Jump to content

GTI33

  • הודעות

    1,762
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    M2CS

צפיות אחרונות בפרופיל

6,138 צפו בפרופיל

הנקודות של GTI33

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

170

מוניטין

  1. האוטלנדר החדש מבוסס על ניסאן רוג אם אני זוכר נכון. המנוע -2.5 גם הוא של ניסאן וכך גם הגיר הרציף, יצא לי לנהוג בו, התחושה נעימה, המנוע הקודם מרגיש רזה מאוד בהשוואה. פנים הרכב מרגיש מצויין וניכר שעשו קפיצת מדרגה. הדור היוצא עבר מתיחת פנים באמצע 2018 נוספו לו יציאת מזגן לשורה השנייה ומערכות בטיחות אוטונומיות כגון, בלימה והתרעת סטייה מנתיב... הרכב עצמו מציג אמינות גבוהה לאור היותו בעל מכלולים פשוטים, כפי שציינו ההמלצה היא החלפת שמן גיר בכל 80 אלף ק''מ
  2. אם אני לא טועה m3 מהחברה עלתה אז הרבה פחות מהצעת המחיר של ה335 הזאת אני מניח שהרכב הזה נשק ל400 אלף מלמטה כחדש. לא חושב שעלו המון אקזמפלרים ולכן מנסים למכור אותה במחיר גבוהה בשל היותה נדירה בשוק שלנו. אם הייתה ידנית זה היה נעלם מהר מהלוחות. במחיר שדורשים כבר עדיף להגדיל את התקציב ולחפש 335.. כזאת נגיד ...
  3. לא חושב שתהנה מאמינות יתרה ברכבי סובארו. כמו שציינו בתקציב כזה עדיף לחפש משהו בנתונים טובים, שמור ומטופל. חוץ מזה שהתקציב הזה כיום לא מקנה המון לאור המצב בשוק המשומשות אני הייתי הולך על איזו סיוויק האצ'בק\מאזדה 3 לפחות תהנה מרכבים עם מוניטין אמינות גבוה ועם DNA מהנה לנהיגה ביחס למשפחתיות
  4. מה שאתה מחפש לא קיים בתקציבים הללו. כלומר אתה תצטרך להתפשר. בתקציבך אולי תוכל למצוא קרניבל 2016, מדובר על רכב מוצלח, מרווח, עם תא מטען ראוי גם שמאכלסים את כלל המושבים, המנוע הינו 3.3 ליטר בנזין די צמא. מומלץ לבצע טיפולים בתדירות גבוה יחסית מאשר הוראות היצרן על מנת לשמר את המנוע (ישנן קרניבלים אשר סבלו מבריחת שמן המנוע והריסתו). סיינה תהיה יקרה להחריד ותצטרך בתקציב שלך לחפש רכב מ2011-12 עם נתונים לא סימפטיים טראוורס תהיה עוד פחות אמינה ויקרה לאחזקה מהקרניבל. הקטגוריה הבאה הינה צפופה יותר כגון סנטה פה דיזל/סורנטו דיזל (הבנזין צמא ויש תביעה ייצוגית בשל תכנון לקוי במנועים). מתחת לאלו תמצא רכבי 7 מקומות שאלו בשורה השלישית מיועדים לילדים ולא משאירים מקום למטען כגון פריוס+, אאוטלנדר, ורסו, קארנס, ג.סניק, c4 פיקאסו וכו'
  5. אם זאת ה525d עם ההנעה הכפולה שמפורסמת למכירה. אז הרכב הספציפי הגיע בייבוא אישי. אני הייתי מתייעץ עם ג'ובאני הבעלים של מוסך בימר בבת ים. הוא גם יכול לבדוק את הרכב (עושה בדיקות טרום קנייה) וגם לפני כן יוכל להגיד את דעתו המקצועית והאישית. בחור מקסים, נעים ומקצועי. לי הוא בדק את הבימר לפני הקנייה ומטפל בה.
  6. דווקא לא סוף העולם. זה נכון שחלקי חילוף וטיפולים במוסך היבואן לא זולים, אבל אין סיבה להיכנס לשם לטיפולים השוטפים. מה גם שמדובר ברכב אמין עם עלויות אחזקה שקרובות יותר לעלויות של לקסוס מאשר למרצדס. המוראנו עושה שימוש במנועי הVQ הקודמים שמצויים בשלל דגמי המותג 3.7 ליטר. זה הנוכחי עושה שימוש במנועי מרצדס כאמור ובעל תיבה פלאנטרית מוצלחים. אני מניח שיש איזו קבוצה בפייסבוק שתוכל לקבל ממנה יותר אינפורמציה ממקור ראשון.
  7. האאוטלנדר הנוכחית היא בעצם ניסאן רוג בתחפושת - שלדה, גיר מנוע למיטב ידיעתי. אך טרם שמעתי על בעיות כלשהן )בכל זאת רכב יחסית חדש בשוק. מקווה שהוא יהיה בעל מוניטין אמינות מוצלח כמו של הדור היוצא. על הצ'רי שמעתי שישנם כל מיני בעיות מיחידת המיזוג, איכות הרכבה, צ.דלק. הvfm על פניו טוב אבל צריך לראות בכמה ימכר בעוד כ3-5 שנים בתור משומש
  8. מעין ניסוי והסבר לגבי מילוי ''מופרז'' של שמן מנוע https://youtu.be/VaTbfvzNbxQ?si=vtgLlxFr0hv-ITsa
  9. בתקציב שלך כנראה שהייתי בוחר בקורולה. היא מרווחת מהיונדאי, מעודכנת ממנה ומאובזרת היטב בטיחותית. מה גם שהאמינות שלה מוכחת ושמירת הערך טובה. האלנטרה ההיברידית שהחלה מ2021 תהיה יקרה יותר לרכישה ולא כ''כ בטוח שהייתי מתאמץ עבורה. מנועי הסונטה ההיברידית נוטים לבעיות וישנה תביעה ייצוגית גם בשווקים בחו''ל https://thecar.co.il/מדוע-נהרסים-כל-כך-הרבה-מנועים-של-יונדאי/
  10. הייתי מבקש דו''ח שמאי בגין התאונה בה ישנה עלות. נראה שמדובר במשהו קל מאחר ולא נקבעה ירידת ערך כלל. בן כמה הרכב? כמובן שזה רק סנן ראשוני. לו הרכב בעל נתונים מרשימים ויוצאים מן הכלל אז כנראה שהייתי ממשיך לכיוון בדיקה אצל מוסך/פחח כאמור ומתקדם בתלות בממצאים הנוספים.
  11. GTI33

