Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השוטר לא שיקר, הוא באמת לא נותן לך נקודות, רק דו"ח ברירת קנס.

את הנקודות נותן משרד הרישוי וזה בסמכותו בלבד.

זה שהנקודות רשומות בדו"ח, זה רק כדי לעשות לנהגים חיים קלים ולדעת מראש מה מצבם במקום אח"כ להטריד את משרד הרישוי בבירור האם יש נקודות על העבירה או אין.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

על הסעיף הזה יש נקודות, הן מתעדכנות באופן אוטומטי, את נושא הנקודות ניתן לברר במשרד הרישוי.

על הדוח עצמו מופיע בסמוך לסמל הסעיף מספר נקודות החובה שנצברו לזכותך על אותה עברה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אז אותו שוטר שיקר לי בפנים?

דיברתי אליו יפה מאוד ובדוח אפילו רשום.

"הבנתי את הטעות שלי אתם צודקים".

והוא אמר לי פעם הבאה תקבל נקודות.

זה ממש לא הגינוי,האם יש עילה להישפט?

פורסם

אם יש לך זמן ואתה רוצה ללכת למשרד הרישוי לברר, אתה יכול.

בימינו המציאו דבר כזה שקוראים לו אינטרנט וגוגל ושאר מנועים ובעזרתם מצאתי באתר משרד התחבורה שכתוב:

סמל עבירה 5505 -> תקנה 022 א' -> אי ציות לתמרור ב-50 -> 06 נקודות.

לא תאמין, אפילו מצאתי באתר משרד התחבורה את התמרור המדובר והבנתי שלא עברת מצידו הימני.

 

לענין רצונך להישפט:

האם אתה יכול להוכיח שהשוטר שיקר לך?

וגם אם כן, אין בכך בכדי לגרוע מנכונות הדו"ח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אז אותו שוטר שיקר לי בפנים?

דיברתי אליו יפה מאוד ובדוח אפילו רשום.

"הבנתי את הטעות שלי אתם צודקים".

והוא אמר לי פעם הבאה תקבל נקודות.

זה ממש לא הגינוי,האם יש עילה להישפט?

 

כל אחד יכל להגיש בקשה להשפט, יכל להיות שהשוטר לא היה מודע שיש לעברה הזו נקודות.

ומה העילה למשפט?

קח בחשבון שאם תגיע עם טענה שהשוטר לא אמר לך שיש נקודות אתה עלול לקבל כפל קנס או הוצאות משפט על כך שהטרדת והעמסת על בית המשפט.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הבנתי,אז שום דבר לא יעזור אם ביצעתי את העבירה הנ'ל?

גם אם זה היה בעת כניסה לחניה?

כי ניסיתי לשלם את הקנס במספר הטלפון ובאתר ואיו שום דבר אחרי שהזנתי את המספר כבר 6 ימי חול,לא 6 ימי שישי שבת וחג.

פורסם

אנחנו לא היינו במקום ולא ראינו את הסיטואציה.

במקום שהתמרור הוצב, היתה כוונה להדגיש שכאן עוברים מצד ימין של התמרור ולא מצד שמאל.

אם לא היה חשוב מאיזה צד אתה עובר, כנראה שהתמרור לא היה מוצב שם.

האם חשבת שהתמרור מוצב בדיוק שם, בתור קישוט ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני יכול להגיד לך,שאני בניגוד לאחרים בפורום נוהג בזהירות,לא עושה פוזות בכל מיני כבישים.

חיכיתי דקה שלמה עד שאני יראה שאפשר לבצע בביטחה,כל דייר בבנין עושה כך.

רגע,לשוטר היה מותר לבצע את העבירה שהוא נסע אחרי ועשה את זה?למה לי אסור ולשוטר מותר?

פורסם

א. כל עוד אתה רק אומר ולא מתעד - יאמינו לשוטר ולא לך.

ב. אתה רוצה לתעד עבירת שוטר, דאג לצלם ולהוכיח.

ג. אח"כ יחליטו אם בנסיבות הענין היה סביר שהשוטר יבצע את העבירה לצורך מילוי תפקידו.

ד. מה איכפת לך שאחרים עושים עבירות, זה לא אמור לתת לך הצדקה לעבירות שלך.

ה. החופש הגדול עוד לא הגיע :loco:

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תגיד,איו לך עבודה או ילדים?ממתי אנשים בגילך אמורים להגיב כך?

פשוט תתבגר ותפסיק לענות פה תגובות כאלה,אתה פשוט לא מצחיק והקטע אם ה"חופש הגדול"כבר לא מצחיק.

תלמד קצת מאחרים ולא ישר לתקוף כמו נהגת שודים שהסבירה במפורט כמו שצריך.

פורסם

בשעה 21:00 אתה באמת רוצה שאני אעבוד? אז מתי אני אגלוש ?

 

הבעיה לא איך אני מגיב, אלא שאתה עוד צריך להפנים כיצד צריך לנהוג נכון בכביש ואיך לנתח בעיות ופתרונות.

זה שאתה חושב שאתה נוהג נכון, לא אומר שאתה אכן נוהג נכון.

אני לומד מנהגת שודים רק דברים טובים. את הרעים אני לומד לבד.

אם הסבר הוא התקפה, אז אולי לעבור תמרור ב-50 משמאל, זה בסדר, בפרט ששיקול הדעת שלך קובע שפעלת נכון וחיכית דקה שלמה וכולם עושים כך ורק מהנדס התנועה שתקע שם קישוט, כנראה טועה.

 

נהגים עושים טעויות - לפעמים בתום לב, לפעמים בגלל שיקול דעת מוטעה, לפעמים מחוסר ידיעה, אבל הם צריכים להבין היכן שגו ולהפיק לקחים להבא, בכדי לשפר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא,רק רמזתי שהתגובות שלך לא מתאימות לאדם בוגר לדוגמא ה"חופש הגדול".

ראית אותי כותב אם "וואלק השוטר הזה מנאיק אחושרמוטה מה לעשות?"לא אז למה לכתוב אליי כאלה דברים כאילו אני איזה עבריין תנועה מס' 1 בארץ?

אם זה היה משתמש אחר בפורום אתה לא הייתה כותב את הדברים הנ'ל.

הבנתי את הטעות שלי כמו שהיה רשום בדוח דברי הנהג:אתם צודקים,הבנתי את הטעות שלי.

עכשיו לשאלה הבאה,הדו'ח כבר 12 יום שמתוכם 6 ימי חול לא מופיע באתר המשטרה ובמספר הטלפון על מנת לשלם את הדוח.

האם יש סיכוי כלשהוא שהשוטר וויתר לי?דיברתי אליו בשיא הנימוס ברמה גבוה וכדו'.

פורסם

לוקח זמן להזין את הדו"ח, זה לא משהו שמבוצע באופן יום-יומי.

אל תבנה על זה שויתרו על הדו"ח, הכל ממוספר. לפעמים לוקח מס' שבועות עד לעידכון.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...