Jump to content
  • כלי רכב חשמליים עושים מעט רעש על הכביש, והרבה רעש תקשורתי.

    כותב שורות אלו עבר לרכב חשמלי מלא עבורו ועבור אישתו, מכוניות שהוזמנו עמוק בשנת 21, והתקבלו עמוק בשנת 22.

    אלמלא בעיות אספקה קשות, הנתונים המובאים כאן, היו שונים משמעותית, וגבוהים בהרבה. 

    ועדיין, בדיוק 12,000 מכוניות חשמליות מלאות עלו על כבישי ארץ הקודש מתחילת שנת 22.

     

    הנתונים בסיוע @zvit

     

    להלן טבלת המסירות:

    1. ג'ילי 2999 מסירות

    2. יונדאי 2417 מסירות - 1589 איוניק 5, 740 קונה EV, ג'נסיס עם 66 מסירות ויונדאי איוניק EV עם 22 מסירות

    3. טסלה - 2024 מסירות

    4. מרצדס - 617 מסירות

    5.סרס - 446 מסירות

    6. פיאט - 444 מסירות

    7. אייווייז - 381 מסירות

    8 סקייוול - 374 מסירות

     

    20211106_163550.jpg.6e0897089c003c06988c8316cf16e422.jpg

     

    עוד קצת נתונים - 

    הונגצ'י - 30 מסירות

    סקודה - 285 מסירות מתוכן 227 על ידי צ'מפיון, והיתר בייבוא מקביל ואישי

    אודי - 170 מסירות

    ב.מ.וו - סביבות ה 200 מסירות

     

    20220610_193159.jpg.6ac0a9ea5080a00c2b95515034c316cb.jpg

     

    מה ניתן ללמוד מזה?

    1. מי שיש לו מלאים לספק - מוכר. 

    2. בולטת בהיעדרותה MG שנתקלה בבעיות ייצור במפעל בסין. בתנאים רגילים היא היתה מככבת בטופ-5. 

     

    מרבית הדגמים החשמליים המשווקים בישראל נבחנו על ידי, והמבחנים מופיעים בלשונית 'חשמליות EV' באתר car-pad.

     

    20220531_095155.jpg.e419a469c99ba0d0f025b522a30cce45.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments



    ניקו פ.

    פורסם

    מפתיע שהסקודה נמכרה מעט כל כך שכן בזמנה נראתה כתמורה מצוינת למחיר. 

    במרצדסים המרהיבות שמעתי על לא מעט בעיות אמינות ותיקונים קטנים אך מעצבנים. שמעתי את זה ממספר אנשים המחזיקים בדגמים החשמליים החדשים ולא מאוד מרוצים. מאכזב כי המכוניות עצמן וואו אחד גדול. 

    discoTD5

    פורסם

    המשחק הוא מלאים. אם לצ'מפיון היה מלאי בלתי מוגבל, היא היתה להערכתי מורידה לכביש מעל 2000 אניאק'ס. 

    הרכב עצמו - משובח. 

    • אהבתי 1
    yulianx

    פורסם

    30 רכבים להוגצי? לדעתי מעל המצופה בהתחשב במחיר.

    יצא לי לראות אותו במציאות, האמת? מאוד מרשים.

    • אהבתי 1
    Gopher

    פורסם (נערך)

    לא חושב שנכון להגיד מעט רעש על הכביש.

    צריך לזכור איפה התחלנו, לעומת שנה שעברה אחוז המכירות של החשמליות הכפיל את עצמו לתקופה המקבילה.

    בנוסף, הולכים להגיע הרבה מאוד חשמליות (משלוחים גדולים של טסלה, ג'ילי, איוויז ועוד) עד תחילת השנה הבאה בגלל המיסוי שצפוי לעלות, מה שיעלה את מספר החשמליות מעל 20,000 השנה, להערכתי, מה שיביא אותנו לאחוז מכירות דומה לממוצע באירופה.

