כן עכשיו כול פעם שיש שינוי בנתונים אז הם שולחים אימייל.
ואני לא רוצה להיות טייס, אני פשוט שם. ואני בשלב בירפ"א ב', ככה שאני עדיין לא הגעתי לשלב של קורס וגם עדיין לא עפתי ממנו. אז לכאורה אין סיבה שהם יקדימו לי את הגיוס.
[עדכון ]
והתקשרתי אליהם היום ושאלתי אותם למה הם הקדימו את הגיוס בלי לשאול וגם בלי להגיד(חוץ ממני לא נראה לי שכולם מסתכלים באימייל שלהם כול יום-יומיים). והתשובה שלה הרגיזה אותי היא אמרה: הצבא לא צריך לשאול אותך, הוחלט שמקדימים לך את הגיוס, ואם אתה רוצה להחזיר את הגיוס לתאריך המקורי. אז תשלח פקס ובו תכתוב,למה אתה רוצה להחזיר אתתאריך הגיוס ואולי נסכים ואולי לא להחזיר את הגיוס לאריך המקורי.
היום אני יכתוב את המכתב וישלח את הקבלה מהקורס פסיכומטרי שנרשמתי ויקווה לטוב.
אבל אני לא מבין מותר להם לעשות דבר כזה בלי לשאול להגיד כלום?
אני פשוט מיואש ומבואס . אני לא רוצה אפילו להתחיל לחשוב איך זה היה כשכבר אני היה בפנים.