Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. בנצי, קיבלתי את שלל עצותייך וכמובן שאנחנו נהיה בקשר בהתאם. בכל אופן, לא מן הנמנע שאם אקבל את ה-V6 קונברטיבל (כמו שהוזמנה) בגרסת הבסיס אבקש לשדרגה בתוספת תשלום ו/או בתחנה אחרת במהלך הדרך, לגרסת ה-2.3eco, ל-GT או ל-SS, אם אלו תמצאנה במלאי. לגבי האגם, אם חשבתי שאנחנו נשאר רק בחלק הדרומי שלו - אחרי התמנות שהעלת, אין לי ספק שנקיף אותו ונמצא עוד אזורים מעניינים. wonderd, אכן. מסתבר שיש לא מעט חבר'ה כאן (וגם לא כאן) שמטיילים באותו הראש ובאותם האזורים. נהנתי לקרוא לא מעט סיפורים שלהם ורכשתי לעצמי המון ידע חדש בהרבה נושאים. לגבי הטיול שלך - "היכן להתחיל את הטיול"? הכל שאלה של זמן והאם מתוכנן טיול מעגלי או בכיוון אחד; אם מדובר בטיול מעגלי הייתי ממליץ להתחיל בסן-פרנסיסקו (אומרים כאן שמלאי הרכב גדול יותר) לרדת את כביש 1 (כולל מונטריי ושלל האטרקציות שבו), להמשיך ל-וגאס, לעלות דרך ילוסטון ובדרך חזרה לעבור דרך טאהו (ואם נותר עוד זמן בדרך חזרה לסן-פרנססיקו תוכל לשלב גם את יוסמיטי). שים לב שבילוסטון יש אזורים שנסגרים כבר ממהלך אוקטובר. roee, שלוש שעות ההמתנה שלי בלשכת רישום המקרקעין בפתח-תקווה היום הפכו למהנות ביותר בעקבותיו של הקישור לסיפור שכתבת. ואוו! המון מידע, שבמהלך הקריאה הוביל אותי גם לחקור לא מעט מן הדרכים (ולגלות שנסעתי על חלקן בעבר, רק עם מאזדה cx5), שהלוואי וישמש אותי גם בהמשך. יצאתי עם 3 תובנות נוספות מהסיפור כמובן: בעתיד אבדוק את 'אוויס' בסן-פרנסיסקו, אעשה טיול נוסף בתקופת החורף המושלגת (בזהירות יתרה כמובן) ושחבל שסיפור כזה (כמו גם של כותבים מוכשרים אחרים - כמו oryo, לדוגמא) "מתבזבז" רק על דפי הפורום ולא מופיע במגזין או כתב עת (גם דיגיטלי) ברמה גבוהה. ושוב, פשוט וואו.
  2. מצטרף לשאלתו של splesh מעליי לגבי רכישה של הדגם הספציפי - iottie easy one toch 3, ומאחר וברשת הצלחתי למצוא אותו באזור ה-185 ש"ח לכל הפחות. תודה.
