Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. המצבר פשוט היה גמור , החלפתי מצבר והכל הסתדר . תודה
  2. ל דורקי , איך המכונית מבחינת דלק , בעיר ומחוץ לעיר ?
  3. בתקציב של 15000-13000 את יכולה לקנות סקודה ניו פליסיה ידנית עם מנוע של פולקסוגן ,שיסחוב גם בעלויות ואמינה מאוד
  4. ניו פליסיה זה הרבה יותר מתקדם , המנוע והגיר זה פולקסוגן למיטב ידיעת משנת 1998 ,הרבה יותר מרווח ואמין במיוחד
  5. אני חובב צרפתיות וארופאיות וסולד מיפניות אבל בכל זאת ממליץ לך לך רק צרפתיה ידנית, פשוט באירופה כמעט ואין אוטומט,קח ידני וגם תחסוך דלק....
  6. מישהו יודע על צריכת דלק,אאודי 1600 ידני שנת 1989? בעיר ומחוץ לעיר המכונית אמינה ? כדי לקנות ? עשתה רק 70000 קילומטר (הספידומטר נעצר לפני שנתיים לטענת האישה ב45000 ) יד ראשונה ב 13000 שקל
  7. נראה שעדיף להתפטר , אבל אם זה שווה 12000 אז אולי שווה לתקן רק מה שצריך בלי טיפול ולמכור מיד.
  8. צר לי לאכזב אותך , אני עליתי את עליות סדום ללא כל קושי וזה כולל את אשתי השמנמונת ומזוודות (אבל לא הפעלתי את המזגן)
  9. אני ממליץ לך ללכת לצ'מפיון סקודה בבני ברק , יש להם את המחשב של הסקודה , אצלי הם עלו מיד על הבעייה
  10. לגביי סעיף 2 אתה טועה, קשה מאוד להשיג ניו פליסיה ,מחיר הידניות בעלייה כי רוב השוק הפך לאוטומט. לי נתנו מעל מחירון על המכונית אבל אשתי אילצה אותי לא למכור את הסקודה שלנו זה פשוט פולקסוגן במחיר של סקודה ,שווה ביותר
  11. גם אני נורא התפלאתי כי בדקתי לפני חצי שנה בערך זה עשה 16 לליטר . עכשיו מילאתי 13 ליטר מתל אביב נסעתי עד מחנה נתן (באר שבע) וחזרתי 243 קילומטר עם ארבע אנשים ומזגן. בוא נגיד שבטוח זה בין 19 ל 20 קילומטר לליטר
  12. בעל מאזדה 3 התבכיין בפורום שהמאזדה שלו עוה 7 לליטר בעיר , 9 לליטר מחוץ לעיר. באופן כללי זאת מכונית שאוהבת דלק (כמו הגטס)
  13. בטיפול 10 אלף לפני יומיים הוחלף הפילטר שמן ומאז אני מרגיש חיסכון גדול בדלק המכונית עשתה 20 -21 קילומטר לליטר מחוץ לעיר (עם 4 אנשים במכונית ומזגן דלוק כולל קצת פקקים) לעומת 16 לליטר לפני הטיפול , האם יש קשר לפילטר שמן ? ועוד שאלה האם נסיעה 3 שעות עם 4 אנשים כבדים במכונית של 1300 סמ"ק מזיקה למנוע (נסיעה במישור ללא עליות)?
  14. יש לנו אוטו , פעם גם לי זה היה . פשוט הלך הפיוז של המשאבת דלק (עלות 45 שקל בערך) בצ'מפיון בני ברק וממליץ לך לשים 44 K .
  15. לא כדאי לעשות בדיקה !!! אני קניתי שתי מכוניות אחת פ'גו 205 והנוכחית ניו פליסיה סקודה ואני לא מבין גדול במכונאות פשוט שמעתי את המנוע , עשיתי סיבוב על המכונית עם העברת כל ההילוכים כולל אחורי ולא היו לי שום בעיות חוץ מטיפולים שוטפים. כדי לבדוק שלא יילך מנוע חמי סיפר לי מה לעשות (היה מכונאי בצבא ) להפעיל את המכונית על ניוטרל ולסתום את האגזוז לכמה שניות אם יוצא מים או שיש שחור אז בקרוב יילך מנוע אם לא אז המנוע טוב. ב500 שקל סעי לבית מלון באילת במקום לתת למכון שגם אם תכניסי מכונית שיצאה מהסוכנות הם ימצאו ליקויים.
