Jump to content

shha

  • הודעות

    1,145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shha

  1. לא יודע אם קשור או לא, אבל ראיתי סרטון ביו טיוב עם תופעה דומה של טורים לא יציבים. הסתבר שלבחור היה קרע בצינור האוויר היוצא מבית פילטר האוויר. שווה לבדוק. לא עולה כסף.
  2. תמיד אפשר לבדוק את המתח שמגיע לנורה בסוקט עם DVM, אבל אתה עלול בסיכון גבוה לקצר את המגעים ולגרום לנזק. מה גם שזה מיותר לחלוטין. מצבר הרכב נותן כ 12V (אתה יכול לבדוק על ההדקים של המצבר) ולכן לנורה עצמה לא יכול להגיע יותר מכך. הנורות שקנית מיועדות לרכב ולכן הם אמורות להתאים למתח של 12V. תוודא שזה רשום על הנורה. לכן ההנחה שמתח גבוה שורף את הנורה לא סביר (אלא אם הנורה אינה מיועדת למתח של 12V).
  3. אני לא רואה איך יכולה להיות בעיה עם הפנס עצמו. הפנס הוא בסך הכל כלי פלסטיק. הוא לא משפיע מבחינה חשמלית. רוב הסיכויים שהבעיה היא בנורות עצמן. אתה תוכל לוודא זאת אם תחליף את הנורה חזרה לנורה רגילה ותבדוק כמה זמן היא מחזיקה, או שתחליף לנורת לד של יצרן אחר.
  4. תיגש לפנצרייה ואני מניח שהם ישמחו לבדוק את הבעיה. אם הבעיה נגרמה בגלל עבודה לקויה שלהם, הם בטח יתקנו בחינם, אם לא יתקנו בחינם, לפחות תדע שלא לחזור לשם יותר. מקסימום הפסדת 30 שקלים. לפעמים שווה לשלם מחיר מסוים בשביל לדעת לאן לא לחזור (או כן לחזור). בהצלחה.
  5. הצלחה. צריך ללכת בניגוד להיגיון במקום למשוך, ללחוץ פנימה ולהרים את הצופציק שמאחור ולמשוך. ראיתי סרטון ביו טיוב שמדגים זאת. אין כמו ד"ר יו טיוב
  6. ניסיתי, לא כל כך הולך כי הגישה קשה. צריך כלי בצורת קרס בשביל זה. אולי אנסה יותר מאוחר. מעניין אך המכונאי במוסך עושה זאת.
  7. צילמתי ,התמונה כמה הודעות למעלה.
  8. ניסתי ללחוץ על כל אחד מהחלקים הבולטים שם, שום דבר לא נלחץ. מאידך הזזתי מצד לצד ולא נראה שזה דבוק. לא מבין איך זה אמור להיפתח.
  9. https://www.aliexpress.com/item/Factory-direct-sales-High-Quality-warranty-1-years-fast-shipping-MASS-AIR-FLOW-SENSOR-METER-MAF/32263083409.html?spm=2114.13010308.0.0.UrG2FK זה קישור לתמונות של החיישן עצמו (תחליפי).
  10. לא תמיד הצמיג היקר יותר הוא גם היותר טוב. ברכב שלי הייתי שם את הצמיגים המקוריים שבאו עם הרכב, צמידי בריג'סטון. כל צמיג עלה לי 900 שקל. אלא שהם החזיקו שנתיים ואז הייתי צריך להחליף. היום יש לי צמיגים אחרים שעולים בדיוק חצי מחיר 900 שקל לזוג צמיגים (נדמה לי מקסיס, אבל לא בטוח) והם מחזיקים 3 שנים ויותר.
  11. זו התמונה של הקונקטור. אני מניח שמהחום הוא נדבק.
  12. ברור שלא מנקים את החיישן עם מגבון ומטלית. זה יהרוס אותו. עם מגבון ומטלית ניקיתי את הרשת החיצונית של בית החיישן. על הרשת היתה שכבת פיח שחור שחסמה חלק מהאויר לחיישן ולכן אני מניח שגם החיישן עצמו מלוכלך.
  13. בינתיים ניקיתי את פתח כניסת האויר לחיישן עם מגבון ומטלית נקיה, היה שם הרבה פיח שחור. לא עלה לי פרוטה ומרגישים בהבדל משמעותי הסל"ד עולה בצורה יותר אחידה באיזור ה 2000 סל"ד, שם היתה בעיה. אין לי בעיות של התנעה או כיבוי מנוע בניוטרל שזה אחד המאפיינים של מצב של לכלוך וסתימה של בית המצערת. יכול להיות שאצטרך גם לנקות את בית המצערת, אבל אני אתחיל מהקל לכבד (פשוט הגישה לבית המצערת בעייתית ואולי אצטרך ללכת למוסך בשביל זה).
  14. אין הודעת שגיאה. הטלפון לא מוצא את רכיב ה obd למרות שהרכיב מחובר ודולק.
  15. אגב, מקס, הזכרת אנג'י. רכשתי כזה ב 5$ מסין. לא מצליח ליצור איתו קשר בבלו טוף עם הטלפון. יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שלרכבי דיזל צריך רכיב מיוחד או שזה אותו רכיב לבנזין ודיזל?
