Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. עשיתי את כל המשחק הזה עם הלחצן לאיפוס וזה לא עוזר
  2. איזה מנוע
  3. אצלי זה קורה באופן קבוע באותו חלון! אם זה היה קורה לעיתים רחוקות יותר הייתי מבין, בסהכ יש את העניין של מנגנון פתיחה אוטומטית, אבל זה קורה אוטומטית!
  4. חשוב לי לציין שייבשתי אותן בצל. אני מפחד שבגלל שהן התקשו ונעשו פחות רכות הן יגרמו לסווירלים.
  5. שלום חברים. קיבלתי את החבילת 5 המגבות הירוקות של הקוראני, וישר הכנסתי אותן לכביסה במכונה. 30 מעלות, ללא סחיטה, ללא מרכך, ללא אבקת כביסה, שמתי במכונה רק פקק וחצי של טכסטיל לרחיצה ידנית והפעלתי. המגבות יצאו מוזרות, לא רכות כמו כשקיבלתי אותן עם כל מיני אזורים קשים יותר מאזורים אחרים במגבת, משהו מוזר. פתרון?
  6. כבר ניסיתי, לא עוזר. הבנתי שאולי צריך לנתק את המצבר כדי לאפס את זה, יכול להיות שזה קשור? זה לא יכול לפגוע במחשב הרכב או משהו כזה?
  7. היי לכולם. כבר כמה חודשים שיש לי בעיה בחלון הימני הקדמי של הרכב (סיאט איביזה 2012) כאשר החלון מורד ואני לוחץ על הרמה אוטומטית (או אפילו הרמה איטית בהחזקת לחיצה) החלון מתחיל לעלות אבל אז נעצר ומתחיל לרדת, ככה פעם פעמיים עד שצריך להעלות או בלחיצות קצרות. שמתי ספריי שמיועד לשימון החלונות אבל זה לא עוזר, מישהו יודע מה הפתרון לזה?
  8. מישהו יכול לתת לי עצה מה להגיד במוסך? מה לבקש מהם לבדוק? כי זה פשוט הזוי שהוא קבע שזה מודול הצתה, המחשב לא הראה שום בעיה!!!!
  9. הגיוני שהוא מדבר איתי על מודול הצתה שלם וכל חוטי ההצתה? הוא אמר לי שהמודול עולה 900 שקל וכל חוט 150, זה מחירים הזויים, ועוד שהרכב יחסית חדש. בנוסף, מה יכול לגרום לנזק בחוטי הצתה ברכב חדש?
  10. קבעתי לשבוע הבא בכל מקרה כיוון כללי לגיר עם עדכון גרסא והכל, למרות שלפי מה שידוע לי הבעיה בגיר שידועה לשמצה מתרחשת דווקא בהילוכים הנמוכים יותר. זה לא מוזר שהבעיה שלי מתרחשת דווקא בהילוך במעבר להילוך 4 ומהילוך 4? מה זה יכול להעיד?
  11. את זה לא אמור להציע המוסך? זה מרגיש לי כאילו הם פשוט לא יודעים מה הם עושים, וזה מוסך מורשה! אפשר הצעה לאיך להתנהל ומה לעשות? אני רוצה לעלות על התקלה. דרך אגב, ניקוי בית מצערת מה זה? למה צריך לבצע את זה ואיך זה מתקשר לתקלה שאני מתאר? תודה!
  12. שלום לכולם. יש ברשותי סיאט איביזה שנת 2012 מנוע 1.2TSI גיר מדגם DSG. לפני כשבוע התחילה לי הבעיה הבאה - בעת נסיעה רגועה, כשאני בא ללחוץ גז כשהרכב בהילוך רביעי או חמישי (לרוב בהילוך רביעי) הרכב פשוט מגמגם וקופץ, כאילו משהו תקוע בתגובה של הרכב לגז. חשוב לי לציין שזה לא קורה באופן קבוע וזה יכול לא לקרות נסיעה שלמה ואז יום למחרת זה קורה כמה פעמים. לקחתי את הרכב למוסך מורשה של צ'מפיון, עלה איתי בוחן שלהם לנסיעה וחיבר את המחשב אבל להבנתי הוא לא ראה כלום והמחשב לא זיהה שום בעיה ספציפית, אבל הוא טוען שזה חוט הצתה וכשהגענו למוסך עצמו הוא אמר שצריך להחליף מודול הצתה + חוטי הצתה. הקביעה הזאת הרתיחה אותי, הם התייחסו אליי כמישהו שלא מבין, הרי אני יודע אנגלית טוב מאוד וראיתי שהמחשב שחיברו לרכב פשוט לא זיהה שום בעיה והוא הסיק שזה חוט הצתה, אבל בגלל שלא ידע איזה ואם בכלל הציע להחליף את כל המודול הצתה במחיר מופקע של 900 שח לפני מע"מ. עוד משהו שחשוב לי לציין - בערך לפני חודש נסעתי ברכב כמעט בלי דלק, הנורה דלקה והמדד חיווי טען שיש לי עוד 15 ק"מ, ואני חושש שאולי זה גרם לפילטר דלק להדפק או שנכנס אוויר או משהו כזה, יכול להיות שמשם נובעת הבעיה? אני אשמח לשמוע לדעות מנסיונכם הרב, תודה!
