אבא שלי רוצה להתחדש (כרגע עם מיקרה ידנית 2015), וחשוב לו שהשנתון יהיה יותר מתקדם מהרכב הנוכחי.
מעבר לשנתון, הכי חשובה האמינות (כולל אם מאחרים בטיפולים. אני מנסה להשגיח שלא יהיו איחורים, אבל לא ממש מצליח).
הקריטריון השני זה נוחות. מיקרה רכב נוראי מבחינת נוחות, כל נסיעה מסתיימת עם כאבי גב.
הרכב הבא צריך להיות יחסית נוח, כדי להימנע מכאבי הגב.
בנוסף כדאי גם שהרכב יהיה חסכוני, כי מדובר בנסועה של 25-30K בשנה.
התכנון הוא להחזיק את הרכב יחסית הרבה שנים (הוא עם הנוכחי כבר 5 וחצי שנים).
הדגמים שחשבתי עליהם (ואמורים להיות מתאימים מבחינת אמינות) הם הונדה ג'אז, טויוטה יאריס ומאזדה 2.
הנעלם העיקרי הוא הנוחות, כי זה קריטריון שלא פשוט למצוא עליו מספיק מידע.
למישהו יש ניסיון עם הדגמים האלה ויכול להגיד עד כמה הם נוחים? או אולי המלצות לדגמים אחרים שעומדים בקריטריונים?
תודה!