Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. לרוב אני לא מדבר על עצמי, אבל יכול להגיד לך משהו אחד, החינוך שקיבלתי זה להתנהג בכבוד עם כל אדם לא משנה מה התפקיד או מה הדרגה שלו. אני אשים לב גם למאבטח בקניון וגם למנכ"ל שלי. אפילו הפוך, עם המאבטח בכניסה לעבודה אני מדבר יותר מאשר עם הבעלים של החברה..
  2. אלימות כלפי צבא זה מכבסת מילים, אתה גורם לזה להישמע כאילו הצבא סתם יורה באנשים. לחימה זה כשכולם באים במוד לחימה, כלומר חיילי צהל יוצאים מהבסיס בידיעה שכל מי שהם רואים זה אויב וישר יורים. כרגע המצב שונה, חיילים עומדים במחסומים או בטרמפיאדה וכשמחבל מגיע הוא נראה סתם עוד אזרח עד שהוא שולף סכין, אז לוחם הוא לא וזה לא לחימה, זה טרור.
  3. "עם מהנדסים ואנשים עם כוח אני מתנהל בכבוד עם אלה שאין להם כוח אני מרשה לעצמי להתנהל כמו עבדים". אותו המשפט בסגנון אחר. ראבק עובד עם חופשה שפוגעת לו ב2 ימי עבודה מה הלחץ פה אתה מדבר כאילו הוא השתין למנהל במשרד ואמר לו דבר איתי ב10 אחרי שהמשכורת נכנסת.
  4. מצטער, פעם הבאה אנסה להשתמש במילים גבוהות ולבלבל את השכל כמו שאתם עושים פה מאשר להסתכל למציאות בעיניים.
  5. מרים אבן, זורק, רץ להתחבא מאחורי הארון. ההודעה שלך זה פשוט עוד שקר שהם מפרסמים כדי להגיד שהם לא היו אלימים בהלוויה, והיהודים אוכלים את זה בכפית. מה שמחזיר אותי לתגובה השנייה שלך, ערביה מפילה את הממשלה ואתה מאשים את הימין. אם הייתם כל כך יציבים, מגובשים ומאוחדים איך זה שמתקרבים לבחירות? הפרישה של סילמן לא הפילה אתכם, זועבי כן. החלום של לפיד להיות ראש ממשלה יתרחק עוד קצת.. לא נורא. עריכה: ציטוט של לפיד ב-YNET : "יש כוחות גדולים - ואפלים - שנאבקים בנו.". טוב שלא אמר "היהודים האלה עם הכיפות רוצים לגנוב לנו את הכסף". יש אנשים עם דעות שונות משלך זה לא אומר שהם אפלים ולא שהם יפילו את המדינה. אני לא מסכים עם הדעות של חברי העבודה ומרצ אז מה זה שאומר שהם אנשים רעים שרק רוצים לפגוע בי? חתיכת לוזר אנטי דמוקרטי שאפילו לא מעז לעשות פריימריז אצלו במפלגה.
  6. בוא אני אגלה לך משהו - הילד שלך יכול לעבוד. יש הוצאות שיפלו עלייך אבל מעונות או שכד? שיקום בבוקר לעבודה ויחסוך לזה, לא צריך להתנהל כאילו ההורים צריכים להאכיל את הילד. אם יש להורה ארגזים של כסף ועל הדרך הוא יזרוק חצי מיליון לילדים שיהנה, אבל אין סיבה שהורה יעצור לעצמו את כל החיים ויתכלב כדי שהילד יקבל דירה חדשה מקבלן עוד 15 שנה.
  7. היו יכולים להתכופףף ולשים דגלי פלסטין על הניידות להביע הזדהות. אשכרה ערבייה מפילה לכם את הממשלה אחרי כל מה שהיא קיבלה ולמרות שגברת זועבי לא גינתה פעם אחת אף פיגוע ואף התפרעות של המחבלים ועדיין היהודים אשמים מבחינתכם.
  8. יש לך 2 אפשרויות - או שתתכונן לכל אירוע חצי שנה לפני, או שתתכונן לכולם ביחד עשור לפני. כרגע כשאתה רווק אתה חוסך 9, בהמשך כשתהיה עם ילדים או סתם עם בת זוג ותשכור דירה יותר גדולה או במיקום יותר מרכזי יש סיכוי שלא תצליח לעשות את זה, ולא כולם בהייטקס עם 40 נטו +אופציות+בונוסים. צריך לדעת להפריד בין מקרי קצה, לבין מעמד הביניים הישראלי הקלאסי. לרוב האנשים אין האפשרות לחסוך לכל דבר בצורה אינטסיבית, כי שוב, יש בלת"מים, יכול להיות שתצרך מקרר, אולי מכונת כביסה תתקלקל, או שסתם העומס של גנים+חיתולים+משכנתא יאכלו לך את מה שתכננת לחסוך.
  9. טוב, עכשיו הם 59. קיצר מתי יש יום חופש?
