Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלדן פונה לצעירים: השכרת רכב ב-100 ש"ח ליום בלבד


מיטל מאלדן
שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רמת כח האדם בסניפים של אלדן (אפילו בנתב"ג) אינה תואמת לרמת אנשי השיווק שלה, או אף לרמתם של בוני ומתחזקי אתר האינטרנט.

זה המצב, ואני בספק אם "מיטל" תוכל לעשות משהו בנדון. מה דעתכם שניתן לה לעשות את עבודתה, ולא נהפוך אותה לנציב קבילות הציבור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה דעתכם שניתן לה לעשות את עבודתה, ולא נהפוך אותה לנציב קבילות הציבור?

 

מבחינתי מיטל מייצגת את החברה לכל עניין ודבר, וזכותנו המלאה לדרוש שהחברה תעמוד על מילתה.

יתרה מזאת אם נכתבו כאן תנאים מסויימים ואילו בסניפים מתכחשים אליהם, אזי הדבר גובל בהטעייה.

התחייבתם תעמדו בכך, אחרת אל תתחייבו.פשוט מאוד.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טומי, הכל טוב ויפה, האם אתה מאמין לכל הפרסומות שאתה רואה בטלויזיה? גם שם אתה יכול לתבוע את החברות על הטעיה.

בקיצור, השרשור הזה היה טוב ויפה כתור פרסומת/קידום מכירות, במציאות כפי שאתה רואה המצב שונה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מקום להשוואה לפרסומות כאלה או אחרות, אותן אני לוקח מראש בערבון מוגבל מאוד.

כאן מדובר בספונסר של פורום מכובד, שאני מניח שיש בסיס מוצק לדבריו(לפחות כשאר הספונסרים).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

 

Tomyon זה נכון, אני מייצגת את "אלדן" לכל עניין ודבר ואשמח לעזור, להבהיר ולעשות סדר בדיון.

 

מבצע פיאט 500/פז'ו 107 פורסם עם פנייה לקהל הצעיר אך עם זאת אין שום כוונה ל"חסום" אותו בפני קהל מעל גיל 24. אבדוק את הנושא לעומקו ואחזור בהקדם עם תשובה

 

GLF– אשמח לקבל ממך במסר פרטי לאיזה סניף פנית, את מס' הטלפון שלך ושמך המלא (יש לנו תיעוד שיחות במוקד) על מנת לבדוק את נושא המוקד וכן את ההתנהלות בסניף .

 

צ'יקו – נשמע לי שישנם כאן אי הבנה ובלבול בין שני מבצעים: יש לנו את המבצע הנ"ל (פיאט 500) ויש מבצע סופ"ש שבו משכירים רכב לסופ"ש (שישי-שבת) ב100 ₪ ליום ע"ב מקום פנוי (להזמנות ברגע האחרון)

 

אשמח אם גם אתה תעביר לי פרטים במסר אישי כדי לבדוק את הנושא.

 

חברים, אני מניחה שכולכם מכירים את הסלוגן שלנו "נותנים את הנשמה" – אני מבטיחה שאעשה את המירב ואתן את הנשמה עד שכולם יהיו שבעי רצון

 

חג שמח

 

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיטל, תשובה עיניינית ומקובלת עלי.

בסופו של דבר האינטרס של חברת אלדן ושלנו הלקוחות הוא זהה, לכן נקווה שהמבצע ישאר במתכונתו המקורית.

בכל מקרה נחכה להתפתחויות.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהייתה אי-הבנה. במפורש דיברנו על המבצע לצעירים ולא לסופ"ש [ימי ההשכרה הם לא סופ"ש – ראשון עד רביעי, כך שאני לא רואה סיבה לאי ההבנה]. פשוט היו נציגים בסניף שדאגו להגיד דברים ששונים כנראה ממה שפורסם או נאמר ע"י נציגים אחרים מאותו הסניף.

אז קודם כל, יש לציין שביום ראשון בבוקר כשחברה שלי התקשרה לברר מה קורה עם ההזמנה מיום שישי – היא נתקלה בנציגים סימפטיים הרבה יותר מאלו שנפגשנו איתם בסניף ביום שישי. נחמדים ויודעים לתת שירות הולם בלי לעשות פרצופים של חוסר חשק לשרת את הלקוח שעומד מולם.

