ליאור17
-
הודעות
341 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ליאור17
-
אז ככה אני מעדכן, קודם שתהיה שנה אזרחית חדשה ומוצלחת ! מצאתי מישהו מהאיזור שלי בעל חנות פרטס עם כל מיני שיפורים לרכב(לרוב קוסמטיקה ו"דאווין" ) יש אצלו את קיט לוח שעונים שמצאתי באיביי (ב217 ללא משלוח) ב350 ש"ח + התקנה ב50 ש"ח שלפי מה שהוא אומר תתבצע התקנה מקצועית עם כל הממירי מתח וכל החלקים שאני אצטרך , האם נשמע לכם מחיר הוגן?? איזה הדגשים אני אצטרך להשים לפני ההתקנה ובהתקנה? מרק אתה ציינת כאן משהו לגבי ממיר שיעשה רעשים במערכת החשמל, באמת שלא הצלחתי להבין במה מדובר תוכל להסביר לי? שיהיה לכולנו בהצלחה.
-
מרק, הארת את חששותיי אשר היו חבויים כל חשמלאי יוכל להתקין לי את הסט הזה בצורה מקצועית ?
-
שאלתי הנוספת, אם אני מזמין כמה פריטים מאותו בחור כשזה יגיע למכס יסתכלו על המחיל הכולל של כל הפריטים או על מחיר של פריט פריט ?
-
תודה ירון המוצר המתבקש אצלי נמדד ביורו , מחירו בשקלים מגיע ל217ש"ח לא כולל משלוח המשלוח זה עוד 17 יורו כמו שידידנו כאן ציין , האם אתה בטוח שלא יעצר המוצר במכס? איך אני יכול לבקש מהאיש המכירה שיצטרף קבלה? האם לבקש את הקבלה מודבקת ממש על האריזה או בתוכה?
-
דדי תודה רבה על תשובתך המהירה, א, מצוין ב, אם אני אבחר בסוג המשלוח של הכמה ימים זה יעלה את מחיר המשלוח? ג, יש לי כרטיס אשראי ואני כבר אבקש ממישהו שמבין אנגלית קצת יותר טוב ממני לפתוח לי כרטיס שם דילגתי על ד ה, ידוע למישהו לגבי המכס כאן??? ו, כשזה יגיע לישראל אני לא אצטרך לנסוע להביא את זה מהמכס?? בגדול זה "כולה" פלקט דק עם ציור של לוח מכוונים , העניין זה שהוא בא עם חוטי חשמל כאלה שמתחברים לתאורה לא יעשו לי בלאגן על כזה דבר?
-
בוקר מצוין, רציתי להזמין את המוצר הנ"ל מהאתר אך איני מבין אנגלית בגרוש , רציתי לבקש עזרה והכוונה לגבי : האם בעל המכרז שולח לישראל? תוך כמה זמן המשלוח נמצא בארץ? איך אני מזמין? כמה יעלה לי המשלוח?? כמה כסף אני יצטרך לשלם במכס? לאיפה זה יגיע? משכלול שלי לפי מטבע האירו המוצר יעלה לי 217 ש"ח רציתי לדעת האם כדאי להזמין מחול או שניתן להשיג בארץ במחיר זהה המכרזים : (אני מתלבט בין שני סוגים ,הייתי שמח לשמוע את דעתכם ) http://cgi.ebay.de/Plasma-Tacho-Tachoscheiben-VW-Polo-3-6n-200Km-h-7000RPM_W0QQitemZ200358272127QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2ea6489c7f http://cgi.ebay.de/Plasma-Tacho-Tachoscheiben-VW-Golf-3-Vento-VR6-0-260Kmh_W0QQitemZ190361374265QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2c526c0e39
-
מצטער לחלוק עליך אבל לא חושב שפס קישוט שסופג לפעמים אבנים ורוח במהירות משתנה אמור להיות מודבק על ידי דבק דו צדדי , בחלקו האחורי של הטמבון הוא בצבע שחור , אני כמעט בטוח שהוא הגיע עם צבע הבסיס . לגבי פס הקישוט למטה הזמנתי והואמ חר מגיע אליי אם יתאים מה טוב ומה נעים אם לא מתאים בעל העסק הבטיח לקבל אותו בחזרה . מחר גם מגיעים זוג פנסי הערפל המקוריים . לגבי שאר חלקי הפלסטיק בטמבון אני מתלבט לגבי רשת אלומניום ספורטיבית (באמת שלא מהדוגמאות של הערבים )
-
up ...
