Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. מת על התגובות שלך! כל מילה זהב. כן ירבו כמוך (ברצינות) מצטרף ל-FALOU ולפותח השרשור דעתי היא שה-100 כ"ס תספיק תמיד תוכל להחליף וכך גם תקבל פרופורציות.
  2. אתה יותר ממוזמן לנסיעת מבחן על כזו שבבעלות חבר קרוב קבל תיקון: ביצועים: מהירה באופן בליסטי, אחיזה מגנטית-ממש קטר על מסילת ברזל, הגה מדוייק ברמת CNC וצליל מנוע מחשמל. נוחות: בנטלי קטנה. עצוב? בהחלט (דא) ואם מישהו נעלב, התנצלותי הכנה מראש.
  3. שקול החלפה...
  4. הוא לא נוהג בטיגרה. הוא משתמש בשמן שעולה פי 2 לפחות מהשמן שלך. לפותח השרשור: בכל מקרה, אני משתמש בקסטרול פורמולה 10-60. אך במקרה שלי הרכב עבר שינויים כבדים. במקרה שלך, ביציאה מנק' הנחה שהרכב מקורי או אפילו עם בקר גדישה על טורבו מקורי (כל אחד מה-VF לסוגיהם) אז מוטול 15-50 מצויין. לידיעתך: המוטול עולה כ-450 ש"ח לכל היותר לגלון והקסטרול באיזור ה-600
  5. כולל פירוק והרכבה.
  6. בניגוד לדעה הרווחת שרכה לא אמור לאכול שמן, הוא דווקא כן (במיוחד אלפות) . רכבים מוגדשים גם צורכים כמות קטנה של שמן בנסיעות חזקות. בנסיעות חזקות הרכב אמור לאכול מעט שמן אך גם זה בטווח הארוך של בערך חצי ליטר ל-5000 ק"מ שננהגו באגרסיביות. האם הרכב מקורי? במידה ולא מה הם השינויים? האם הרכב מעשן? רעשים במנוע תחת תחץ? בכל מקרה, גש בזריזות למוסך לבדיקת העניין.
  7. אחד מאלה: http://www.bfgoodrichtires.com/bfgapp/catalog/index_1.jsp
  8. yaheli

    אקורד 2003 2.0 או 2.4

    לא יודע מה עם פותח השרשור, אבל אותי שכנעת.
  9. האודי גם בגרסת הטורבו ממש אבל ממש לא יותר יקרה לאחזקה. מנוע ה-במוו בנפח ה-2 ליטרים הוא בעל 4 בוכנות המפיק 140 כ"ס בעוד ה-2.2 החזק והחלק משמעותית בעל 6 בוכנות בטור ומפיק 170 כ"ס ומומנט מכובד המלווה בפס קול ספורטיבי ומלהיב בעוד ה-2 ליטר המדובר נשמע ומרגיש מחוספס וקצר נשימה. הבימר צורכת יותר דלק (בגרסת ה-2.2) ויקרה משמעותית לאחזקה (ב-2 הגרסאות) מהאודיף כמובן שמהנה, ספורטיבית, נוחה, איכותית ומה לא עשרות מונים מהאודי.
  10. ביצועים? נייט. נוחות? נייט. מתחרות? דא. דא ליברמן.
  11. ה-2.5 צורך כמויות אדירות של דלק 98. כל מה שכתבת הוא בליל של שטויות. יותר מתקדם...במה בדיוק אשמח להארה נאורה מצידך חביבי.
  12. לאחד שמרויח שכר מינימום לא הייתי ממליץ. היתה לי בעבר 156 2.5 והאוטו חופר עמוק בכיס ולא מפגינה אמינות בלשון המעטה. לדעתי מכונית מהנה מאד, הגה מצויין, צליל חביב במיוחד בגרסת ה-V6, ביצועים טובים. טיפולים יקרים- טיימיניג וקלאץ מאד יקרים.
  13. מוזר שהשם של יהודה ברקן לא עולה כאן. בכל מקרה, מוצלח.
  14. בארהב
  15. אני דווקא הייתי שם את כספי על הג'אסטי בעיניים עצומות. ה-SLR היא חזירה גדולה ומפוארת...נכון היא מכונית על וסופר מהירה אך תחושתי שלי היא שהיא תפסיק כאן. למכלולי סובארו טורבו לסוגיהם אין בעיה לעמוד בהספקים גבוהים/גבוהים מאד ולהוריד את הכוח בצורה יעילה עד מאד לאספלט/בוץ או מה שלא יהיה.
  16. אני אישית מכיר כמה סטודנטים שהמילה "תפרן" לא בדיוק הולמת אותם. מה זה השטויות האלה שכל הסטודנטים תפרנים וממתי יש חיה כזו "אוטו לסטודנט"?
  17. אהבתי! תודה על הסרטון
  18. yaheli

    פורשה 928

    יש ביד 2 אחת כבר המון זמןץ יד 1. ועוד אחת בפוקוס.
  19. WWW.VWVORTEX.COM נסה שם
  20. המונו שבתמונה הוא מונו מלפני 5 שניפ לפחות. המנו המדובר נמכר בחו"ל בכ-350 דולר לפחות. בכל אופן לא מודבר בחברת היי אנד או אפילו קרוב לזה. מי בכלל אמר שהם כאלה? ציוד נחמד זה הכל
  21. השילוב הראשון פשוט טוב. ממש טוב.
  22. אם אתה בעלים של אחת...אני מניח שאתה ודע שזה קשה, אחרת למה קנינו מלחתחילה?
  23. מעניין אילו תגובות הפסדתי...
  24. 10 אתם חברים. אבל לא זכורה לי, ולו סובארו אחת ממהיר ועצבני. עדכונים בקרוב.
  25. תודה לכל החברים על התגובות! חבר'ה מוטי צודק, הקורבט החדשה מדהימה וטובה יותר בכל היבט מהמכוניות המוזכרות. אך בתקציב הנ"ל היא לא נכנסת מה גם שלדעתי בארץ היא לא רלוונטית בעוד המראה שלה מוגזם לנוע על כבישי ארצנו. דגמי הקורבט הישנים יותר לא שווים הרבה והחדשה מהווה קפיצת מדרגה של ממש ומציגה יכולות של מכונית על לכל דבר. לבחור שהציע B4 SPEC B, האופציה הזו הועלתה כבר והמכונית לא מתאימה לי מאחר והיא גדולה מדי עבורי ולא תספק הנאה מספיקה למרות שאין ספק כי המדובר במכונה מוציינת. היום אני מקווה לנהוג על Z4 שלושה ליטר (אוטומטית) ואז אצמצם אפשרויות. למי שיש 3.2 A3 המדוברת או בוקסטר ומוכן לנדב נסיעת מבחן אני אשמח (כמובן שהוא יותר ממוזמן לעשות על המכונית שלי גם) שוב, תודה
×
×
  • תוכן חדש...