הדופין המדוברת היא ישראלית ללא ספק.
כמה נקודות בהתייחס לשאלות שעלו כאן, ואח"כ זיהוי הרכב.
ראשית, בכל הנוגע לסימון רנו מתוצרת הארץ - אין כיום כל דרך להבחין בין רנו בהרכבה מקומית ובין רנו שהושלמה בצרפת. בניגוד לקייזר ולוויליס לפניהן, ולמוצרי הינו אחריהן, כאן לא היה כל סימון מקומי - זוג הלוחיות וההטבעה צרפתיות ללא שינוי. שוב - אין H, ואין KF או כל סימון אחר. התכולה המקומית, עם זאת, היתה גבוהה באופן מפתיע, והגיעה גם לקפיצי המושבים, למשל.
שנית, סימון שם היצרן ברשיון הרכב עבר גלגולים שונים. כיום, הוא משוייך למאגר שמות יצרנים כהגדרתם (המגוחכת כשלעצמה, אבל זה כבר עניין אחר) במחשבי אגף מערכות מידע. מעשית, יש "רנו צרפת" ואפילו "רנו אנגליה" (כתבתי כבר שזה מגוחך?), אבל אין "רנו ישראל", ולא נראה לי שמישהו יקים גם את הגדרת היצרן הזו. לכן, השיוך שבוצע - בין אם באופן שרירותי, במחשבה תחילה או מחוסר ידע, נעשה ליצרן קיים. רנו צרפת היא בחירה טובה, יחסית...
ועכשיו לרכב עצמו. מבלי לנקוב במספר השלדה הספציפי של הרכב הזה, אציין שהסדרה שבין 3021798 ו- 3021847, שכללה 50 יחידות ברציפות, נשלחה לקייזר-אילין תעשיות מתישהו בתחילת 1958 (אולי אפילו בסוף 1957). בשנת הדגם 1957 נשלחו לחיפה 735 יחידות, ובשנת הדגם 1958 - 945 יחידות. המכונית הזו משתייכת לאצווה השניה מביניהן (שכללה את המכוניות מס' 51-100). חשוב לציין שאילין לא עבדו, בדרך-כלל, בהתאמה מלאה עם החומרים שהגיעו, ולכן אין הדברים האלו משום הוכחה כלשהי למיקומה של הדופין הזו על הליין.
בסך-הכל הורכבו בחיפה 2,180 דופין מדגם R1090, ומועדי ההרכבה המשוערים הם יוני 1957 - נובמבר 1959.