  3. לא שמתי לב לתגובה שלך עד עכשיו לעניינו - אל תדאג, גם אם לא הגבתי עד כה קראתי כל פוסט (כולל התגובות כמובן) שכתבת. ואם אני לא טועה, כבר יותר מפעמיים. מקריאה של רוב ההודעות של החברים כאן אני מכין את עצמי נפשית למקרה שבו לא אקבל את מה שהזמנתי (דבר שלא קרה לי עד היום, אך תמיד יש פעם ראשונה). יש לי כרטיס חבר מועדון בהרץ - מקווה שזה יעזור במקרה הצורך. כמובן שאעדכן בסוף הטיול, ברמה שהמספקת ככל האפשר, על עלילות ההתרחשויות. לגבי החברות השונות, ופה אני מכוון גם לבנצי שהעיר את עיניי, וכבר אענה גם לו, מכל אחד אני שומע משהו אחר לחלוטין וזה מבלבל מאוד; כן הרץ, לא הרץ, רק אוויס, לא אוויס, אלאמו, סיקט וכל השאר. ואוו, כמות החברות ומה שהן מציעות בפועל פשוט לא נגמרת. לא רוצה לחלוק על אף אחד כאן, ובטח שלכם גם הניסיון הרב יותר עליי, אבל נראה לי שלכל חברה יש את היתרונות והמגרעות שלה. נ.ב. בעבר הייתי מתנהל רק עם אופרן כי שם הייתי מקבל מחירי נטו ונמוך מכך (עבדתי בענף התעופה בעברי). המחירים שבנצי הציג - זולים בצורה מטורפת, אם כי לאחר בדיקה קצרה מדובר במחירים שמתאימים לשוק האמריקאי ומוצעים ללא כל כיסוי ביטוחי (עלות ביטוח יומי נעה בין 15 ל-45 דולר! - תלוי בסוג הביטוח), כך שהמחירים מתאזנים. לגבי הרגע האחרון - אני בטוח כאן שבנצי צודק, אבל מכיוון שאנו מוגבלים בזמן ויוצאים לדרכנו הארוכה כבר על ההתחלה, לא היינו רוצים "לקחת סיכון". שאלה אחרונה בנוגע לאחת התגובות - מישהו כאן יודע מה ההבדלים המהותיים בין המוסטנג V6 ל-2.3eco (שבדר"כ מגיעה בגרסת הפרמיום) חוץ מהמנועים כמובן וצג המולטימדיה? אשמח למידע מניסיון, כי באתר של פורד קצת הלכתי לאיבוד.
  4. בוגע למזגן - שקר. מדובר בקבל או חיישן שמתקלקל, בדומה לפוקוס (ע״פ תיאור התקלה) ועלות החלפתו היא מאות בודדות של שקלים. אבל בגדול נראה שאתה לא צריך להתקדם הלאה, אלא חייב. בהצלחה בהמשך.
  5. קראתי הכל בנצי ואענה בסדר המתואם ביותר שניתן. ראשית, נושא הזמנת הרכב מקטגוריות האנדרנלין ובקטגוריה W הובטחו ואף רשומים באתר החברה - אך ברור לי יתכנו הפתעות. קראתי לא מעט חוו"ד בנושא. בנוסף, בעניין המוסטנג הייתי מעדיף את ה'אקובוסט' עם המנוע 2.3 המאובזרת אך לצערי היא לא ניתנת כאופציה כאשר מזמינים מהארץ. אנסה לבדוק זאת שם ואולי להחליף בתחנת השכרה אחרת בהמשך. מניסיון עבר של השכרה במעמד נחיתה יצאה לי ששילמתי מחיר מוגזם מאוד ולכן בחרתי להזמין הפעם מראש. פעם נוספת שניסיתי להשכיר רכב במיאמי ביץ' חברות ההשכרה שם נותרו עם וולוו קונברטיבל בלבד. וסיבה אחרונה להזמנה המוקדמת היא ניסיון להבטיח סוגי רכבים מסוימים עקב הגעה בתקופה, שאמנם אינה נחשבת לשיא עונת התיירות, אך עדיין מבוקשת לטיולים. המחירים כוללים את כל המיסים והביטוחים מלאים עקב ביצוע ההזמנה בישראל. ועם כל זאת, בילבלת אותי לגמרי.
