Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. אם זה מעניין מישהו פתחו את האפשרות להנפקת התעודה הירוקה.. אמור להגיע למייל השעות הקרובות, נראה איך זה נראה
  2. איזה איזור? בעקבות הדבקה אחת במשפחה כולנו עשינו, נעשו בערך 40 בדיקות בשבוע וחצי האחרון, אף אחת לא לקחה יותר מ12 שעות כולל בסופש. הבדיקות באיזור ירושלים ומעלה אדומים. אפילו ההמתנה לבדיקה לא לקחה יותר מ10 דקות.
  3. איך אתה אוהב לתסבך דברים... הוא בן אדם בוגר, שייקח אחריות על מה שהיה. בן אדם שסתם עבר, שניהם היו עם מסיכות ועשו שלום מרחוק? שימשיך הלאה, חבר קרוב שבא נתן לו חיבוק וישבו רבע שעה על קפה להתעדכן? שיכניס את עצמו לבידוד. כן עייפות זה תסמין של קורונה והיום לא צריך שום הפנייה, שיילך למתחם של פיקוד העורף ויקבל תשובה תוך 12 שעות.
  4. 21 יום לאחר החיסון הראשון, שמחתי לעזור.
  5. @sperial שאלה לגבי התעודת מתחסן, אם רשום כניסה לתוקף בשני הקרוב, זאת אומרת מגע ביום שני ב12 בצהריים עם חולה מבודד יכניס אותי לבידוד או שאהיה פטור?
  6. נאום הצאו ותבלו היה אחרי הסגר הראשון שירדת לכמות אפסית כמעט של מאובחנים. האווירה בארץ הייתה "מה בשביל זה סגרתם אותנו לא קרה כלום", מה שגרם להתפרצות השנייה, הוא לא יכל להגיד משהו אחר. כמו נאום הכלניות של גנץ באמצע צוק איתן. אין ספק שיש פה המון כשלונות בהיבט אכיפה, אני האחרון שיגיד שהכל היה מושלם, אבל אי אפשר להתעלם מזה שמספרית החלק הראשון של המגיפה בארץ היה מוצלח ברמה אחרת. זה מה שגרם לשאננות במדינה ולתחושת "זאת מחלה של זקנים", ברגע שכולם יחלו ולא יהיה מקום לאנשים בבתי חולים אנשים ידברו אחרת.
  7. אני מדבר על פתיחת המשק בצורה מלאה חודש לאחר פתיחת החיסונים לכלל האוכולוסייה. נגיד יום הפתיחה מי שבא בא, יום יומיים לאחר מכן כל אלה שלא ידעו/פחדו, כל השאר? בהצלחה. שיהיה פה משחקי הרעב. נראה את חליל וחבריו מדברים על כמה זאת מחלה קלה אם הם יראו את חברים שלהם נגמרים אחד אחרי השני. נשמע רע אבל זאת האמת, אנחנו במצב הזה רק בגלל שביבי הצליח (כן האדם שאתם כל כך שונאים) לסגור את המדינה מוקדם מאוד בסגר הראשון, זאת הסיבה שאנשים פה חושבים שזאת סתם מחלה. אם היינו כמו אירופה סופרים מתים במאות כל יום בכל מדינה אנשים פה היו מתחבאים בבתים שלהם ולא מבלבלים תשכל על כמה קשה להם לצפות בנטפליקס, ובטח שלא היו מתקשרים לטרנספורטר לבקש מערכות הגברה. ה"אשמה" פה נופלת על ביבי שחיפש לסגור ישר, וכמובן על התקשורת שכל דבר שקורה דורשת הפוך (פותחים הכל? אנשים מתים, סוגרים הכל הורגים תכלכלה).
  8. @m3x7r3m3שימותו. קודם כל ברגע שיראו שהתמותה מגיעה גם לצעירים כולם ירצו להתחסן, דבר שני אם מישהו לא מתחסן בעיה שלו. החיסון זמין, אין סיבה להישאר בסגר ולהרוג את הכלכלה עוד. מי שלא יכול להתחסן כרגע שיזהר אקסטרה, אין ברירה אחרת. לזה צריך למצוא פתרון ברמה מערכתית (לתת לו למידה מרחוק/עבודה מהבית מה שצריך). דרך אגב עברו לי היום התופעות לוואי.. בערך 29 שעות של תסמינים וזהו.
