Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במהלך טיפול המוסך הרס לי את הלוקרים ב-JIMNY מה ניתן לעשות?


PorSche-911
שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום לקחתי את ה-JIMNY לטיפול תקופתי, לפני הטיפול אמרתי למוסכניק שמהגלגל שמאלי קידמי התחילו רעשים מוזרים בימים האחרונים ושיבדוק.

 

כבר ברגע העליית הרכב לליפט ופירוק מיגון הגחון הייה ניתן לשים לב לבעיה, סכין יפנית :shock:+ מספר אבנים שהיו תקועות במיגון הרעישו את הגלגל בזמן נסיעה.

המוסכניק התעקש ואמר שבכל זאת נפתח את הלוקרים ונגרז אותם, הסכמתי.

 

הלוקר הראשון נפתח בקלילות גורז ונסגר (הכוונה בלוקר שנפתח זה רק החלק השחור החיצוני שיש בגלגלים הקידמים), את הלוקר השני הוא לא הצליח לפתוח ואחרי מכות וכל מיני ניסיונות כושלים כאלו ואחרים לפתוח את הלוקר מה שיצא זה שרק הכיסוי השחור של הלוקר יצא החוצא ואחריו כל החלקים בפנים יצאו לא באופן מושלם ממה שראיתי הגומיות שהיו שם נקרעו.

המוסכניק ניסה לטעון שהלוקר הזה פשוט דפוק וניסה לגלגל את האשמה עלי :x.

 

אמרתי לו שאין סיכוי הלוקר הזה מעולם לא הרעיש וה-4X4 ברכב עובד חלק ורק לפני מספר ימים בוצע טיול שטח שכלל מעברים שבלי 4X4 רק הייתי יכול לצעוק לה'.

 

נרגז הלכתי לשבת בחדר ההמתנה להפתעתי אחרי שחזרתי המוסכניק הרכיב לוקר אחר אין לי מושג מהיכן הוא הביא אותו אבל חשבתי נו טוב אם זה יעבוד אז מה זה משנה?.

 

בגמר הטיפול הדבר הראשון שבדקתי הייה השילוב של ה-4X4 ואופס כמה מפתיע המערכת אינה מתפקדת ואין שילוב של ה-4X4

כמובן שבאותו הרגע חזרתי למוסך והרכב עלה חזרה על הליפט לבדיקה נוספת, בדיקה עם שעון וואקום הראתה שיש וואקום במערכת והגל הינע הקידמי מסתובב מה שאומר טרנספר תקין ומערכת וואקום תקינה נבדקה עם שעון לחץ, למה אין 4X4 ? כי הלוקרים נדפקו אחרי שפורקו זה למה בנוסף עכשיו התחילה להבהב המנורה של ה-4WD ברכב בזמן שהוא משולב ב-4X4 כאשר אני משלב 4X4 המנורה לא נדלקת עד שאני מתחיל נסיעה ורק אחרי כמה מטרים היא מתחילה להבהב.

 

בקיצור בעל המוסך טוען שאין מה לעשות וכנראה הגומיות בתוך הלוקרים נקרעו בזמן ההרכבה ולכן בורח לחץ וצריך להזמין חדשות, הוא אמר לי שביום שני יגיעו גומיות וההחלפה תיהיה על חשבנו (תודה רבה באמת, כאילו הייתי סופג את הנזק על חשבוני :evil:).

 

מה דעתכם על הסיפור הזה?, האם הבעיה של הלוקרים שהיו תקינים לפני יכולה לנבוע רק מהגומיות האלו?\

יש לכם איזה כיוון מה קרה ללוקרים?, מה בנוגע לגירוז בחיים לא שמעתי שצריך לגרז את הלוקרים יכול להיות שהגירוז עשה להם נזק?

יש לציין שהעבודה בוצעה במוסך מורשה סוזוקי ולא באיזה מוסך מדרכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה אתה רוצה,

המוסך קילקל/ שבר/ הרס ולקח אחריות על עצמו לתיקון התקלה.