  6. ואוו, המון מידע חדש למרות שחלקו לא בדיוק במסלול המתוכנן ואני לא חושב שאהנה במסלולים בטיול הארוך עם המוסטנג כמו שאהנה עם ה-V8 של הצ'אלנג'ר. Avia + misterb - תודה, אעבור על האתר והמסלול. כרגע מינוריים, מכיוון שההזמנה נעשתה בתחילת השבוע. אבל למה? לגבי ההשכרות עצמן בחברת Hertz: על המוסטנג V6 קונברטיבל ל-11 ימי השכרה שולמו 733$ (אחרי הנחה של 60$ במעמד ההזמנה ועוד 8% נוספים עקב החזקת כרטיס אשראי מסוג מפתח משפחה בדיסקונט) על הצ'אלנג'ר R/T ל-7 ימי השכרה (עלות דומה ל-5-7 ימים) שולמו 526$ (עם הנחות בדומה להשכרת המוסטנג). סוג הרכבים מובטח ע"פ חוזה ההשכרה (משמע שאין רכב דומה בקטגוריה, אך אני יודע שלעיתים ישנן הפתעות - יטופל שם במקרה הצורך) - וכוללים ק"מ ללא הגבלה, נהג נוסף וביטוחים מלאים. נראה לי כמו מחירים סבירים ביותר. תודה על פירוט המסלולים והתמונות, יעזור לי המון. מקווה שכביש 2 לא יהיה סגור - אני די בונה עליו. כמובן שבדקתי אך לטענתן - גם בהרץ בישראל וגם בארה"ב, הרכב לא זמין (ויש כמות לא קטנה שלהם) באף תחנת השכרה עקב שכירויות קודמת או החלפת צי הרכב מהסוג הזה. המשמעות בפועל - אי אפשר להזמין אותו בתאריכים שלי ואולי במועד מאוחר יותר תפתח האפשרות להזמנת הרכב (לא מוכנים לעקוב ולהתחייב). הצעתי אפילו לשלם יותר כסף (כולל תמריץ לנציג עצמו) - לא עבד. לגבי השלבי המיוחדת שלהם - בת הזוג אמרה שאם היא תהיה זמינה שם ותתאים לה היא תשקול את זה. גם ככה לא ניתן להזמין אותה מפה. נ.ב. לחודש מאי 17' ניתן להזמין את הרכב המדובר. וצודק, קיבלתי. בטירוף וההתלהבות שברישום ההודעה ברח לי
  7. שלום לכולם, בתחילת אוקטובר הקרוב (כבר סופר לאחור את הימים שנותרו) אני ובת זוגתי טסים לחופשה של 18 ימים בחוף המערבי של ארה"ב (6-7 מדינות). כבר טיילנו באזור בעבר בפארקים סקויה ויוסמיטי, בסן-פרנסיסקו, כביש 1 לאורכו, סן דייגו וכמובן שגם בלוס-אנג'לס. החלטנו לחלק את הטיול לשניים ובהתאם לכך הוזמנו לכל חלק של הטיול רכבים בהתאם. בחלק הראשון, שיארך כ-12 ימים, אנחנו יוצאים לטיול "סובב מערב" שיתחיל בלוס-אנג'לס, ימשיך צפונה לאגם טאהו, מזרחה לפארק ילוסטון, דרומה לכיוון הפארקים של יוטה ולאחר מכן נחזור מערבה ללוס אנג'לס דרך לאס-וגאס. סה"כ מדובר בדרך של כ-5,000 ק"מ. חשוב לי כבר עכשיו לציין שבת הזוג חולמת לנהוג במוסטנג כבר מספר שנים. כדי ששנינו נהנה, הפכתי לא מעט סוכנויות השכרה על מנת למצוא Ford Mustang GT Premium ואף לשלם בהתאם במקרה הצורך, אל לצערנו הרכב לא נמצא במלאי. אחרי פשרות קלות החלטנו לקחת את ה-Ford Mustang V6 Convertible, גם כדי להגשים לבת הזוג את החלום וגם על מנת לנצל הנופים האדירים בקילומטרים הארוכים והאתרים שבהם נבקר. וכן, ניסינו במשך חצי היום שהיא התפשרה לנסות ולהשיג Chevrolet Camaro SS - אך גם כאן נכשלנו בהתחייבותן של חברות ההשכרה לדגם משנת 