Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. לא, לא נשפך כלום. האוטו עם 25 אלף קמ אגב, חונה רוב הזמן בחניה תת קרקעית ולכן גם בעיה של פלסטיק או חום נשללה
  2. היי, לפני כמה ימים השליטה על מולטימדיה בהגה הפסיקה לעבוד האוטו קרוז והווליום של המערכת עובד ההעברת תחנות/שירים ושליטה על המסך שמעל (לראות נתוני צריכת דלק/הגדרות רכב מסוימות) לא עובד הייתי בבוקר במוסך VW בנתניה ולאחר בדיקה מצאו שיש צורך להחליף את כל היחידה, כלומר להחליף גם את הכפתורים שאינם שולטים על המולטימדיה, עלות ההחלפה היא 3000 שקל. הרכב 9 חודשים לאחר תום אחריות לדברי המוסך, אין אופציה אחרת לתיקון. אשמח לקבל את חוות דעתכם? אולי נתקלם בבעיה? שווה לנסות לפנות לשירות לקוחות של צמפיון בנושא?
  3. אשמח גם לקבל את המספר של טים
  4. לא עדיף לשלם עוד כמה גרושים ולקחת כיסא במעבר? במקום להתלונן ולהתאפק 4 שעות. זה ברור שלא יכלת לצפות את זה אבל לדעתי זה משהו ש10-40 יורו על כיסא מעבר יכול לפתור
  5. היי לכולם, אני רוצה להזמין מערכת 2din חדשה לרכב שלי גולף 2007. ישנם מספר אופציות בעת ההזמנה כבל קונטקטור 36,40 או 52 פינים - Pins conncetor יש לי ברכב את המערכת המקורית, כמעט בטוח שזה RCD310 ללא תמיכה בMP3 רמת גימור גנריישן קישור למערכת: https://tinyurl.com/y8n3rur5 איזה חיבור אני צריך? תודה
  6. אתה שומע מוסיקה מהרמקולים של הטאבלט?
  7. חובה!!! יש גם אולם תצוגה מדהים של מרצדס, 6-7 קומות עם כל הדגמים
  8. מעניין, היית הבעלים של רכב עם גיר ״על הפנים״ במשך כמעט 6 שנים.... כנראה שבכל זאת הרכב בסדר ולא כזה גרוע.
  9. יש לי את הרכב כמה חודשים טובים, אין לי מושג על מה אתה מדבר. אחלה אוטו, הגיר מעביר הילוכים חלק מאוד כולל בפקקים. גם בעליות של ירושלים תפקד נהדר כולל פקק. צריכת דלק 1-10 משהו כזה. מאוד מאוד מרוצה.
  10. גם אצלי אותה בעיה ובכמה אתרים
  11. יש בפורום אודיו מישהו שנכנס לחנות דרך לינק לרישום משתמש בוויז, הלינק פותח דפדפן ואתה פשוט מנווט לגוגל ומשם לחנות . מציע לך לערוך חיפוש ולמצוא את המדריך המלא כולל קריאה של הנזקים שזה יכול לגרום ** הצעה בלבד ** על אחריותך[emoji4]
  12. אני לקחתי לבדיקה ומיד לאחר מכן קפצתי לאוטו איטליה לבדיקה האמיתית. המנוע נחשב יחסית אמין, אני התקנתי את הציפ הכי פשוט שלהם. לא משהו חזק מידי בשבילו. לגבי סאונד, פחות התחום שלי.
  13. הייתה לי גולייטה 2014 כמעט 3 שנים, עזוב את כל הסטיגמות, מ2013 תיקנו את רוב הבעיות המועטות שהיו. מנוע וגיר יחסית אמינים, לא שמעתי על בעיות, כולל התייעצות עם מיטב המומחים והמוסכים המובילים. ממליץ לך להתייעץ רק עם בעלי אלפא. אני אישית בחרתי באוטו איטליה כמוסך שלי ומלבד טיפול פעם בשנה ופעם אחת בודקת שהקפיץ שיחרור מפתח היה קומסי קומסה לא ביקרתי במוסך. צריכת דלק עם רגל מעט כבדה היא 1-10. טיפולים מעט יותר יקרים, ממוצע של 700 שקל. מחלות ידועות זה המיכל עיבוי, תושבת מנוע ימנית(יקרה) והתנפחות של כרית אוויר שעם לחץ קל יחליפו לך דאשבורד ללא עלות. הוספתי גם בקלות ציפ של רייסציפ, ממליץ בחום. תרגיש חופשי לשאול שאלות
  14. מקפיץ מהאוב. יש לי גולף 2007, איזה סוג מנורה אני צריך לתאורת מגן שמש?
  15. שלום לכולם, מבקש המלצה לצמיגים למאזדה CX5 - 225/55/R19 99V לצערי זאת מידה שקשה מאוד למצוא. הציעו לי נקסון וקומהו ב1900 ל4 גלגלים.
  16. הרכב עבר החלפת מוח גיר וקלאצים. מה דעתך על הכתם הלבן והסימני חלודה על הכיסוי השחור של הדלת?
  17. הבעלים של הרכב הראה לי תמונה של מכה שהרכב קיבל בדלת ושל תיקון שבוצע. התיקון אכן בוצע באיכות תואמת מוסך הסדר. אני חושש שמתחת לכיסוי פלסטיק היכן שהכתם הלבן יש חלודה מאוד גדולה
  18. היי, הלכתי היום לבדוק ג'טה 2010. הרכב מכנית במצב טוב אבל יש מספר אזורים עם קילפוי לכה וב2 דלתות יש ירידת צבע של החיפוי ומה שנראה כמו חלודה מתחת לחפוי אשמח לחוות דעתכם וכיצד ניתן לתקן זאת תודה
  19. רכב במצב מעולה, דגם טוריסמו טופל במוסך מורשה ולאחר מכן אצל גיא וברוך לאחר טיפול גדול שכולל טיימינג (נעשה לפני חודשיים) טסט עד 02.19 72 אלף ק"מ משופר קלות עם ציפ של RaceChip יד שניה מחיר - 80,000 0547462008
  20. שמת סודה לשתיה בתא הסבון? איזה כמות שמת? לאלו שהמליצו על חומץ, איזה כמות?
  21. נמכר מחוסר שימוש, נקנה באוגוסט האחרון, במצב מעולה. מגיע עם עמדת הטענה, מסרק ומתאם חשמל מחיר:1200 שקל אזור נתניה, יהוד 054-7462008
  22. היי רומן, מה העלות של הטיפול האחרון?
×
×
  • תוכן חדש...