ודבר שני, יום ראשון בבוקר החלטנו להתפשר על מבצע שונה כנראה מזה שפורסם – רכב מהקבוצה של "יונדאי גטס או דומה לו" במחיר של 100 ₪ ליום עם הגבלה של 250 ק"מ ליום – היו כמה אפשרויות לרכבים והחלטנו בסופו של דבר להשכיר רכב מהקבוצה הזאת. אחרי שהחברה עשתה הזמנה טלפונית הגענו לסניף וחיכינו לנציג שיתפנה. ביררנו את מצב ההזמנה והנציגה אמרה שכבר היא מקבלת רכב שיגיע אלינו. חיכינו, היא יצאה למגרש וחזרה אחרי כמה דקות עם כרטיס רכב. והודיעה לנו שאנחנו מקבלים קיה סורטו – שדרוג לקבוצת רכב הבאה ללא תוספת תשלום [עם כמה שזה נשמע נחמד – לא היינו מעוניינים ברכב גדול, בכלל לא...], ביררנו את האפשרות של להחליף את הרכב לרכב קטן בבוקר שלמחרת ואמרו שיש אפשרות כזאת.

יצאנו למגרש ומעבר לכביש אנחנו רואים פיג'ו 107 עומדת מעבר לכביש. מהר מאוד פנינו אל אחד מעובדי המגרש וביררנו לגבי הרכב. אחרי בירור קצר – הוא חזר אלינו עם תשובה שדי שמחנו לשמוע, שניכנס לחתום על החלפת רכב אצל הנציגה [שהייתה מאוד מופתעת שאנחנו מעדיפים רכב קטן על המשפחתי]. אחרי שחתמנו יצאנו למגרש ל107 שלנו לשלושת הימים הקרובים ויצאנו לדרך.

יש לציין שבזמן שהיינו בסניף ראינו שיש עומס של לקוחות ושהמגרש ריק מרכבים שבדר"כ נמצאים בו(אני עובר שם באופן קבוע ורואה את ההבדל בין ימי החג לימי חול).

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהייתה אי-הבנה. במפורש דיברנו על המבצע לצעירים ולא לסופ"ש [ימי ההשכרה הם לא סופ"ש – ראשון עד רביעי, כך שאני לא רואה סיבה לאי ההבנה]. פשוט היו נציגים בסניף שדאגו להגיד דברים ששונים כנראה ממה שפורסם או נאמר ע"י נציגים אחרים מאותו הסניף.

אז קודם כל, יש לציין שביום ראשון בבוקר כשחברה שלי התקשרה לברר מה קורה עם ההזמנה מיום שישי – היא נתקלה בנציגים סימפטיים הרבה יותר מאלו שנפגשנו איתם בסניף ביום שישי. נחמדים ויודעים לתת שירות הולם בלי לעשות פרצופים של חוסר חשק לשרת את הלקוח שעומד מולם.

ודבר שני, יום ראשון בבוקר החלטנו להתפשר על מבצע שונה כנראה מזה שפורסם – רכב מהקבוצה של "יונדאי גטס או דומה לו" במחיר של 100 ₪ ליום עם הגבלה של 250 ק"מ ליום – היו כמה אפשרויות לרכבים והחלטנו בסופו של דבר להשכיר רכב מהקבוצה הזאת. אחרי שהחברה עשתה הזמנה טלפונית הגענו לסניף וחיכינו לנציג שיתפנה. ביררנו את מצב ההזמנה והנציגה אמרה שכבר היא מקבלת רכב שיגיע אלינו. חיכינו, היא יצאה למגרש וחזרה אחרי כמה דקות עם כרטיס רכב. והודיעה לנו שאנחנו מקבלים קיה סורטו – שדרוג לקבוצת רכב הבאה ללא תוספת תשלום [עם כמה שזה נשמע נחמד – לא היינו מעוניינים ברכב גדול, בכלל לא...], ביררנו את האפשרות של להחליף את הרכב לרכב קטן בבוקר שלמחרת ואמרו שיש אפשרות כזאת.

