ליאור17
-
הודעות
341 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ליאור17
-
זקוק לעזרה בהחלפת משאבת לנעילה המרכזית פולו 97
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
העניין הוא שאני חייל ודל אמצעים ,קיבלתי את המשאבה במתנה והיא עובדת והיא דיי חדשה . מרק: יש ביידי רב מודד (פלופ) ויש לי ידע בסיסי בשרטוטי חשמל , אם תפנה אותי למידע הנכון אני אנסה להבין ולהעזר בחברים . -
זקוק לעזרה בהחלפת משאבת לנעילה המרכזית פולו 97
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה מאוד חשוב אני ישמח לעזרה . -
זקוק לעזרה בהחלפת משאבת לנעילה המרכזית פולו 97
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
שלום מדובר בפולו פוקס 97, הנעילה המרכזית רק נועלת כרגע ולא פותחת ,האבחון הוא תקלה במשאבת וואקום. הבאתי מחבר משאבה חדשה של VDO מפולו קלאסיק בנזין . במשאבה הקיימת אצלי הקונקטור נותק ובוצע קומבינה של 2 חוטים לתוך המשאבה(בקונקטור יש לפחות12 חוטים,לפי מספר השינים) במשאבה החדשה שהבאתי יש קונקטור עם 3 חוטים בלבד ,האם ניתן לעשות התאמה למשאבה החדשה כדי שתוכל לעבוד ברכב? יש תמונות של המשאבה החדשה והישנה והקונקטור של כל אחת . שימו לב בתמונה של המשאבה הישנה (בתמונה הגדולה שלה ) רואים את 2 החוטים שעוברים דרך המשאבה (הקומבינה) יש סיכוי שהחוטים האלה הם רק מינוס ופלוס? המשאבה עם הסימון הצהוב היא החדשה , המשאבה עם התחתית האפורה היא הישנה יותר .
-
לפני שבוע בדיוק בדרכנו לת"א מהצפון המשעמם באחת מתחנות הדלק שעשינו עצירה (ועשינו הרבה בגלל האלכוהול) היה בחור ממוצא ערבי עם קולט שחורה יפייפיה עם אנגל אייז מקדימה ולפני שהוא יצא אלינו כל החברה התחילו להתווכח שאלו לא פנסים יעודיים לקולט - עד שהבחור יצא ואמר לנו שאלו אנגל אייז של הונדה סיוויק וגם לו היה בד בוי . סיכום: אנגל אייז של הונדה סיוויק מתאים לקולט עם בד בוי רק צריך קצת ידע ואומנות לעשות שהכל ישב בצורה מקצועית .
-
1 לא קניתי,קיבלתי מתנה(בחיי) 2 אין דבר שאי אפשר לעשות לו התאמה לא? אצלי במשאבה הקיימת הוציאו קונקטור עם איזה 6 שיניים ו8 חוטים שהתחברו אליו ועשו מעקף של 2 חוטים בלבד שנכנסים דרך הפלסטיק של המשאבה והולחמו שם איפשהוא על השבב והכל עבד מצוין ועדיין עובד חוץ משבפתיחה המשאבה נדפקה בטח בגלל מדחף הוואקום . אשמח לעזרה ובמיוחד ממך דני ידידי.
-
מעדכן , הבאתי משאבה משומשת מפולו קלאסיק בנזין (לא כ"כ משנה) משאבה נראה דיי חדשה של חברת VDO עם החותמת של סיאט הקונקטור שלה מאוד שונה מהקונקטור שלי בקונקטור שלה יש רק 3 חוטים שמתחברים אליו ובשלי יש הרבה יותר בנוסף נעשתצה שם קומבינה עם החוטים במשאבה הישנה . מהם שלושת החוטים היחידים שנמצאים בקונקטור של המשאבה החדשה שהבאתי ? אם זה עוזר המשאבה שהבאתי כולה שחורה ויש לה מין ראש צהוב ועליו יש את הכיתוב של החברה . אני יעלה תמונות מחר .
-
שאלה בקשר להורדת אגזוז זרימה חופשית מרכב
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של georgesh בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אצלי האגזוז לא גורם לצריכת יתר דלק דווקא פחות (נשמע מצחיק אבל תצחקו) אם אתה מוריד את האגזוז זרימה חופשית אתה צריך אגזוז סטנדרטי לרכב , יש לך אחד כזה? אם לא ,תצטרך לקנות ופה זה לא נגמר ההתקנה היא מזערית לעומת עלות האגזוז החדש (כמובן סטנדרטי ) מאיפה אתה? -
החלפת זוג בולמים קדמיים פולו פוקס 97 1.6
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
up//// -
בורה 2002 זיהוי קפיץ שהתפרק. כנראה מהכסא.
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של electric בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן חלק מאחד הכיסאות הקדמיים,אפשר להרכיב בפשטות תיכנס מאחורה תסתכל מתחת לאחד המושבים תראה איפה יש קפיץ וככה תעשה בכיסא שאין קפיץ . -
מחר אני רוכש זוג בולמים מסוג -קורבן שמן ( CORVEN) קדמיים לפולו שלי 97 1.6, רציתי לדעת איך אני רוכש את הבולמים היעודיים מחברה זו לרכב שלי ,יש מק"ט מסויים שמתאים לרכב הזה? אשמח גם לחוות דעת לגבי החברה הזו .
