Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. המאזדה שלך צורכת 1 ל 7 ? אני לא מתפלא זה מה שקורה שהמכונית שוקלת 1250 קילו עם מנוע שיש לו פחות כוח מסוזוקי סויפט. פעם הבאה קנה מכונית קלה עם הרבה כוחות סוס כמו הפיג'ו 206
  2. היה לי יורוסויפט שנת 2000 ידנית חדשה, מבחינת ישיבה היה לי נוח ואני 1.80 אבל מתלים קשים ומרגישים כל בור על הכביש בדיוק כמו טויוטה. אני חושב שעושה 12 לליטר בעיר . מזגן מעולה ואפילו מקפיא. לא הייתה כל בעיה מלבד טיפולים.
  3. אשמח אם האופנוען ייפרט על מחירי הדלק (בנזין) במדינות שהוא עבר
  4. כבר הייתי שם היום , התובעת רוצה לחכות ולראות את הדוח המקורי של הפקח ורוצה לראות אם הייתה חסימה (עניין של חודש). למרות שליוותי בן אדם עיוור
  5. היה משהו נורא מטעה ולכאורה נראה כי הדו"ח מוצדק היה תמרור חנייה לנכים בלבד ואכן חנה שם רכב של נכה , אני חניתי מאחוריו ,כשהגעתי לקחת את הרכב וראיתי שהוא נגרר רק אז הבחנתי בשלט שהחנייה לפני החנייה של רכב נכה שמורה לרכב שגרירות איסלנד. אבל באמת שלא שמתי לב ואז לא הייתי מעז לחנות שםץ בכל אופן חניתי רק עם חצי מהרכב על חניית השגרירות ולא הייתה להם בעייה לחנות
  6. היה לי את התענוג שיגררו לי את הרכב היום 260 שקל + 250 קנס. אני מתכוון ללכת לבית משפט , השאלה שלי , אם השופט לא מקבל את טענותיי , אני יכול גם לקבל הוצאות משפט ? או שרק במקרה הכי גרוע רק לשלם את הקנס ?
  7. בהתחלה יש רמזור שהירוק מהבהב ואחר כך הרמזור נהיה כתום ואחר כך אדום , באיזה מן השלבים הללו המצלמה מתחילה לצלם ? או הקיצור אם עברתי בכתום את הצומת (את הקו) , האם זה קנס ?
  8. אם אני לא טועה , אז אתה יכול להביא רק מכוניות שהיבואן הרשמי מייבא .
  9. עקב תאונת דרכים אני אמור לקבל ל 4 ימים רכב היום הייתי בהשכרת רכב והפקיד אמר לי שהיונדאי בולעת דלק 1 ל 10 בעיר לעומת הפונטו שעושה 17 בעיר לצערי לא היה לו פונטו ואני נאלץ לחכות ליום ראשון על מנת לקבל פונטו . האם זה באמת נכון שהיונדאי בולעת כל כך הרבה דלק ?
  10. סקודה ניו פליסיה 1300 ידנית שנת 2000: בעיר 12.5 מחוץ לעיר 16.5 -17
  11. אני יכול להמליץ לך בחמימות על הניו פליסיה (יש לי סקודה ניו פליסיה 1300 ידנית שנת 2000 ) מכונית אמינה עם מנוע חזק מבחינת דלק זה עושה בעיר 11-13 ומחוץ לעיר 17 הגיר והמנוע זה פולקסוגן . מזגן נהדר נסעתי כבר כמה פעמים לאילת עם ציוד ואישה שמנמונת והמכונית פשוט טסה גם בעליות הקשות של סדום שמעתי שיש להם רק בעיה אחת קלה לפעמים הטרמוסטט נתפס עלות לא מקורי עולה 150 שקל.
