Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. אני מציע לך גם ללכת לסוכנות פורד ולשבת או אפילו לקחת נסיעת מבחן את הפורד מונדאו! אני חושב שמבחינת נוחות היא רמה מעל לרכבים שציינת. http://www.motocar.co.il/test/798.aspx http://www.auto.co.il/כתבה-303,159-השקה-פורד-מונדיאו-מטר-לשקל.aspx
  2. מי אמר שלמאזדה יש כזה שוק טוב? אכן בהתחלה של השיווק של מאזדה 5 אכן הוא היה המיניוואן הנימכר ביותר,אבל מאז מובלי הקטגוריה וגם רכבים עדיפים בהרבה זה המיצובישי גראניס והפורד S מאקס! לגבי ההיתלבטות שלך אז כמו שציינו לפני ה-5 מאוד פשוטה מבפנים ולא הכי נוחה לעמות הניסן קשקאי שבהחלט הושקע מחשבה וחומר יותר איכותי בפנים הרכב ובנוחות הנסיעה.
  3. תישאר עם ה-B4 ותעשה טרייד בחברה על B-4 חדשה 2.5 ליטר לקצורי או 3.0 ליטר שהיא קצת יותר יקרה אבל אולי בתור לקוח חוזר תקבל הנחה יפה ! יש גם את המונדאו טיטניום ואת הוולבו S60 .
  4. ה-B4 והסונטה הם רכבים יחסית מיושנים לעומת המאזדה , בין שלושת המכוניות שהזכרת אני הייתי בוחר במאזדה !לעומת זאת יש עוד אופציות מעניינות כמו השברולט מאליבו החדשה והפורד מונדאו שלטעמי היא הבחירה הטובה ביותר.
  5. האקורד רכב מצויין אבל התימחור שלו בארץ בעייתי ,במחיר של הדגם הפשוט באקורד אתה יכול ליקנות את רוב הדגמים המפוארים בקטגוריה זו,לגבי ה-B4 כמו האקורד רכב מצויין אבל כבר מיושן כרגע לפי דעתי המאליבו נותנת את התמורה הטובה ביותר למחיר והייתי בוחר בא(כמובן שאם הייתה המונדאו מישתתפת אז היא הייתה הניבחרת).
  6. סתם שאלה ? אם זה יהיה רכב שני ורק לנסיעות בעיר אז למה לא ללכת על הרכב החסכוני והזול ביותר? ואני מדבר על הפיאט פנדה.
  7. תיכנס לאתר פול גז או לאתר מוטו בייק,בדרך כלל כשקונים אופנוע/קטנוע לא מקבלים הנחה כספית ישירה אלא בצורה של ציוד לאופנוע/קטנוע (קסדות ,מעילים,אזעקה,כיסויי לכלי ,דברים כאלה). http://www.fullgaz.co.il/ http://www.motobike.co.il/
  8. את ה- 407 הייתי מוריד ,למאליבו יש יתרון במנוע שהוא חזק יותר אבל גם צורך יותר דלק וגם הגיר הוא רק 4 הילוכים,המונדאו רכב מדהים ובכל מיבחני הרכב שנעשו הוא לקח ובגדול (כולל את המאליבו והפסאט) אני חושב שהמונדאו זאת קנייה מעולה בייחס של תמורה למחיר, לגבי מה שציינו על המזגן של המונדאו אז זה נכון שיש בעיה ועד כמה שידוע לי היבואן מודע לבעיה ומטפל בזה.
  9. לאגסי סטיישן,סקודה ניו פליסיה סטיישן,קאיה קלאורוס סטיישן ועוד רכבים בסיגנון הזה.
  10. מחכים לתמונות בקוצר רוח.
  11. שוב כמו שציינתי מקודם אם אתה כבר סגור על מ"ס מצומצם של דגמים כדאי לעשות נסיעת מיבחן הסדר שלי לפי העדפה הוא 1)הפוקוס 2)ה-C4 ו3) ה-I30 ו4) ה-B3
  12. צימצמתה לך את האפשרויות ואני ממליץ שתיגש לסוכנויות הרכב ותעשה נסיעת מיבחן,סתם שאלה לא ציינת את פוקוס 2 ליטר ואת קיה סיד 2 ליטר יש לזה סיבה?
  13. פורד פוקוס סיטרואן C4 וה-I30 כולן בגיסאות המאובזרות ביותר ומנוע 2 ליטר ,מה גם שאחרי ההוזלה הצפויה עוד יישאר לך עודף של 10K+ וגם הקיה סיד המומלצת(צריכה להגיעה לארץ גם הפרו סיד עם 143כ"ס מאובזרת לעייפה)
  14. הקיה סיד עוד ליפני ההוזלה עולה בדגם המפואר 116K בהחלט רכב מומלץ מה גם שאני אישית חושב שהסיד יותר יפה מה-I30 לסיד יש 4 כ"ס יותר וגם היא עולה4K פחות!!! מה-I30 .