     

    עריכה אחרונה על ידי Gopher
    Boltik

    פורסם

    לפני שעה, ניקו פ. כתב:

    מפתיע שהסקודה נמכרה מעט כל כך שכן בזמנה נראתה כתמורה מצוינת למחיר. 

    ראית את "לוח השעונים" שלה? מסך של נוקיה 3100.

    discoTD5

    פורסם

    לפני כשעה, Boltik כתב:

    ראית את "לוח השעונים" שלה? מסך של נוקיה 3100.

    וזה מדד ל...?

    בחנתי את האניאק.

    היא לדעתי יחד עם האיוניק 5 שתי החשמליות הכי טובות שניתן (תיאורטית) לקנות בישראל. 

    Boltik

    פורסם

    לפני 11 דקות, discoTD5 כתב:

    היא לדעתי יחד עם האיוניק 5 שתי החשמליות הכי טובות שניתן (תיאורטית) לקנות בישראל. 

    לדעתי אניאק לא מתקרבת לאיוניק 5, לא מבחינת עיצוב, לא מבחינת נתונים יבשים על הנייר ולא מבחינת נוחות לנהג.

    ניקו פ.

    פורסם

    אני נוטה להסכים עם דיסקו לגבי האניאק, אבל על טעם ועל ריח. 

    Michazzz

    פורסם

    לדעתי הרכבים החשמליים הם זבל אחד גדול. אני מהמר על אמינות 0 אחרי שלוש שנים בישראל. ימים יגידו ואשמח לאכול את הכובע אבל הם מכוערים ואפילו את השם שלהם קשה להגות

    • רעיון גרוע 4
    • מצחיק 1
    98civic

    פורסם

    אם היית אומר טסלה הייתי מסכים איתך אבל איוניק 5 וגם גנסיס הן ממש טובות. שלא לדבר על במוו i4 שבכל רגע נתון הייתי קונה

    • רעיון גרוע 2
    aviaviavi

    פורסם

    בתאריך 19.8.2022 בשעה 15:07, Gopher כתב:

    לא חושב שנכון להגיד מעט רעש על הכביש.

    אתה כל כך גרופי של חשמליות שלא הבנת ותקפת את המשפט, חשמליות עושות מעט רעש על הכביש, מבחינת דציבלים..כי הן חשמליות

     

    • אהבתי 1
    Gopher

    פורסם (נערך)

    לפני 59 דקות, aviaviavi כתב:

    אתה כל כך גרופי של חשמליות שלא הבנת ותקפת את המשפט, חשמליות עושות מעט רעש על הכביש, מבחינת דציבלים..כי הן חשמליות

     

     

    איפה אתה רואה שתקפתי? כתבתי את דעתי בצורה מנומסת.

    ועכשיו שאתה מעלה את הנקודה יכול להיות שזאת הייתה כוונת המשורר, פשוט למשפט יש שתי משמעויות ואני הבנתי אותו אחרת 😃

     

    עריכה אחרונה על ידי Gopher
    aviaviavi

    פורסם

    לא התכוונתי שתקפת בצורה אגרסיבית, הכל טוב.. :)

    מייחל ליום שהכבישים יהיו שקטים בעזרת חישמול אוטובוסים וטוסטוסים

    • אהבתי 1
    Gopher

    פורסם

    לפני 11 דקות, aviaviavi כתב:

    לא התכוונתי שתקפת בצורה אגרסיבית, הכל טוב.. :)

    מייחל ליום שהכבישים יהיו שקטים בעזרת חישמול אוטובוסים וטוסטוסים

     

    +1 😄

    Michazzz

    פורסם

    לפני 8 שעות, Michazzz כתב:

    לדעתי הרכבים החשמליים הם זבל אחד גדול. אני מהמר על אמינות 0 אחרי שלוש שנים בישראל. ימים יגידו ואשמח לאכול את הכובע אבל הם מכוערים ואפילו את השם שלהם קשה להגות

    הכוונה שלי היתה לרכבים הסינים ולא לחברות האחרות..

    ט.ל.ח

    • רעיון גרוע 1



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...