-
הודעות
213 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ishayw
-
לקראת טיפול 10K,מבקש הסבר בהבדלים בין שמנים לפיז'ו 106 [המערכת הוסיפה דגם הרכב]
ishayw פרסם הודעה בנושא של asafay1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המחיר ששילמת עליו הוא מצויין והשמן אם אני לא טועה הוא חצי סינטטי אני יכול לחזור אליך עם תשובה מדוייקת מחר בערב יש אותו אצלנו בחנות -
תודה לכולכם בקרוב פרוייקט הפחחות לסובארו
-
באס.... עד כמה ש 4' infinity ref יכול "לדפוק" אבל כעת שנגמרו הקירקושים אפשר לעבור לשלב הבא ולשים סאב קטן
-
מוסך "על גלגלים" באיזור התעשיה באשדוד יש לו שם פירוקייה נחמדה לא ענקית אבל גם לא קטנה חלק מהרכבים שם אפילו במצב מצויין(...) ויש דיי הרבה רכבים(אפילו מסודרים לפי חברות ודגמים) אם אתה מתכוון להגיע לשם דבר איתי קודם
-
אז לאחר שהתקנתי את רמקולי האינפיניטי 4' ברכב והייתי מאוד מרוצה ביחס לקודמים(זבל סיני שבא עם הרכב) די דחיתי את העניין שהפלסטיק שמכסה את הדלת לא מהודק לדלת עצמה דבר שמנע ממני לשמוע מוזיקה עם "באסים" אז היום החלטתי לסק את העניין לקחתי סרט של פלצף דביק המשמש בהתקנת מזגנים(נשאר קצת הרבה אחרי שאני ואבא התקנו את הצנרת מיזוג מרכזי בבית) פירקתי את הפלסטיק לגמרי ניקיתי את כל האיזור הקיצוני של הדלת שעליו יודבק הפלצף הדבקתי לכל האורך(כדי למנוע רעידות של הפלסטיק וכדי לאטום) החזרתי את הפלסטיק ותפסתי אותו בעזרת ברגי פח(סובארו טנדר-מותר) עכשיו הפלסטיק לא רועד הבאס כבר בגבול הסביר מהרמקולים האלה אני לא יכול לבקש יותר ואני יותר ממרוצה
-
לאחר הרכבה דיי פשוטה ובדרך גם הריסת הברגה והברזה מחדש(זה תמיד קורה כששני חורים לא חופפים, עכשיו הם כן ) יש לי בסובארו מושבים מפוארים ונוחים ביותר!(כמובן בהתייחס לקודמים ואני חושב גם ביחס להרבה רכבים אחרים) המושבים נהדרים ותומכים מצויין בסיבובים ואני כבר לא מקפץ כמו בקודמים פשוט תענוג לנהוג
-
נורא רציתי להתקין מושב של 106 או צרפתיה אחרת מדדתי את מרווח הברגים בסובארו ואם אני לא טועה הוא היה 38 ס"מ +- טיילתי לי להנאתי בפירוקייה סמוכה(אני חושב שגיליתי תחביב חדש....) ומה לעשות תושבות המושבים של הצרפתיות גדול מדי בשביל שתהיה אפשרות להתאים אותם בסובארו הצרה אז הלכתי ל"ערימת" הסובארו ושם מצאתי לגאסי עם מושבים במצב מצויין והם נראו לי דיי נוחים לעומת מה שהם הולכים להחליף מדדתי את רוחב התושבות והוא היה ס"מ אחד יותר אמרתי יאללה! עאטף הנחמד התנדב לפרק אותם בשבילי בתמורה ל300 שחשחים התחדשתי בזוג מושבי סובארו לגאסי הגעתי הבייתה שמח וטוב לב(וגם אופטימי!) ניקיתי את המושבים יפה יפה עד כמה שאפשר פירקתי את מושב הנהג הישן הטלתי פנימה את המושב החדש ו.....נו לא באמת חשבתי שלא תהיה לי עבודה חור אחד יושב בול איפה שצריך וכל השאר לא....(וגם יש חלק בולט שצריך לחתוך) החלק נחתך חור קידמי רותך וצורת "ר" מוסגרה גם כן לטובת החור האחורי חיצוני אוקיי אז החור הרביעי שנשאר(אחורי צמוד לבלם היד) הוא קצת יותר בעייתי כי צריך לרתך שם ברזל זווית ואת זה אני אעשה שיהיה לי יותר זמן
-
אז ככה לאחר סבל "רב" במהלך ואחרי הנהיגה והתנדנדות על המושב בסיבובים בידיעה והרכב נשאר אצלי בשנתיים שלוש הקרובים וישמש אותי לנסיעות ארוכות החלטתי שזהו וכנראה שעבר זמנם של מושבי הטנדר המקוריים...(והלא נוחים בעליל!) (למרות שהחתולים מוצאים אותם נורא נוחים אבל כנראה שזה מפני שהם רק ישנים עליהם) זהו מושב הנהג הישן
-
אני כמעט בטוח שהנורות שאתה צריך הן H4 יש סיניות זולות ויש גרמניות עם אורך חיים ארוך יותר(hella,osram) הגרמניות עולות בערך 30-40 ש"ח ליחידה והסיניות משהו כמו 15ש"ח אם בא לך להגיע לאוטו דיפו נס ציונה אני אסביר לך בכיף איך להחליף אותם(בכל רכב יש פטנט שונה)
-
בתור סוג של חשמלאי... ישנם כל מיני רעשי חשמל הכי מוכר הוא זה שמלווה בקללה אחריו
-
