Jump to content

ליאור17

  • הודעות

    341
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ליאור17

  1. שלום גם אני בעל רכב פולו 1600 97 יד 6 ריבוי הידיים נוצר בגלל שרכב זה הוא דיי מיועד לצעירים וכמו שאנחנו יודעים צעירים קונים משהו ונמאס להם ממנו תוך חצי שנה אצלי 4 ידיים הוחלפו ב3 שנים וכולם היו של ילדים לא יאוחר מגיל 20 לגבי האטם ראש מנוע אתה בטוח שזה אטם ראש מנוע אואטם מכסה שסתומים? אטם ראש מנוע חדש רק יעשה טוב בזה שלא יהיו לך נזילות מהחיבור של הבלוק והחלפת אטםכזה נעשית לרוב שפותחים כבר את המנוע כדי לעשות ראש מנוע או חריטה למנוע ולגבי אטם מכסה שסתומים הוא אטם רגיל שאין באיזורו לחץ ורק נזילות שמן עדינות מאוד שמפריעות לעין בגלל זה לרוב עושים אטם חדש טיימינג עושים לרוב כל 60,000 K והחלפת טיימינג לחדש רק תעשה טוב לרכב אם במידה ועשו אותו בצורה נכונה ומקצועית אם טעיתי באחד מהסעיפים תקנו אותי בבקשה מקווה שעזרתי וד'א אוטו מצוין מאוד אמין . על איזה מנוע מדובר?
  2. חזרתי שוב בהתראה קצרה בדקתי את טענותיו של רון ואכן לא מדובר במיסב אחרי שמילאתי שמן אין בכלל רעש גם שלוחצים וגם שלא בזה צדקת! תודה עכשיו עוד שאלה אם בעית העברת ההילוכים אכן נמצאת במוליך של מיסב הלחץ שכמו שאמרת שהוא נסדק בראשון אני צריך לנסוע לאילת ולחזור כמובן (גומע בערך 700 750 ק"מ סה"כ ) האם יש בעיה בלנסוע עם האוטו? ללאיזה נזק הבעיה הזאת יכולה לגרום אם אני יסע עם האוטו את הק"מ הנ"ל? ושוב פעם חוזר על עצמי,יכול להיות שמילאתי יותר מידי שמן בגיר? יכול להיות שהרכיבו את הגיר לא כהלכה? או את כל הסיכנרון של ידית ההילוכים? (כשעשו גיר) מצטער שאני מחפרון חחח
  3. תודה רבה לתשובתכם רון הייתי שמח אם תעזור לי עם "דוקטור" מהאיזור שלי (בית שאן עפולה והעמקים ) שיוכל לעזור לי עם בדיקה ואם נצטרך גם טיפול (האוטו מכנית,אני נפשית) הייתי שמח לשמוע על המלצות למוסכניק טוב מהאיזור שלי אם מישהו מכיר במידה וזו תהיה אפשרותי האחרונה אז אני חושב שאני יגיע למוסך רון אבל זו חתיכת נסיעה וגם בעיה לחזור בלי האוטו =\ ד"א מלאתי שמן בגיר..יש רף כלשהוא של שמן שצריך להיות בתוך הגיר או שלא משנה הכמות כאילו כמה שיותר יותר טוב הכוונה שמתי את האוטו בעליה(שיפוע) פתחתי את הבורג של הגיר ומילאתי שמן עד שנשפך אמורה להיות עם זה בעיה? עודף שמן בגיר של פולו כזה שאין בתוכו לחץ של שמן (ידני) מחכה לתשובה בהקדם ושוב תודה רבה לכל העונים
  4. שלום אני בעל רכב פולסווגן פולו 97 פוקס 1600 מאזור הצפון בחצי שנה האחרונה התעסקתי המון עם הגיר בחשש לנזילות למכות ולסינכרון לא תקין בזמן שאני מעביר הילוך(לפעמים) קשה להילוך להיכנס לרוב בהילוך שני וראשון עשו לרכב גיר (בעליו הקודמים) שבוע לפני קניתו לי נראה שלא החליפו לרכב מיסב לחץ בזמן החלפת הגיר ויש רעשים שהמיסב דופק כמו שיקשוקים כאלה בזמן שלוחצים על הקלאץ זה מפסיק ולגבי מחזיר השמן האחורי הוא יושב קרוב לקלאץ משידוע לי והוא נוזל שם והבנתי שאם יש נזילה שם סיכוי גדול שהקלאץ מתקלח בשמן כל נסיעה בסל"ד גבוהה ונגרם מכך שהקלאץ רטוב האם כל המאפיינים האלה הם הגורם לבעיית העברת ההילוכים? יום אחד אני קם בבוקר וההילוכים עוברים נהדר שפשוט בא לי לנשק את ידית ההילוכים ולפעמים צריך