shha
-
הודעות
1,145 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shha
-
נדמה לי שה 2710dw של ברדר עונה על הדרישות שלך. קניתי לא מזמן את המדפסת הנ"ל. לא השתמשתי בתכונה הסריקה ל pdf, אבל לפי הקישור הזה ( https://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=as_ot&lang=en&prod=mfcl2701dw_as&faqid=faq00002599_021 ) זה קיים. כנ"ל לגבי הדפסה דו צדדית אוטומטית, ראה כאן: https://www.brother.co.il/product/products/printers/mono_laser_printers/mfc-l2710dwמדפסת-לייזר-שחור-לבן-משולבת-4-ב-1 . אני רכשתי בקרביץ. המחיר היה אמור להיות 899 שקלים, אבל ביקשתי וקיבלתי הנחה ל 799 שקל (צריך להפגין אסרטיביות).
-
המוסך שלי עצבן אותי פעם אחת יותר מדיי. הבדל בין הצעת מחיר לביצוע בפועל.
shha פרסם הודעה בנושא של ברווז בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הכעס שלך מוצדק. השאלה מה אתה רוצה לעשות עם זה. כשאני כעסתי על המוסך שלי לפני 3 שנים נשבעתי שאני לא חוזר לשם יותר. מאז אני מטפל ברכב בעצמי עד כמה שאני יכול. ב3 שנים חסכתי המון כסף. אולי גם אתה יכול להפוך את הלימון ללימונדה. -
ואנחנו גאים בך על אנינות הטעם שלך. ממש לא אמרתי שאני אדיש לאיכות התמונה, אבל אני יודע להבחין בין גרוע לסביר ולמצויין. אני מעדיף לשלם 20% על סביר מאשר 100% על מצויין. כמוני רוב האוכלוסיה. ההמלצה שלי לא כוונה אליך ואתה מוזמן להמשיך ולשלם 20,000 שקל עבור טלויזיה יקרה. תהנה. עדיין אני אומר שלרוב האוכלוסיה לא כדאי לקנות טלויזיה יקרה. זה לא משתלם.
-
מכיר את כלל ה 80-20? רוב האנשים יעדיפו לשלם 20% מהמחיר תמורת 80% מהתמורה. אני לא מדבר על אנשים שהכסף לא משחק אצלם תפקיד ומוכנים לשלם כל מחיר תמורת עוד כמה אחוזי הנאה. בוודאי שהיתי מעדיף לנסוע בפרארי ולא בקיה, אבל אני בשום פנים לא מוכן לשלם את המחיר של זה.
-
אני לעולם לא מבטח מוצרי חשמל בבית מעבר לאחריות המגיעה עם המוצר. כשמשהו מתקלקל, מתקנים (לבד אם אפשר, או במעבדה) אם זה כלכלי , או מחליפים לחדש. עלות ההחלפה של מה שמתקלקל לחדש יותר קטנה מעלות הביטוח של כלל המוצרים בבית. לאחרונה החלפתי את הטלויזיה בסלון (42" של טושיבה ). שנים חיכיתי שתתקלקל, עד שהתייאשתי ופשוט רכשתי טלויזיה חדשה של מותג סיני (muller)שעובד בסדר גמור ועלה פרוטות בסופר. היום ממש לא כדאי לרכוש טלויזיות יקרות. הטכנולוגיה משתנה בקצב הרבה יותר מהיר מקצב הקלקול של מה שכבר רכשת ואתה תרצה להחליף לפני שהמוצר יתקלקל, גם אם הוא זול וללא שם של מותג יוקרתי.
-
לא יודע אם זה קשור, אבל גם לי היתה תקלה דומה. בלחיצה ושחרור על הגז היתה נשמעת מעין נשיפה של שחרור אויר. אני מבין שיש לך ברכב טורבו, אז יתכן וכן קשור. אצלי הבעיה היתה בשסתום הווייסטגייט. החלפתי והבעיה נפתרה.
-
עדכון: בסוף החלטתי לאמץ את המלצתם של כמה חברים כאן ולרכוש מדפסת לייזר שחור לבן של ברדר. 2710dw - עלתה 799 שקל. בינתיים מרוצה מאוד. מדפיסה ממש מהר יחסית למדפסת דיו ומקווה שיהיו הרבה פחות בעיות אתה.
