Jump to content

אשר

  • הודעות

    51
  • כאן מאז:

הנקודות של אשר

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. כמה שווה מכשיר כזה ? http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=43197
  2. נקנה לפני חצי שנה בפומפה בר"ג, חדש לגמרי עם קבלות ואחריות ל-3 שנים.
  3. הבנתי שיש לה אקוסטיקה ברמה טובה ! אני טועה?
  4. תקלריון ***=את הקלריון. עברית שפה יפה***
  5. התקנתי את הרדיו דיסק ואני שומע פצצה וכל זה עם סאב ומגבר חרא ובלי קומפננט (ורמקולים קדמיים שחוקים לגמרי ) ושומעים פיצוץ ואני אומר לכם את זה בתור אחד ששמע ושומע מערכות כמעט כל הזמן אבל עדיין אני לא יגיד לכם שלא התחרטתי על זה שלא קניתי את האלפיין אמרו לי לא לקנות אותו רק בגלל הבעיות עם השירות שיש בארץ
  6. אם אפשר להשיג זאת לא הבעייה הבעייה מה אני יעשה אם הרדיו דיסק שלי קניתי את שלי בפומפה ושם דורשים קרוב ל 1290 שקל על הסוני
  7. מה זה בדיוק אפשרויות חיתוך ? מה הם נותנים לי בשמיעה ? וזה עוד הוספה של 100 ומשהו שקל נראה מה אני יעשה
  8. צודק, אני יצטרך לקבל את זה אין מה לעשות אולי בכל זאת
  9. 1150 שקל http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-MP3&model_id=369808 איך המכשיר איזה אפשרויות יש לו ? מחר אני הולך להתקין אותו ברכב
  10. קיבלת את ההודעה לפרטי ?
  11. אשמח לקבל כתובת של חנות בהונג קונג (אם יש לך את השם של החנות עוד יותר טוב ) אני מאמין שאם אתה מכוון אותי ככה יש לך מושג מה המחירים שם פחות או יותר אתה יכול לתת לי לצורך השוואה סתם דוגמא רדיו דיסק שעולה כאן 2000 שקל כמה נראה לך יעלה שם ?
  12. כמה המחיר של הCD 700 בארץ ? ויש לך השארה פחות או יותר מה הפרש המחירים יכול להיות בין שם לפה המון תודה על העזרה אחי
  13. לא התכוונתי לקבל המלצה על מקום מסויים או חנות מסויימת ביפן ,ברור אחי מה שכן ביפן המחירים יותר גבוהים מאשר בארץ? , שם המכשיר מיוצר ! ולגבי סין מוכרים שם רדיו דיסקים של נאקמיצי ? ועוד דבר , אמרתי אולי מישהו מכיר דגם ברמה של נאקמיצי שאפשר לקנות במחיר טוב זה יכול להגיע לרמה של חצי מהמחיר בארץ?
  14. לא הבנתי אותך כל כך אתה בא להגיד שנקאמיצי' זה "זבל סיני"? אם כן , אז אתה טועה בגדול , קודם כל זאת חברה יפנית והחברה הכי מובילה בעולם בתחום השמיעה לך תציץ תראה כמה עולה רדיו דיסק הכי פשוט שלהם אני אומר לך שבסביבות ה 2000 שקל יש מישהו שיותר בקיא בנושא ?
×
×
  • תוכן חדש...