Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. כנראה מגיע כמו תמיד.
  2. בקשר לאנימציות אי אפשר להוריד.
  3. את המתאם לאייפוד חבר קנה לי בארה"ב.
  4. חבר שלך ניסה את כל צורות החיבור? לא נראה לי.
  5. אתה לא חייב ללכת לנגר. אני בטוח שבחנויות ואצל מתקינים שמוכרים סאבים כאלה יש תיבות שמתאימות להם. לתיבה יש השפעה גדולה על הצליל שמפיק הסאב. לא סתם אנשים שוברים את הראש, ומייצרים תוכנות לחישוב מידות תיבה. ההבדל הוא משמעותי. אני לא אומר שזה לא ישמע טוב עם התיבה האוניברסלית, אלא זה ישמע הרבה יותר טוב עם תיבה מתאימה.
  6. סתם תיבה אוניברסלית, "שמתאימה" לכל סאב 12". במחיר הזה אולי +50 שקל עדיף תיבה מותאמת לסאב לפי הנתונים שלו.
  7. חשוב רק שתיקח בחשבון שזה סיפור יקר מאוד. HU שתומך בקונקטור, קונקטור כזה יש לאלפיין, פיוניר וקנווד.(לא כל הדגמים תומכים אז חשוב שתבדוק). קונקטור: אם אתה יכול לקנות בארה"ב זה בין 100-130 $. החלפה של הרדיו דיסק המקורי: מתאם 550 כמו שאמרו+התקנה. מידע על קונקטורים ומכשירים תומכים: http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?navLevel=5&type=category&navHistory=cat00000%2Bcat03000%2Bcat03064%2Bpcmcat59100050005&id=pcmcat59100050009 אם תכנס לקונקטור של אלפיין יש שם גם הדגמה איך זה עובד.
  8. אני ינסה לענות לך על השאלות עד כמה שאני יכול. חשוב שתבין שאני מדבר מניסיון, ואני באמת לא רוצה שאנשים פה יעשו דברים שבסופו של דבר יבאסו אותם. חשוב לי שוב לציין שבדקתי כבר הפעלה עם משדרי FM פעמיים עם שני משדרים שונים ברמה יחסית גבוהה וגם יקרים. בשני המקרים התוצאה הייתה מזעזעת אין לי דרך אחרת להגדיר את זה. 1.אפשר להוציא מהאייפוד סאונד מעולה, השאלה היא תקציב. אני קניתי קונקטור לאלפיין שמאפשר חיבור של האייפוד לרדיו דיסק, ובעצם הופך את האייפוד לצ'יינג'ר, השליטה על הספריות באייפוד נעשית ישירות מהרדיו דיסק והוא גם נטען בזמן שהוא מחובר. http://pics.sendit.co.il/upservb/be3b3dcafc.jpg 2. לא יודע מי אמר מה אמר, אתה מוזמן באמת לבוא לשמוע ותחליט בעצמך. 4.האייפוד עובד עם תוכנה שנקראת I TUNES, את כל הספריות וה PLAYLISTS אתה מסדר בתוכנה. וברגע שאתה מחבר את האייפוד הוא מבצע עידכון אוטו' לפי מה שמוגדר בתוכנה, כל פעם שאתה משנה, מחליף, מזיז שירים בתוכנה ברגע שאתה מחבר את האייפוד הוא מסתדר לפי התוכנה. מקווה שהבנת אם יש לך עוד שאלות אל תהסס. והעיקר להתרחק ממשדרי FM.
  9. אני מזמין אותך לשמוע אצלי ברכב. אני בטוח שהדיעה שלך תשתנה. זאת בדיוק הבעיה!! אנשים משקיעים כסף במערכת, ובנגנים ואז במקום להמשיך עם ההשקעה עוברים ל"קומבינות", ואין מה לעשות זה גם נשמע כמו "קומבינה". שוב אני מזמין אותך לשמוע. תחסוך לך כסף והתבאסות. משדרי FM= שמיעה גרועה ומלאת הפרעות.(בארץ)
  10. מה זה תוספת? תסביר את עצמך. שאלת לגביי הבזוקה אז אין טעם מיותר. אם חסר לך באס תקנה עוד סאב. כמו השניים שכבר יש לך.
  11. עוד פוקל, או עוד שניים, או אולי עוד 10.
  12. איפה מוכרים? מחיר? מגבר 4 ערוצים בינוני כבר יש לי JBL 75.4, אני מעדיף להשקיע ב 2 ערוצים ברמה גבוהה. אני מוכן אפילו יד שנייה אם למישהו יש איזה GENESIS למכירה.(חבל שעופר כבר מכר את שלו).
  13. רק מקדימה!
  14. תראה, אני מאמין שאולי בודדים מחברי הפורום אם בכלל שמעו את הסט הזה בפעולה. אבל בכל מקרה סט של 600$, בוא נגיד שאם היה נמכר בארץ סביב 5000 ש"ח לא נראה לי שאפשר ליפול איתו, מה שכן יכול להיות שסטים אחרים באותו סדר גודל מחיר יישמעו לו יותר טוב.
  15. המגבר הנ"ל למכירה עבד כ 3 חודשים יש אחריות. מחיר מבוקש 900 ש"ח. רציניים בלבד בהודעה פרטית. מחיר סופי!!! בנוסף סאב של MAC AUDIO ABSOLUTE 300. 400 ש"ח מי שייקח את שניהם 1200 ש"ח.
  16. שלום לכולם. מבקש המלצה למגבר 2 ערוצים איכותי!!! להגברה של קומפוננט DLS UR6S 100RMS. בבקשה רק איכותיים, עד 2500 ש"ח. כרגע הם מוגברים ע"י JBL המפורסם.
  17. MBQ- http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=726&CatCode=84 תחפש באתר הזה יש גם סאבים של JL ועוד איכותיים וחלשים.
  18. ה JBL יעשה את העבודה גם על הדוטק אל תדאג הבעיה היא התקציב. תכנס לפורום יד שנייה ותחפש.
  19. למה לטחון את ה W7 הוא יותר מכפול התקציב שלו. לך על קאפה ועוד ישאר לך עודף.
  20. עוד כמה דקות ינעלו לך את הת'רד בטח אבל זה לא עינייני. המליצו לך כבר על ה JBL מצטרף להמלצה זו. אולי אני ימכור את שלי עובד בערך שלושה חודשים. אם תרצה תפנה בפרטי.
  21. יש מצב שבקרוב אני ימכור את שלי JBL75.4, מותקן בערך שלושה חודשים. יש הצעות?
  22. ממליץ לך על KAPPA BOX מגיע בתיבה מקורית. http://pics.sendit.co.il/upservb/15952c88d8.jpg סאב מאוד מדויק.
  23. לדעתי חבל להשקיע על הרמקולים מאחורה, עדיף אם היית יכול להחליף את הסט הקדמי בדוטק. זה היה יוצא בערך באותו מחיר של פולס ואחוריים ועדיף מבחינת סאונד.
  24. אפשר ולדעתי גם מומלץ מגבר חזק יותר מרמקולים מהסיבה שאם תרצה בעתיד לשדרג רמקולים לא תצטרך לשדרג גם את המגבר.
×
×
  • תוכן חדש...