Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. איזה תוספות הזמנת ?
  2. על איזה רכב מדובר?
  3. החניון הכי מאובטח שאני ראיתי, זה בקניון לב המפרץ ,יש שם שמורים בכל כניסה. אבל הם לא נראה לי לוקחים אחריות אם יקרה נזק לרכב.
  4. טוב, תודה רבה לכולם על התשובות.
  5. המכנסיים שמקבלים מהצבא נוחים? או שבאמת ממולץ לקנות ?
  6. אם בכל זאת תרצה את התוספות הללו מהם, אז אני ממליץ לך על class-a, בפאביה שלי הם ביצעו את ההתקנה ואני מאוד מרוצה.
  7. איזה צבע צריכות להיות החולצות שני יקנה? ומכנסיים גם אפשר לקנות או שחיבים ללכת עם המכנסיים שמקבלים בבקום?
  8. תודה רבה לכולם על התשובות ושבת שלום.
  9. 1. אוטודיל זה הטריידאין הרשמי של צ'מפיון וכולמוביל. 2. buy and drive הטריידאין של אלפא 3.אוטו סנטר הטריידאין של מאיר וזה כל מה שאני יודע.
  10. נראה לי אז שהם לא קשורים לאוטו דיל האלה http://www.auto-deal.co.il/index0.html כי אין שום סיבה בעולם שהם לא ירשמו באתר שלהם שיש להם סניף גם ברחוב המסגר.
  11. לפי האתר של אוטו דיל יש להם סיניפים בסניף ירושלים יד חרוצים 17 תלפיות 02-6735333סניף חיפה הזורע 1 תחנה מרכזית אגד חוף הכרמל החדשה 04-8501805/6/7/8סניף בני ברק רחוב הלחי 40 (סוף רחוב הלחי) 1-700-700-866 03-5788555 לא ברחוב המסגר.
  12. eilons100

    נשירת שיער לכלב

    ההמלצה שלי היא לסרק אותה. ממולץ לסרק בחוץ כי ינשרו מהכלבה כמות שערות די גדולה. אבל אחר כך המצב די ישתפר ונשירה תמעט אבל לא יודע אם תופסק. ואם זה נראה לך לא בסדר או מתגבר תיקח אותה לוטרינר שיבדוק.
  13. eilons100

    מי הולך ל-DEEP PURPLE?