2016, הדגם הקודם פחות היה בא בחשבון. בחלק השני, שיארך כ-6 ימים, אנחנו נשהה בצפון לוס-אנג'לס אצל בני משפחה. מאחר ולא מדובר במנהטן ואנחנו צריכים רכב צמוד גם כאן החלטנו לפצות על הכוח שיחסר בחלק הראשון וסגרנו כבר על Dodge Challenger R/T בתקווה שתהיה ממודל 2015 ומעלה (חברת ההשכרה נתנה התחייבות לרכב בן 48 חודשים לכל היותר). וכאן אני זקוק לעזרת בעל הניסיון והמידע באזור לוס-אנג'לס ודרום קליפורניה; אני מחפש 3-4 קטעי נהיגה מאתגרים באזור לוס-אנג'לס ועד כשעה וחצי נסיעה ממנה. הספקתי לקרוא מעט חומר של חובבי נהיגה שהגיעו לקליפורניה כמו nimnim ו-oryo אך קטעי הנהיגה שלהם נמצאו קרוב יותר לסן-פרנסיסקו, ליטל-יוסמיטי ואזורים בצפון קליפורניה שכנראה ולא נגיע אליהם. קטע הנהיגה היחידי שמצאתי וקרוב לאל-איי הינו כביש 2 (או בשמו Angeles Crest Hwy) אך לא ידוע לי עליו כל פרט אחר מישראלים אחרים שנהגו בו. הייתי שמח לשמוע המלצות על עוד 2-3 קטעי נהיגה והמלצות באזור הזה. ובלי קשר, אשמח לשמוע כל טיפ והמלצה שיש לכם על האזור באופן כללי. תודה רבה, טל
  8. שלום לכולם, עקב שימוש מועט בשל מקבוק פרו מקביל אני מוכר את האיימק שברשותי. להלן הפרטים: מחשב iMac 27-inch (דגם Late 2012 שנרכש ב-04/2013) מסך LED 27 אינץ' ברזולוציה של 2560 על 1440 פיקסל מעבד Intel i5 Quad-Core 2.9 GHz 64-bit זיכרון משודרג ומשופר Corsair Vengeance 32GB (8GB X 4) 1600MHz DDR3 (הזיכרון המקורי 8GB יימסר גם) דיסק קשיח משודרג 3TB Fusion Drive כרטיס מסך NVIDIA GeForce GTX 660M 512MB מצלמה קדמית ורמקולים מובנים, WiFi 802.11n ובלוטות'. מערכת הפעלה OS X El Capitan האחרונה (אפשרות לרכישת וינדוס מקורי במחיר סמלי). המחשב נרכש בארץ ומגיע עם מקלדת (עברית), עכבר מגי'ק מאוס ומשטח טרק-פד אלחוטיים ומקוריים. מחשב-על לכל דבר ועניין. אין ולו שריטה אחת על המחשב! נקי כביום קנייתו. התמונות המצורפות הינן תמונות מקוריות של המחשב עצמו. מחיר: 9,500 ש"ח. לפרטים נוספים: טל 054 שש שתיים תשע אחת אחת אחת אחת או בהודעה פרטית
  9. נשמע מעניין. בקרוב אתחיל לעבוד על מסלול בסגנון שמשלב את קליפורניה ו-וגאס לשבועיים (בשניהם גרים בני משפחה כך שנוכל לחסוך מעט בעלויות הלילות כשנבקר אותם). המוסטנג GT נראית הרלוונטית ביותר מאחר והקמארו באמת מגיעה באמת בדגם ישן יותר. לגבי ה-Dream collection, חוץ מבוקסטר שמוצעת ב-2,800$ לשבועיים עם ק"מ מוגבל - קצת מוגזם מבחינתי, לא נראה דגם אחר. וגם אם כן, סביר להניח שהוא היה יקר משמעותית. יש אתר נחמד שמציע לשכור רכבים מאנשים פרטיים - turo.com, לא מכיר ולא יודע איך לסמוך עליו (במיוחד בנושא ביטוחים), כך שכרגע הוא בעדיפות משנית. ב-2014 טיילנו בסקויה, יוסמיטי, סן-פרנסיסקו, כביש 1 על שלל יעדיו וסן-דייגו. הפעם ננסה לחפש יעדים קצת פחות מוכרים, כך שאשמח לקבל טיפים או המלצות מיוחדות.
