Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

התקינו לי מערכת S160 אנדרואיד לסיאט ליאון 2014.

 

הרוב עובד בסדר גמור..

 

אבל -

 

א. השליטה מההגה לא עובדת.

ב. אין מתאם למצלמת רברס (המתקין המקורי לא השאיר את הכבלים).

ג. נמסר לי שחסר גם מתאם דונגל לחיבור אינטרנט קבוע..

 

איפה אני יכול להשיג מתאם CAN-BUS שמתאים לי לשליטה מההגה + מצלמת רברס + דונגל למערכת הספציפית הזו לרכב שלי?

 

תודה.

פורסם

השליטה מההגה לסיאט זה כאבי ראש גדול מאוד (כל מערכת צריך משהו שלה בשביל שזה יעבוד), בסיאט עד לפני מתיחת פנים (עד 2012 ככה נראה לי) זה זול עכשיו יחסית, לחדשים זה יותר יקר (באיבי לפחות).



למשל, למערכת PIONNER זה עולה משהו כמו 700 ש"ח, למערכות סיניות עולה משהו כמו 300 ש"ח (בארץ, באיבי יותר זול בחצי)

אני זוכר שסבלתי עם זה עם האיביזה שלי.

 

אתה צריך לחפש באיבי לפי הדגם של המערכת שלך ולבדוק שזה מתים לשנה 2014, ואני מקווה שאתה ידוע לחבר הכל לבד, כי אם תיקח למישהו, ייקח לך לא מעט כסף על העבודה.

 

לגביי כל השאר, כנראה שבגלל שלא ביקשת אינטרנט ומצלמה רוורס, המוכר לא שמם לך כלום.

 

כאשר תקנה מצלמה רוורס, אמור להגיע עם כל בכבלים כדי לחבר למערכת, לגביי הדונגל, לא יודע, אז לא אומר לך כלום.

 

בהצלחה

 

אגב, זה המערכת??

http://www.ebay.com/itm/S160-Android-4-4-Multimedia-Car-DVD-GPS-Stereo-Radio-for-Seat-Leon-

2013-2014-/181232315541?hash=item2a3249ac95:g:Yu0AAOSwE7RXF0jp


 

כי אם כן, יש לך 2 אפשרויות, לחזור לאן שקנית אותה ולבקש כל מה שאתה רוצה (לא יודע כמה זה יעלה לך) או פשוט ללכת לאיבי ולהזמין ולהתקין לבד. (לא כזה קשה אם יש לך ידע, אני תמיד מפחד מלשבור משהו כאשר מוציא את המערכת, הפלסטיקים נשברים ממש בקלות אם אתה עושה כוח "יותר מידי")

 

תראה את המחירים לדברים הבאים:

Optional : Digital TV (DVB-T Mpeg4 90 dollars ; ISDB-T 60 dollars )

Optional : Russian DVB-T2 TV Tuner............................. (119 dollars )

Optional: car reverse camera ....................................... (25 dollars )

Optional: Front camera for DVR.....................................(25 dollars )

Optional: 3G dongle ........................................................(45 dollars )

Optional: Analog tv antenna.............................................(15 dollars )

Optional: Tire Pressure Monitoring System......................(110 dollars )

 

 

 

 



  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

הצלחת לסדר את זה בסוף ?

אני שוקל להזמין את המערכת הזו מהאתר של roadnav - היצרנים כביכול.

אבל בדיוק מה שמטריד אותי זה השליטה מההגה והחיבור ל can bus...

וראיתי שיש עוד אנשים שהתלוננו בפורום שזה לא עבד להם.

 

אגב, איפה התקנת את זה בארץ ?

×
×
  • תוכן חדש...