אז עברה לה שנה ראשונה עם הקקטוס, אשר בהמלכה נסענו כ-9 אלף ק"מ, וסך הכול הק"מ עומד על 87250 אלף ק"מ.
בגלל שזאת השנה הראשונה, אני תמיד מעלה סיקור וידיאו של הרכב, ועלויות אחזקה.
אז מה היה לנו? וכמה זה עלה לנו?
סיקור סיטרואן קקטוס:
PURETECH
ביטוח השנה ירד ל-2740 מקיף וחובה (נהג יחיד, עד 10 אלף ק"מ בשנה) לעומת 3 אלף שנה בשנה הקודמת.
טסט עלה 980 שקל והקקטוס עברה אותו ללא בעיות.
הטיפול השנה כלל החלפת פלאגים, לאחר שמימשתי שובר העברת בעלות, הטיפול היה אמור לעלות כ-700 שקלים, אך מתיחת כבל בלם היד העלתה את העלות, לדעתי 250 ש"ח מוגזם, אך כיוון שהרכב כבר היה במוסך (יבואן בנהריה) וזה משהו שעושים פעם אחת, אמרתי יאללה.
לגבי צריכת שמן והרצועה, אצלי הרצועה הוחלפה בריקול בדצמבר 2020, כאשר הרכב עבר 78 אלף ק"מ, בנתיים אין צריכת שמן בכלל.
סיכום
הקקטוס מיוחדת ולא שיגרתית, היא נוחה, ומציעה שילוב של גיר ידני עם ביצועים טובים במידה ובוחרים בטורבו דיזל או טורבו בנזין.
גם עלות רכישה לא גבוהה וזה רכב שמעלה חיוך.
עניין רצועת הטיימינג בהחלט משהו שצריך לשים לב לגביו, וזה בעיקר מה שיכול להרתיע מלרכוש את הרכב.
התכנון הוא להישאר עם הקקטוס לפחות 5 שנים, כי היא עונה על כול הדרישות שרציתי, נראית טוב, נוחה, זריזה וידנית, וזה שילוב שלצערי אין הרבה בסכום רכישה דומה.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.