לפי הבנתי זה מה שאמור לקרות, אתה רוצה בעצם שהמוסך יקח אחריות ויתקן וזה בדיוק מה שהוא עושה

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול לצפות מכל בעל מוסך שרואה/גורם לנזק אוטומטית לקחת על עצמו את המחיר. כמו כל ישראלי גאה הוא קודם מנסה לתחמן אותך עד שהוא מבין שעומד מולו בן אדם שמבין עניין וגם מבין במערכת הבעייתית, ואז הוא מנסה את הקומבינה, לקיחת חלק שהוא לא בטוח לגבי תקינותו ולהרכיב לרכב בתקווה שלא תשים לב(כמובן שזה שוב בשביל לא לשלם). ואז הוא אומר טוב עשיתי בלגן אז על חשבוני ואז אתה שמח ומאושר, אז תקשיב לי תבדוק את החלקים שמרכיבים לך (גם אם הוא טוען שהם חדשים) ב10 עיניים, ואם חדש תוודע שיראו לך איך קוראים את החותמת על הקופסא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוקו,לך לפסיכולוג לא כולם רוצים ברעתך

 

שמע בחור פרסמתה את זה בג'יפולוג וגם שם אמרנו לך כבר,הבן אדם שמע ממך שיש בעיה,הזמין לך לוקרים חדשים,מה עוד אתה רוצה?מכתב התנצלות?

הוא יתקן לך את הבעיה שנוצרה,וישחרר אותך לשלום,עצה ממני,קח את החיים יותר ברוגע

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי גרמת לי לפרץ צחוק עצבני.

 

פסיכולוג אמנם אני צריך אבל לא על פרנויה, אני אחד האנשים היותר נאיביים שיש.

אבל כשאתה רואה דברים כאלה פעם אחר פעם הרושם שנוצר...

 

לגבי הבחור, אני באמת לא מבין מה השאלה שלו אבל אני חושב שאתה לא מבין את הנקודה של המקרה.

המכונאי הרס, ניסה לסבן את הבעלים, לא הצליח, לקח חלק שכנראה פורק מרכב אחר כי הוזמן לרכב ההוא חלק זהה חדש ואמר לבעלים שהוא הרכיב לו חלק חדש ואז כשהוא לא עובד הוא מנסה להפטר מזה במחיר של גומיות.

הייתי בתסריט הזה יותר מפעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אני עצבני?, זה פשוט חוסר מקצועיות רכב נכנס במצב תקין ליוצא עם נזק, המוסכניק מנסה לסדר את הנזק ולא מצליח מנסה לאלתר חלקים, אני שורף שם שעות על גבי שעות ובסוף יוצא עדיין עם תקלה שנגרמה עקב חוסר מקצועיות של המוסך, נדפקו לי התוכניות להמשך היום.

נדפקו לי התוכניות לסופ"ש רציתי לטייל עם הג'פ אני לא יצא לטיול בלי 4X4 תקין.

 

מה עוד שבמקום לבוא ולהגיד פשוט אדון לקוח, הרסנו בטעות את המערכת של הלוקרים אנחנו נדאג לתקן את זה הוא בא בעקיפין וניסה לעשות עלי את שיטת מצליח, הוא ניגש ואמר לי הלוקר יצא שבור אתה רואה?, לקוח אחר שלא מבין הייה אומר כן תחליף לי בחדש. אני כמובן לא לקוח רגיל ומבין קצת יותר מהממוצע פשוט אמרתי לו הלוקרים נכנסו לכאן 100% עובדים ותקינים אין סיכוי שאני מקבל את זה ככה בחזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלך לא נכנס תקין למוסך!

אחרת לא היית מגיע לשם, אבנים וסכין יפנית במיגון לא עושים רעש מהגלגל.

תנסה פעם לפרק לוקר ולהבין באמת איך הוא עובד ותראה שיש מצב שאתה מפרק לוקר שלא גורז מעולם ואמרת בעצמך שנסעת עם לוקרים יבשים, יש מצב שזה נהרס בפירוק.

אתה בעצמך אמרת שאחד יצא בקלילות והשני לא, זה תקין לדעתך?

 

גומיות נקרעות גם הן כשהלוקר עובד ללא גריז, אתה ראית בפירוק שהגומיות שהיו שם נקרעו, ואולי הן היו כבר קרועות? אתה הרי לא רואה מבעד לחפצים נכון?

 

המכונאי הרכיב לך לוקר אחר משומש שבמקרה וכן היה תקין זה כל מה שהוא חייב לעשות.

