Jump to content

TechnoRate

  • הודעות

    97
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי TechnoRate

  1. שלום רב, ברשותי הונדה סיוויק 2003. ברכב מותקן רדיו-דיסק של פיוניר מדגם DEH-8450BT. ברכבים האלה האנטנה מבוססת על המפשיר אדים בחלון האחורי וקיים גם מגבר. כבר הרבה זמן שאיכות קליטת הרדיו לא יציבה וגם נדמה שמשתנה כאשר אני מפרק ומרכיב את הרדיו (לצורך הוספת טוויטרים או נסיונות לשחק עם המגעים או עבודות אחרות). חשבתי כפתרון להתקין אנטנה חבויה מהסוג שצרפתי בתמונה למטה, לא בהכרח הדגם הזה. הרעיון הוא לעקוף את האנטנה המקורית ואת המגבר ולקבל אנטנה שיש לי נגישות ושליטה יותר טובה עליה. את האנטנה אני אתקין בחזית הרכב מבפנים, מתחת לדשבורד או בפאנלים הצדדיים. אשמח אם מישהו יתן חוות דעת על איכות הקליטה הצפויה עם אנטנות מסוג זה, אשמח לקבל המלצה על דגם. תודה
  2. היום החלפתי נוזל בלמים באמצעות משאבת וואקום. הודות לכך שקראתי את השרשור הזה הצטיידתי בטפלון מראש, אני חייב לציין שזה היה קריטי. ללא הטפלון הנוזל יצא עם המון בועות שהקשו להבחין במצב הנוזל ובוודאי לא הוסיפו לבטחון שלי. עם הטפלון הנוזל יוצא בצורה אחידה וברורה. טיפ קטן: ברכב שלי מסתבר שגודל פטמות הניקוז שונה בין הגלגלים הקדמים והאחוריים, כלומר כדאי להצטייד מראש בצינורות בגדלים שונים ומתאמים או לבדוק טוב טוב מראש את הגדלים של פטמות הניקוז. הרכב מסוג הונדה סיוויק 1600 אוטומטי, שנת 2003
  3. על מנת לנסות להפריד בין בעיית הולכה לתקינות של החיישן תעבור ישר לסעיף 5.. על מנת לבדוק תקינות מלאה: 1. לנתק את החיישן מהמנוע אך לא מהחשמל 2. לסגור/לאטום את ההברגה של החיישן במנוע עם בורג מתאים (זמנית) 3. להשתמש במשאבת וואקום/לחץ ידנית על מנת לייצר לחץ מדומה - הממשק בין המשאבה לחיישן ידרוש בוודאי יכולת אילתור.. 4. להניע את הרכב וליצור עם המשאבה לחץ כזה שאמור היה להראות ע"ג הסקאלה בלוח השעונים 5. אם החיישן שברשותך הינו בעל מוליך יחיד אז (אני מעריך) שמדובר על חיישן מסוג נגד משתנה, כפי שמופיע בשרטוט השמאלי, כלומר אתה יכול בעזרת רב מודד למדוד את ההתנגדות בין גוף החיישן למוליך. תוכל כעת לשלוט בגובה הלחץ ולראות את ההתנגדות של החיישן משתנה. 6. אם החיישן מתפקד אז הבעיה כנראה בדרך אל או בלוח השעונים אני מצרף לינק של משאבת וואקום/לחץ שקניתי עבור החלפת נוזל בלמים אך יכלה לשמש למטרה זו. מקווה שעזרתי https://www.amazon.com/gp/product/B004IQM460/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1
  4. ליטר שמן ל1000 ק"מ ברכב שצורך (נגיד) 1/10 זה אומר ליטר שמן על כל 100 ליטר בנזין. המשמעות היא ש1% מהדלק הוא בעצם שמן - כמעט כמו מנוע שתי פעימות... לי זה נשמע הרבה מעבר לסביר ואני תוהה לגבי הממיר הקטליטי, איך הוא שורד את זה?
  5. הי, ניסיתי לחפש בשבילך תשובה אבל בלי דגם מנוע או (עדיף) VIM קשה לדעת מה היצרן ממליץ.
  6. לא אמור להיות מסובך להחליף, רק שווה לוודא באמצעות מד מתח ידני (+עוזר) או test buzzer שמתח מגיע אל המחבר החשמלי כאשר מתבצעת נעילה/פתיחה; זאת לפני שקונים את החלף.
  7. אם מודיעין, אזור התעשיה שילת, לא רחוק אז אני ממליץ על "רדיאטור מודיעין". יש שם מומחה לרכבי שטח שתכנן בעצמו רכבי באגי. אולי שווה לך להתיעץ איתו בטלפון. http://www.radimo4x4.com
  8. יתכן שחיישן ה ABS, שמותקן ע"ג אחד הגלגלים (היכן שהוחלפו הצלחות), נפגע במהלך ההתקנה או לא הורכב כמו שצריך? שווה לבצע בדיקה, לראות אם החוטים של החיישן לא נפגעו, שהחיישן יושב טוב במקום.
  9. גם מהפרוייקט ה"קטן" הזה למדתי כמה דברים - תודה. נקודת הכשל הזו צריכה להיכנס לרשימה השחורה של נקודות זליגת זרם פוטנציאליות בדגמים הנ"ל.