  16. גרשון, יתכן ואתה צודק לגבי הרבה מקרים. לפעמים ממליצים לך להוסיף תוסף וזה לא ממש עושה משהו כי הבעיה היא אחרת. לפחות במקרה אחד שהיה לי התוסף "הציל" לי את הממיר הקטליטי, שבעצם היה תקין לחלוטין והנורית נדלקה בגלל קצת פיח שהיה במערכת. כל אחד יעשה מה שהוא מבין.
  17. הרכב שלי כנראה מאותת שהגיע הזמן לנקות את חיישן ה MAF ואולי גם בית המצערת. בזמן האצה בהילוך שני-שלישי לוקח לו יותר זמן מכרגיל להעלות טורים. פתחתי את מכסה פילטר אויר וניקיתי את כניסת האויר לחיישן (הוא מחובר ישירות בין הכיסוי של הפילטר לצינור היציאה שלו). היה שם הרבה פיח על הרשת של החיישן ואכן אחר כך התנהגות הרכב השתפרה מאוד, אבל נראה לי שעדיין צריך לנקות את החיישן עצמו והחלל שבתוך ה"בית" שלו. משום מה לא הצלחתי לנתק את הקונקטור המתחבר לחיישן. ממש קשה לנתק אותו. מישהו מכיר איזה "טריק" לניתוק הקונקטור בלי לקרוע את הצמה? בנוסף, קראתי שחיישני MAF מאוד יקרים אבל ראיתי שבעליאקספרסס הם נמכרים בטווח של 20-40 דולר ובאי ביי קצת יותר באיזור ה 60-100 דולר (אמנם חיישנים תחליפיים אבל נראה לי שלא צריכה להיות בעיה עם זה). למישהו יש ניסיון עם חיישן דומה מסין? בית המצערת נמצאת בקצה צינור האויר ממש מאחור והגיש מאוד קשה, לא יודע אם אנקה אותו.
  18. קצת מוזר שהנורית נדלקת לך יומיים אחרי שרכשת את הרכב. זה עשוי להיות עקב פיח במערכת הדלק ואולי יגידו לך במוסך שצריך להחליף ממיר קטליטי. אני מציע לך לשים תוסף לדלק ולקוות לטוב.(קרה לי מקרה דומה ברכב שהיה ברשותי לפני שנים, ראה כמה שרשורים למטה "תוסף לדלק") בהצלחה.
  19. אני נוטה להסכים לדעתו של אייל. היתה לי פעם יונדאי אלנטרה. בערך 3 וחצי שנים לאחר שרכשתי אותה נדלקה נורית כתומה(זו של בדוק מנוע). במוסך טענו בלהט כי אני צריך להחליף ממיר קטליטי. לנוכח המחיר הגבוה של הממיר לקחתי קצת זמן לחשוב. אחרי כמה ימים נכנסתי לתחנת דלק של סונול לתדלק ונסעתי משם. אחרי כ 100 מטר הנורית כבתה ולא נדלקה שוב. בדקתי בספר הרכב וראיתי שיש שם הנחיה להוסיף תוסף לדלק אחת לשנה. הדלק בסונול הוא כבר עם תוסף ולכן הנורית כבתה. אז אתה יכול לתדלק בסונול דלק מתוסף (זה קצת יותר יקר מזה שבתחנות האחרות), או לשים תוסף אחת לשנה-שנתיים או לא לשים כלום ובשלב כלשהו הנורית עשויה להידלק גם לך. אם זה יקרה - תדע שלא למהר ולהחליף את הממיר אלא לשים תוסף.
  20. הכי טוב שתיגש למוסך שירימו את האוטו על ליפט ויבדקו באיזור הגלגל. קשה לדעת מה נפגע בלי לבדוק את האוטו, אבל אם שמעת משהו ועלית על אבן של 25 ס"מ כדאי לבדוק את הנושא ולא להזניח.
  21. זה מנוע טורבו במקרה? זה נשמע כמו יציאה של אויר? אם כן יתכן ווסת הווקום של הטורבו גורם לזה. אם הווסת הוא הבעיה אז ישנם שני דרכים לטפל בכך: 1. להחליף אותו. 2. לפתוח אותו ולנקות את שני הפילטרים שבתוכו, לסגור עם בנד ולהרכיב בחזרה.
  22. היי מרק, תודה רבה על ההצעה הנדיבה. אתה מתכוון למשאבת שמן ברקס, נכון? ראיתי כאלו באינטרנט והן לא יקרות מאוד (פחות מ 100 שקל) נראה לי שארכוש אחת כזו ולא אטריח אותך, בכל מקרה שוב תודה רבה.
  23. אין לי כוונה לחזור לאותו מוסך שוב.
  24. עד הטיפול האחרון עשיתי את כל הטיפולים במוסך מורשה יבואן. אם תשאל אותי, אני בכלל לא בטוח שבמוסכים המורשים מחליפים את כל הנוזל. אין לי וודאות בעניין מאחר ובמוסכים המורשים לא מאפשרים לך להתקרב למכונאי. פעם אחרונה ששאלתי את המכונאי במוסך המורשה שאלה לגבי התקלה בווסת הוואקום, הוא סירב לענות ואמר לי לפנות למנהל העבודה. הם עובדים תחת הנחיות מאוד חמורות שלא לדבר עם הלקוחות. חוסר שקיפות שפשוט לא מבין איך נשארתי שם כל כך הרבה שנים.
×
×
  • תוכן חדש...