גם הלוקר שלך לא היה חדש ואם הוא נשבר בפירוק והמכונאי לא הודיע לך שיש סיכוי שזה יקרה וקיבל את הסכמתך לפירוק על אחריותך אז הוא חייב להרכיב לך חלק זהה וזה מה שהוא עשה, לא חייב להיות חדש אבל כן חייב לעבוד.

כשלא עבד הציע לך להזמין את החלקים שצריך ע"מ לתקן את הנזק...על חשבונו.

הוא לא חייב לך שום דבר מעבר לזה.מה רצית שיעשה ?

 

אם הלוקר שהיה אצלו היה יוצא תקין, היית יוצא משם שמח וחוזר שוב, הבעייה היחידה פה היא שלא היה למכונאי את החלק זה הכל.

 

אז נכון התבאס לך טיול, אבל נניח שמהתחלה הוא היה מוצא שהבעייה בלוקר שלך ואין לו את החלק מה אז? עדיין לא היית יוצא לטייל.

אתה סתם מתעצבן והמכונאי היה יותר הגון מרוב המכונאים והוא יכול היה להגיד לך שבפירוק יש סיכוי שיהרס, אתה רוצה תפרק אתה, לא רוצה סע על אחריותך.

 

תאמין לי שעוד לא נפלת על מכונאי קומבינטור אם מזה אתה מתעצבן.

אתה יכול לתקן את הנזק אצלו כשיגיעו חלקים ולא לחזור לשם יותר אלא לנסות מכונאי אחר, אבל לא בטוח שתהיה יותר מרוצה.

 

לדעתי ולדעת רבים אחרים שענו לך בפורומים השונים המכונאי עשה כל מה שהיה צריך לעשות.

 

נניח ולא היה מציע לגרז את הלוקרים, והיית ממשיך ליסוע עם לוקרים יבשים, מובטח לך שהנזק היה יותר גדול.

בקיצור, שאלו יהיו הצרות שלך, טיול אחד התבאס אבל עונת הטיולים רק החלה.:-D

 

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלך לא נכנס תקין למוסך!

 

 

ליאור

 

באמת? מה אתה אומר, אני לא זוכר שנהגת לי על הרכב.

 

בקיצור היום חזרתי למוסך מוקדם מוקדם בבוקר.

 

התקלה התגלתה דיי מהר, גריז המון גריז שהמוסכניק שם סתם את המעברים של המערכת וואקום.

ניקוי של הגריז העודף והרכבה מחדש פתרה את התקלה בערך, זאת אומרת על הליפט אחרי כמה ניסיונות ה-4X4 החל להשתלב ולעבוד .

 

פתאום הוא מפסיק לעבוד פתאום הוא חוזר לעבוד, זה לא מצב נורמלי, פירוק חוזר הרכבה וכיוונים וה-4X4 חוזר לעבוד משתלב יפה ואז פתאום אחרי כמה ניסיונות חוזר חלילה לא עובד שוב פירוק והרכבה וכיוונים (כל הזמן הזה אני יושב בתוך הרכב ומשחק עם ה-4X4, גז וברקס ככה שאני לא ממש יודע מה הוא סידר שם).

בסופו של הדבר ה-4X4 עבד והרכב ירד מהליפט.

הג'מני מתלונן כבר זמן רב על כך שהוא לא רואה טוב בעיקר בלילה הפנסים מאירים חלש, אז הוחלט על ליטוש עדשותיו של ג'מו והסרת משקפיים בלייזר של אמריקן פוליש לייזר :lol:, הניתוח עבר בהצלחה והג'מני חזר לראות 6-6, הפנסים ניראים כמו חדשים אה כן וקיבלתי את זה במחיר מוזל כמובן כפיצוי.

 

לאחר הליטוש פנסים עשיתי סיבוב בדיקה נוסף בשביל עפר וה-4X4 השתלב שמח וטוב לב נפרדתי מהמוסך וחזרתי הביתה.

הגעתי הביתה ולקראת הצוהריים יצאתי לסיבוב קצר בשטח אך אבוי בעלייה הקשה הראשונה הג'מני מפרפר את גלגליו האחוריים כאילו אין מחר, הרכב משולב ב-4X4 LOW אבל שוב אין 4X4 :cry:.

 

בקיצור אני כבר לא יודע מה לעשות שוב פעם ה-4X4 לא משתלב אך הפעם המנורה של ה-4X4 אינה מהבהבת, דולקת קבוע כאילו אין שום תקלה :?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...