קצת להתעקש עם ההילוך השני והראשון מצבו של הקלאץ משידוע לי דיי נהדר נעשתהל ו בדיקה (חאפרית) בלחץ ומאמץ והוא הוכיח שהוא אכן נמצא שם לגרום לאוטו לזוז בבקשה תייעצו לי לגבי זה אם אכן המיסב שמשקשק והמחזיר שמן האחורי שמשפריץ שמן על הקלאץ וגורם לו להיות חלק האם זה מקור בעית העברת ההילוכים.. ולפעמים בהילוך שני יש הרגשה של סל"ד גבוהה וקמ"ש נמוך (סוג של צועק בלי לזוז ממש) מצטער על אי הסדר בהודעה שלי אני מאוד גרוע בלכתוב אבל אני באמת זקוק לעזרה חברים ובגלל זה כל פעם אני פונה אליכם
  5. הקפצהההההה!!! בבבקשה תעזרווו לי! היום מילאתי שמן בגיר ...האם יש סיכון במילוי יתר בגיר מילאתי ממש עד שיצא לי מהחור המילוי
  6. אז אוקי אביב. אני מאיזור העמקים (צפון) המלץ לי בבקשה על בעל מקצוע שמבין ברכבים אלה. אני יודע שאם הנזילה היא מהמחזיר האחורי אין מה לעשות חוץ מלהחליפו שצורך בפירוק הגיר נזילה מהמחזיר האחורי היא נזילת שמן מנוע או גיר? אני מחר יבצע ניקוי של המנוע ויראה בדיוק בדיוק מאיפה הנזילה. אם הנזילה באה מהמחזיר האחורי שעומד ממש מעל הגיר יכול להיות שהוא נותן תחושה שזה בא מחלקו האמצעי של הגיר בחלקו התחתון? בגלל מצבים שבהם הגיר נמצא במפלס שמן נמוך בגלל הנזילה אז ברצוני להוסיף עם שמן הגיר גם את תוסף הנאנולוב שמונע שחיקה ובלאי גדולים , מה דעתכם בדבר? אשמח לקצת עזרה ממכם המבינים בעניין אנחנו צוות של שניים שדיי מבינים ויודעים לעשות עבודה רק זקוקים להמלצה בנוסף:הפילטר של המזגן שיושב מתחת למגבים(המרובע) אחראי על עוצמת האוויר שיוצאת מפתחי האיוורר באוטו. במידה והוא מלוכלך הוא יתן זרימת אוויר יותר חלשה? אני לקראת טיפול מקיף לאוטו אז מצטער אם יציף בשאלות לקבלת עזרה תודה רבה לכל המשיבים[:
  7. שלום, רכשתי לפני 4 חודשים פולו 6 ימים לפני הרכישה הורכב על הרכב גיר חדש (משופץ) שנקנה ממכון לגיר ומנועים סבירות גבוהה שהבעלים הוא שהרכיב את הגיר (בעל מוסך למשאיות ) וסבירות גבוהה מאוד שהפיל את הגיר על החלק התחתון ומשם יש נזילה מהחיבור שלו מאוד איטית של חצי ליטר לחודשיים וחצי סימני הנזילה מופיעים מאמצע הגיר ורציתי לדעת אם אני יוכל לרכוש חומר אטימה ואני יוכל לאטום את החיבור מבחוץ ולעצור את הנזילה או אפילו להמעיט אותה כידוע לי על חומר שניתן לעבודה כזאת פלסטלינת ברזל שלקחת את הרכב הרכב לבדיקה אמרו לי שהנזילה באה מהמחזיר העליון של הגיר אשמח אם תייעצו לי המבינים בעניין בנוסף לקראת חודשיים אחרי מילוי שמן ההילוכים ניכנסים קצת קשה וידוע על נזילה של שמן גיר שחכתי לציין שזה גיר רגיל ובגיר רגיל אין לחץ שמן שהוא מתפרץ נזילת שמן מתבצעת רק כשהשמן חם מעבודת הגיר ונהיה פחות צמיגי ומצליח לנזול מהחיבור
  8. מצאתי קלאץ של לוק(שהוא המקורי של הרכב שהבנתי) ב700 את כל הסט. עכשיו הבעיה היא שהעבודה שהתבקשה היא 700 מסתם בחור שעושה עבודות מכניקה בבית אבל הוא עושה אותם טוב אם מישהו מכיר מאיזור הצפון עפלה בית שאן טבריה מוסכניק טוב לרכבים כאלה שימליץ בבקשה
  9. שלום. אני בעל רכב פולו פוקס 97 1600 ידני אני עושה לרכב קלאץ חדש ורציתי להתעניין איך הקלאץ של חברת "לוק" הגרמנית לי אמרו שהוא המקורי של הפולו מה עלות של קלאץ מייסב ודיסק ביחד של חברה זו? קיבלתי הצעת מחיר רוצה לדעת לפני קנייה תודה.