-
פחחות וצבע לרכב שאני קונה לפרוייקט - מבקש עזרה
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של itayiaish בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תתחדש , ציין מהיכן אתה. -
הצעה לפחחות וצבע במחיר נוח, יש למישהו?
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של Shotdown בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לציין שמחיר מצוין, גם אני עשיתי פחחות וצבע כללי לרכב לפני כמה חודשים אצל בחור שנתפס באזורי כ"מעפן" " חאפר" " לא מבין במקצוע הזה" במחיר של 2700 ש"ח (והכל האוטו היו ייייייייייים מכות ובנוסף מישהו נכנס לי באמא של הדלת וברח ובנוסף עשיתי החלקת מספר מאחור ) ויצא פצצצה !! ואחריי ניגשו עוד 3 או 4 חברה לעשות . שיהיה בהצלחה צרף תמונות של העבודה! מוזמנים להנות מכמה תמונות של העבודה על רכבי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=280347&highlight=%D7%A4%D7%97%D7%97%D7%95%D7%AA+%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%A2 -
היום הגיע אליי הטמבון של ה 16V , עכשיו לא הבנתי משהו לגבי חלק לטמבון : העלתי 2 תמונות שיסבירו על מה אני מדבר . בתמונה אחת צילמתי את הטמבון החדש וסימתי שם את האיזור למטה יש שם מין חריץ לכל האורך של הטמבון ומתחת פלסטיק כלפי חוץ . בתמונה השניה יש פולו עם אותו טמבון ובחלקו התחתון יש את פס הקישוט . הזמנתי את פס הקישוט בנוסף לטמבון והוא יגיע מחרתיים, רציתי לדעת האם הוא מתאים לטמבון והיכן הוא יכנס שם ? האם ככה צריך ללכת הטמבון בחלקו התחתון ? יש לציין שהטמבון חליפי תוצרת ספרד (שהמקורי הוא גם תוצרת ספרד) . ועם עוד שאלה שהתבשלה , האם הטמבון צבוע כבר בצבע בסיס? נשאר רק הצבע המבוקש או שצריך לעשות לו הכנה כלשהיא ?
-
מבקש המלצה מכון כיוון פרונט וגלגלים באזור נצרת עילית-עפולה פולו 16V
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של MoonKnight בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פרונט 2000 בעפולה מצוין הוא מול החנות של החלפים שהיינו בה שיש עליה כזאת חדה לפני החנות (ממש עליה של מטר וחצי) ולגבי איזון גלגלים תוכל לעשות אצלנו בפנצריה ,פנצריית העמק מאחורי סלקום . הבאתי קנסולה לפנים הרכב חדשה מושלמת ב200 ש"ח :-P:-P -
ברוך מחייה המתים , יש מניין???" יגדיל תורה ויאדיר "....
-
התקנת פנסי ערפל [איך? והאם מותר/חוקי?] כ. נערכה
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברור כשמש,פנסי הערפל מותקנים מסיבה אחת הטמבון ששידחתי לרכבי (פולו פוקס 5 דלתות רגילה) הוא טמבון של פולו 16v ואני לא מעוניין למלאת את חלונות הגריל ברשתות ניקל ודברים מחרידים נוספים ,אז בגלל זה הייתי חייב להביא זוג פנסי ערפל , מעדיף את המקור . -
ולמה לא לנסות S.T.P שמיועד לנקות ריפודים ודשבורד, חומר מאוד חזק ,אני ממליץ , באמת שעושה נפלאות לבדים ולסיבים אשר מפויחים ,מטונפים .