    5 שנים עם הונדה fk8

    הג'וליה qv אכן הנעה אחורית, רכב מאוד מעניין, גם כשהיה חדש וגם בעידן הנוכחי רלוונטי אל מול המתחרות. ניהוג, התנהגות, סאונד, עיצוב... לא יודע האם מבחינת אמינות הוא נחשב לעמיד ואמין, אין לי כל ניסיון איתו. ב300 לא ראיתי כאלו, אם כן זה נשמע מחיר לחטוף. אגב אם עסקינן באירופאיות, מדוע לא m2 או m3/4 אם זקוק לפלטפורמה גדולה יותר?
  12. באקספלורר מחלות של משאבת מים, על פניו בקטנה, רק שצריך להוריד מנוע בשביל זה ואז מתחילים לשלם עלויות גבוהות על שעות עבודה. האמריקאיות מאוד מפנקות ומרווחות, בכלל זה סגמנט שמותאם לשוק שלהם. ישנו מגזר שלם שזקוק לרכבי 7,8,9 מקומות ואף יותר אך ברוב המקרים אין להם את היכולת הכלכלית לרכוש ולהחזיק רכבים בסדר גודל של סיינה או קרניבל והם משתמשים בכל מיני פתרונות יצרתיים, זה אחד מהם, שיודע להציע אמינות לא רעה, מנועי דיזל עמידים ויחסית חסכוניים בהשוואה לבנזין עתירי הנפח בהצלחה לך ולפותחת השרשור,
  13. סיינה בתקציב הזה תהיינה ישנות למדי, לרוב עם ק''מ גבוה, אך היא מהמוצלחות בסגמנט הנ''ל, גם הונדה אודסיי שבודדות הגיעו לכן בייבוא אישי ובתקציבים גבוהים יותר. הטרווארס הוא רכב זול לקנייה אך לא חף מבעיות ועלויות אחזקה יקרות. ב100 אפשר לקנות קרניבל 2016-17, הן די מוצלחות ופופולריות, רק יש לשים לב שחלקן חוו תופעה מוכרת או שעשויים לחוות נפילת לחץ שמן ככשל בתכנון ומנוע שלרוב מסיים את חייו ומצריך החלפה. אם ידני זה אופציה אז הייתי שוקל רנו טראפיק\סיטרואן ג'אמפי או פולקסוואגן קארוול
  14. מיני קורבט כפי שפעם החובבים כינו אותה, רק גרסת הטורבו אופה ועדיין כנראה שאני הייתי בוחר במיאטה NC על פניה שוב
×
×
  • תוכן חדש...