  10. טוב ככה אנשים. לפני 3 חודשים רכשתי פולו 1600 97 (הקטנות ) אחרי שבוע התחילו נפילות טורים וקירטועים ברכב אחרי כמה התייעצויות פה הבנתי שזה מייצב הסל"ד היום החלפתי את כל המצערת + החלפת שמנים פילטרים +החלפת פלאגים חוטי הצתה והאוטו.....טפו טפוו חדשש ממצב קר שפעם בלי גז לא היה מניע היום מניע ומפעיל מזגן על השניה הראשונה של ההנעה והמנוע עומד כמו ני'נגה חברה אני לא אחד שכ"כ מבין בכל המכניקה הזאת (ומזה בא כל ההתלהבות על העבודה) ובכל זאת העדפתי לעשות הכל לבד והצלחתי! עכשיו השאלה היא. הרכב עומד על 1000 סל"ד (סרק בלי גז בלי כלום ) לי ידוי שהוא צריך לעמוד על ה850 גג 900 אם מישהו יודע אחרת (מוסך רון תענה חחח ) שיגיד לי אם זה בסדר 1000 סל"ד או שצריך פחות תודהה לכל העונים [=
  11. תודה רבה! כן היום שכבתי מתחת לרכב לפני שקראתי את תגובתך וראיתי את בורר ההילוכים ואני חושב שכן יש משם נזילה ה"הזעה" הגיע עד לתושבת גיר(שאגב ההזעה יבשה את החלק התחתון של הגומיה בתושבת .רציתי לדעת אם זה יכול לגרום לצרות)מין גומיה עגולה גדולה בצורת פומפיה כזאת אבל עדיין יש משהו שמעורר אצלי קצת ספקות.ממש בחלק הכי תחתון של חיבור הגיר יש נקודות שמהן יוצא טיפה סילקון (שבעצם נותן את האטימה הסופית) ויש חלקים שאין סילקון ואלה נראים לי חלקים שמיועדים לנזילה (לא רצינית!.מאוד איטית אך נזילה כלשהיא ) לגבי המפלג. הציר? זה החלק הזהשמסתובב כשהמנוע דולק? כמו מאוור בעל 2 צלעות שיושב בתוך המפלג ונותן לכולם או לוקח הצתה נכון? אני יבדוק אותו אבל אני חייב להוסיף ש.. לפני חודש כיוונתי את המפלג בטענה של מוסכניק שאולי זאת הבעיה פתחתי את 2 הברגים שתופסים אותו ממש את כל בית המפלג וניתן לסובבן או שמאלה או ימינה (כיוון הצתה) עשיית סיבוב עם האוטו אחרי כל פעם והגעתי לנקודה שבה האוטו הגיע לסל"ד הכי נכון והכי תקין לפעולת סיבובי מנוע בעמידה כשהוא חם ובנסיעה(מהירות.תגובה.) אחרי שהחלפתי לפני יומיים פלאגים חדשים(שנראה שלא הוחלפו ברכב מאז שנת 97.שנתו) היום הבאתי כבלי הצתה חדשים ואני מתכוון להרכיב אותם מחר בבוקר אם תוכל להמליץ לי על בחור פרטי או מוסכניקמ ורשה מהאיזור שלי שיודע ממש להתעסק עם הרכב הזה שיוכל לייעץ לי קצת על חי מול הרכב או לעבוד על האוטו תודה בשנית לכל תשובותיך . ערב טוב
  12. רון אתה חייב לעזור לי כי משיטוט קטן באתר הבנתי שאתה ה-בחור של הרכבים האלה איך אני יכול לראות שהנזילה היא מהמחזיר ואם תוכל לעלות תמונה היכן הוא נמצא. ואם זה לא ממחזיר השמן תן לי עצה במידה וזה מבין החיבורים.אני יבדוק את מה שאמרת לי ויבדוק יותר לעומק יש לך המלצה אולי על מוסך טוב באיזור הצפון (עפולה נצרת בית שאן והסביבה) שיוכל לעזור לי עם הרכב ושתהיה לו הכרה טובה כמו שלך בדגמים האלה.?. עוד משהו. יש לי את בעיית הגימגומים של המנוע בשלב שהוא קר לאחר הנעה עקבתי אחרי שירשורים כאן וניקיתי את בית המצערת חלון קטן עם תריס שיושב מתחת לפילטר אוויר היה שחור פירקתי ניקיתי עם תרסיס קרבורטורים אך עדיין האוטו מקרטע קצת כשהוא קר וכשאני עומד במקום .