Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביסה של מגבות ומסנן אבנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, om2 כתב:

סמרטוטי רצפה

יש הבדל גדול כמות המים שסמרטו רצפה צריך לספוג לבין מגבת גוף אחרי מקלחת.

 

לפני 7 שעות, Mech Morphix כתב:

פורום דיטיילינג

כנ״ל לגבי ניגוב רכב אחרי שטיפה.

 

 

לפני 42 דקות, Igalz כתב:

נשאר רטוב אחרי שאני מתנגב איתן

ואז עוברות 30 שניות ואתה יבש.

בקיצור, מי שרוצה מגבות רכות מאוד, מיבש.

מרכך עוזר למי שאין, והירידה ביכולת הספיגה כשזה נוגע למגבות גוף, זניחה לדעתי.

פורסם
לפני 16 שעות, מרק10 כתב:

 

בהמשך לשפע הההמלצות שקיבלת אני מציע לך לבחור בתוכנית הכוללת 'גיהוץ קל' או באנגלית ‘Easy Iron’.

בדרך כלל כאשר בוחרים באופציה הזו מכונת הכביסה מורידה את מהירות הסחיטה ממקסימום ל-600-800 סיבובים לדקה ככה המגבות

יוצאות קצת יותר לחות דבר שמשפר את הרכות לאחר הייבוש.

 

 

מכבס ב 400 סיבובים לדקה. לא עוזר.

 

 

לפני 18 שעות, om2 כתב:

לא להשאיר הרבה בשמש.

להוריד ישר שמתייבש.

לחלופין לייבש במייבש ואז הן יוצאות רכות

 

אין מייבש. לקנות רק בשביל המגבות? :)
 

 

לפני 15 שעות, פינדר כתב:

לתלות בצל, או על מתקן בתוך הבית ולא תחת שמש ישירה.

 

תלויות על מתקן בתוך הבית.

 

×
×
  • תוכן חדש...