-
התקנת פנסי ערפל [איך? והאם מותר/חוקי?] כ. נערכה
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חוקי מבחינת משטרה זה לא כאשר הם דולקים באמצע העיר ושאתה בפוזה עם חלונות פתוחים ומוזיקה, ולא חוקי מבחינת מכון הרישוי כאשר הפנסים הם סתם "בררה" ואין עליהם את סימן התקן e כלשהוא התקן האירופאי. אז לחבר את ה + מהמצבר לפיוז מתאים ומהפיוז לקונקטור של הדלקת האורות , את המינוס לנקודה ברכב (שלדה) - מהפנסי ערפל גם לנקודת מינוס ברכב וזהו? איזה פיוז יעשה את העבודה? -
שלום לכולם, מדובר בפולו פוקס 97 רכשתי זוג פנסי ערפל לרכבי , אצלי ברכב אין שום כפתור או הכנה כלשהיא לפנסי ערפל (קדמיים כמובן לא מתכוון לאחורי! ) אילו חלקים ודברים אני צריך בנוסף חוץ מה-בתי מנורה והחוטי חשמל? צריך ממסרים כלשהם? פיוזים למינהם? רצוי שההתקנה תהיה מסודרת ולא הכי חאפרית , אשמח לבצע את ההתקנה בעצמי, יש לי ידע בסיסי בחשמל . בתודה ליאור .
-
מצטער לבשר לך שעשיתי את זה, אני גר באיזור הצפון ובדקתי עד איזור השפלה וכל הנסיונות שלי עלו בתוהו ! אם מישהו יכול לחדש לי אני אשמח באמת זקוק לעזרה .
-
תביא משומש !!! חיפשתי בכל המדינה, ואין! ידוע לך על אחד כזה? אשמח אם תעביר לי .
-
מדובר בפולו 16V כאשר מזמינים טמבון חליפי חדש אומרים לי שהוא מגיע "ערום" מישהו יודע חוץ מהטמבון עוד כמה חלקים יש לו? זקוק לשמות במונחים המקצועיים , כמו הגרילים הקטנים (מדפים) ויש למטה ספויילר קטן . האם הספויילר הזה תואם לספויילר שיש לדגמי הפוקס הרגילים מאותם שנים(פס הקישוט הזה בתחתית הטמבון) ? אני כבר אובד עצות וזקוק לעזרה במיידית תודה רבה .
-
וואלה אז מחר אני בנצרת מביא זוג כאלה ,תוכל לברר לי על הטמבון ? בגדול כולם אמרו לי שהוא מתאים בול השאלה השניה שלי היא שאני קונה אותו חדש האם הוא מגיע "ערום" או קומפלט עם כל הגרילים ויש חלק שנקרא ספויילר .
-
לא אותו דבר בכלל,אני עכשיו גם מחפש טמבון לפולו הרגילה שלי (כאמור לא 16V ) אבל אני מחפש טמבון של 16V כדי לתת לרכב מתיחת פנים , חדש מצאתי ב800 ש"ח
-
[לנטרה 1996] הרכב מתחמם - עזרה במציאת הבעיה
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של fixxxer בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
וכמו שציינת כאן למעלה הטרמוסטט נמצא בתוך מפצל(מעבר מים ) מים שמחובר לראש המנוע ולטרמוסטט שליטה על מעברי המים אשר מהם מגיע מים לצינורות הרדיאטור הפנימי (אשר שולטים בחום המזגן ) . -
[לנטרה 1996] הרכב מתחמם - עזרה במציאת הבעיה
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של fixxxer בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כאשר אין מים במעבר הצינור התחתון סימן לכך שהטרמוסטט תקול ואינו נפתח לשם מעבר המים דרך המפצל לצינור התחתון . גש למוסך ובקש לערוך בדיקה למערכת קירור המים , מאמין מאוד שזה גם מה שהם יגידו לך . טרמוסטט חדש + גומית O-RING מומלץ מקורי! וכל השאר כמו בית טרמוסטט ומכסה טרמוסטט תלוי במצב שהם נמצאים ואם הם זקוקים להחלפה . מקווה שעזרתי.