  16. אני שמעתי שאפילו היונדאי גטס הידניות בולעות דלק ללא הבדל מהותי מהאוטומטיות
  17. מסכים לגמרי , צריך לעשות. מניסיון עם המכונית הזאת גם בצבא וגם בבעלות , זאת מכונית מעולה ונוחה. בצבא נסעננו על 1100 סמ"ק המכונית עשתה 250000 קילומטר ועוד סחבה 5 חבר'ה
  18. אני הייתי לוקח את הפולו ידנית ב 90000 שקל . מה היה יותר מהיר הסוזוקי או הפולו ? אני יודע שלסוזוקי יש יותר כוחות סוס וגם האוטו קל
  19. כעובד לובינסקי לשעבר בבני ברק (עוזר למבקר) , אני חולק עליך ,לגבי שרודר המוסך בבני בברק , הם מקצועיים ועושים עבודה טובה ומקצועית . שהייתה לי פ'גו 205 , שידעה רק טיפולים , תמיד יצאתי מרוצה.
  20. תודה , אבל לא הייתה התייחסות לשאלה : האם גם כדי את כל הפילטרים להחליף ? או לחכות לזמן המתאים ,או שמביחנת חיסכון בדלק עדיף להחליף כל טיפול ?
  21. כשהיה לי פעם פ'גו 205 במוסך היבואן היו מחליפים לי כל 10 אלף מים (של הרדיאטור) בצ'מפיון הם מחליפים רק אם מבקשים , האם רצוי להחליף כל 10000 ? האם גם כדי את כל הפילטרים להחליף ? או לחכות לזמן המתאים ,או שמביחנת צריכת גלק עדיף להחליף כל טיפול ?
  22. חסרונות : כבעל ניסיון ולא הכי מוצלח אני יכול להגיד לך שעברתי התקנה ואצלי זה לא היה מוצלח ,המנוע היה נכבה באמצע נסיעה והתיצרוכת של הדלק היית 1 ל 6 . הטורים היו עולים ויורדים . כל הכיוונים שעשו ,לא עזרו המנוע המשיך לזייף אין בעיה להיכנס לכל החניונים , מורשה לא הסכים לטפל המכונית ונאלצתי למצוא מוסך לא מורשה. בסופו של דבר נאלצתי להוריד את זה לאחר שמומחה מעבדה קבע שמכונית שלי לא יכולה לנסוע על גז (וכאן אני רוצה להגיד תודה לרפי לין ששלח אותי ) למזלי קיבלתי את רוב הכסף . אם אתה מחפש יתרונות אז : בכל זאת שמעתי על אנשים מרוצים ואני הבנתי מבעל החברה לגז שזה מתאים בעיקר למכוניות חדשות שלא עשו הרבה קילומטרג'. למרות זאת יש לי דוד בגרמניה שיש לו שברולט ואן 3000 סמ"ק שנת 1994 ואצלו זה פשוט מצויין , אבל בגרמניה הם מקצועים בכל דבר ובתחום הרכב בפרט,הוא גם אמר לי שזה מתאים למכוניות עם נפח מנוע גדול. לעומת ישראל שהם עובדים פה בצורה חובבנית . במקרה היה בחברה איש אחד שיש לו מאזדה והוא גר במודיעין , גם לו המכונית הייתה נכבית אני לא זוכר אם זה 1600 או 2000
  23. המאזדה לא מומלצת, בפורום טכני ,בעל מאזדה טען שמהמכונית עושה 1 ל 7 . זאת מכונית שאוהבת דלק
  24. מרק כתב : אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .- איפה זה רשום אחותי רצתה לקנות מאזדה 3 , כמעט כל בעל מאזדה אמר לה שהמכונית בולעת דלק ולא חסכנית. אני עשיתי נסיעת מבחן , המכונית איטית שזה לא יאמן . למכונית יש פחות כוחות סוס מהסוזוקי סויפט ושוקלת 250 קילו יותר , מה קשה להבין פה ?
  25. לפני שאתה נכנס למוסך , תשים 44 K , אני בטוח שזה ישפר את הצריכה וגם הביצועים ,שים את זה לא על מיכל מלא שתהיה השפעה חזקה של החומר. ואולי גם נשרף לך הפיוז של המשאבת דלק זה גם עלול לקחת הרבה דלק. אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ . מה שמתאים לציי רכב וחברות הייטק לא מתאים לאנשים פרטיים. מדובר במכונית כבדה במיוחד , אפילו הגולף שוקלת פחות מאה קילו מהמאזדה. 1600 סמק ו105 כוחות סוס זה לא מספיק למכונית ששוקלת 1250 קילו.
×
×
  • תוכן חדש...