  10. כאן זה לא מה שמעניין. מה שמעניין זה מה שקורה בתקשורת, על הדוכן נאומים בכנסת,בבתי המשפט ובפגישות דיפלומטיות עם זרים. אנחנו סתם אנשים שמבלבלים תשכל בפורום ולא משפיעים על כלום. ובמקומות האלה, למעט היציאות האחרונות של בית המשפט, אף אחד לא מדבר על השטויות שבנט עושה.
  11. תכניס אותו למינוס בימי חופש ותתקזז איתו אחר כך.. יש כל כך הרבה פתרונות הגיוניים למצב הזה שלא צריך לרוץ לפתרון הרובוטי של "לא הכנסת לי כסף ביום חמישי אז לך הביתה".
  12. @korola דיי את זה עברנו כבר, זה ידוע שהימין סתם מנפח והשיפוץ היה כי השב"כ רצה ולא כי גילה סירבה לעבור לירושלים. עכשיו אנחנו מאשימים את האופוזיציה שהיא לא עוזרת לקואליציה להעביר חוק.
  13. קניות בסופר זה משהו שאסור לעשות תשלומים, בסופו של דבר אתה חוזר לשם אחרי שבוע, אבל רכישה שהיא יחסית הגיונית, כמו שרשמו פה מקרר שצריך בהתקלה או אפילו רחמנא ליצלן חופשה פעם בשנה אפשר לעשות תשלומים (בקטנה כן? 2-3 לא 36 וריבית). צריך להבדיל בין זה לבין קניות של אייפון 13 סופר דופר מקס כי ה-12 כבר ישן, או לחילופין מישהו עם תזרים שלילי שלוקח הלוואה ב-120 אלף שקל לקנות לעצמו רכב חדש כי הוא חייב ניילונים.
  14. בסופו של דבר לעובד יש חיים אישיים ומערכת יחסים, הוא לא נעלם לתקופה ארוכה והוא לא ניסה להתחמק מעבודה קשה בשום צורה או הראה זלזול במקום העבודה, סה"כ יומיים חופש שהתחברו לו עם יום העצמאות. מעניין כמה מהאנשים פה שטוענים שהפיטורים מוצדקים אחרי זה ירוצו לפרסם פוסטים בלינקדין עם הכותרת "Work-Life Balance". ושוב, אם החברה כל כך נואשת לעובדים והיא במצב שעובד חדש בהכשרה (!!) מנטרל אותה מפעילות, זאת חרא חברה.
  15. @ברווז מחזק, מכפיל ומשלש. בחייאת, אתם מדברים פה כאילו מישהו עשה תהליך ויום אחרי תחילת העבודה אמר אני לוקח 3 חודשים לטייל בדרום אמריקה. לא יודע מה הגישה הייתה בשיחה, אבל יש לי תחושה שהוא לא נכנס למנהל ואמר "שומע מחר אני לא פה ביי", המנהל יכל לבוא לקראתו וכמו שברווז כתב לנסות לבנות איזה תוכנית כלשהי. המעסיק קטנוני, רשמו פה שהעובד צריך לשים רגשות בצד, המעסיק צריך לעשות הפוך, לנסות לראות איך הוא גורם לעובד להרגיש טוב עם עצמו ולהגיע בכיף לעבודה. זרימה עם החופשה הייתה מביאה לו עובד מחויב הרבה יותר.
  16. חבר שלך ניצל, תגיד לו שימשיך הלאה. אם החברה ממש לחוצה על ההכשרה אין שום היגיון בזה שהם יצאו עכשיו לגיוס נוסף, זה סתם מנהל שלא יודע לפרגן לעובד שלו. דבר נוסף זה שאם החברה במצב כל כך גרוע שעובד חדש בחופש מפיל אותה - זאת לא חברה בריאה לעבוד בה.
  17. ומשוטרים שאוכלים ברגעים אלה קרשים וסלעים לפנים ומשטחים מהגגות מותר להתרגש? או שזה באיזור האופל אי שם בירושלים אז אפשר להחליק גם כי בנט עושה עלינו ניסוי? מתחבאים מאחורי שפה גבוהה וניסיון להראות ממלכתיים בזמן שהמדינה הולכת לפח.
  18. מדינה צריכה להגן על עצמה, גם בדמוקרטיה. קריאות לרצח יהודים, מרד, הקמת מדינה פלסטינית בכל שטחי מדינת ישראל (ולא, זה לא רק באיוש או קוי 67), ומדינת ישראל סותמת את הפה. קריאות איטבח אל יהוד ובדם נפדה את אל אקצה נשמעות בכל מגרש כדורגל עם קבוצה ערבית ואף אחד לא מעיז לדבר, אוהדי ביטר שרים מוחמד מת ויונית לוי רצה לפתוח אולפן שקוף בסכנין (וחרא על ביטר בלי קשר). אתה נתפס למילה אמבוש, זה מה שהשמאל עושה כל פעם, נתפס לקטנות ולא לעיקר. רוצה ניסוח אחר? סבבה, פעילי אם תרצו הפגינו נגד הפגנה של מחבלים שקוראת לפגיעה בביטחון המדינה והותקפו על ידי פורעים. עכשיו זה טוב לך? עכשיו תסכים להתייחס לעיקר או שתמשיך לחפש תירוצים בשביל מי שרוצה לרצוח אותך? אתם כל פעם חוזרים לניסוח המטומטם הזה של "גישת קורבן" או לא יודע מה, כנראה תבינו את זה רק כשמישהו קרוב אליכם יותקף. ואז נראה אתכם גיבורים.