    דרך אגב, לגבי ההופעות בקיסריה אני ממליץ לכולם לא לרדת בכביש החוף במחלף קיסריה. אלה לרדת במחלף החדש שפתחו לאור עקיבא זה יחסוך לכם זמן רב.
  14. טוב אנשים הבנתי שאני צריך להתאפס על עצמי, לא צריך להגיד את זה כול הודעה מחדש. מישהו יודע לאיפה נוסעים כדי להתגייס? כדי לקנות משהו לשרותי בצבא? ועוד דברים שאתם יכולים להמליץ לי לגבי שרותי הקרב ובא לצבא(חוץ מלשנות גישה שאת זה כבר הבנתי)? מצטער אם השאלות דביליות, אבל פשוט אין לי מושג מה לעשות, ובכול המסמכים שלהם לא רשום מה אני עושה.
  15. תתחדש שמור עליה.
  16. אז בנתיים אני כתבתי מכתב ואני אפקסס להם בימים הקרובים, לא נראה לי שיצא מזה משהו אבל נקווה לטוב. איזה דברים ממולץ לקנות לזמן שרותי בצבא? ולפי מה שהיא אמרה לי בטלפון אני קרבי(לא יודע איזה יחידה)
  17. לפי מה שאתם אומרים כנראה הבעיה היא באמת בי שחשבתי שהצבא מתחשב יותר, ונראה לי שבאמת כדאי שאשנה גישה/אצא מהסרט שאני חי בו לקראת גיוסי לצבא(זה לא בציניות). וחתמתי באמת על טופס ודווקא קראתי אותו,אבל לא זוכר שהיה רשום שם אבל יכול להיות שרשום. טוב אז בנתיים כנראה שאני מתגיס לי ב17/11/2008 בהצלחה לי.
  18. אני גם לא יודע איך הגעתי אבל הגעתי. תקשיב לפי דעתי זה לא בסדר שנותנים לי תאריך גיוס שאומרים שהוא סופי(ואמרו לי) ובלי להודיע לשנות אותו ועוד ב4 חודשיים זה לא סביר. אני לא מכיר את הצבא ואין לי התנסות איתו, אבל דבר כזה פשוט לא נראה לי סביר שהם עושים,לפי דעתי זאת חוצפה. הם ידעו שיש לי חצי שנה חופש לפני ההתגיסות אז הם מצפים שאני לא אתכנן לי משהו לזמן הזה?! ודרך אגב מה שיותר מעצבן אותי זה שהיה לי שיחה עם הפסיכולוג שלהם בחייל אוויר לפני שבועיים בערך ואמרתי לו שאני הולך לעשות פסיכומטרי לפני הצבא, והם בכל זאת הקדימו לי את הגיוס. ויכול להיות שיש לי תפיסה של ילד בן10 ,אבל זה לא נראה לי וחבל לי על ה300 שקל האלו. וכן זה מבאס אותי שפשוט ככה הצבא מחק לי את הכסף הזה ובלי התחשבות בכלל.
  19. כן עכשיו כול פעם שיש שינוי בנתונים אז הם שולחים אימייל. ואני לא רוצה להיות טייס, אני פשוט שם. ואני בשלב בירפ"א ב', ככה שאני עדיין לא הגעתי לשלב של קורס וגם עדיין לא עפתי ממנו. אז לכאורה אין סיבה שהם יקדימו לי את הגיוס. [עדכון ] והתקשרתי אליהם היום ושאלתי אותם למה הם הקדימו את הגיוס בלי לשאול וגם בלי להגיד(חוץ ממני לא נראה לי שכולם מסתכלים באימייל שלהם כול יום-יומיים). והתשובה שלה הרגיזה אותי היא אמרה: הצבא לא צריך לשאול אותך, הוחלט שמקדימים לך את הגיוס, ואם אתה רוצה להחזיר את הגיוס לתאריך המקורי. אז תשלח פקס ובו תכתוב,למה אתה רוצה להחזיר אתתאריך הגיוס ואולי נסכים ואולי לא להחזיר את הגיוס לאריך המקורי. היום אני יכתוב את המכתב וישלח את הקבלה מהקורס פסיכומטרי שנרשמתי ויקווה לטוב. אבל אני לא מבין מותר להם לעשות דבר כזה בלי לשאול להגיד כלום? אני פשוט מיואש ומבואס . אני לא רוצה אפילו להתחיל לחשוב איך זה היה כשכבר אני היה בפנים.
  20. אבל אני עדיין לא מוצב בשום מקום אני מועמד לטייס ועדיין לא עברתי את כל השלבים. אין מקום שאני יוכל להתקשר כדי שיסדרו לי את זה?
  21. שלום לכולם היום אני מקבל אימייל מהצבא שאומר שהנותנים שלי הישתנו. אני נכנס וחשכו עיני, הצבא קבע לי תאריך גיוס ב 17/11/2008 במקום ב16/3/2009 כמו שאמור להיות. וכבר נרשמתי לפסיכומטרי ולבטל יעלה לי 300 ש"ח. האם מישהו יודע למי אני צריך לפנות כדי להחזיר לתאריך המקורי? מה נראה לכם הסיכויים שהם יחזירו לי את זה לתאריך המקורי? בבקשה תעזרו לי אני אובד עצות. בתודה :אילון
  22. אם אני לא טועה אז אתה גם יכול לקנות את ה"אלגנס", שזה באותו מחיר כמו של ה"ספורט". ולפי דעתי הנסיעה ברכבלא נוקשית מידי לי די נוח.
  23. לא המלצנו כי הוא אמר שהוא משתמש בזה כבר.
  24. איפה באמת היצור של לוטוס? ומי הבעלים שלה?
  25. bs player אני משתמש בו והוא מאוד נוח, וקל לתפעול.
×
×
  • תוכן חדש...