Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. ערב טוב לכולם, אמנם ישן, מ 2006, אבל משתבח עם השנים... אני חדש בפורומים, אבל מצאתי לנכון לשתף. באחת הנסיעות מהעבודה לשוויץ, יצא לי להשתתף בתערוכת מכוניות בריטיות. היו כמה יצרנים שנפגשתי בהם לראשונה. היו אפילו כמה רכבים למכירה. https://onedrive.live.com/redir?resid=A6E5845559ECA3DA!17346&authkey=!AO5v89CYc4s3qC4&ithint=folder%2c תהנו, ליאור.
  2. עד 2014 הייתה לי לאנטיס שנת 99. שמכרתי אותה ב 12000, היא עדיין הייתה מבוטחת במקיף... 1000 שקל לשנה לדעתי שווה. 3:1 למקיף
  3. עדכון - היום הייתי בצמיגי פרויד - יושר הג'אנט + איזון. על הדרך ביקשתי הצלבת הצמיגים ואז גילינו שגם האחורי היה עקום, אבל לא באותו צד, כנראה מפעם אחרת, לא ראיתי כי זה היה בצד הפנימי... לקח מאה לגלגל - סה"כ מאתיים. לא זול, אבל שיהיה...
  4. יש גם חיישנים שבלוח בתצוגה (ששם גם בד"כ מותקן הזמזם) יש מפסק קטן עם שלושה מצבים - חזק, בינוני ושקט. שווה לבדוק אם קיים כזה, ולנסות לשנות מצבים
  5. שכחתי לציין, שאם הנזק הוא עד 100 ש"ח, אני בכלל לא מתכוון להתעסק עם פיצוי...
  6. ערב טוב, היום בערב, בכביש בין לב המפרץ ליגור, בנתיב הימני נפער בור גדול כנראה כתוצאה מהגשמים האחרונים. היה חושך, ושראיתי אותו כבר לא היה לאן לברוח, בנתיב השמאלי היה רכב. נכנסתי במהירות של כמאה ק"ש ושמעתי מכה רצינית. שהגעתי הבייתה, ראיתי שהג'אנט התעקם קלות בדיוק במקום של הונטיל (הרכב הוא פיאסטה שנת 2014). כמה שאלות: 1. מה מידת הנזק לדעתכם? 2. יש מה לפנות לנתיבי ישראל לקבלת פיצוי? 3. כרגע זה נראה לי סובל דיחוי עד יום שישי - אשמח לדעת מה אתם חושבים. תודה, ליאור
  7. איזה אוטו, אני מת לעשות סיבוב עליו, זה הרכב הראשון שנהגתי אחרי שקיבלתי רשיון. אכן קרבורטור כפול של סולקס. ממש היו מרגישים ב 3500 סלד שנפתח המאייד הכפול. תהנה מהאוטו!
  8. נתחיל בזה שזה מצב מאוד עדין וצריך להיות קשובים לרכב וזה גם תלוי בתוואי הנסיעה (ירידה או עליה, מסיעה פקוקה או מהירות של 60-70 קמש בלי כמעט מאמץ למנוע) אבל זה אפשרי - ולי זה קרה פעמיים, ובשני הרכבים האוטו המשיך אחרי התיקון לעבוד בלי שום השפעה לרעה (אכילת שמן, איבוד מים וכו). לפני כשנה, חתול נכנס למנוע להתחמם (פיאסטה 2014), ואחרי נסיעה של כמה דקות נקרעה הרצועה של האביזרים (מסכן החתול...) ומשאבת המים הפסיקה לעבוד. נוראה ראשונה נדלקה של האלטרנטור מייד, ואחרי כמה דקות חום המנוע התחיל לטפס כי משאבת המיים לא עבדה. עצירה בצד כמה דקות, המנוע התקרר, שוב נסיעה של כמה דקות (היה קפוא בחוץ) וככה עברו כמה קילומטרים עד הבית. מאז שהוחלפה הרצועה עברו 15K ללא בעיות. ולפני הרבה שנים, דייהו נובירה ליסינג, הטרמוסטט הלך (התברר לי אחכ) , שוב נסיעה עם עצירה כל כמה דקות הרכב שרד בלי בעיות. ליאור.
  9. המאסטרו, חוצות המפרץ
  10. אם זה פחחות - הפחח הראשי שלהם ג'לאל עושה אחלה עבודה.
