Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. אני רואה שזה מנוע RC כלשהוא. אוטו או טיסן? יש הבדלים בסגנון העבודה.
  2. הבנתי, אני התכוונתי לסטנדרטיים של הום סנטר. השכלתי.
  3. מאיפה הביאו את הדביל הזה? לא נורא - זה מאלו שכותבים הודעה ולא מתחברים יותר לעולם.
  4. תתקנו אותי אם אני טועה, אבל שום סוג אפוקסי שאני מכיר לא מוליך זרם. ובכלל דבקים - אשר עשויים מחומרים פלסטיים כאלה ואחרים לא מוליכים בדרך כלל.
  5. לא ייאומן. מאיפה הבאת את זה פתאום?! ואני אומר שוב: אין כמו אוריגינליות ברכבים קלאסיים.
  6. דווקא בדרך כלל אני רואה כתבות יחסית סבירות של בני ברק. לא מכיר אותו אישית, אבל לא יכולתי להתרשם ממנו לרעה עד היום. יכול להיות שמבחינתו מדובר בנושא חשוב במיוחד, פלוס חבר טוב במיוחד. הקטע עם הESP באמת מעניין, ואכן מדבקה לא מעידה על כלום. מצד שני, כפתור ונורה גם לאו דווקא אומרים משהו, אם מישהו באמת השקיע - אבל לא ניכנס לזה.
  7. וכל אנשי המרכז למיניהם, חושבים שמה שמצפון לנתניה (או בעצם רמת אביב) זה כבר "צפון". כנ"ל לגבי דרומית לבת ים. חיפה או באר שבע זה כבר סוף העולם. מה שמעבר - רק לטירונות. זה באמת קטע עצוב במדינתנו ה"מאוד" גדולה.
  8. חפש בחנויות שמתעסקות בציוד לבריכות שחייה. אני לא מכיר אחת ספציפית, אבל בגיגול של 2 שניות אני בטוח שתמצא כמה.
  9. יש תמונות, שנדע על מה מדובר? תודה.
  10. servus

    בלימת חירום - הכיצד?

    הכל טוב ויפה במגרש החלקה סטרילי. אפשר להתאמן יופי על הורדת הילוכים תוך סיבוב נונשלנטי של ההגה, ולחיצה על הבלמים. בנוסף ניתן לחטט באף, לדבר עם המדריך בקשר, להסתכל על הנזלת, ואז עוד לגרד באוזן - ועדיין להתחמק מהקונוס. גם אני עשיתי את זה (בלי הנזלת) בקורס של BMW במינכן. שוב הכל טוב ויפה, על הנייר או לחילופין על מגרש ההחלקה. בחיים האמיתיים - ילד קופץ לכביש, אתה לא תעשה וגם לא כדאי שתנסה לבזבז זמן על שטויות. פשוט תעיף את הרגל שלך לברקס ותלחץ חזק. בוא נקווה שהESP יציל לך את החיים, או שיש לך מושג איך לתפעל את ההגה. כל זאת בדיעבד - אחרי ואני חוזר אחרי, שלחצת על הבלמים. ובוא אני אספר עוד סוד קטן - מרוב לחץ גם תשכח ללחוץ על הקלאץ'. אחד שלצערו התנסה בבלימת חירום, למרות קורסים שונים ומשונים. SERVUS
  11. לדעתי כל הקורסים זה אותו הדרעק בלייבר אחר. (לבן) לך ללחמן אם הוא יותר זול - בשביל 4000 שקל תקנה משהו יפה לחברה שלך במקום. אם אין לך מספיק משמעת עצמית בשביל ללמוד לבד - לך על הקורס. 1500 שקל זה סכום סביר לדעתי לטובת העניין. אם יש לך משמעת, קנה לחברה שלך ב5500 שקל משהו יפה.
  12. שניכם צודקים ללא ספק. אבל יש דברים שעדיף שלא לדבר עליהם בכלל - ובטוח שלא דרך אתר אינטרנט. האויב בהחלט יודע המון, אבל בואו לא נעזור לו לדעת עוד יותר מזה. גם אני לא מורעל או חולה נפש, אבל זו האמת. תפקידים מסווגים כשמם כן הם - ואני בטוח שיהיה לך מעניין לשרת באחד מהם, אם תתקבל. לך למיונים, ותעשה את המקסימום. כשתצטרך לדעת משהו - אז תדע. אגב, MYCOSSI - אני רואה שאתה מבין עניין, אז אני מרשה לעצמי לומר לך, שבמקומך הייתי משנה את האייקון. ויפה שעה אחת קודם... נו הרד פילינגז.
  13. איפה זה אצלנו בדיוק?
  14. מזל טוב! עכשיו אתה יכול לצלם קלוז אפים של האודי על רקע שקיעה וכו'. קצת נוסטלגיה שתהיה לנו... אגב, אני תמיד מתלבט אם לכתוב אאודי או אודי. קטע בעייתי ללא ספק.
  15. אין שום בעיה להביא נוזלים - בכבודת הבטן. בכבודת היד אכן קיים איסור גורף על נוזלים, בטיסות ב\מארה"ב. זאת אומרת, שאין בעיה שהמזוודה שלך כולה תהיה פחית אחת ענקית של דוקטור פפר.
  16. תקרא בת'רד למטה בשם ייבוא אישי מגרמניה. בעמוד האחרון תראה את התשובה מהמכס שקיבלתי. חג שמח!
  17. המפורקים. ככה נראים ג'נטים אמיתיים של בימר. בגרמניה תראה משהו אחר רק על כל מיני בימרים של טורקים.
  18. servus

    תפסו את המספרים.

    שאלוהים יישמור אותנו מהשטויות שאנחנו עושים. ועל העיניים שלנו.
  19. נו, עכשיו תעבוד קצת ותוכל להגיע לכאן לקנות את המנוע החדש והריפודים להם ייחלת. בהצלחה - ותיזהר: פעם עבריין, תמיד עבריין!
  20. בטח בדובאי או במפרץ. יש שם יותר כבישים ריקים מאשר מכוניות.
  21. חשבתי שאולי ישתנה משהו אחרי כמה דקות (בשני) טעיתי.
  22. http://www.map24.com או תוריד את GOOGLE EARTH
  23. בהצלחה. תייצג את הפורום בכבוד!
  24. servus

    חג חנוכה שמייייייח

    חג שמח לכל חברי הפורום! בארץ ובחוצות...
  25. שלום לכולם, רציתי לשתף אתכם בכמה מכוניות נדירות אותן ראיתי ב-JESENWANG בוואריה. המפגש מתרחש פעם בשנה, ונמצא בשדה תעופה זעיר כאן באזור. מי שרוצה להגיע שנה הבאה - אשמח לשתף אותו בפרטים. הב.מ.וו המשטרתית תפסה המון תשומת לב, ובנוסף גם אוסף האיזטות המדהים. התמונה האחרונה - טרקטור קיטור!
×
×
  • תוכן חדש...