  10. סליחה על ההקפצה, אבל אשמח לשאול מהיכן שכרת את הרכב ואיך הבטחת את הסוג (ספציפית את ה-GT ולא רמת גימור אחרת)? אני שוקל לחזור ל-LA בתקופה הקרובה לבקר את המשפחה ועל הדרך לשכור רכב דומה.
  11. תתחדש! יפייפיה! חבל שבצ'מפיון, בניגוד לשוק שמייצב ומוריד מחירים ובניגוד לתקופה זו, בוחרים להעלות את מחיר הפולו בכ-5,000 ש"ח נוספים החל מתחילת החודש.
  12. אכן ואכן, הסתכלתי על המחירון היבש. על הפולו קיבלתי הצעת מחיר כתובה עוד בתקופה שהמע"מ עמד על 18% רק שקיימת דחייה עקב שינוי מקום העבודה שלי (קיבלתי חוזה עבודה לשנה [התמחות] למקום עבודה במרחק של פחות מ-500 מטר מהבית שלי). דרך אגב, צ'מפיון לא הסכימו להוריד שקל על רכב שיוזמן בקונפיגורציה מיוחדת עם תוספות מקוריות (אלא אם מישהו יפתח את עיניי בנושא). ושוב, לא אמרתי שהאינטריור פחות טוב אלא שפחות דיבר אליי. וכתבתי זאת גם קודם - ייתכן שה-208 עולה במספר מאפיינים על הפולו. מבין לאן את חותרת, ואני באמת אני כותב עם העדפה מסוימת לפולו, אבל אני חושב בסה"כ שאני נמצא בפורום פתוח שבו אני נהנה לקרוא חו"ד של אחרים ומעדיף ללמוד עוד משהו לפני שאני משקיע סכומי כסף לא מבוטלים.
  13. מקבל את כל התשובות והערות ובאמת לגליון אוטו עוד לא הגעתי - פשוט אין לי מנוי ולא ניתקלתי בהארה לגיליון. גילוי נאות - לא מחפש 5 דלתות וגם לא DSG, אלא את תצורת 3 הדלתות והגיר הידני. ראשית אתייחס לפיאסטה ST שמבחינת מראה פשוט לא עושה לי את זה. כנ״ל לגבי האופל. הדבר הראשון שאני בוחן ברכב, ואשקר אם אגיד שלא, הוא נושא המראה. עברנו? ממשיכים למבחן הפרקטיות והנתונים היבשים. עברנו גם את זה? ממשיכים לת׳כלס. הפיאסטה פשוט לא עוברת את המבחן הראשון, טובה ככל שתהיה. ה-208GTI אכן מהווה את השיקול הנגדי היחידי אל מול הפולו, אבל שוב צץ לו הסעיף הראשון. במראה של ה-106 וה-306 לגרסאותיהן הספורטיביות התאהבתי, את ה-205 חיבבתי מאוד, אבל ה-208 הביצתית הזאת פשוט לא שם. יכול להיות שמראה מעט יותר קופסתי מועדף עליי (מחבב את הפולו יותר). גם משהו במרחב הפנימי שלה לא עושה לי את זה. יכול להיות שאני מחפש את האלגנטיות הפנימית שלא בהכרח קיימת שם. מבחינת הנתונים היבשים והפרקטיות נראה שהיא מעפילה על הפולו (הבעיה החוזרת הינה רק ברעש בתא הנוסעים) אבל משהו עוצר אותי למרות זאת. גם המחיר שגבוה מהפולו מהווה עוד נתון שלילי בענין. כנראה שרק אם אגיע לאולם המכירות של החברה אוכל להתרשם ממנה באמת (מכיר אותה חיצונית - יש 2 בשכונה שלי, ואת