-
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו שאמרתי לא הצלחתי למצוא קישור ללשון התקנות כפי שראיתי אותן בזמנו. אם הן עברו שינוי, לא ידוע לי על כך. ההיגיון הפשוט אומר: 1. המחוקק לא ישלח את הצרכן לרכוש חלק חילוף ולהגיע אתו למוסך בלי שתהיה אחריות על החלק והעבודה. אין כזה דבר. המערכת הבירוקרטית של משרד התחבורה לא תאפשר דבר כזה. 2. אם אין אחריות על החלק, כל הנושא של הבאת חלק חילוף למוסך הופך ללא רלוונטי. אתה מתאר לעצמך שהחלק שהביא הלקוח תקול ואז המוסך צריך לפרק אותו, ומה אז? הלקוח ילך עם החלק לחנות ממנה קנה, או לספק האי.ביי ויבקש להחליף? ומה קורה בינתיים עם הרכב? היכן הוא יהיה וכמה זמן לקוח יכול להמתין עד להשמשת הרכב? זה לא הגיוני לחלוטין. 3. האחריות על החלק אינה של המוסך. הוא רק מתווך בין הלקוח לספק/יבואן/יצרן. המוסך לא מפסיד כאן כלום. 4. כל המטרה של החוק היתה לעודד שכבה נוספת של לקוחות לרכוש חלקים בעצמם ובכך להביא לירידת מחירי חלקי החילוף. אלה שכבר קונים בעצמם, בד"כ גם מרכיבים בעצמם ולא צריכים מוסך, השאר צריכים מוסך וחייבים לאפשר להם אחריות על החלק. הם שילמו בעד זה. אחריות אפשרית רק דרך המוסך אחרת זה לא יקרה. המחוקק הבין את זה ולכן כך אמרו התקנות כפי שבזמנו ראיתי אותן. אם זה לא עושה לך הגיון, אז אין לי מה לעשות יותר. יום טוב. -
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לי כרגע קישור לחוק עצמו, אבל יש כאן כתבה בנושא. שים לב הפיסקה השניה, המוסכים התנגדו לתת אחריות על חלקים שהלקוח מביא ויו"ר הוועדה כבל, דחה את הטענות שלהם. אני זוכר לקראתי את החוק וכתוב שם במפורש שיש אחריות גם על החלק. https://www.mivzaklive.co.il/archives/126601?utm_source=mivzakimnet&utm_medium=rss&utm_campaign=mivzakimnet -
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מדבר על החוק בלבד. החוק אומר שכן, המוסך ירכיב וגם יחליף חלק שנמצא תקול שהביא אתו הלקוח בתנאי שנרכש כחוק כחדש, יש קבלה ובתנאי שהמוסך משתמש בעצמו בחלק זה. מה אנשים מצפים או לא מצפים, זה לא הנושא כאן. הבעיה שיש כאן בפורום תגובות מטעות וזה חבל. כשהאינפורמציה המונחת לפני האנשים תהיה נכונה, שכל אחד יחליט לעצמו כיצד לפעול (סתם דוגמא, אני ביקשתי ממוסך להרכיב חלק שאני הבאתי. המוסך סירב. אמרתי תודה רבה ושלום. את החלק עזר לי להרכיב אסף מהפורום ותאמין לי שהוא עשה עבודה הרבה יותר טובה ממה שהמוסך היה עושה. איך אני יודע? כי המוסך תמחר את העבודה בחסר, פשוט משום שהוא לא מכיר את הרכב כמו שצריך). -
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה שהתכוונתי לומר הוא שהמוסך יכול להחזיר את המוצר התקול לאותו מקום ממנו הוא עצמו רוכש את החלקים שלו. זו הסיבה שבחוק יש תנאי שחלק החילוף חייב להיות כזה שגם המוסך משתמש בו. לכן אין למוסך שום טרחה בנוגע להחזרת הפריט, הוא ממילא מחזיר את זה באותו ערוץ בו הוא מחזיר את החלקים שלו. לא צריך להכיר שום תחום, רק לדעת לקרוא עברית וקצת קומון סנס. וזו תגובתי האחרונה, כי כשצד אחד אוטם אוזניים ועיניים, באמת שאין טעם לדון. -
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוויכוח באמת עקר. יש אנשים שלא מבינים את לשון החוק או שעושים עצמם לא מבינים. נ.ב: השאלה שלך בכלל לא לעניין כי המוסך לא פונה לעסק שמכר חלק אלא ליבואן/יצרן שממילא יש לו קשר ישיר אתו. וזה לא אני שרוצה אלא המחוקק, אם יש לך טענות תפנה אליו. -
