Jump to content

dani666

חברי המעגל הראשון
  • הודעות

    1,665
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

4,597 צפו בפרופיל

הנקודות של dani666

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

627

מוניטין

4

תכנים שנפתרו

  1. מסך מחשב LG w1954tqv. בשמוש פעם אחרונה (ותקין) לפני שנים. חיבורי VGA ו DVI. איסוף בחיפה.
  2. ובכל מקרה אם הרכב שלך עם מערכת דומם/התנע אז כנראה בעמידה תיבת ההילוכים מעבירה את עצמה לניוטרל.
  3. אני חושב שהפרוש הנכון של התמרור כפי שהוא הוא : לרכב לא מורשה שנכנס מהכיוון הזה הכביש חד סיטרי ושירגע, אין תנועה נגדית. אם רכב מורשה נכנס מהכיוון הזה אז שיזהר כי זה כביש דו סיטרי. אידיוטי. אני יודע. מנחש שהכווונה היתה - זה כביש חד סיטרי אבל יש הרשאה לרכב מורשה ליסוע בכיוון הנגדי, אז תיזהר. תיתכן תנועה נגדית.
  4. מוזר. אני זוכר אותו נוסע ללא בעייה ב 40 מעלות.
  5. ועוד שנה עברה לה, ואיתה עוד 15,000 ק'מ שמעמידים אותנו על 140,439 ק'מ. טיפול 20,000 שיגרתי. השנה התחילה צריכת שמן - קצת יותר מ 1 ליטר במהלך השנה. כרגיל, איסוף והחזרת הרכב והעברת הטסט ללא עלות.
  6. לוח GIGABYTE GA-H77-D3H מעבד i5-3570 זכרון 4x4 קרור זלמן. הוסר תקין מהמארז לפני יום. למסירה בחיפה (אופציה ברחובות). GIGABYTE GTX 1660 SUPER OC 6GB. הוסר תקין מהמארז לפני יום. למסירה בחיפה (אופציה ברחובות).
  7. dani666

    המלצה על מנעולן

    -- ^ -- מקווה שדיווחת עליהם למידרג מיוזמתך.
  8. כן. בתנאי שטופל במוסך שמכיר את הרכב והוראות הטיפול בו ויש על כך תיעוד מסודר.
  9. הרכב שבסרטון זה הדגם שקנית? מקווה שלא. יש נורות דולקות בלוח השעונים (חוץ, כמובן, מנורת המנוע האדומה שברור שדולקת)? אם כן, שווה לבדוק את המצבר ולהחליף אם צריך ואס לבדוק שוב. ולידיעת אחרים - לא קונים רכב, לא חשוב מאיזו עדה, עם נורת מנוע אדומה דולקת ורשימת תקלות באורך רשימת מכולת. (אלא אם אתה בעלים של מוסך או באמת יודע מה התקלה). שיתכבד המוכר ויתקן לפני המכירה.
  10. לחלק מהתקלות במערכת יש פתרון פשוט (חור זעיר במכסה המיכל). שווה לנסות כשמופיעה תקלה (מספיק להסיר הפקק וליסוע כך מספר ימים והתנעות ולוודא שהתקלה נעלמת). אם לא נעלמה, ואל ניתן לתקן בזול - אפשר לבטל את מערכת האוריאה אבל אין שום סיבה לבטל גם את מסנן החלקיקים.
  11. אם זה מוסך מורשה יבואן, לצערך הם ילכו לפי הוראת היבואן. לרוב לא הייתי סומך על "הרשתות החברתיות". במקרה זה - דווקא כן. לך לאורן או לגבע ותחליף רצועה ותקפיד להחליף במועד שבו הם (אורן/גבע) ממליצים. או שתשכנע את מורשה היבואן להחליף - זו דרישה לגיטימית בכל מקרה רק ברר מחיר קודם אצלם ואצל אורן/גבע.
×
×
  • תוכן חדש...