Jump to content

MrCola

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MrCola

  1. אני פעם בכמה חודשים מצפה עם שכבת סיליקון דקה את כל החלקים הפלסטיקיים מחוץ לרכב.
  2. בתחתית הקופסה של הג'ילדה וחתיכת ניילון מפרידה בין הג'ילדה לפלסטלינה.
  3. אני תלמיד תיכון,מתגייס עוד חצי שנה, בן 18, יש לי רישיון כמעט שנה. את הרכב שלי אבא שלי קנה לי מכספי פיצויים שהוא קיבל מהעבודה הקודמת שלו (17K). הרכב הוא יונדאי גטס 1.4 2006 ובדיוק היום אני חוגג חצי שנה איתה את הביטוח ההורים שלי משלמים. את הטיפולים, דלק, שיפורים קוסמיים וטסט אני משלם. באופן כללי אני משלם רק 300 שקל בחודש לדלק וטיפולים כשצריך ומדי פעם קונה דברים שישפרו את המראה אז בערך 400 בחודש. בנתיים אין לי עבודה כבר כמה חודשים כי פטרו אותי ונשאר לי כסף לדלק שיספיק לי רק ל3 חודשים. אם אני לא אמצא עבודה בחודשיים הקרובים כנראה שאמכור את הרכב. תמונות של הרכב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?555867-%D7%94%D7%92%D7%98%D7%A1-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%95%D7%94%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99-(2006)
  4. יותר קל לי להוריד מיוטיוב... לצורך השוואה, באיזו איכות אפשר להוריד קבצים מאתרים אחרים? אני אנסה כמה שירים ואשווה, אם ההבדל משמעותי כמו שאתה טוען אני אוריד הכל
  5. בעצם, מצאתי את הפתרון לבד. כל מה שהייתי צריך לעשות זה להכנס למאפיינים ואז לפרטים ולהוסיף את כל הנתונים האלו. מה שמבאס זה שעכשיו אני צריך לעבור על כל המאות שירים שלי שיר שיר ולהוסיף את הפרטים הללו. מנהלים אתם יכולים לנעול את השרשרור. ערב נעים.
  6. ערב טוב, יש לי סוג של בעיה מציקה בדאבל דין שלי (ZED ZI 622-M) . בזמן שהשירים מתנגנים, במסך שמופיע תמיד רשום: "כותרת לא ידוע אמן לא ידוע אלבום לא ידוע" זה ממש מציק לי שאני לא יודע איזה שיר מתנגן כי כשמעבירים שירים לא רואים את השם של השיר, צריך רק לחזור לרשימה המלאה כי רק שם רואים. אני יודע שהבעיה נובעת מכך שהשירים שהורדתי הם מיוטיוב והם לא קבצים מקוריים כמו של דיסק לדוגמה, אך בכל זאת יש אולי איזשהי דרך לעקוף את זה ולשנות את הפרטים בכל קובץ? תודה רבה והמשך ערב נעים.
  7. תתחדש הגטס תראה לך אמינות מוחלטת במידה והיא טופלה ותטופל כמו שצריך לאורך השנים. איזו רמת גימור קנית? GLI\GLX\GLF?
  8. עם מסורית קטנה.
  9. הייתה לי אותה בעיה (תראה תמונות לפני ואחרי), בסוף חתכתי את הפאנל ויצא סבבה לגמרי, עם המסגרת בקושי רואים שזה חתוך, וגם אפשר להדביק את זה אחר כך חזרה בלי יותר מדי בעיה.
  10. בוקר טוב ושבת שלום, כרגע יש בבעלותי קיה סיד 2008 יד 2 אוטומטית 100K ק"מ. האם שווה למכור אותה ולקנות במקומה קיה ריו 2012 יד 2 ידנית 150K ק"מ? המטרה היא לעלות בשנתון . מבחינתי העיצוב והגודל מתאימים לי. אך איך ההתנהגות שלה בכביש? האם יש לריו מחלות כלשהן? תודה, שבת שלום והמשך יום מקסים.