-
פולו פוקס 97' - נורית ABS נדלקת ונכבית
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חזרתי לעדכן , לגבי הבעיה אצלי, קניתי מצבר חדש ומאז המנורה הפסיקה לדלוק ולא חזרה שוב לדלוק לעולם באופן קבוע (רק בהנעה כמנורת ביקורת) תודה רבה על העזרה וההכוונה . -
אביב יש לך אולי הערכת מחיר לחלקים האלה מפירוק +חדשים(חליפיים) אני עדיין לא מוצא את הכפתור שאייל אמר לי לחפש מתוך הבגאז באחורי מכסה הדלק , יש למישהו מושג?
-
אפרופו ראינו חבר, לא ידעתי שאתה עובד בשוקת, היית נראה קצת בלחץ אז העדפתי לא לתפוס אותך לשיחת חולין. אז איפה ראיתם פולו ? בפירוקיה שאז שלקחתי אותך ?
-
איך אני אדע איזה משאבה להביא? לחפש משאבות שנמצאות רק בפולו מהדגם הזה? האם כל המשאבות בכל השנים מהדגם הזה של הרכב זהות ?
-
הבעיה שהרכב הגיע עם משאבה שהקונקטור שלה נשרף וחיברו לה בקומבינה את חוטי הבקרה לתוך השבב חתכו כל מיני חוטים ועשו כל מיני שינויים, להביא עכשיו משאבה חדשה\אחרת צריך לסדר את החיווט של החשמל יכול להיות שהמשאבה רק תסגור ולאת וכל לפתוח?
-
שלום לי יש פולו 97 1600 גיר רגיל פוקס והחלפתי זוג בולמים קדמיים שהיו מורכבים על פולו של חבר אבל מנוע 1100 גיר רגיל (הם היו בשימוש אצל החבר רק מספר חודשים קצר והוא עשה תאונה בחלק האחורי של האוטו) השאלה שלי היא, האם הבולמים של פולו מאותו דגם עם מנוע 1100 מתאימים ונמצאים נכונים לעבודה עם אותו רכב רק עם מנוע 1600? נראה שהבולמים קצת קורסים מעומס האוטו טיפה קיבל זווית של דראג .
-
וואלה? אני יבדוק את זה היום, מה מין כפתור ברור שנותן להכניס למצב של ביטול הנעילה המרכזית במכסה הדלק?
-
שלום, התקלה היא: כשאני נועל את האוטו כל הכפתורים יורדים והרכב ננעל והנעילה עובדת אך שאני מנסה לפתוח את האוטו רק דלת הנהג נפתחת (לא על ידי הנעילה המרכזית), הוצאתי את המשאבה הראשית וביקשתי מחבר שיפתח ויסגור כדי לשמוע את פעולת העבודה התוצאות: בזמן הנעילה המשאבה עובדת בתקינות מלאה אך בפתיחה היא משמיעה רעש כאילו היא עומדת לעבוד ומפסיקה בתוך רגע מאפיין של התקלה שם במערכת. האם יש למישהו מושג איפה להתחיל לבדוק כדי למצוא את הבעיה? כדי לפתוח את מכסה הדלק(כי הוא ננעל בנעילה המרכזית) אני צריך להוציא את הצינור הראשי מהמשאבה ולעשות במקומה את העבודה של הנשיפה ד.א כל הדלתות נסגרות ונפתחות כשאני עושה את פעולת המשאבה עם הפה (מבקש לא לצחוק עליי) .
-
המוצר נרכש בחנות החלפים "משארקה" חנות חלפים תחליפיים של סוכנות צמפיון בעפולה (יש גם את חנות החלפים המקוריים וגם הלא מקוריים ) אין לי מושג את מחירו המדויק (סוג של טובת הונאה ). תודה רבה לכל תשובתכם עזרתם מאוד .
-
מבקש עצות לשינוי חיצוני בסובארו אימפרזה גראנד לאונה
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של hagggg55 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המלצה שלי: בתור אחד שגם מאוד משקיע באוטו שלו , יש לך אוטו יפייפיה הצבע לא כזה מדבר אליי אבל זה אתה, צביעת טמבונים בצבע הרכב ,פסי קישוט שחורים,ידיות שחורות ,את התופים מאחורה תצבע בשחור מבריק באמת שהאדום לא עושה חסד , חוצמזה הלוואי ולי היה אנגלאייז ובקליות שקופות (אין את הכסף להשקיע כרגע ) את הגאנט שיש לך אתה יכול למכור בכיף ב1200 + הצמיגים ביד 2 ואם תתגמש אפילו ב1000. שאתה קונה צמיגים חדשים שים לב לתאריך היצור שלהם! אה והדבר הכי חשוב!!! **** תחליף את הגריל הקדמי בדחיפות לגריל של הדגמים משנת 2000 אתה תראה שינוי שלא תאמין *** שיהיה בהצלחה כיף לראות שיש עוד חברה כמוך -
סתם מישהו?
-
והימני הוא תחליפי? מה איכותו לעומת המקורי?
-
האם יש הבדל בין 2 הבקבוקים שמצויינים בתמונה? האם אותה איכות? עד עכשיו השתמשתי בקטן הכסוף ודוד שלי היום קנה לי את הגדול של ה5 ליטר הלבן האם זה אותו תרכיז?
-
צפצוף מאיזור המנוע בעת סיבוב הסוויץ למצב ON
ליאור17 פרסם הודעה בנושא של ליאור17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקי, אז הבנתי את "הבעיה", הכל טבעי.