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה ההבדל בין המקרה שהלקוח הביא את החלק לבין המקרה שהחלק בא מהמוסך? האם כשהחלק בא מהמוסך, המוסך הוא שייצר את החלק ונותן אחריות עליו? לא! גם כשהלקוח מביא את החלק זה אותו המקרה - ייצרן החלק ייצר ונתן אחריות על החלק. עכשיו תגיד לי, כן אבל כשהחלק בא מהמוסך, המוסך מרוויח על החלק לכן יכול לספוג את העלות הכרוכה בהחלפתו והטרחה של להחזיר את החלק לייצרן. זה נכון ,אבל זה יוצר התניית שירות בשירות, שזה מנוגד לחוק. מוסך לא יכול להתנות מכירת שירות של עבודה במכירת שירות של חלפים. זה גורם לכך שהלקוח שבוי בידי המוסך ומביא לעליית מחירי החלפים. בנוסף לזה המחוקק בדיוני הוועדה בכנסת, אמר במפורש כי כמו שהמוסכים דרשו לאפשר אחריות על חלקי חילוף שהובאו ביבוא פרטי דרך יבואנים רשמיים והמחוקק נענה לבקשתם, גם כאן המחוקק הולך לקראת הצרכן ומחייב את המוסך לתת את האחריות על החלק דרך המוסך. מידה כנגד מידה. זה החוק. האם הצרכן יכול לעמוד על הדרישה לקיים את החוק? כן. האם הצרכן צריך תמיד להתעקש שהמוסך יכבד את החוק? כל אחד יחליט לעצמו. לדעתי כשיש אופציה אחרת, עדיף לבחור בה, אם מדובר במוסך פרטי אין טעם להתעקש עם בעל המוסך. אם אין אופציה אחרת וחייבים ללכת למוסך עם החלק שלך, לך למוסך מורשה של היבואן ודרוש ממנו לכבד את החוק, בכל זאת היבואן חייב לך משהו - ממנו קנית את הרכב והוא כבר עשה עליך את הרווח שלו. -
אחרי עוד 3000 שקל שנשארו מאחור במוסך, נשברתי.
shha פרסם הודעה בנושא של danielisot בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חלק מהתגובות כאן מטעות. בוא נעשה סדר בדברים: 1. מבחינת החוק: מוסך חייב לקבל חלק שהביא אתו הלקוח ולתת אחריות גם על החלק וגם על העבודה, בתנאי שהחלק נרכש כחוק, יש קבלה והחלק זהה לחלק אחר אשר המוסך מרכיב בעצמו על הרכב הנ"ל (כלומר חלק מקורי או תחליפי שגם המוסך משתמש בכדוגמתו). 2. מבחינת המציאות בשטח: לא כל מוסך מכבד את החוק, יש מוסכים שעושים דין לעצמם ומסרבים לקבל חלקים מהלקוח. הם עוברים על החוק. השאלה היא אם אתה מוכן לריב אתם או פשוט ללכת ולחפש מוסך אחר שיעשה את העבודה. בגדול אתה מאוד צודק לגבי מחירי החלפים בישראל. חזירות זו מילה עדינה לתיאור הבעיה. אישית עזבתי את המוסך בו טיפלתי ברכב שלי בעקבות סירוב שלו לקבל חלק שאני רוכש (לי החלק עלה כ 300 שקל והמוסך דרש כאלפיים שקל). מאז אני מודה למזלי הרב על הסירוב שלו, מאחר ומאותו יום אני מטפל ברכב לבד (למעט דברים שאין ביכולתי[ בינתיים לא קרה]) וחסכתי מעל 20,000 שקלים תוך כשנתיים בעלות חלקים ועבודה. -
כמות הדפסות לא מאוד גדולה, בעיקר הדפסות של עבודות וחומר לימודי של הילדים וטפסים כאלה ואחרים מהאינטרנט. כמה מאות בשנה. הניסיון שלי עם HP ממש גרוע. השתמשתי במחסניות חליפיות ותמיד היו בעיות. המון פעמים נאלצתי לזרוק מחסניות מלאות רק בגלל שהתוכנה של HP החליטה שהמחסנית ריקה או לא שמישה או שיש בעיה עם ראש הדיו. גם עכשיו בעצם אני נאלץ להחליף מדפסת רק בגלל הבעיה הזו. פשוט לא מעוניין במדפסת שבודקת כמה דיו נשאר במחסנית ואם לדעתה אין מספיק, או שצבע אחד נגמר אז היא מסרבת להדפיס, או היא בודקת האם הציפ במחסנית/בטונר מקורי או לא. זה תמיד מקור לבעיות.
