Jump to content

רועי5

  • הודעות

    8,734
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של רועי5

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

688

מוניטין

  1. אין סיבה, המנוע הזה מצוין. סיפור רצועת הטיימינג אכן דפק לו את המוניטין, ודאי כאן, אבל לא גורע משאר תכונותיו. מעבר לשרשרת אמור לפתור סופית את הבעיה.
  2. רועי5

    פולו GTI 2016

    קצת מוזר בהתחשב שהמומחים, גם כאן, טוענים שהגיר היבש לא מותקן במכוניות שבמנוע שלהן מעל 150 סוסים. מצטרף לתהייה שהעליתי בזמנו בקשר לסוג הגיר שמותקן בטיגואן. מכל מה שאני מבין לא אוהבים בוואג לספק אינפורמציה לגבי סוג הגיר המותקן.
  3. אמנם ענין של לא מעט שנים לאחור, אבל אחת הסיבות שאהבתי את הקסארה שהיתה אצלי היה הטיפול במוסך שאפט.
  4. ולכן בעיסקת ליסינג, ודאי תפעולי, עדיפה מכונית עם שוק מחורבן, צרפתי למשל, על פני מבצרים פיננסיים כמו קורולה או מזדה. נוסף למחיר הביטוח הפסיכי של האחרונות, הן גם מפסידות מעט יחסית באובדן ערך, דבר המגדיל מאוד את הפער בין עיסקה כזו לקניה פרטית כשמגיע יום המכירה. ולהבנה שלי מעיסקאות שאני מכיר, לא משקללים לעלות החודשית את פוטנציאל אובדן הערך. כמובן אם יש מי שמצוי ממני ויודע אחרת, אשמח אם יעדכן.
  5. צודק, הבדלי צריכת הדלק בחבורה הזו לא גדולים, גם האמינות כך. מי שחשוב לו חסכון בדלק צריך ללכת על דיזל או היבריד מלא, לא הקישקוש של ה mild.
  6. מצטרף להמלצה על הצעה מרון. עשיתי משהו דומה אצלו, אמנם לפני כמה שנים ובוואגית אחרת, המחיר היה שונה לגמרי.
  7. לניסיוני משך שנים, רון מקצועי ואמין. עם זה חשוב לדעת שגם רכב שאינו באחריות, אך טופל משך כל התקופה במוסכי שירות של היבואן, עלול להזדקק לשרות של " רצון טוב " מצד היבואן. את זה די בוודאות לא תקבל אם העברת את הטיפול למוסך "חיצוני" ליבואן.
  8. ראיתי היכן שהוא, לא זוכר איפה, אולי אליאקספרס, מין מתקן קטן שמתלבש על יציאת האגזוז ומרביץ יופי של רעש. גם היה די זול לזכרוני.
  9. בג'יפונים/קרוסאוברים יש משמעות לגובה הרכב בכל הקשור למרחב הפנימי שבו. לבסיס הגלגלים יש חשיבות, אבל פחותה הרבה כשאתה משווה רכב גבוה לנמוך, שלא להזכיר את תא המטען שנפחו לרוב הרבה יותר גדול. לא השוויתי בפועל את המרחב לנוסעים ולמטען בין ה 3008 ל MG 4, ובכל זאת מעריך במידה רבה של בטחון שבשני תחומים אלו יתרון משמעותי לפז'ו.
  10. מסכים. היה לי רכב זהה ממקום העבודה, משך שלוש שנים ועוד חודשיים, משובח לגמרי. חוץ מנורת התראה סוררת ומשקרת על העדר מים במיכל שטיפת החלון הקדמי, לא זוכר משהו מטריד. ואגב, נורת ההתראה הנזכרת גילתה את אותו אורח חיים פרוע גם בשני דורות קודמים של אוקטביה שהיו אצלי בחניה. אולי כשל מובנה בכדי שלא יחשבו חלילה שהאוטו נטול בעיות ולא יאמינו.
  11. רועי5

    סיטרואן BX GTi בנס הרים

    1.9 היה המנוע בקצה ימיה של ה 205 GTI ובוולקן לפני מנוע ה 2 ליטר. מנוע נהדר. כולו 130 סוסים, אם אני זוכר נכון, אבל בהתייחס למשקל הקליל של המכוניות של אז, בהחלט מספק.
  12. ולכן כנראה היה נדרש שילובם שהופך אותם לקוד בן שבע ספרות, נראה קצת יותר רציני מהקוד של טסלה.
  13. האמת היא שאם טסלה היתה מוצר שלא נועד לנסיעה, יותר לישיבה נינוחה עם אמצעי בידור ואינפורמציה, היה מדובר במוצר פנטסטי, מסך גדול אינטואיטיבי, המון פונקציות בידוריות ואינפורמטיביות, אודיו משובח, תענוג. הענין הוא שמדובר בכלי כבד שמיועד לעבור עשרות מטרים בשניה וכל זה בסביבה בעייתית עמוסה בעוד גופים כמותו שנעים אף הם במהירויות כאלו, לעיתים במסלולים חוצים את אלו שלו, בקיצור באלגאן. ובשים לב לעובדה המצערת שהאבולוציה טרם פיתחה אצלנו את המנגנון שיאפשר לנו תגובות במהירות שתתאים לגופים המאוד מהירים ביחס הללו, הדבר היחיד שיכול לאפשר לנו להניע אותם בבטחון מספיק, זו או נטילת המטלה הזו מידינו והעברתה למערכת אוטונומית משוכללת, כידוע לא לגמרי מצליח, או תשומת לב מקסימלית שתאפשר תגובה מספיק מהירה בכדי למנוע קטסטרופה. הסטת מבט ובמיוחד תשומת לב למקום שאינו הכביש, הם ענין מסוכן מאוד. מכל אלה אפשר להבין עד כמה הדוגמה הטלפונית שהובאה כאן למעלה, רק ממחישה את הסכנה המדוברת. הקשה על מסך טלפון מחייבת גם מבט גם תשומת לב. יצא לך פעם ודאי לראות ואפילו לכעוס על הולכי רגל במעבר חציה שעוברים כאילו אין כביש, ראשם במסך והם פשוט מתעלמים מכלי הרכב שעלולים לפגוע בהם בקלות, תחשוב על הולך רגל כזה במהירות של 100 קמ"ש ותבין למה זה משהו אחר לגמרי.
  14. לפני המון שנים, באמת המון, קניתי אלפא 33 חדשה בקפריש שהיה אז היבואן ולא יכול לשכוח את דברי האזהרה של זוגתי "אל תשים את כל הכסף מראש, מה יהיה אם יפשוט את הרגל ". צחקתי ושמתי. עשרה ימים אחרי שקבלתי את האוטו, הוא באמת פשט את הרגל והשאיר המון קליינטים ( אז גם אהבו אלפות וגם יכלו בכיף לקנות, זוכר עוד אלפא סוד במחיר של פיאט 127 ) בלי כסף ובלי אוטו.
  15. קוד אבטחה בן ארבע ספרות ? זה מה שמאבטח את האוטו ? אמיתי ? אפילו לקודן שמתגברים עליו בצ'יק, כך אומרים, יש חמש או שש.
×
×
  • תוכן חדש...