  9. בקבוצת תשאל עוד בפייסבוק נשאלה השאלה וכולם כולל כולם אמרו שמותר לסמן על בסיס דרכון ירוק, בבחינת כל מה שלא אסור מותר. ואין איסור כזה בחוק. יש מצב טוב ששוב היועמש מכניס את הדעה האישית שלו לעניינים מדיניים.
  10. התחסנתי אתמול 12 בצהריים, ב11 בלילה התחילו כאבי ראש רציניים ותחושת צמרמורת וחולשה בכל הגוף, ברמה שגרמו לי לעזוב משמרת לילה בעבודה (הייתי אופטימי אחרי החיסון הראשון). אחר כך גם עלה החום. כרגע יותר טוב מקווה שיעבור עד הבוקר.
  11. קורלציה זאת לא סיבתיות. אם כבר הגרפים מראים ההיפך, שהאוכלוסייה המבוגרת שהתחסנה פחות פחות מגיעה למקרים קשים. שם תוכל להצביע על סיבתיות כלשהי.
  12. לא יודע על איזה ויסות אתה מדבר,לך לכללית תקבל חיסון בלי תור בלי המתנה.
  13. מה הבעיה עם סנקציות? בסופו של יום זה אחריות חברתית שיכולה להיות מעוגנת בחוק. כמו שאסור לך לשתות ולנהוג (מה אכפת לך שאני עושה את זה? אני מסכן את עצמי!) למרות שאתה יכול להוריד משפחה, ככה לא ימהרו להכניס אותך לאולם קולנוע שבו תוכל להדביק אדם שלא יוכל להתחסן. במקרה הזה אדם שהתחסן הוא אדם שנוהג בזהירות יתרה, האדם שלא יכול להתחסן נוהג רגיל וחי את חייו. אתה זה שמבצע פה בחירה מודעת לסכן אותו. ואם כולםםםם מחוסנים - גם אם אדם מחוסן יוכל להדביק, לא יהיה לו את מי, אלא אם כן הוא נתקל בסיכוי של 1 ל-10 מיליון באותו אדם שנסע רגיל, ולזה נתייחס כאדם שנהג ולקח שלוק מבקבוק מים ובטעות נפל לו אז סטה הצידה. באסה אבל קורה.
  14. אם כבר הזכרת את הנאצים, שם לקחו אנשים נורמטיביים והכניסו להם למוח שהיהודים הם מקור הרוע. פה זה קורה הפוך, הממשלה מעודדת אנשים להתחסן בצורה נורמטיבית, ומתנגדי החיסונים *משקרים* וגורמים לאנשים נורמטיבים להגיד שטויות! ברגע שנתקל באדם שמפחד אני בכיף מדבר איתו על זה, אבל מתנגדי חיסונים ואנשים כמו העמלק אשרום הזה הם טרוריסטיים ביולוגיים. מת לראות אותם מוותרים על חיסון פוליו לילדים שלהם ונותנים להם לקבל שיתוק, נראה איך הם יגיבו אחר כך. הבעיה הזאת נמשכת בהמון תחומים בחיים, במיוחד בגלל שזה נגיש באינטרנט, בגלל זה כל יומיים מישהו מגיע אלייך עם תוכנית אימון חדשה ותפריט "מדהים שרק המאמן השקרן X מכיר", או "אחי אל תקנה צרפתיות זה חרא רכבים קראתי בגוגל". כל אחד נהיה מדען ועושה צ'רי פיקינג למחקר אחד מתוך מיליון.
  15. יש איזה עניין לשמור כחלק מחברה על האנשים שלא יכולים להתחסן - חולים במחלות רקע רציניות, ילדים, נשים בהיריון, קשישים שהחיסון לא ישפיע וכ'ו. הבעיה שאנשים קראו פוסט בפייסבוק או ראו סרטון של אשרום ההוא יימח שמו ושם זכרו ועכשיו בטוחים שכולם עושים עלינו ניסויים ומי שמתחסן הוא כבש. כל אחד נהיה מומחה למגפות ול-DNA כש-90 אחוז מהם לא יודעים לעשות אינטגרל.
