Jump to content

ALX

  • הודעות

    1,748
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון
  • תחביבים
    מכוניות, משאיות וגם אופנועים.
  • מקצוע
    אלקטרונאי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ALX

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

124

מוניטין

  1. ALX

    תקלה בטעינה

    בקיה פיקנטו, כמו במכוניות מודרניות אחרות, מערכת הטעינה מווסתת בצורה חכמה על פי מצב המצבר, תנאי הנסיעה ועוד הרבה פרמטרים. שים לב שיש לך חיישן על הקוטב השלילי של המצבר שמודד מתח, זרם (טעינה או פריקה) וטמפרטורה של המצבר. חיישן זה מדווח את הנתונים למחשב ניהול המנוע, והמחשב הוא זה שקובע את זרם ומתח הטעינה. המצב שאתה מתאר תקין.
  2. איזה כלי מגניב! שימו לב לאביזרים שמונחים על המושבים: צופר אוויר (של רכבת) על המושב הקדמי ופנס איתות (?) על המושב האחורי.
  3. הלוואי מכאניקה של הונדה! דגמי סדרה 200 ה"עגולים" ודגמי ה-25 שבאו אחריהם היו עם מנועים מסדרה K מפיתוח עצמי של רובר, שהיו טובים מאוד, אבל רק על הנייר. היה בהם פגם תכנוני בהידוק ראשי המנוע לבלוק והתוצאה הייתה פריצות אטם ראש מנוע מאוד תכופות. תיבות ההילוכים היו 5 הילוכים ידנית של פיג'ו (דווקא בסדר) או תיבת הילוכים רציפה של ZF - זוועה לא נורמלית שהמשיכה לדור הראשון של המיני תחת BMW (R50). תיבה זו הייתה מתאבדת לפני מלאת לה 50 אלף ק"מ, ולא הייתה אפשרות לשפץ אותה. למעשה התיבה הייתה כל כך גרועה, עד כדי כך ש-ZF מכרו את המפעל כולו שייצר אותה (בבלגיה) יחד עם המוצר לחברה שנקרה PUNCH POWERTRAIN. גם החברה הזו התייאשה ומכרה את ה"אוצר" הזה לסינים.
  4. המכוניות שהיו לנו בבית ב-10 השנים האחרונות, לפי סדר כרונולוגי: 1. מאזדה 2 סדאן מודל 2011 2. רנו מגאן 3 אסטייט dCi מודל 2012 3. פיג'ו 206 ידנית מודל 2002. 4. רנו קליאו 4 מודל 2014 5. סקודה סופרב מודל 2016 6. רנו קאדג'ר מודל 2016 (הלכה בתאונת טוטאל-לוס אחרי 6 חודשים על הכביש) 7. רנו קאדג'ר מודל 2017 8. סיאט איביזה מודל 2018 9. סקודה פאביה ידנית מודל 2012 10. פיג'ו 208 מודל 2021 11. ג'ילי ג'יאומטרי C מודל 2022.
  5. כריות אוויר לעולם לא יופעלו כאשר מתג ההצתה מנותק (סוויץ' סגור). (כאשר הרכב תקין ולא נעשו מניפולציות במערכות הריסון)
  6. הדגלים האלו גורמים לרעש בלתי נסבל בנסיעה וזו הסיבה שאני לא תולה כאלו על האוטו שלי.
  7. מכיר מנגנון כזה ברכב כבד (ישן אפילו). לא חושב שקיים ברכב פרטי, אבל יכול להיות.
  8. גילוי נאות: אני לא מכיר את דגמי סוזוקי ברמה המכנית/חשמלית ודי סולד מהם ככלי רכב שהם בעיניי משמימים ומשעממים. במקרה כזה אני הייתי מבצע דיאגנוזה יסודית עם בדיקת LIVE DATA של כל מה שרלוונטי. מניסיוני, תופעה של קושי בהתנעה כאשר המנוע חם יכולה לנבוע מחיישן גל ארכובה (קראנק) בסוף חייו. קל לעלות על זה עם LIVE DATA או אוסצילוסקופ.
  9. בוודאות ישנן סדרות שלמות של פורד פוקוס 2 (עד מודל 2011) להן לא ניתן להתקין ערכת ניתוק.
  10. כן. יש מספר דגמים שבהם ביטול כרית האוייר הוא אופציונלי או לא קיים. דוגמאות שעולות לי לראש ב"שלוף": חלק מדגמי BMW מסדרת E87, E90, E70 לא הגיעו עם האופציה הזו מהמפעל (היה צריך להזמין את קוד האופציה בעת הזמנת הרכב ע"י היבואן ולשלם על זה כמה עשרות יורו ליצרן). זה עוד מקרה "קל" כי ניתן להתקין ערכת ניתוק לאחר הייצור. עוד דוגמה: דגמי פורד פוקוס 2: אין אופציה לניתוק הכרית ולא ניתן להתקין ערכת ניתוק. כמו כן דגמים עם תקינה אמריקאית, של כל היצרנים, לא מגיעים אף פעם עם מנגנון ניתוק באמצעות מפתח מכיוון שהתקינה הזו דורשת מנגנון זיהוי אוטומטי של סוג הנוסע בכיסא שליד הנהג: מבוגר, ילד או כיסא תינוק, וניטרול כרית האוויר בהתאם. במקרה של הקיה שלכם, המקום לקבל בו את התשובות הוא מחלקת השירות של היבואן. פנו אליהם וכנראה שתקבלו את המידע שאתם צריכים. כמו כן, הנושא הזה מפורט מאוד בספר הנהג של הרכב. שווה לעיין בו.
  11. McMaster-Carr מוכרים גם בכמויות של 1 יח'. עלויות המשלוח מייקרות את הקניה, אבל הם מחזיקים גם מוצרים "אקזוטיים", מוכרים בכמויות קטנות, נותנים שירות ברמה אמריקאית ויכולים לספק דוקומנטציה לכל פריט (למשל דפי נתונים, COC וכיו"ב).
  12. ממליץ מנסיון אישי ארוך שנים על "אורן שירותי רכב" ברח' הזורע 4 בחולון.
  13. אנחנו בעלים של LG OLED C2 בגודל "77 מזה כשנה וחצי. ממש מרוצים וממליצים.
  14. אלעל טסים גם להית'רו וגם ללוטון. אפשר גם אפשר להשוות "תפוחים לתפוחים", כלומר אלעל מול וויז אם מסתכלים על הטיסות ללוטון.
  15. B&H מצוינים, ויש להם מגוון ענק של ציוד מקצועי. לרוב הם שולחים ב-DHL, אבל בהגעת המשלוח ארצה תצטרך לשלם מיסוי ועלויות עמילות מכס.
×
×
  • תוכן חדש...