-
למישהו יש בראדר צבעונית ויכול לשתף קצת על עלויות טונר של צבעונית ותחליפי טונר?
-
בשום פנים ואופן לא לשמן עם wd40 או כל דבר דומה לו! פעם אחת עשיתי את הטעות הזו ודלת המקרר ניתקה מהצירים שלה כעבור זמן מסויים. צירי המקררים לא עשויים ממתכת, אלא חומר המכיל פלסטיק (פריט).
-
שלום, אשמח לקבל המלצות על מדפסת לייזר ביתית. עדיין לא החלטתי אם זו תהיה מדפסת צבע או שחור לבן, לכן אשמח לשמוע דעות לכאן ולכאן. מה שכן, החלטתי להתרחק ממדפסות של HP (עד כה היו לי בעיקר מדפסות דיו של HP, אף על פי שהן טובות, הן עשו הרבה בעיות בכל הקשור למחסניות הדיו החליפיות, עקב המלחמה של HP בתחליפי הדיו).
-
זה יפה שהיבואן החליף ללא ויכוחים, אך השאלה שאני שואל איך יתכן שזה קורה לרכב בן 5? בקיה שלי, עוד מעט בת 11, הדשבורד שלם בלי שום סימן לסדק. אולי אתה לא מקפיד לשים סוכך שמש? השמש בארץ עושה שמות לפלסטיקה.
-
עקרונית נכון, אבל הסיכוי לא כל כך קלוש. אם הסוללות בשני השלטים מעולם לא הוחלפו, יתכן והם הגיעו לסוף חייהן יחדיו.
-
החלפת סוללה במפתח/שלט? כשמפתח לא מזוהה ע"י הרכב דבר ראשון שעושים זה להחליף את הסוללה. קרה ברכב של גיסי והחלפת סוללה פתרה את הבעיה.
- 8 תגובות
-
- 1
-
-
חברות הדלק/תחנות הדלק ניצלו שוב את הירידה במחירים על מנת לייקר שוב באופן יחסי את מחיר הסולר. ירידת המחיר בסולר היתה קטנה יותר וממצב של מחיר זול בכ 20 א"ג לעומת הבנזין, עכשיו מחיר הסולר גבוה בכ 20 א"ג לעומת הבנזין. הפרש של 40 א"ג לליטר שנכנס בקלות לכיס שלהם.
-
יש רעש של בום אחרי שהרכב עוצר (יונדאי i20)
shha פרסם הודעה בנושא של popo111 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אולי בורג משוחרר קצת במרכב התחתון? -
לא הייתי שם מבטחי בנוגע לאחריות של רצון טוב ובגללה ממשיך לטפל במוסכי היבואן. ראשית לא מדובר על עניין של מאות שקלים בשלוש שנים. ממש לא. טיפול שגרתי במוסכים מורשים הוא עניין של בין 900 שקל ל 2000 שקל ואני לא מדבר עדיין על תקלות שבהם גובים ממך אלפי שקלים על החלפת רכיב שעלותו האמתית 200-300 שקל. הגישה הזו של "בוא נשמור על רצון טוב של היבואן", פוגעת בתחרות בענף וגורמת בסופו של דבר למחירי מוסך הזויים, כולל מחירי חלקים הזויים לא פחות.