  11. אז יש לי עוד שאלה, הייתם מחליפים קיה סיד אוטומטית 2008 100K ק"מ בקיה ריו ידנית 2012 150K ק"מ?
  12. אהלן, איזה רכבים בשנתונים גבוהים יחסית (2011+) ניתן למצוא במחירים של 35-40 אלף ש"ח? רכבים בסגנון קיה ריו\שברולט ספארק\סוזוקי אלטו. תודה רבה
  13. הגטס שלך ממש יפה, כל הכבוד עם זאת אני הייתי בוחר ג'אנטים אחרים במקומך. ומערכת אני לא אשים כי: 1. תא המטען גם ככה קטן ומערכת זה הדבר האחרון שאני צריך שם 2. המערכת שבאה עם הרכב עושה עבודה סבבה מבחינתי ואני מרוצה ממנה. עוד משהו שממש מציק לי זה הפאנל האפור בלובי... לדעתי זה ממש לא יפה. חוץ מABS וכרית אוויר אחת אני לא מרגיש במחסור של שאר הדברים הקטנים אגב, הזמנתי מאיביי לדים לתאורה פנימית, כשיגיע אני אעדכן ואוסיף תמונות
  14. לא לפתוח 24 שעות ולא לשטוף שבוע (זה לפחות מה שאמרו לי).
  15. זה יוצא בערך יולי 2014
  16. יכול להיות שזה השבוע ה27 בשנת 14.
  17. בוקר טוב מכיוון שהמסגרת של הלוחית רישוי שלי כבר מתחילה להתקלף (ראו תמונה) וזה טיפה התחיל להפריע לי בעין החלטתי להוציא אותה ולהשאיר רק את הלוחית רישוי ללא המסגרת. הבעיה היא שכשהוצאתי את הלוחית רישוי עם המסגרת לא הבנתי איך לעזאזל היא נכנסה לשם ואיך אפשר להוציא אותה מבלי לשבור אותה ואני בא לבקש את עזרתכם. יש דרך להוציא מבלי לשבור? ואיך היא נכנסה לשם בכלל? תודה והמשך יום נעים
  18. תקרא שוב. 20K מתחת למחירון. אם מחירון 60 אז מוכרים ב40.
  19. חבל מאוד שהקרוז ככה, לדעתי העיצוב שלו והמראה שלו הוא אחד היפים בשוק. חבל שבזבזו עיצוב כזה מוצלח על עגלה.
  20. היום שטפתי את האוטו בחניה שלי וילדים קטנים שיחקו כדורגל בחניה וכמעט פגעו עם הכדור בשמשה שלי, אז תהיתי לעצמי מה היה קורה אם הם כן היו פוגעים או גורמים לנזק כלשהו. נניח והם פוגעים לי בשמשה והיא נשברת, מה אני יכול לעשות במצב כזה? מדובר בקטינים והם באחרויותם של ההורים שלהם, ההורים שלהם חייבים לשלם על הנזק או שהם יכולים לסרב? נניח ויש לי רק ביטוח חובה+צד ג' ואין מקיף. תודה לעונים
  21. לא פעם ראיתי שמנסים למכור קרוז ב20K מתחת למחירון ומנסים להיפטר ממנו... הבנתי שהרכב הוא לא הכי טוב בעולם ועושה בעיות, אבל מהן המחלות הנפוצות שלו? תודה
  22. MrCola

    טסט לרכב

    בוקר טוב יש לי טסט לרכב במאי, זה יהיה הטסט הראשון שלי אי פעם לכם אין לי מושג איך הדברים מתנהלים. עוד לא קיבלתי הודעה או משהו לגבי הטסט. עכשיו יש לי את הכסף לטסט ואני רוצה לסיים עם זה כמה שיותר מהר ולהיות בראש שקט. זה אפשרי לשלם הכל ולעשות את הטסט שלושה חודשים קודם? אם כן אז הטסט יהיה עד פברואר 2016 או עד מאי 2016? תודה לעונים וסליחה על הבורות בעניין
×
×
  • תוכן חדש...