תתחדש, הרכב נראה מדהים! גם אני התלבטתי רבות לגבי הסדרה 2 לפני רכישת הברז, בסוף היה לי קשה להתפשר על שנתון ואני מתחבר יותר למראה הקרבי של הברז. יחד עם זאת יש סיכוי טוב שאם הייתי מגיע ממיאטה הייתי עושה אותו הדבר - זה שדרוג הגיוני בכוח ובנוחיות בעוד שהברז באותה "ממלכה". סע בדרכים טובות אשמח לשמוע חוויות בהמשך.