הפנימיות אני מכיר רק מדגם ה-2008 - מניח שזה די דומה). הפולו הכי קרובה מבחינת המראה שלה למה שאני מחפש - המראה קרבי ואלגנטי יותר. הנתונים היבשים שלה מעולים (ואף ההתנהגות שלה שופרה) וכן במבחן הפרקטיות לאדם ללא ילדים ונסיעות עם מטענים גדולה - היא מתאימה גם כן. ובכל זאת הייתי מחפש בפולו עוד טיפה מוטיבים ספורטיביים וכן פתרון מעט יפה יותר לנושא פנסי הערפל הקידמיים (משהו לא יורד בגרון בתצורת תחתית הגריל הקדימי שלה). הפאק הכי גדול של הפולו מבחינתי זוהי צ׳מפיון מוטורוס (לא שלחברת לובינסקי יש שירות לקוחות כמו של Apple בארה״ב). הבעייה הנוספת היא בתוספות: הרי הרכב לא יירכש ללא מתלים (4k ש״ח), התאורה הרגילה מכוערת והופכת את הרכב למשפחתית זולה (9k-12k ש״ח) וכן תוספות בסיס כמו חיישנים ומצלמה. והופ, עברנו אפילו את המחיר של הפיג׳ו. בקיצור, שבירת ראש לא קטנה. מצדיע ל-STIO שסיים את העניין הזה כבר.
  14. לא נפלתי מהכתבה וגם לא מהסגנון שלה (אולי כי כתבו כבר הכל, ואולי לא), כאשר הדבר הראשון ששמים אליו לב לפני תחילת הקריאה עצמה הוא חוסר ההשקעה - איפה צילומי הרכב, כולם יכולים להעתיק מס׳ תמונות מחיפושים קצרים בגוגל. לאחר שהתחלתי לקרוא אני שם לב שכל הזמן ישנה התייחסות להעדר הספורטיביות - והשאלות שלי הן: מהי אותה ספורטיביות ואל מה/למול מה היא נמדדת? האם כולם נחשבים לנהגים מקצועיים בארצנו? איפה אנשים באמת יוכלו להגיע עם הרכב למידת הקיצוניות הרצויה ובאופן חוקי? ולאילו מכוניות ההשוואה נעשית בפועל (בכותרת הוזכרו האיביזה, ה-208 והקליאו - האם בהן מדובר)? מה שחשוב בסקירות לדעתי הוא הצורך בהתאמתן למכונית אל מול השימוש בפועל שיעשה בארצנו הקטנטונת (אחד הטיפים שקיבלתי מסקירה קצרה של הרכב באתר אחר הוא הצורך, ואף החובה, בהוספת 4,000 ש״ח לשיפור המתלים והיכולת לאזן אותם בין נסיעות רגועות לספורטיביות עקב הנוקשות שכמעט בלתי נסבלת כשהרכב במצבו הסטנדרטי), ולאו דווקא להתייחס לפוטנציאל הגלום שגם ככה לא באמת יכול להיות ממומש. לא יודע, אבל הכתבה של Carsforum דיברה אליי. בנוסף, עם התפתחות הטכנולוגיה הייתה מצפה לסקירת וידאו קצרה של 3-5 דקות לכל רכב שסוקרים שם. אולי יש לי דרישה גדולה מדי, אבל זה דעתי. בכל זאת אנחנו עוד רגע ב-2016. אשמח אם יום אחד מישהו ירים את הכפפה (הלוואי שיכולתי) ויעשה בישראל כתבת השוואה אמיתית בין הפולו, ה-208 והקליאו. לאיביזה כנראה שנצטרך לחכות עוד קצת - שם מה שיעניין זה עם איזה איבזור ״סטנדרטי״ היא תמכר ובאיזה מחיר.
