-
הודעות
730 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי A110
-
415-768 אכן זהה ל-415-757: גם כאן הרישוי בנובמבר 1977, בתוקף עד לשנות ה-90, אין מועד מדוייק. ניתן לדעת האם היא עם רישוי בתוקף (נכון ל-2010 - לא), ובמאגר המידע (לא אצלי) מופיע הבעלים הרשום האחרון. הסובארו הישראלית: 12 אלף מכוניות מגרסה זו יוצרו לישראל בשנת הדגם 1982, מספר חסר תקדים עד אותה שנה, יש להניח. ולא פחות מעניין: 94% מהיצוא של הגרסה הזו הופנה לישראל. פיאט 132 תוצרת קיץ 1974. רישוי בת"א במאי 1975. אין לי פרטים מדוייקים לגבי מועד הגריעה.
-
ביום ד', 8 בינואר 1969. זו היתה 504 לבנה ומספר השלדה שלה היה 7888. היא קיבלה את מספר הרישוי 260-217. היבוא הסדיר החל בסוף מרץ, עם מכוניות מסדרת ה-26 אלף.
-
תכלת (מטאלי?) ודגם 1978. רישוי בת"א בנובמבר 1977. רישוי אחרון בשנת 2000. מאשר . זה אכן המספר. 286-118 עברה רישוי בת"א בינואר 1971. רישוי אחרון ב-1988.
-
הקאטלס הזו נגרעה כנראה ב-2005. ב-2010 היא היתה עדיין רשומה. המכונית יוצרה בספטמבר 1965, עברה רישוי בת"א בינואר 1966. מצ"ב תמונה של מכונית עם רישוי שוודי, שיוצרה באותו יום או למחרת. זו דארט 270 דגם 1968, ביבוא סדיר לישראל. רישוי בת"א באוגוסט 1968.
-
יפה! פעמיים "לא יכול להיות", אבל היה - 15-534 הוא מספר של רכב מסחרי ובהחלט לא של סטיישן. לארק סטיישן - לא הורכבה בישראל וגם לא יובאה. אלא שהמספר המלא של הלארק סטיישן 1960 שבתמונה הוא CD15-534. המדובר ברכב של שגרירות ארה"ב.
-
מודה ועוזב, עודד... בספר The first 40 years of Saab cars מ-1987 נרשם כך: "יחידת שלושת הצילינדרים היתה תוצאת פרוייקט משותף של סאאב ומהנדס גרמני בשם האנס מילר. מילר הועסק במחלקת המו"פ של ד.ק.וו. בשנות השלושים (אם כי לא פיתח את מנוע שלושת הצילינדרים) ובילה את המלחמה בפיתוח מנועי שתי פעימות לצבא." אז הקשר קיים, אבל המנוע מפיתוח ומיצור של סאאב.
-
205-043: לארק 6, מאי 1962 עד 1975. צ15967, צ15987: לארק 6, 1963, 45 יחידות. הן נמכרו לאזרחות בסוף 1969, בדרך-כלל 115-790: צ'מפ מעניין. דגם 1963 אבל הרישוי כאן משני, ומנובמבר 1967. הטנדר הזה נגרע לפני 1969. יש תמונה? אשמח לראות. 111-965 היתה סאאב 95 עם מנוע ד.ק.וו. ינואר 1966 עד 1984.
-
בין 1933 ל-1948, נכון - שום משמעות גאוגרפית. לפני כן וגם אחרי כן (ולמשך שנים ארוכות) - היתה משמעות כזו.
-
בין השנים 1933-1948 אכן סומנו כל לוחיות הרישוי בקידומת M, עבור מנדט. המספר והאות אח"כ היו סידוריים. תחילה 1-9999, ואח"כ 1A-999A, וכן הלאה עד 999Z (בהכללה). 24T הוקצה ב-1940, או מייד אחרי המלחמה (46-47).
-
פולקסוואגן טרנספורטר T2, יוצר בתחילת ינואר 1969. עשה עלייה ורישוי ב-5 פברואר, בתל-אביב. "תא כפול", כמובן. אין לי מושג לא סביר. שייך לסדרה בת 96 יחידות שהורכבה באילין במרץ-אפריל 1961. ארבע דלתות ושישה צילינדרים. זו קיבלה רישוי תל-אביבי ביוני 1962. הרישוי היה בתוקף עד 1991. לגבי הפורד - פרט לכך שזה דגם 1946, אין תיעוד כלשהו. נגרע לפני 1969. הוויליס היא "טנדר קומפקט" - שנבנה על בסיס ערכת וויליס מסחרי סגור. הרישוי חיפאי, יולי 1964. הרכב "נעלם" אחרי יולי 1971 ומכאן שלא חזר לכביש אחרי התאונה, ככל הנראה. שברולט 1955: נכון, דגם 1955 ורישוי חיפאי ללא ספק בפברואר 1959. מה קרה עד אז? מאחר והרישום מתייחס (בד"כ) למועד הרישום הראשוני במדינת ישראל, אני מעריך שיובא ביבוא אישי רק ב-1959.