  15. אם הוא מרוצה מההונדה שלו אז אין סיבה שלו ימשיך אם הונדה שהדגם החדש טוב ובהרבה מהקודם וכמו שציינו לפניי בינואר יירדו המחירים ככה שהרכב ייכנס לתקציב.
  16. ה I30 אחלה רכב תנסו ליבדוק גם אצל האחות התאומה קיה סיד שלטעמי גם יותר יפה וגם מנוע יותר חזק,תלכו לשתי הסוכנויות ותיראו איפה נותנים לכם הנחה גדולה יותר+איבזור.
  17. וואו ממש מגניב,באמת מעניין איזה רכב זה?
  18. אתה כניראה בעלים של סובארו אם אתה לוקח את השירשור הזה באופן אישי,לידיעתך קונצרן יונדאי שכולל בתוכו את קאיה הוא החמישי בגודלו בעולם במכירות ולידיעתך קאיה היא אחת המכונית הנימכרות בארופה אז זבל קוראני זה ממש לא. ולנושא שלנו גם לטעמי הקיה סיד יותר יפה מה-I30 וב-116K אתה מקבל את הדגם המאובזר ביותר וגם מנוע דיי חזק 126 כ"ס.
  19. הונדה אקורד 91 ,92 יונדאי סונטה וקאיה קלאורוס שנים 99,98 וכמובן האמריקאיות למינייהן.
  20. פיאט פונטו רכב פשוט וטוב שעושה את העבודה,ואם את ממש רוצה חיסכון אז פיאט פנדה.
  21. אם כבר למה שלא תייבא מארה"ב קמארי הייבריד? הרכב מיוצר ב ארה"ב מה שאומר שמותר לייבא וגם ייצא לך יותר זול! http://motors.shop.ebay.com/items/Cars-Trucks___W0QQMake247a0eZToyota95abf51eQQModel4710b09ZCamry3dde636QQModelYearf0c65f14Z20091774c7QQFuelType9dab9364ZHybridElectric54286dceQQ_flnZ1QQ_ssovZ1QQ_trksidZp4506Q2ec0Q2em1?_trksid=p4506.c0.m1
  22. במיקרה שלך דיזל יהיה עדיף בכל מיקרה,למגאן יש כבר דגם חדש ואם זה לא משנה לך אז תיקח את הישן בהנחה גדולה,לגבי המונדאו אז הנוחות של הרכב היא אחת הטובות שיש ואם אני לא טועה אז את הדיזל כן אפשר להשיג,לגבי הC5 החדשה אז על הנייר ניראת כמו הבטחה גדולה אבל ימים יגידו.
  23. תיבדוק את הפורד מונדאו הצורה החדשה ואת השברולט מאליבו ,שני רכבים מפנקים עם מנועים חזקים ובהחלט מפנקים וכבר יש יד 2 .
  24. ה-C4 שני ליטר קצת יותר זולה מהמאזדה 2 ליטר אז למה לא ללכת על הסיטרואן 2 ליטר? המאזדה רכב טוב אבל כבר מיושן ,הביטוח והחלקים לרכב זה יקרים עד מאוד וכמו שציינת המחליפה בדרך מה שאומר ירידת ערך דיי גדולה אני חושב שהסיטרואן 2 ליטר עדיפה על המאזדה מה גם שלא ידוע על בעיות אמינות מיוחדות ב-C4 .
  25. חברה למה אתם ניכנסים לבן אדם לכיס? הבחור שאל מה עדיף וכל אירגוני הירוקים קפצו,99% אחוז מרוכשי הגיפונים לא יורדים לשטח והם קונים רכב כזה מימליון ואחד סיבות אחרות. לשאלתך הטוסון הוא הגיפון הנימכר ביותר גם בזכות המחיר וגם בזכות האיבזור,דגם אריזונה הוא בעצם המצאת היבואן בארץ לדגם טקסס מושפר(משופר באיבזור) אין כימעט הבדלים בצריכת הדלק ברכבים כאלו שנייהם 4*4 ושוקלים לא מעט אם כל הדרישות שלך וגם זה שהרכב כימעט לא ייראה שטח אז הטוסון שעולה 10K פחות וגם הרבה יותר מאובזר עדיף,בנוסף יש לך את האח התאום של הטוסון שזהה לקיה ספורטז שזהה לטוסון כימעט לחלוטין תיבדוק אולי הוא ייצא לך יותר זול מהטוסון.
×
×
  • תוכן חדש...