החלפתי 4 פלגים עכשיו חסר לי רק כדי להחליף את חוטי ההצטה וכדי להבין ששזה לא מגיע משם כל הבעיה הזאת אם יש לך דבר בעניין זה אני ישמח לשמוע המלצות אני יודע להתעסק עם רכבים וגם מקצועי בצבא הוא טכנאי רכב אז תוכל לתת לי כאן תמונות ופירוט של עבודות שאני יוכל לעשות בעצמי בכל מקרה תודה על התשובה הראשונה שבת שלום
  13. אחי תנסה את מנוע הצעדים חיישן בית מצערת מהבנתי הדלה היום בבוקר קראתי פה על איך לנקות את זה פירקתי לבד וניקיתי הרכבתי וממש כאילו ולא היה אתמול במוסך הציעו לי להביא חלק כזה "משופץ" מפירוק שרצו עליו 350 שקל בלי עבודה(שגם ככה העבודה היא מאוד פשוטה גם לא למביני עניין) וב20 שקל של תרסיס לניקוי קרבורטורים ו2 מפתחות אלן פתרתי את הבעיה תבדוק כאן בחיפוש של האתר תרשום את הבעיה ותראה אם יש משהו תואם לדגם שלך שנפתח עליו כאן כבר שרשור כל התשובות נמצאות שם ולא צריך לחכות בכלל [: לא רוצה להגיד לך שזו הבעיה.. אבל בגדול מה שאמרת מאוד מתאים למה שהיה ליל מרות שחברות המכוניות אינן זהות אבל ברוב הרכבים זו הבעיה חלק שמתמלא עם השנים בפיח וצריך לנקות אותו כשאתה עוצר והאוטו בעמידה נכנס למצב ניוטרל האוטו מקבל מכה כזאת או נותן דפיקה??
  14. שלום לפני חודשיים רכשתי פולו 97 1600 ידני בעל הרכב טען שעשה שיפוץ גיר אח לא הראה קבלות מצב הגיר נראה ומרגיש מצוין וגם נבדק אצל מכונאי הבעיה שהיא שלמטה החלק הכי תחתון של הגיר בחיבור באמצע באיזור שאוטמים עם סילקון מיוחד יש נזילה עדינה שלרוב נגרמת מנסיעה מהירה ואימוץ הרכב שאלתי לגבי אטימה מחדש של הגיר ואמרו לי שצריך לפתוח הכל מחדש ולסדר ולמרות שזה רק כדי לאטום מחדש הסיפור עולה 1500 שקל..היו כאלה שאמרו לי תלוי מה מצב הנזילה ויכול להיות שאפשר לבצע אטימה חיצונית מעל החיבור ונסיון דחיסה של חומר לחיבור במידה ומה גודל האיזור שלא נטאם כמו שצריך רציתי לשמוע ממכם אלו שמבינים בעניין קצת חוות דעת מוסכים מומלצים וזולים במחיר(אני מאזור הצפון) כשקניתי את האוטו שמתי לב שחסר שם שמן גיר והוספתי במוסך ולא שמנו לב לנזילה והגיר שב להיות עדין ונוח במצב כיום הגיר קצת עקשני אח עדיין נותן פעולה דיי נוחה אח אני לא רוהצ להגיעל מצב שהוא יפגע או יהיה קשה יותר מבמידה כרגע תודה רבה לכל תשובה ממכם
  15. אוקיי תודה רבה אז אמרת ש להגיע לפחח ושהוא יתן את הסקירה למצב של השאסי? אם יש סיכון או לא תודה רבה
  16. יש סכנה בשאסי תפור? ****השתדל לפרסם הודעה עם כותרת ממוקדת יותר - הנהלת הפורום****