  15. נתונים נכונים חלקית מאחר ולשוק האמריקאי יש מותגים משל עצמו לטויוטה, הונדה וניסאן: טויוטה - לקסוס, הונדה - אקורה, ניסאן - אינפיניטי. מותגי היוקרה (או שנכון יותר לקורא להם שם "מותגים מקבילים") הם אלו ששולטים יותר בשוק האמריקאי, לפולקסוואגן אין מותג כזה. מחירי הרכב הנמוכים יחסית מביאים רכבים כמו אינפיניטי בעיקר לככב על כבישי ארה"ב. ועדיין קיימות טויוטות (בעיקר בהשכרה) וניסאנים (ג'יפונים) על כבישי ארה"ב אך גם בקליפורניה וגם בחוף המזרחי לא זהיתי כמויות מהן.
  16. אחד הדברים הכי מדויקים שנרשמו על דפי פורום זה מעולם. ולא מרק, יש כאן הרבה עדויות נכונות של בעלי הסגמנט. אבל, ויש אבל גדול, יש כאן גם הרבה "ילדים" שרוכבים על כל דבר שנרשם כאילו הם מחזיקים 7 ואגיות בחניה. מקבל את הגישה והביקורת של כולם, בכל אופן די ציינתי את ההתרשמות שלי מהרכב וההתנהלות באולם התצוגה. לגבי הקשיחות - זה אחד הדברים שגרם לי לחשוב על שדרוג המתלים, וזה עוד לפני הנסיעה אלא מהביקורות, ואז ממשיכים עם עוד תוספת ועם עוד עליית מחיר לסכומים אסטרונומיים כבר. בשורה התחתונה, נדמה לי שכל המידע שבעולם לגבי הרכב הזה נמצא כן באשכול הזה ובסופו של דבר כל אחד יעשה את מה שנראה לו לנכון.
  17. בוקר טוב. אז ביום שישי האחרון ביצעתי את "חווית הביקור" שלי בסוכנות פולקסוואגן בני-ברק על מנת להתרשם מהפולו GTI החדשה שמוצדת שם בגסרת ה-5 דלתות בצבע שחור עם תיבת הילוכים מסוג ה-DSG. החלטתי לא לחפור בנושא ולהוסיף רק את המידע החדש שקיבלתי. התרשמות מהרכב: קיימת מין הילה כזאת שנכנסים לרכב של פולקסוואגן, בין אם מדובר בפולו ובין אם מדובר בפאסאט החדשה (ואוו, שוק טוטאלי). הפולו מעט קטנה אך ההילה הזאת נשמרת - איכות חומרים גבוהה ביותר אם כי יש מספר מקומות שנראה שחיפפו באיכות תא הנוסעים וההרכבה (ידית המשענת ליד בה הקפיץ בולט ותא הדיסק הנוסף והזול בתא הככפות), אך עדיין איכות התא מהגבוהות שתתיקלו בהן. חוץ הרכב: מרשים ומדוייק, אין יותר מדי מה להוסיף מאחר ואתם מכירים כבר הכל. "הבעיה" היחידה מבחינתי היא ביחידת התאורה הקידמית והפשוטה שמגיעה בגרסת הסטנדרט שמותירה את הפולו על הכביש ככל הרכבים למעט הפס האדום וכיתוב ה-GTI המפורסם. אם לא מערכת קסנון, מערכת תאורה מלד הייתה כחובה ברכב כזה. פנים הרכב: כאן יש 2 שינויים (שניהם בפאנל המרכזי) אל מול הרכב שמשווק בגרסא האירופאית, ולמי שלא שם לב או סקר את זה כאן אני אעדכן - ראשית, המערכת היא אכן בגודל 6.5 מהסוג שהוזכר והיא אכן מאובזרת מאוד אך מדובר במערכת חסרה אל מול הגרסא האירופאית, למה? אין כפתור ניווט, אין כפתור תנועה ואין כפתור שמאפשר הנחיות קוליות. במקום זה קיבלנו MUTE מקוצר וכפתורי הגדרות כפולים ללא צורך של ממש. גם ההגדרות הפנימיות של המערכת נראות