  19. @פינדר תשבע שאתה מאשים את "אם תרצו" ולא את המחבלים שקשה להם לראות את דגל ישראל. סטודנט לא יכול להיכנס עם דגל המדינה לאוניברסיטה וזה נראה לך הגיוני? שנראה לך את הסרטון שלהם מורידים את הדגלים ליד חומות העיר העתיקה ביום שישי? איזה מחאה הייתה מולם? תפסיקו לחפש בשבילם תירוצים, כל פעם יש להם שקר אחר לתקוף יהודים ואתם אוכלים את זה כמו מלבי. פעם יום נכבה, פעם אדמה, פעם שנה למהומות שהם התחילו, כל פעם תירוץ אחר.
  20. @יבגניפ בזמן שאתה מדבר וטוחן מים על התנחלויות, סטודנטים עם דגלי ישראל עוברים אמבוש באוניברסיטת תל אביב על ידי מחבלים ומנועי כניסה באוניברסיטת בן גוריון כי דגל ישראל "יכול לגרום להתססה" לפי ההנהלה שם. המקומות האלה לפחות שלנו או שגם על זה אתה מוכן לוותר בשביל להרגיע לעצמך את המצפון? #שינוי עריכה: ואני אחסוך לכם: ליכוד זה שמאל, ביבי זה חרא, לא הצבעתי לו, הצבעתי לצבוע שיושב בראשות הממשלה והבטיח לי ימין ונתן לי שמאל אחושילינג עם מחבלים בועדת חוץ וביטחון. עריכה 2: יומיים אחרי שנהרג לוחם ימ"מ מההתיישבות והבן אדם שלו צועק נגד הנוכל, מפורסם שמו של סא"ל שנהרג לפני 4 שנים ומישהו מתחיל לתדלק את המחאה של הדרוזים נגד חוק הלאום. יש בוגדים בממשלה הזאת, לא פחות.
  21. זה לא רגשי נחיתות, זה זעם על כמה שהצד השמאלי של המפה מוכן להתנהג כמו היהודים ב1939 העיקר לא לשבת עם הימין. ושישרף הכל.
  22. יום שישי, שמש, אלפי מחבלים בירושלים מסתובבים עם דגלי אש"ף ומורידים דגלי ישראל מעמודים, בלוד אלפי מחבלים נוספים מסתובבים עם דגלי אש"ף ומציינים "יום השנה הראשון להתקוממות ערבי לוד". אחמד טיבי ימח שמו ושם זכרו מבריח מחבל עצור, ועופר כסיף תוקף שוטר מול המצלמות בלי חשש. כן, אין ספק שהסכנה הכי גדולה למדינת ממשלת ביבי-בןגביר. תהנו מהקפה ברוטשילד.
  23. זה עוד מילא, לפחות פירסמו. מישהו פה שמע על האירועים בירושלים? על המהומות של הערבים מבית חנינא? לא פלשתינים, לא זרים, לא עזה. ישראלים עם תעודת זהות כחולה שעובדים בבתי חולים ולומדים בהר הצופים. מישהו פה בכלל ראה את הסרטון שמחבל עולה לאמבולנס וכמעט דורס שוטרת? או את 2 הבחורות היהודיות שבפחד יוצאות מהאוטו להוריד את הדגלים כי הן לא יכולות להניף דגל בעיר הבירה שלהן? מילה לא רשמו על זה.
  24. ניסיון לינץ' בתושב עכו ובאחיו: "עשרות תקפו בסכינים ובמוטות ברזל" (ynet.co.il) תקראו עד סוף הכתבה. #דוקיום #סימטריה #יהודיםזהרע
  25. לחלק הראשון שלך - אל תהיה צבוע, תתנהל כאילו זה ביבי. האמירות של "פולחן אישיות", "ביביסטים" רק מראה שאין לך באמת מה להגיד ואתה סתם זורק סיסמאות באוויר להראות עליונות. לגבי החלק השני - שוב, לא אמרתי כלום על ערוץ 14 ואף פעם לא צפיתי בערוץ הזה, אתה עוד פעם מנסה להסיט את הדיון למקום אחר. כמו שלהם יש פולחן "רק ביבי" לטענתך, עליך אפשר להגיד שאתה מאנשי ה"רק לא ביבי", גם אם זה אומר להעלות מחבלים לשלטון.
×
×
  • תוכן חדש...