  10. מאור, האם אתה מכיר או שמעת על מקרה של נזילות או פגיעה אחרת בעקבות פלשינג? אני חייב לציין שכל כמה החלפות שמן אני מבצע פלשינג עם או בלי קשר לבעיה, בקטע של תחזוקה מונעת. בפעם האחרונה שבצעתי פלשינג במהלך יישור קו להונדה סיוויק שרכשתי זה אפילו העלים לי תופעה של תיקתוקים של השסתומים בבקרים (יתכן כמובן שאיכות השמן החדש היא זו שעשתה את ההבדל).
  11. בדיוק לפני שעה קרה לי אותו הדבר בעת טיפול לרכב: המשומש עם חץ, החדש בלי... אתה לא לבד
  12. מה לגבי לקנות מהיבואן מיכל וצינור ולהחליף לבד? הבעיה באיביי היא זמן ההמתנה; היות ומדובר במערכת המים ובעלויות לא היסטריות ובנוסף הימים הולכים ומתחממים... אני הייתי פותר זאת גם בעלות כספית קצת יותר גבוהה.
  13. לגבי הזמנת שלט מחו"ל.. לא תמיד אתה יודע מה יש בתוך קופסת הפלסטיק; אני הזמנתי שלט מבריטניה דרך אמזון מחברה שמספקת הרבה שלטים. ניסיתי לתכנת אותו ושום דבר לא עבד, פתחתי את הקופסה והשוותי לשלט המקורי (סיוויק 2003), אתם מוזמנים למצוא את ההבדלים בתמונה... המעגל של השלט שקניתי, כל שהוא עושה זה להדליק את הלד כאשר אחד הכפתורים נלחץ - פשוט עבודה בעיניים. ההמלצה שלי:או להזמין שלט מקורי מחו"ל ע"פ מקט או לשכפל בארץ ע"י מתקין מקומי (כמובן שלא בחברה).
  14. ישנו רכיב חשמלי, שבדרך כלל הוא צמוד אל המצערת ונקרא Idle Control Valve . תפקיד רכיב זה הוא לשלוט על הטורים כאשר הרכב נמצא בעמידה/ללא גז, יתכן שזה הכיוון להתחיל. אם היית יכול לבצע סריקת קודים אולי היית מגלה עוד משהו.
  15. טוב, לגבי 2 הבנתי לבד מההודעה המקורית, עדיין לא הבנתי למה אי אפשר לחלוץ זאת עם פטיש... לא קריטי בכל מקרה.
  16. הי, 1. חבל שלא העלת צילום של הצד השני, היה אפשר להבין טוב יותר 2. אחרי שתקדח, איך תחבר מחדש? מה תחבר מחדש? האבטחות האלו מגיעות עם הבולג'ויינט?
  17. איך זה נראה בצד השני? יכול להיות שמדובר בבורג עם אבטחה מובנת, משהו בסגנון שמופיע בתמונה? במקרה זה התשובה תיהיה: פטיש..
  18. אם תוכל לפרט מאיזה גלגל בא הרעש, האם הרעש מתחיל/משתנה כאשר הרכב בתנועה? האם הפגיעה הייתה בגחון של הרכב? עוד פרטים ותמונות... קשה לעזור ככה. לא הצלחתי לראות שום דבר חשוד בתמונה.
  19. אפשר למתוח/לכוון את בלם היד, בדרך כלל זה די פשוט, המנגנון נמצא בהרבה רכבים ממש מתחת לפלסטיק שעוטף את ידית הבלם (לא בטוח לגבי הרכב שלך). עוצמת הבלימה של הרכב לא אמורה להשתנות היות והיא תלויה במערכת הידראולית ונפרדת (דוושה, משאבה, צנרת ובוכנה). בעת כיוונון הבלם כדאי להרים את הגלגלים האחוריים באוויר (אפשר בנפרד) ולוודא שהם מסתובבים חופשי לאחר המתיחה.
  20. https://www.youtube.com/watch?v=0plhpGZzFew אמנם ברוסית אבל וידאו יסודי
  21. לעיתים, הגישה לפנסים קדמיים אפשרית ע"י פירוק חלקי של הפלסטיק שמקיף את הגלגל הקידמי. לא חייבים לפרק את הגלגל, אפשר לסובב את ההגה, לפרק כמה קליפסים מהפלסטיק ונפתחת לך גישה אל המחברים והנורות.
  22. מעבר לסריקת תקלות (יש לי סורק, גר במודיעין). האם לא כדאי לפרק את הפלאגים החדשים ולבדוק האם הם נרטבו שוב? האם כולם רטובים?
  23. התהליך מתבצע ע"י מערכת/מתקן יעודי לצורך העניין הזה, אי אפשר לעשות זאת ידנית. יש הרבה מכוני כיוון פרונט, אני בטוח שישנם כמה קרובים אליך. לי זה עלה 250 ש"ח באיזור מודיעין, בפעם האחרונה לפני 4 חודשים, המחיר לא השתנה במכון בו אני מבצע בשנים האחרונות.
  24. בכדי למצוא מק"ט, תאתר קודם את מספר ה VIN שלך (ראה תמונה למטה), לאחר מכן תכנס לאתר http://www.catcar.info/en/ (יש גם אחרים) ותחפש את החלק הרלוונטי. בעזרת המק"ט יפתחו בפניך עוד אופציות קניה מעבר לאיביי.
  25. אם הסט התחליפי באמת תוצרת אנגליה, הייתי לוקח אותו. יש גבול למחירים ההזויים עבור החלפים ה"מקוריים". אני מנחש שהם נאלצים לרכוש מהיבואן בעצמם את החלפים ועוד להוסיף דמי תיווך על החלף ה"מקורי".
×
×
  • תוכן חדש...