  16. קיבלתי עכשיו את החיסון השני במקום מרכזי (כללית ארינה) ולפי כמות המחסנים הפנויים ושיחה עם חבר שמחסן בצד השני אצל מכבי, מדינת ישראל מפסידה למתנגדי החיסונים.
  17. "מושכלת"
  18. ואם תדבק בקורונה ועל הדרך תיקח את כל הנהגים שלך איתך?
  19. מה? זה הכי לא כלכלי מה שאמרת. קודם כל זה **אולי** 24 שעות של תופעות לוואי, וזה עדיף בהרבה כשזה בשליטה שלך על מתי זה יקרה מאשר לקבל שבועיים בהפתעה של בידוד עם אפשרות להארכה במידה ותהיה חיובי בבדיקה השנייה.. מי ינהג במשאית אם אתה בבידוד?
  20. איזה סיבה יש לך לא ללכת להתחסן? אם אתה מאמין שזה מזימה להשתלט על העולם לא היית הולך לחיסון הראשון. אם אתה לא מאמין שזה מזימה אז אתה סתם מונע מעצמך את האפשרות להימנע ממחלה קשה או לחלופין את האפשרות להימנע מבידודים מיותרים.. שום הגיון..
  21. זה מדהים אתה רושם משהו בהודעה ואז בהמשך סותר את עצמך. בהתחלה רשמת שלא אמרת שעסקים בדיזינגוף פתוחים ואחר כך שכן ועובדים בדלת אחורית.. תחליט
  22. חוסר מודעות של אדם ששם צמיגים סינים זה גם סימן לחוסר מודעות של אדם ששם פילטר שמן תחליפי, שמן מאיכות זולה, ברקסים סיניים כי חבל על העוד כמה שקלים של מקוריות/חליפי איכותי ומה יקרה אם יש חוסר של מים בקטנה שים קצת מי עדן וסגרת סיפור מקסימום נבדוק טיפול הבא.
  23. נגיד זה מקרה של מישהי שלא אכפת לי מה יהיה איתה. יכול להיות שאפילו אתבאס שהיא תופסת מקום של אדם שנשמר ונדבק בכל זאת.
  24. @Transporter אני אגיד לך מה הבעיה במספרים אבסלוטיים - 20-30 חולים בגילאים 0-50 נשמע נורא, אתמול ראיינו אדם בן 40 ומשהו במצב קשה שהסביר על כמה הוא סובל ורק אז הוא אמר שהוא חולה סכרת. בוא נגיד שעוד חודש כבר *כל* מי שהיה רוצה להתחסן קיבל זריקה. מי שלא רוצה להתחסן לוקח על עצמו את הסיכון וזאת תהיה בעיה שלו. @sperial אם אני אחלה בשפעת כל מי שמסביבי ייכנס לבידוד? לא? אז זה יהיה המצב עוד כמה חודשים מקורונה. ומדוכאי חיסון וואלה אומר לך את האמת זה מבאס אבל הם יצטרכו לשמור על עצמם אקסטרה. המדינה מתפרקת כלכלית וחופרת לעצמה בור שהיא לא תוכל לצאת ממנו, כל עוד לא היה חיסונים והייתה דאגה אמיתית זה היה הגיוני אבל עכשיו כבר לא, תוסיף לזה את השחיקה והחוסר אמון ואתה בדרך לאנרכיה. כל אדם שחושש ממשהו צריך לדאוג לשים את עצמו בסביבה תומכת. אם אתה בדיאטה אתה לא רוצה להיות ליד אנשים שכל היום מזמינים אוכל מבחוץ נכון? אז אם אתה מדוכא חיסון אל תצא למסיבות/חתונות/תסתובב עם אנשים לא מחוסנים, זאת בחירה שלך. בת דודה שלי התחתנה ביוני כשהיה מותר 250 אנשים, יש לי בת דודה שהייתה בטיפולי כימו ופשוט לא באה, זה לא משנה אם מותר או לא מבחינת המדינה, העיקר הוא איך אתה מגן על עצמך.
×
×
  • תוכן חדש...