  17. אוקיי קודם כל תודה רבה על עזרתך הביטוי הראשון "חצאיות מקצועיות" כיום לא חסרים חובבנים שלוקחים תערובות של פלסטיק ופיברגלסוגם תבניות אלומניום שיצרו אצל פחח בונים חצאיות וניפוחי טמבון(ראיתי במו עיניי דברים כאלה לא שאני בא להפריח איזו שהיא קומדיה) לגבי תשובה מס'2 צודק שאסי אינו מכנסיים וחבל שבפורום עצות וקניית רכב מחקו לי תהודעה כי שם ממש השקעתי הסבר ואחרי שמחקו לי תהודעה ממש לא רציתי לרשום עוד אחת כזאת מפורטת אז ככה הקרע בשאסי נוצר מבור שבלם את האוטו בפתאומיות הגלגל הקידמי שמאלי זה שניכנס לבור והשילדה באזור הגלגל הימיני נישברה לא לגמרי לגבי תיקון השאסי יש לי צילום של קבלה על סך 1500 ש"ח על תיקון שאסי במכון ועבר בדיקה על ידי מכון רישוי ולתשובתך הלא נכונה "אין דבר כזה אופל קופה קבריולט" אוקיי אז יש דבר כזה בטחלס גוף האוטו הוא אופל קדט אבל אל תתארו את האוטו החסר חן הזה הקופה קבריולט בהחלט קיבלה יותר ליטוש קצת עיגלו אותה והתוספות הוסיפו לה המון אור בפנייה בע"ה אני יעלה תמונה לפורום של האוטו ותבינו על מה אני מדבר אה ולגבי המחיר בעל הרכב מכר את האוטו לאיזה אחד ב11 אלף ועכשיו זה שבעל הרכב הביא הונדה קופה לאחר חודשיים שקנה את האופל והוא מעוניין לשפר את ההונדה ובגלל זה מוכר את האופל לחבר שלי בחזרה בשבילי חבר שלי אירגן את המכירה את סך 4500 ש"ח והוריד אותו מהמחיר ששילם כי בינהם עוברות הרבה עיסקאות על רכבים ציוד וכו' אז בגדול תציעו לי מה לעשות הלכתי נסעתי על האוטו האוטו מממש תענוג נסיעה חלקה ההגה לא "רועד" כמו שאמרו לי בגלל שבר שאסי שתוקן אני בן 17 וחצי ואני מעוניין באוטו לתקופה של חצי שנה עד כניסתי לצבא מכירת האוטו היא ממש לא בעיה גדולה עם השאסי או בלי השאסי תאמינו שממש לא בעיה אז עכשיו שאתם יודעים את כל הפרטים תוכלו להמליץ לי בגדול לקנות? לא לקנות? תודה רבה לכל מי שנתן את דעתו בעניין בברכת חג שמח וכשר ליאור
  18. אופל קופה קבריולט שנת 90 יבוא אישי מנוע טורבו לא משנה לי מחירה לגבי המחיר האוטו משופר חצאיות מקצועיות טמבונים שתי יציאות של אגזוזי לחץ גלגלי מגנזיום ספויילר ציורים על הרכב..מה אומרים?
  19. מה הכווונה,?? האם הרכב עבר בד' ע"פ תקנה 309? אם אין בד' כזו להתרחק מהרכב.? מחירון הרכב הוא12000 אני קונה אותו ב4500 ובמכירה מובטח לי יותר מאשר אני ישלם עליו(הכוונה שאני ימכור והשבר שתוקן דיי קרוב למערכת הבלימה אז תן את שיפוטך.ותודה על העזרה חג שמח
  20. שלום מצאתי רכב לקניה יש לרכב קרע קטן מאוד בשאסי הקרע תוקן בצורה מקצועית והרכב כרגיל עכשיו ברצוני לשאול כמה שאלות ומי שמבין בעניין בבקשה שיעזור האם האוטו יעבור טסט כאשר ניכנסים לבור והטסטר בודק את הרכב מלמטה? האם שבר בשאסי שתוקן יכול להישבר במהלך נסיעה ולגרום לבעיות ובאיזה מצבים יכול להישבר? האם זה משפיע על איזון אחיזה וכדומה? והאם בכלל כדיי לקנות אוטו כזה? לכל העוזר תודה אני ממש צריך את עזרתכם
  21. זה בסדר????
  22. אם לא הבנת מדוע נמחקה הודעתך - התמקד בסימון הצבעוני שוב.
×
×
  • תוכן חדש...