Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקור במוזאון "Rogojskiy Val" במוסקבה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקרתי השבוע במוזאון הנ"ל, למייטב ידיעתי זה מוזאון רכבי אספונות הגדול ביותר בעיר מוסקבה.

 

התצוגה כוללת כ 200 רכבים מתקופות שונות, תוצרת מוקומית וגם רכבים מיובאים, ב3 הנגרים גדולים.

 

מרשים ומעניין ביותר, רק עקב אילוצי זמן לא יכלתי להתעקב שם כמה שרציתי...

כמה תמונות-

 

מקבץ ראשון: כמה עשרות רכבים ממתינים בחצר המוזאון, חלקם במצב מצויין ונראים משופצים, אחרים לפני שיפוץ.

IMG_3885.JPG

IMG_3886.JPG

IMG_3889.JPG

IMG_3892.JPG

IMG_3894.JPG

IMG_3898.JPG

IMG_3913.JPG

IMG_3912.JPG

 

 

פורסם

הנגר ראשון - רכבים "תוצרת חוץ", מתחילת המאה שעברה ועד שנות ה 50.

IMG_3939.JPG

IMG_3938.JPG

IMG_3935.JPG

IMG_3947.JPG

IMG_3963.JPG

IMG_3954.JPG

IMG_3968.JPG

IMG_3946.JPG

 

 

פורסם

הנגר שלישי -רכבים צבאיים + מוסך/סדנא לשיפוץ של המוזאון.

 

יש במוזאון עוד המון רכבים, כמו דגמי קונספט שונים שלא יוצרו סדרתית, וגם שורה שלמה של קורבטים, אלפות, יגוארים ועוד...

 

אם מישהו מגיע לאיזור - מומלץ לבקר...

 

נ.ב. בשלט של ג'פ"ס M-151 כתוב שנעשה בו שימוש נרחב במלחמה במזרח התיכון ב 1973.

IMG_4034.JPG

IMG_4036.JPG

IMG_4026.JPG

IMG_4029.JPG

IMG_4033.JPG

IMG_4039.JPG

IMG_4041.JPG

IMG_4040.JPG

 

 

×
×
  • תוכן חדש...