Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. לא נורא בין כה קניתי את זה ואחר כך רשמתי את ההודעה - הייתי צריך לעשות הפוך
  2. עדכון קל, הטלפון לא התאים -כי היה ללא סים .
  3. יש לי את הטלפון הזה מלפני שנתיים אבל זה ללא סים -האם אפשר להתחבר לרשת החדשה של רמי לוי עם הטלפון הזה ? תודה .
  4. בהתחלה זה יהיה לך כיף אחר כך לאט לאט יבוא לך הדכאון והעצב ותתגעגע למשפחה ולחברים ולחברות -ותתחיל להתבעס ואני מדבר מתוך נסיון של עבודה של כמה שנים בחוץ לארץ-קח טיול לשבוע או מקסימום חודש זה גם יותר כיף ותראה שגם מחודש ימאס לך.
  5. המיקרוגל עובד כרגיל -מחמם טוב- רק לא מראה את הדקות והשניות - האם כדי לקנות חדש או לתקן ?
  6. אני הייתי מעדיף למכור היונדאי ולעבור לרכב חדיש יותר ואם זה הונדה ידנית -בהחלט משתלם וגם יותר מהנה .וגם אתה לא מוסיף הרבה.
  7. לבן דודה שלי היה אטארי מה שיפה באטארי שיש הרבה רמות למשחקים , אבל אני מכור לגראפיקה המדהימה של הקומודור 64,אגב בעיר דורטמונד בגרמניה עד לפני כמה שנים מחשב קומודור הפעיל את כל שלטי הרכבות בעיר ואת לוח הזמנים עש שהתקלקל וזה עלה להם כמה מליונים להחליף למערכת אחרת....
  8. לי יש את הקומודור 128 D שקניתי מגרמני אחד שיוצר ב 1986 כתוב עוד על המדבקה made in west germany:-D(אחרי שהקומודור 64 שלי הלך לעולמו )
  9. תודה,פשוט סרט שגדלתי עליו עוד היה לי בוידאו.
  10. היה סרט מ 1987 אני חושב קומדיה בעברית זה נקרא "מסיבה עם ברני" צריך קישור ליו טיוב .
  11. היא היתה ישירה מאוד-אני חושב שרצתה באותו היום אבל באמת היתה במחזור . מאז הכרתי את אשתי ....אכן יש למורה מזל
  12. כן היתה משיכה למבוגרות אני הייתי בן 24 והיא אולי 38 או משהו כזה,האמת שגם די התכערה יחסית - שהיתה המורה היתה יותר נחמדה-שהצעתי לה לבוא אלי -אמרה שיש לה מחזור. בכל מקרה היתה אלופה במתמטיקה .
  13. פרנקוס , לפי דעתי מצאת בחורה נחמדה וכנה מאוד -מה שלא קיים כל כך -חבל שאתה נחפז להסיק מסקנות ,אני במקומך הייתי מתקשר אליה ונותן צ'נס נוסף. ונזכרתי בדייט שהיה לי לפני שהתחתנתי ,קבעתי פגישה עיוורת עם משהי ליד הקניון ברמת גן. נפגשנו ופתאום אני רואה שהיא מוכרת לי וגם הדיבור שלה. בסוף מסתבר שהיא הייתה המורה למתמטיקה שלי בחטיבת ביניים. ליתר בטחון שאלתי אותה אם היא הייתה מורה בגמנסיה הרצליה בתל אביב - היא אמרה שכן ושאלה , תגיד הייתי המורה שלך ? אמרתי לה שלא .
  14. אם משהו אחר יגדל עוד יותר אני מוכן גם לנסוע לכור בצ'רנוביל (ואין לי תלונות על מה שיש)
  15. פשוט שמעתי מאחד שעבד איתי פעם שבאוקראינה נולדה פרה עם רגל הגב (לא יודע איפה באוקראינה) ואישה אוקראינית אחת אמרה לי שעדיף לשתות הרבה יין שמגיעים לאוקראינה כי זה מוציא את הקרינה מהגוף (גם בקייב) הבנתי גם שהקרינה הגיע בעיקר לבלרוסיה ולא לקייב-האם יש מידע בעיתונות הרוסית האוקראינית למי שמבין את השפה ויכול לעשות חיפוש בגוגל בנושא בפרט על העיר קייב.
  16. אני מעוניין לנסוע לעיר קייב , האם יש קרינה עוד באזור הזה לאחר כל השנים האלה ? (בצ'רנוביל אני יודע שיש קרינה) בקיצור איפה בטוח להיות באוקראינה?
  17. מסכים איתך בהחלט , אגב היה לה גוף של צעירה מאוד אבל פנים של זקנה מקומטת
  18. היו לי 4 שעות פנויות להגיע לעיר טירסט באיטליה ונדהמתי לראות פיאט בצורת אוטוביאנקי Y10 שמשום מה לא הגיעה לארץ. ועוד דגם של מיני שאני לא מכיר (הלבנה) מה זה ? ולקינוח נודיסטית מבוגרת
  19. אכן מכוניות ישנות-זה עניין כאוב ויש להגדיל את טווח השנים של מכוניות שמיועדות לגריטה. אני כתבתי לשר התחבורה על כך שצריך להעלות את המודל שיאפשר גריטה . אין ספק שצריך למצוא פתרונות אחרים להגדיל את הכנסות המדינה ובטח שזה לא צריך לבוא ממיסוי של מכוניות ולא חשוב מה נפח המנוע (לדעתי צריך לקחת מתקציב הבטחון לפחות 30 מליארד אבל זה כבר נושא אחר)
  20. מסכים איתך שכל אחד יקנה מה שבא לו - אבל אני מאמין בתחבורה ירוקה ורוב הג'יפים והמשפחתיות האוטומטיות די מזהמות ולכן צריך לעודד אנשים לרכוש מכוניות לא מזהמות לפעמים זה עובר דרך הכיס כי את הישראלים מה לעשות אי אפשר "לחנך" אותם רק דרך הכסף.
  21. לroee אני נמצא הרבה בגרמניה ולא חסר להם כסף שם ובכל זאת אתה לא רואה ג'פים בשטוטגרט או מעט מעט מאוד ואני בטוח שהם די זולים שם,אבל אני מדבר בעיקר על המשפחתיות אין סיבה שזוג +2 ילדים לא יסעו במכונית קטנה -בגרמניה אני מכיר הרבה משפחות שנוסעות על מיני ידניות וראוי מאוד להעלות את המס על מכוניות אוטומטיות ולהוזיל משמעותית ידניות קטנות
  22. המיסוי החדש שנקבע על ידי משרד התחבורה הוא די נכון, הורדת המס על מכוניות מיני קטנות (ירוקות) אבל זה עדיין לא מספיק-צריך להנמיך את המס עוד , אבל גם להעלות בצורה ניכרת את המס על מכוניות מנהלים ג'יפים ולעודד גם את חברות הליסינג לעבור למכוניות ידניות קטנות על ידי מיסוי נמוך יותר. צריך גם להעלות את המס על מכוניות אוטומטיות שמזהמות יותר מרכבים ידניים.
  23. התופעה של הפחיות בישום האלה - האם זה רעיל ? והאם אין בזה כימיכלים ?
  24. עד שמשהו טוב קרה עם המחירים ה"זולים" יחסית של הקטנות גם את זה הממשלה חייבת לקלקל
×
×
  • תוכן חדש...