יש את הפחיות ריח שאתה יכול לקנות בכל סניפי אוטו דיפו וכאלה מחירן כ 30 ש"ח והן מחזיקות בערך חודשיים+ מומלץ גם לא לפתוח את המכסה לגמרי ואז זה מחזיק יותר זמן
-
אחד שמפחד שייגנבו לו את האוטו מחפש עיצה טובה וכותרת פחות מאפנה
ishayw פרסם הודעה בנושא של יוסי פרנקוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ואם ייכרתו את העץ? -
ואני שוב אציין בשלישית או ברביעית שה"שיטה" שהצגתי היא במערכת בלם דיסק באופנוע
-
אם לא יהיו מים בבקבוק אז תכל'ס לא צריך בקבוק בכלל כשהצינורית נמצאת בתוך המים אתה רואה בבירור את הנוזל ברקס יוצא לו באיטיות (ברגע שייצא לך לנסות את זה תבין) אל תוך המים מכיוון שלא מדובר בכמות גדולה של חומר זה יהיה קשה להבחין מתי זה נקי ומתי זה מלוכלך ברגע שזה נשפך בתוך המים אז זה גם מתפזר במעין ענן כזה(כתוצאה מסוג של דיפוזיה) אם השמן סתם יישפך אל הבקבוק אני לא חושב שנצליח לראות בבירור מתי הנוזל התחלף מקווה שהבהרתי את העניין אם לא תשאל שוב מצטער בקשר לתגובה הקודמת הטון שלה באמת לא במקום ולא מתאים לי גם בהצלחה
-
תגיד לי חבוב,מה אתה רוצה? אני נתתי עיצה וגם הוספתי שזו הדרך להחלפת נוזל בלמים באופנוע וזה לא יצוף(רואים שלא ניסית)כי זה יותר כבד מהמים קיצר למה אתה מציק? אם אתה רוצה לשפוך שני בקבוקים כדי לוודא שכל הנוזל הוחלף זו בעיה שלך השיטה עם הבקבוק היא כדי לראות בדיוק מתי מתחיל לצאת נוזל נקי קפיש?
-
שתראה ביותר קלות מתי יוצא נוזל נקי
-
בתור עובד מוסך אני חושב שאתה צריך לדעת שלאחר החלפת בולמים חובה לעשות כיוון פרונט אפילו לאחר נגיעה קלה בבולמים קיימים ישנו צורך לבדוק את הפרונט ואם לא אז רוב הסיכויים שלא יהיה איזון כמו כן שחיקה מוגברת של הצמיגים
-
אתה מסכים איתי שקומפוננט מנוצל בצורה הרבה הרבה יותר יעילה כשהוא מחובר למגבר? וגם הדגם הנ"ל שהוא גדול- 6.5 (והמיד הינו מידבאס) לא מתקרב למיצוי ללא מגבר
-
בגאז' ללא הפרדה מהתא נוסעים-פוגע באיכות ועוצמת הצליל?
ishayw פרסם הודעה בנושא של Zboy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא כי הם יותר חזקים, אלא מפני שאתה מתלונן על באס חלש ולעתים קרובות זה נובע מחיבור לא נכון של הקטבים(+-) -
עשיתי זאת באופנועים אבל אני מאמין שזה אותו פטנט דבר ראשון והכי חשוב!: שלא יכנס אויר לצנרת(זה לא נורא אבל בוא נמנע מזה) האביזרים הדרושים: צינורית דקה (עדיף שקופה) בקבוק ליטר וחצי שקוף כלי עבודה שמן חדש חבר שיעזור-מומלץ אז ככה בקרבת האיזור שאליו מגיע צינור השמן בגלגל ישנה פטמה חבר אליה את הצינור את הצינור הכנס לבקבוק הליטר וחצי שאותו מילאת במים מבעוד מועד(שהצינור יהיה בתוך המים) פתח את הפטמה(הברגה) שפוך למיכל שמן הברקס את השמן החדש תוך כדי שהשמן יוצא אל תוך הבקבוק בבקבוק תוכל לראות שיוצא שמן "ישן" כשיוצא שמן נקי מה-טוב סגור את הפטמה אל תגיע למצב שמיכל השמן מתרוקן בזמן הניקוז כי אז יכנס אויר לצנרת זה לוקח קצת זמן ובכל מקרה זה הדרך באופנועים אם זה לא כך ברכב יש פה חבר'ה שיותר מבינים ממני בהצלחה
-
בגאז' ללא הפרדה מהתא נוסעים-פוגע באיכות ועוצמת הצליל?
ishayw פרסם הודעה בנושא של Zboy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תנסה לבדוק אצלך איך הצליל כאשר בHU אתה משחק עם ה L ו-R אם יש יותר באס כשרק צד אחד פעיל תבדוק אם ה+ וה - מחוברים כמו שצריך מהHU לרמקולים -
חבר אתה צריך לחבר מגבר (וואי צריך להוציא סטיקר כזה)
-
אחד שמפחד שייגנבו לו את האוטו מחפש עיצה טובה וכותרת פחות מאפנה
ishayw פרסם הודעה בנושא של יוסי פרנקוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ככה היה אצלי במושב עד לפני 5-6 שנים -
אחד שמפחד שייגנבו לו את האוטו מחפש עיצה טובה וכותרת פחות מאפנה
ishayw פרסם הודעה בנושא של יוסי פרנקוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מבטיח להעלות תמונה בהקדם -
הקומפ' של מאגנט לא רעים בכלל וגם לא יקרים