  13. מה הסיכוי שיש פה מישהו מהצפון (חיפה והקריות) שיש לו את החומרים האלה זמינים ויוכל לעזור לי עם הוקס? אפילו בתשלום...
  14. שלום חברים. היום ירדתי לרכב וראיתי קקי של ציפור אבל לא בקטנה אלא כמות מכובדת כאילו הציפור הייתה בעצירות חודשיים. בגלל אילוצי זמן לא יכולתי להשתמש ב onr שלי אז הורדתי את זה עם מים ומאלית מיקרופייבר חד פעמית, אבל נשאר כתם כזה של הצורה של הקקי. כמובן שכשראיתי את זה עזבתי הכל, אירגנתי שפריצר עם כמות נכבדה של onr ירוק ומטלית וניסיתי להוריד אבל הכתם עדיין נשאר. יכול להיות שבגלל כמה שעות של קקי ושמש הלקה נפגעה ואין מה לעשות עם זה? למישהו יש פתרון אחר? תודה.
  15. לצערי מכיר את העניין מקרוב וזה כל כך מעצבן... לפני משהו כמו חודשיים אני יוצא ממרכב קניות ונכנס לרכב תוך כדי שאני מדבר בטלפון עם החברה, ישבתי ברכב ואני מדבר איתה אפילו עוד לא הנעתי את הרכב ופתאום אני שומע בום חזק מהצד השני, ורואה שמישהי חצופה פשוט פתחה בחוזקה את הדלת שלה על הדלת שלי, והיא חשבה שאין אף אחד באוטו כי החלונות שלי שחורים. יצאתי בעצבים ומה היא אומרת לי? ״לא דפקתי לך את הדלת זה היה ככה״ ואני מראה לה בבירור שהדפיקה זה בדיוק איפה שהדלת שלה נפתחת ופוגעת לי בדלת והיא המשיכה להכחיש, הזמנינה שטרה בטענה שאני מטריד אותה ולא נותן לה ללכת, ואני בסהכ מה רציתי? שתצטער כמו כלבנאדם נורמלי ותציע לתקן את הנזק שעשתה גם אם הוא מינורי. כמובן שאחרי כמה דקות הצטרפו החברות הפרחות שלה שטענו שזה בזיון שאני מבקש בכלל פרטים על כזה דבר והכי אבסורד שהמשטרה שהגיעה (מייי מזמין על כזה דבר משטרה) עוד באו אליי בטענות
  16. ה STP לא אמור להשאיר דשבורד דביק בצורה קיצונית. באיזה דילול השתמשת ב APC?
  17. אני מקווה שאתה לא משתמש במברשת הזאת כדי לשטוף את הרכב אלא רק כדי לרסס
  18. למיטב ידיעתי לא. לטיפוח ושמירה על עור הייתי ממליץ על הערכה של מגווירס, הערכה כוללת נוזל לניקוי של העור, ואחרי זה אתה שם עם פד שמצורף חומר לשמירה על העור.
  19. לי יש את ה STP ואני לא מרוצה ממנו, לא באמת מחדש יותר מדי ומשום מה אחרי כמה ימים מושך אבק בצורה רצינית... לפי ההמלצות בפורום אני אלך פעם הבאה על carplan flash dash.
  20. תלוי לאיזה מכון טסט אתה מגיע, זה לא אמור להוות בעיה. אז מה הפתרון? להחליף את כל המצלמת רוורס? יש למישהו המלצה למצלמת רוורס שמגיעה במסגרת של לוחית רישוי אמריקאית? אם לא, מה המחירים של מצלמת רוורס טובה רגילה שלא באה על מסגרת?
  21. עדיף להרטיב את הרכב לפני השימוש בגלוריה או שעדיף להשתמש כשהרכב עדיין יבש ורק אחרי ההקצפה לשטוף עם צינור?
  22. ממליץ דווקא על הONR הירוק שכולל בתוכו וקס ומשאיר גמר מבריק יותר.
  23. אם אתה רוכש onr הייתי מוותר על הנוזל הברקה סופי של sonax, הonr יכול לבצע את אותה הפעולה בסיום השטיפה. בנוסף הייתי מוותר על הנוזל שטיפה יעודי למיקרופייבר, תריץ חיפוש בפורום יש דרכים יותר פשוטות וזולות לרחוץ מיקרופייבר (שמפו טכסטיל, חומץ סינטטי וכדומה) בלי לפגוע במרקם שלו.
  24. שלום לכולם. יש לי מצלמת רוורס ברכב, המצלמה עצמה היא בעצם המסגרת של הלוחית רישוי. אני מעוניין להחליף את הלוחית רישוי ללוחית רישוי אמריקאית (הריבועיות הקטנות), השאלה אם זה אפשרי להחליף רק את המסגרת של המצלמת רוורס או שאין דרך לעשות את זה? יש איזשהו פתרון לעניין?
×
×
  • תוכן חדש...