלקה סטרילי.
אפשר להתאמן יופי על הורדת הילוכים תוך סיבוב נונשלנטי של ההגה, ולחיצה על הבלמים. בנוסף ניתן לחטט באף, לדבר עם המדריך בקשר, להסתכל על הנזלת, ואז עוד לגרד באוזן - ועדיין להתחמק מהקונוס.
גם אני עשיתי את זה (בלי הנזלת) בקורס של BMW במינכן.
שוב הכל טוב ויפה, על הנייר או לחילופין על מגרש ההחלקה.
בחיים האמיתיים - ילד קופץ לכביש, אתה לא תעשה וגם לא כדאי שתנסה לבזבז זמן על שטויות.
פשוט תעיף את הרגל שלך לברקס ותלחץ חזק.
בוא נקווה שהESP יציל לך את החיים, או שיש לך מושג איך לתפעל את ההגה.
כל זאת בדיעבד - אחרי ואני חוזר אחרי, שלחצת על הבלמים.
ובוא אני אספר עוד סוד קטן - מרוב לחץ גם תשכח ללחוץ על הקלאץ'.
אחד שלצערו התנסה בבלימת חירום, למרות קורסים שונים ומשונים. SERVUS