Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבהמה במשקל 56 קילו


DrDooM
שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז מה זה אומר? ספייסרים? קפיצי הגבהה? הקטנת צמיגים\חישוקים?

 

יש לכם כנראה שם בעיה אמיתית כאשר תכניסו את התיבה לרכב - איזה פתרון יבחר?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי יהיה חובה להוריד את הגודל של הגאנט עם חתך סביר וגם לא מקורי.

אופציה שניה והיא היקרה- לשים בולמים מתכווננים שיהיה אפשר לכוון את רמת הקשיחות (לדוגמא koni). שמים כאלה הרבה ברכבי עבודה עם ציוד כבד בבגאז'.

Scan Speak

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש פתרון ראוי לבעיה של המשקל הנוסף. נכון לעכשיו אני כנראה אגביה את הרכב רק מאחור, בעזרת גומיות מיוחדות שנכנסות בתוך הקפיץ. בין היתר אני אולי אוסיף זווית קלה לגלגלים מאחור (קאמבר) של מעלה אחת או שתים. אמור לפטור את בעיית המגע בין הצמיג לבית גלגל וגם לא לגרום לשחיקה רצינית בחלק הפנימי של הצמיג.

 

אני אציין שהסאב היה אמור להיות 41 קילו בערך ובאופן מוזר הוא הגיעה 56 קילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש :)

SHIPPING WEIGHT 56 קילו

או ששקלת אותו בעצמך?

כי לפי איך שאתה מרים אותו, לא נראה כמו 56 קילו

 

דיויד, בנאדם שיושב ברכב לו מוריד אותו 5 ס"מ

אז 56 קילו?:)

אני דורש הוכחות :p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בקשה אחת ממני - בכדי לשמור על החיים שלך.

 

הגבההת רכב על ספייסרים הינו פתרון דה-מי-קולו במובן התנהגות ובטיחות. במידה ואתה עושה זאת תדאג לבחון איך הרכב מתנהג לאחר השינוי בייחוד בפניות וסיבובים - אתה לרגיל להתנהגות מסויימת שלו ואם אתה נוהג ברכב "חזק" אתה עלול להגיע למצב ממנו תצא לא טוב או שלא תרצה לצאת.

 

בנוסף לכך - אם אתה מוסיף קאמבר תוודא לאורך זמן אם לחץ האוויר בצמיג מתאים לזווית החדשה בו הוא נמצא ותעקוב אחר שחיקת הצמיג - אם כי כאן היא דווקא תהיה פחותה ברובו אך תיגבר מאוד על אחת הדפנות.

 

אני הייתי מציע לכם לבדוק אם יש מתלי HEAVY DUTY עם רמז חזק מאוד למוניות וליבשת בשם אוסטרליה בה כמעט כל רכב עובר שדרוג כזה ברגע שמדובר בחיים מחוץ לערים הגדולות.

 

זה הרבה יותר נכון ובטוח לעשות מאשר להפוך את הרכב למשהו שיצא מאחד הכפרים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייסרים יגרום לטריקות של המתלים על כל שקל שיעלה על הכביש

עדיף לשים אפילו קוילאובר זול כמו JOM שנותן הקשחה מאשר לשים ספייסרים למתלים.

ואם להשקיע אז D2

מה לעשות, כשיקח עיקול על 100 במאזדה 323 ויצא לתת היגוי - היגוי יתר עם 100 קילו נוספים בתא מטען זה לא יגמר בטוב

 

בטיחות מעל הכל

לפחות מחוץ לכפרים

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמתי, אני מחפש עוד פתרונות.

אבל כרגע זאת האופציה שמונחת על השולחן. במידה ואני ואחד מהדברים שהמלצתם יסתדר לי מבחינת התקציב, ורמת הזמינות שלו בארץ. אז אני אבחר בלי שום ספק.

 

אלי תודה לך על ההמלצה על JOM אני בדוק אותה כבר מחר. מבירורים קודם שעשיתי לגבי coilover הצלחתי לקבל הצעת מחיר רק על TEIN במחיר של 4600 ש"ח. זה קצת הרבה בשביל רכב משפחתי, שלא נוסע בשום אופן כמו החברה מהכפרים ולא מתיימר להיות כזה.

 

בכל אופן

הינה הוכחות על המשקלים.

IMG-20160414-WA0090.jpgP60424-231808-001.jpg

ותודה רבה על המחמאה לגבי הרמת הסאב אני שמח שיש תוצאות מהאימונים :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תצטרך לנהוג במאזדה הזו כאילו שזה איזה SIX על הגבהות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יא חלאולאו זה כבד!

בנוגע לג'ום, זה קוילאובר פופולארי מבחינת עלות, סביר להניח שגם למאזדה שלך יש, אמור לעלות באיזור ה3.5-4 לפני התקנה או משהו כזה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אליקו לא יותר זול יהיה לקנות איזה גרייט וול STEED יד שניה כבר מהקוליאוברים האלה?

 

הכנסה של דבר כזה לתוך רכב משפחתי מרגישה לי קצת כמו השאלה איך מכניסים ארבעה פילים לחיפושית (פולקסוואגן) - במציאות התשובה "בזהירות" לא ממש עובדת אבל ככה זה כנראה הולך להיות.

 

אז באמת, בזהירות כי זה הולך להיות רכב אחד מאוד מאתגר לנהיגה ומה שנמצא בתוכו יכול לעשות נזק בלתי רגיל במצב הלא נכון.

 

דרך אגב - איזה חיווט אתם תחברו לטרמינלים שלו? 0 גייג'???

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי בזמנו עמוס עם 120 קילו בלנצ׳יה. כמובן שהאוטו יש כמו רכב גנגסטרים כשחלקו האחורי על הרצפה. אבל זה היה כזה נוראי מבחינת התנהגות.

 

עם משקל כזה מאוחרה אני לא חושב שהוא מתכנן לבצע מירוצי ג׳ימקנה.

 

4 גייג׳ בטרמינלים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילים אחרות דיוויד אם אתם מחברים את הדבר הזה על קיט BIG 3 ישירות למצבר - הרכב לא מניע :-P

 

ועל המגנט של הסאב יהיה אפשר להכין חתיכת פיצה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קפיצים קשיחים יותר של מאד, ומגיעים באורך קצת יותר ארוך מהרגיל כדי לתמוך במשקל הנוסף. זוג קפיצים מאחור (שמורכבים כתוספת לקפיץ המקורי) יפתרו את הבעיה, בצורה זולה יחסית, והרבה יותר בטוחה מספייסרים

http://www.wertheim.co.il/page.asp?pageID=42

עריכה אחרונה על ידי yuraskor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...