  11. גם לי היו אותם בלאנטיס הישנה שלי, החזיקו מעמד יפה ארבע שנים, שחיקה ואחיזה טובה יחסית למחיר
  12. מקיף 1900, חובה 1400, ותק של 20 שנה. גיר ידני, אחלה אוטו, אבל חלשלוש
  13. לא גדולה? תלוי למה משווים. אמנם לא הייתי בפרנקפורט, אבל בזנבה הייתי ב 2007. יופי של תערוכה, אני הספקתי הכל ביום שלם אבל בסוף היום הייתי גמור. כרטיס זול - 30 פרנק. לינה - למזלי הייתי במסגרת העבודה כך שאני לא יודע מחירים, אבל כן, תזמין מלון במיוחד אם אתה רוצה לישון בזנבה. אני ישנתי בלוזאן - מרחק של 40 דקות נסיעה. אני יכול להמליץ לך על כמה מלונות אם אתה מעוניין. האמת, שגם אני חשבתי לנסוע שוב מתישהו...
  14. תזמין ב EBAY, רבעיה אירודיום של NGK עלו 250 כולל משלוח.
  15. הי, לי יש פיאסטה 2014 ידנית. הרעשים הופיעו מהיום הראשון, אבל לא יצא לי לגשת למוסך, וזה די חירפן!!! למזלי החורף הגיע די מהר ולא הפעלתי הרבה מזגן. ואז ראיתי את זה: http://iglob.es/?1015586 בקיצור, בטיפול הראשון ניגשתי עם זה למוסך, ואכן חזרו אלי אחרי כמה ימים והחליפו לי צינור יניקת מדחס לאחד עבה יותר, ואכן הורגש שיפור משמעותי!!! בהצלחה, ליאור.
  16. יש לי פיאסטה 2014, יד ראשונה. שנה וקצת אצלי - 25000. טיפול ראשון עלה 380 במוסך מורשה, שמן + פילטר. בקרוב טיפול שני. אמינות - כרגע אין בעיות, רק הוחלף במסגרת האחריות צינור יניקת מדחס במזגן עקב רעשים שהופיע מיום הרכישה בזמן נסיעה עם מזגן, התברר שזו בעיה מוכרת בדגם 1.2.
  17. גם לי לנסר ספורט שנת 2009. שקניתי את הרכב לפני כמעט כשלוש שנים, כחלק מיישור הקו קניתי רבעיית CF2. עברו מאז כחמישים אלף ק"מ. קניתי במפרץ חיפה אצל המאסטרו ב 1900 ש"ח. אחיזה - סבבה. רעש - קשה לדעת, בלנסר לא חסר... על הקידמיים נראים סימני שחיקה, לפני כשנה בטיפול החלפתי אותם על האחוריים. מה שכן נראה לי שהם מתחילים להיסדק מוקדם מהצפוי, בספק אם בטסט במרץ הם יעברו. בפעם הבאה אני אחפש צמיג אחר (ולא שהם היו גרועים, פשוט הם גם לא הכי טובים) ליאור.
  18. לגבי דוד שוקרון - עשיתי אצלו כיוון לפני בערך שלוש שנים. לא ידני ולא נעליים - הכל ממוחשב. וזה לא היה הוא בכלל זה היה אח שלו. חוץ מזה שים לב!!! כיוון פרונט כשמו כן הוא - רק כיוון לגלגלים הקידמיים. לי הוא כיוון את כל הארבעה, ושבאתי לשלם הוא אומר לי כל ציר זה 250! חצוף! ושהוא עושה לי עושה הנחה ולקח לי רק 400. מה שכן, כנראה עשה עבודה טובה הצמיגים נאכלים במידה שווה.
  19. גם לי פיאסטה 2014, עשיתי טיפול ראשון לפני כחצי שנה במוסך מורשה סדן בעכו, לקחו 380 ש"ח על שמן ופילטר שמן. עוד 5K לטיפול הבא.
  20. את החודשים והקילומטרים מכניסים במוסך בטיפול, זה ניתן לעריכה
  21. וואו, 6000 ש"ח!!! לפני כחודש חידשתי עבור שני נהגים מעל גיל 35 ב 2100.
  22. גם אני בעל מיצובישי לנסר 1.8 2009, 4 דלתות. הטיפולים הם אכן פעם בשנה או כל 20K, ולא כמו שצויין כאן. מה אני יכול להעיד על הרכב זה שאותי הגיר מעצבן, הייתי מעדיף גיר פלנטארי רגיל. היתרון כמו שנאמר הוא בשיוט. דרך אגב הכי טוב שהגעתי זה 1:11, וזה נע בין זה לבין 1:10. אצלי הוא כבר נסע 50K, אפס תקלות מכאניות. מה שכן, הצבע במכסה המנוע התחיל לדהות (כמה כתמים במרכז) אחרי ארבע שנים, ולפני כמה חודשים לקחתי את הרכב לצביעה, זה הפריע לי בעין - במיוחד בצבע של הרכב שלי - אדום בורדו. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...