Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אימי רכשה לאחרונה שברולט קרוז חדשה מהיבואן. הרכב הגיע עם מערכת מולטימדיה מובנית של חברת Road Rover (מדגם C7012CC). הפיצ'רים העיקריים שמציע המכשיר בגרסתו הנוכחית הם מערכת ניווט של igo, מערכת שמע אליה ניתן לחבר USB ודיבורית בלוטות'.

 

באופן כללי המכשיר די מבאס, בעיקר בגלל איכות חיישני המגע, אבל הבעיה העיקרית איתו טמונה בתקשורת לקויה בין הדיבורית לבין הפלאפונים אליהם היא אמורה להתחבר באמצעות הבלוטות', פעם מתחברת ופעם לא. לא משהו שאפשר לסמוך עליו.

 

בכל אופן,

תהיתי אם קיימת אפשרות להתקין מערכת הפעלה שונה על המכשיר.

חשוב לי שאוכל להתקין גם עליה את תוכנת הניווט ושתהיה דיבורית נורמלית.

 

תודה רבה.

פורסם

להחליף את מערכת ההפעלה לא ניתן אבל כן ניתן להתקיןדכונים שמשפרים איכשהו את חווית המכשיר.

 

תתחיל לחפור כאן: http://www.china-rns.com/downloads/firmware-archive-13/

 

בפורום הזה יש המון מידע על המערכת (רק תלחץ על כפתור התרגום מגרמנית לאנגלית).

 

הייתי מציע לך לדבר עם היבואן הרשמי של המערכות האלו בארץ לפני שאתה מעדכן גירסא ( האם האחריות נשמרת? אולי תופתע והוא יעשה לך את העדכון?)

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם
להחליף את מערכת ההפעלה לא ניתן אבל כן ניתן להתקיןדכונים שמשפרים איכשהו את חווית המכשיר.

 

תתחיל לחפור כאן: http://www.china-rns.com/downloads/firmware-archive-13/

 

בפורום הזה יש המון מידע על המערכת (רק תלחץ על כפתור התרגום מגרמנית לאנגלית).

 

הייתי מציע לך לדבר עם היבואן הרשמי של המערכות האלו בארץ לפני שאתה מעדכן גירסא ( האם האחריות נשמרת? אולי תופתע והוא יעשה לך את העדכון?)

 

תודה על הלינק.

יש לי קיה פורטה 2015 ואני מחפש את הגרסא שמתאימה למולטימדיה שמותקנת אצלי.

איך אני יכול לדעת מי מהם מתאימה? (הרשימה ארוכה ומחילה אותיות/מספרים שאני לא מבין)

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...