-
פונטיאק פיירברד 1973, צהוב: 350811, 368244, 344292, 347800. כולן נגרעו לפני 12 שנים ויותר. 359463 - שחור, פברואר 1974 עד 1995 326119 - כחול, פברואר 1973 עד 1994 189804 - אדום, פברואר 1979, בתוקף בשנת 2010 438654 - זהוב, ינואר 1979, בתוקף בשנת 2010 מוסטאנג 647434 - לבן, יבוא אישי, דגם 1972, רישוי ינואר 1973 עד 1990 אפשר להתווכח על הנדירות בכלל ובפרט אבל ה-K70 הזה הוא אחד מתשעה שיוצרו עבור ישראל בשנת הדגם הראשונה - 1971. תחילה הגיע אב-טיפוס ואחריו שמונה נוספים. זו מס' 4. מנוע מפיתוח NSU בנפח 1605 סמ"ק ובהספק (הנמוך מבין השניים אז) של 75 כ"ס. צבע תכלת. רישוי 11 יוני 1971. נגרע בראשית 1994. בתמונה המצורפת - ה-K70 הראשונה בישראל, רישוי 291830, כפי שצולמה בחצר צ'מפיון מוטורס בבני-ברק בספטמבר 1971.
-
מוסטאנג 346-111: יוני 1973 עד 2004. דגם 1973, יבוא אישי. מוסטאנג 278-039: מעניינת - יובאה ע"י היבואנית, ואחת מ-17 מוסטאנג שקיבלו מספרי רישוי רצופים, כולן דגם 1970. זו אוקטובר 1970 עד 2003. פיירברד 308-668: מאי 1972 עד 1996. פיירברד 309-982: יוני 1972 עד 2000 - יובאה ע"י "נוע" (=היבואן הרשמי). אפשר לנסות. פיירברד 73 ירוקות היו שתיים: 345-049 ו-326-200. שתיהן נגרעו ב-1995.
-
עצוב. אדם יקר וטוב.
-
חלילה... 259-971, אופל קאדט-B, שתי דלתות, מנוע 1.1, אפורה. פברואר 1969 עד 1986. 424-308, סובארו (לאונה) 1600, זהוב (?), מאי 1978 עד 1999.
-
תודה, שימרון! ותגובה למצוטט לעיל מתבקשת: לעניות דעתי, למוצרי אוטוקרס לא היה משהו פרט לתמיכה הממשלתית! אלו היו מוצרים חסרי כל הצדקה כלכלית או שיווקית, שנעו קדימה, תרתי משמע, רק בכח סובסידיות ממשלתיות (רשמיות ואחרות) ולובי מוצלח של אוטוקרס.
-
זו היתה בדיחה. ירייה באפילה. למעט מנוע כמובן, לב העניין הוא ההטבה במיסוי. מבלי שזה נקבע, לא היה לה מחיר כלל.
-
-
כדי לאתר אותו צריך לפנות כנראה לחברה קדישא של המכוניות. דגם 1972, יבוא אישי (?) בנובמבר אותה שנה, נגרע במועד לא ידוע, ולפני 1995. לא ידוע לי. אבל הייתי מנחש שלא.
-
רק אם תבטיח לשתף אותי בתוצאות שיגיעו מה-registry 0T12D104806 ואני לא בטוח האם המפעל הוא H או T.
-
האריה שלא שאג - סיפורו של אוטובוס הליילנד ליון, 1960-61
A110 פרסם הודעה בנושא של A110 בתוך רכבי אספנות
תודה! הפנתר הוא מסיפור אחר...אבל דומה מאוד בעצם: עשרה כאלו הוזמנו בספטמבר 1964, במסגרת "נסיון" שלא צלח. הם הגיעו ארצה בכמה משלוחים, ב-1965-66. שניים כשלדה מיובאת ועוד שמונה כקיטים, שהורכבו באשדוד. הארגז התמודדה מול מרכבים, זכתה ובנתה את העשיריה הזו באביב 1967. היא נכנסה לשימוש בצפון ופעלה שם עד 1976. מעשן או לא, הטייגר נשאר כאן עד הסוף המר של ליילנד. מצ"ב צילום השלדה במוסך אגד, 1966 לערך (תודה לארכיון אגד), וציון הפרוייקט (מס' 3109) בספר היצור של מרכבים דווקא. -
-
נכון, זו מכונית ממשלתית (ואפילו עם מקום לסמל המדינה ומספר ממשלתי - 113), אבל בסטייל - טריומף 2000 דגם 1965, השר הוא יגאל אלון, אז שר העבודה.
-
בדיוק. זו פלקון 1960 מוקדמת מאוד (יצור בסתיו 1959) שעברה רישוי בת"א במאי 1963. הצבע היה אדום ולפי מספר השלדה אני מניח שלא יובאה לישראל ישירות. רכב דיפלומטי בעברו? אפשרי. גריעה ב-1987.
-
סוסיתא 13/60 סטיישן דגם 1973. יצור פברואר 1973, מספר גוף 99 לאותה שנה קלנדרית. מנוע טריומף הראלד דגם GK ("טולדו"). רישוי בתל-אביב, אפריל 1973, כ- 340-580. בתוקף עד 2000.
-
חיפושית 1300 בצהוב "טקסס", דצמבר 1972 עד 1996. אכן לארק 61. רישוי ינואר 1962 (ערכה אמריקאית סביבות מאי 1961). לבנה, שישה צילינדרים. נגרעה 1978. מנוע 1300 סמ"ק, אפריל 1981 עד 2002.