יצאנו למגרש ומעבר לכביש אנחנו רואים פיג'ו 107 עומדת מעבר לכביש. מהר מאוד פנינו אל אחד מעובדי המגרש וביררנו לגבי הרכב. אחרי בירור קצר – הוא חזר אלינו עם תשובה שדי שמחנו לשמוע, שניכנס לחתום על החלפת רכב אצל הנציגה [שהייתה מאוד מופתעת שאנחנו מעדיפים רכב קטן על המשפחתי]. אחרי שחתמנו יצאנו למגרש ל107 שלנו לשלושת הימים הקרובים ויצאנו לדרך.

יש לציין שבזמן שהיינו בסניף ראינו שיש עומס של לקוחות ושהמגרש ריק מרכבים שבדר"כ נמצאים בו(אני עובר שם באופן קבוע ורואה את ההבדל בין ימי החג לימי חול).

 

 

 

 

היי צ'יקו

 

אני שמחה לראות שהכל הסתדר בסוף לשביעות רצונכם:-D

 

בכדי שנוכל למנוע מקרים דומים אשמח אם בכל זאת תשלח לי במסר פרטי את הפרטים שלך וכך נוכל לבחון את התנהלות הסניף והנציגים מולם עמדת

 

 

חג שמח

 

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מיטל ערב טוב,

אתמול התקשרתי לאלדן לקבל פרטים על השכרה של רכב מהמבצע, הופנתי לסניף בב"ש ושם נאמר לי כי קיים המבצע ושאני יכול להזמין את הרכב.

כאשר הגעתי היום לסניף בבאר שבע לצורך קבלת פרטים והזמנה נאמר לי כי בבאר שבע בכלל לא מזכירים את הרכבים לגילאים מתחת ל 24 ושאין להם בכלל את הרכבים המצויינים במבצע.

 

אני חושב שזאת הטעיית לקוח להגיד שיש מבצע אבל! הוא לא תקף באזורים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיטל ערב טוב,

אתמול התקשרתי לאלדן לקבל פרטים על השכרה של רכב מהמבצע, הופנתי לסניף בב"ש ושם נאמר לי כי קיים המבצע ושאני יכול להזמין את הרכב.

כאשר הגעתי היום לסניף בבאר שבע לצורך קבלת פרטים והזמנה נאמר לי כי בבאר שבע בכלל לא מזכירים את הרכבים לגילאים מתחת ל 24 ושאין להם בכלל את הרכבים המצויינים במבצע.

 

אני חושב שזאת הטעיית לקוח להגיד שיש מבצע אבל! הוא לא תקף באזורים בארץ.

 

 

alosh.o שלום

 

אני שמחה שהסבת את תשומת ליבנו, בשביל זה אני כאן

 

צר לי על אי ההבנה. מכיוון שמדובר במבצע חדש ייתכן ואנחנו צריכים לרענן את הנהלים על מנת שאי הבנות כאלו לא יחזרו.

 

אשמח לקבל ממך יותר פרטים (תאריך ההתקשרות עם הסניף, שם הנציג איתו דיברת וכד') במסר פרטי על מנת שאוכל

 

לבדוק את הנושא לעומקו אצלנו בחברה ואשתדל לחזור אליך בהקדם

 

 

סופ"ש נעים

 

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני אומר את זה מיטל- אתם מתנהלים בצורה חובבנית לגמרי.

 

כל פעם שמישהו פה בפורום אומר שהוא ניסה לקבל את הרכב במחיר המדובר ונענה בסירוב התגובה הרשמית היא ש"ככל הנראה יש אי הבנה" או "תשאיר לי בפרטי את הפרטים שלך ופרטי הסניף ואני אבדוק את זה".

 

למה דברים צריכים להתנהל בצורה כזאת חובבנית ?

 

יש היום מחשבים שלתוכם ניתן להזין כל פרטי מבצע כך שברוך יוכל להכנס לסניף באשקלון ולקבל פרטים מלאים על המבצע בדיוק כמו ששמעון יכול להכנס לסניף בהרצליה ולקבל את הפרטים (ואת הרכב כמובן).

 

לפי מה שאני מבין מרשימת ההגבלות שנתתם עד כה (באילת אי אפשר, בב"ש אי אפשר, באשקלון אי אפשר וכו') המבצע מוגבל בערך ל-3 סניפים שלכם, וגם זה לא בטוח.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיטל, אני מציע שתרשמי מספר ישיר שבו אפשר להשיג אותך. ככה אנשים לא יחכו ימים אחרי שאמרו להם לא, אלא יהיה מישהו שיפתור את זה כשהם בסניף. לרשום בפורום שתדאגי לזה, הכל טוב ויפה, אבל התהליך ארוך.