פשוטות אל מול ההדרכות של המערכת האירופאית ונראה שרק עם פריצה או התאמה מיוחדת יהיה אפשר להוציא מהמערכת הזאת יותר. לדברי נציג המכירות זאת המערכת והיא לא ניתנת לשדרוג, גם בעלות כספית. שנית, יש שוני במיקום כפתורי התוספות כאשר בגרסא הישראלית יש מעין פתח כפול (אין לי מושג למה משמש) כאשר התוספות לחימום המושבים ושדרוגם, כפתור הספורט (כן, גם הוא) ואף הכפתור שמציג את חיישני החניה הגרפיים אינם קיימים או יכולים להיות משובצים בקונסולה זו. לדבקי נציג המכירות - תוספת ה-"ספורט" אינה קיימת ובמידה של הזמנת חיישני החניה תעשה התאמה במערכת המולטימדיה לכך. תוספות ומחיר: גם כאן הרוב כבר ידוע כאשר התוספות אצל נציג המכירות תואמות את התוספות והמחיר המופיע באתר החברה. מה שכן, גרסת 3 הדלתות והגסרא הידנית, אפילו בגרסאות הבסיס, יצריכו הזמנה מיוחדת ומוקדמת שאינה ניתנת לביטול ולוקחת בין 4 ל-5 חודשים לדברי הנציג (כמעט חצי שנה?! או שהוא מגזים או שהוא מעדיף למכור את המלאי הקיים, אני אבחר ב-2 האופציות). לדברי נציג המכירות המצלמה האחורית דווקא כן מגיעה בסמל האחורי - נוגד את דברי חלק מחברי הפורום ואף את התמונות הרשמיות, אך הוא התעקש על כך. כבר בסופ"ש שעבר התבשרתי כי עד לחודש אוקטובר לפחות לא אוכל להגיע לשלב רכישה כלשהו מאחר שכן עליי לסיים הליך משפטי פרטי (זה בסדר, אני לא הנתבע ). בכל אופן, קבענו נסיעת מבחן (על גסרת ה-DSG, על ידנית לא יהיה) לשבוע הבא ומשם, אלוהים גדול. גם ככה יקח לרכב לפחות חצי שנה להגיע לפה.
  18. אני אאלץ להסכים עם STIO - התא של ה-208 הזוי על גבול המכוער בניסיון לשווק משהו מתחום החלל. ממש לא אהבתי. לעומת זאת, כמו שציינתי כבר קודם, התא נוסעים של הג'ולייטה מדהים, ככה שאין לי העדפות כלשהן. גם התא של ה-DS3 מעוצב ברמה יפה ונעימה לעין, במקרה הזה עדיין אעדיף את הפולו.
  19. מסתבר שהרכב הגיע גם לסניף ברמת גן / בני ברק (צבע שחור). שבוע הבא אהיה שם לקבל את הפרטים עבורי. לגבי החלק הפנימי וכל חובבי אלפא - אני לצורך העניין מעדיף את הפנימיות "המיושנת" של פולקסוואגן על הפניומיות המצועצעת והפחות איכותית של המיטו. הג'ולייטה זה כבר משהו אחר ובגדול זה בכלל עניין של טעם.
  20. איך הוספת אותם?
  21. ומה זה "החומרי עזר" האלו שמכניסים בכל טיפול בעלות של 27 ש"ח לפני מע"מ?
  22. STIO, לגבי המצלמה ייתכן ואתה צודק למרות שיש אפשרות לבדוק לגבי מצלמת סמל (הרי שבגולף מדובר במלצמת סמל באותו המחיר פחות או יותר). לגבי הרכב - הכסוף פשוט יפה. קצת עצוב שאלו הפנסים שמגיעים בדגם סטנדרט שעולה 150 אלף שקל.
  23. Composition Colour זאת הגרסא הקודמת של ה-Composition Media, הם פשוט העתיקו את המידע מהפרוספקט של הגולף. בפרוספקט החדש של הפולו ה-media מעודכן.
×
×
  • תוכן חדש...