  12. לא נראה לי שהוא מתכוון לתבוע את הביטוח היות ולקורולה שלו לא נגרם שום נזק מאחורה פה נראה לי שהוא דווקא ישר
  13. איכזב מאוד 1) מאזדה 3 1600, בנסיעת מבחן היה לי מאוד איטי וכבד עם משקל של 1248 ורק 102 כוחות סוס ועוד אוטומט התוצאה עגלה עם סוסה ,צפופה מתאימה לגמדים. 2) טויטה קורולה אוטומט , בנסיעה של שעה וחצי גמרתי את הגב שלי וגם את האגן , אבל המכונית די מהירה לגיר אוטומט הרבה יותר מהמאזדה. הפתעה לטובה : 1) אוטוביאנקי Y10 , מכונית ששוקלת 600 קילו עם מנוע פייר עצבני במיוחד ומחוג דלק של יורד (גם בעיר) 2) סקודה ניו פליסיה ידנית , באמת שהופתעתי לטובה ,מכונית מהירה וחסכונית וגם נוחה וגם די אמינה. 3) פג'ו 205 1100 גוניור היה לי שנתיים , מכונית סופר נוחה לא מרגישים את הכביש וגם בצבא על הקילומטרג' היה 250000 קילומטר ואנחנו חמישה אנשים במכונית והיא עוד סחבה לא רע.
  14. מה לא נעשה בתום לב ?
  15. לצערי לא היו עדים לאירוע, אני נפגעתי בברך היות והברך שלי הייתה על על הקלץ בדיוק. הייתי באיכלוב וגם עדות במשטרת התנועה . איך שלא מסתכלים על זה אם אני הולך למשפט זה נראה שהשופט יאמין יותר לגירסה שלו , לפחות ככה נראה לי
  16. נסעתי לפני יומיים עם המכונית פתאום אני רואה נהג עם טויוטה חוזר אחורה, אני כבר במצב עצירה והוא נמצא 10 מטר מלפניי ממשיך במהירות 20 קמ"ש לנסוע אחורה , התחלתי לצפור לו אבל הוא לא שם לב עד שנכנס בי עם הטמבון האחורי שלו לתוך הטמבון הקדמי שלי. הוא לא מוכן להודות לחברת הביטוח ועכשיו הוא בכלל רוצה לטעון שאני נכנסתי בו. אם זה הולך לתביעות קטנות מה הסבירות שהשופט יאמין לי אם אני יגיד שהוא חזר אחורה, כי תמיד השופטים הולכים על בטוח שכאילו לא הייתה שמירת מרחק ואני נכנסתי בו ,כך לפחות כמו שהוא יישקר וייטען כך. לא
  17. ראיתי בטופ גיר שה207 שוקלת 150 קילו יותר מה 206 ועם אותו מנוע של ה206 והם לא התלהבו מה 207 שנראה להם עגלתי מידי
  18. יש לך אוטומט או גיר ידני ? לצערי אחותי מעוניינת רק באוטומטית .
  19. ה 207 מגיע עם אותו מנו של ה 206 ועם תוספת של עוד 150 קילו ,שמעתי שזה נורא כבד ואיטי ויאריס היא לא רוצה
  20. אחותי עדיין בהתלבטות מה לקנות (חדש) , היא הכי רצתה גולף אבל זה יקר. נתנה מקדמה למאזדה 3 , אבל רוצה לבטל כי גם זה נראה לה יקר 124 אלף שקל ובהמלצתי לאחר נסיעת מבחן מאכזבת שראיתי שמדובר בעגלה עם סוסה וסחיבה איטית להחריד 102 כוח סוס על משקל 1248 קילו. אני המלצתי לאחותי על הסוזוקי סויפט אבל היא טוענת שזה נראה לה מכוער ו הפ'יגו 206 ידנית ומה שהיא מוכנה לשמוע זה רק הפ'גו 206 אבל רק אוטומטית שהיא יפה לטעמה 110 כוח סוס על 1050 משקל. אמרו לה שהאוטו מהיר. משיחה עם בעל מכונית 206 ידנית הוא אמר שהמכונית אצלו 3 שנים ללא שום תקלה אני שמעתי שיש בעייה מסויימת עם הגיר האוטומטי ב206 האם זה נכון ואיך המכונית מבחינה אמינות ?
  21. גם לי קצת רעש שאני לוחץ על הברקס יש רעש של מתכת בצ'מפיון בדקו ברקסים והכל תקין ,זאת נראית כמו תעלומה
  22. אם היא מספר אחד באמינות אז למה הלך חיישן בעלות של יותר מאלף שקל בטויוטה קורולה של דוד של אשתי ?
  23. לא נורא , להזהיר קונים פרטיים.
  24. חבל שלא מאסר עולם , בסעודיה היו יודעים איך לטפל בו
  25. היונדאי מומלצת רק לבעלי שדות נפט בערב הסעודית , המכונית הזאת שותה דלק כמו מים
×
×
  • תוכן חדש...