פחות פרסום חיובי בפורום, על חשבון פחות פרסום שלילי בפורום.

 

לבנות דברים זה מאוד קשה, זה הפרסום החיובי, כאשר להרוס דברים אפשר בפרסום שלילי אחד. עדיף למנוע שלילי מלפרסם חיובי

 

תני מספר ישיר אליך, תפתרי כל תלונה לפני שהיא נרשמת פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Edan82 שלום

 

אנחנו עושים מאמצים כבירים על מנת שנוכל להקשיב לכם, הגולשים הנמנים על לקוחותינו, ולשם כך אני כאן איתכם בפורום מקשיבה ועונה כשצריך.

 

עם זאת, בכדי שנוכל ללמוד טוב יותר את הטענות העולות על ידי הגולשים יש צורך בפרטים מסוימים שבלעדיהם יהיה קשה מאד לאתר את מקור התקלה, ולתקן ולשפר אם עולה הצורך.

 

ייתרה מכך, בזכות מערכות טכנולוגיות מתקדמות של שירות לקוחות בהן אנו עושים שימוש בחברה, יש לנו את היכולת לאתר רבות מהאינטראקציות שלנו עם הלקוחות ולכן נדרשים אותם פרטים נוספים אותם אני מבקשת

 

בנוסף אני חושבת שההערה שלך מצוינת ומהווה הזדמנות טובה להבהיר שוב באופן פרטני וברור את פרטי המבצע:

 

במבצע מתאפשרת שכירת רכבים עירוניים ( 30 מכוניות מדגם פז'ו 107 וכ- 30 נוספות מדגם פיאט 500) בעלות יומית נמוכה. המכוניות יעמדו לרשות שוכרים בגילאי 22 ומעלה, במחיר של כ- 100 שקלים

 

הרכבים הינם בעלי גיר אוטומט, קטנים יחסית כך שקל להחנות אותם

 

ניתן להשכיר את הרכבים בסניפים: הרצליה, גלילות, הוד השרון, ירושלים, צריפין, חולון ות"א (ירקון). (כמו שציינתי בדיון אחר כאן בפורום, בשלב ב' נבדוק את הרחבת המבצע לסניפים נוספים)

 

הזמנות תבוצענה לתחום של 24 השעות הקרובות , ביצוע הזמנה עתידית יתאפשר בתנאי שההזמנה הינה למינימום 7 ימים .

 

במסגרת המבצע מקבלים 250 ק"מ חופשי ליום.

 

פנייתו שלalosh.o נבדקת אצלנו ובמקביל אנחנו מרעננים את הנהלים בין כל סניפי החברה

 

 

 

 

 

 

Srack- אני מסכימה עם דבריך בכל הנוגע לאיכות הפרסומים והדברים הנאמרים על אלדן כאן בפורום ובהחלט

 

אחת מהמטרות של הנוכחות שלי כאן היא לקצר עבורכם את תהליכי השירות המתקבלים ע"י החברה

 

עם זאת ישנה חלוקה ברורה לערוצי השירות ובכל בעיה או שאלה דחופה (גם בזמן אמת) אתה מוזמן

להתקשר ל *אלדן (3524*) ונציגי השירות הטלפוני שלנו ישמחו לתת לך שירות ומענה

 

אם בכל זאת אתה מעדיף לקבל את עזרתי, תוכל לפנות אלי כאן בפורום או במייל האישי שלי [email protected]

 

 

 

אשמח לשמוע על כל בעיה או שאלה ואני מבטיחה לעשות את כל המאמצים כדי לענות ולפתור לשביעות רצונכם

 

 

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד במקרה בבניין של המשרדים שלכם בירושלים , בחניון המשותף לדיירים ולכם אין שום רכב כזה לא פיאט 500 ולא 107

,אף פעם לא ראיתי כזה מאז שאני דייר בבניין לפחות שלוש שנים.

אז בבקשה קצת אמינות.

 

אם כן אני מעוניין לשכור גם , האם לרדת לקומה א כדי לקבל את הרכב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...