Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי רכב בישראל, למה?


Metacor
שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיסים מיסים מיסים מיסים ועוד הרבה מיסים. זו התשובה. אני רוצה לראות את המכה ששוק הרכב יקבל אחרי ה"מס הירוק" כשלמשל לנד קרוזר יעלה ביותר מ30 אלף שקל. הבעיה נמצאת בממשלה, לא בעיקר ביבואנים(שגם הם בעיתיים, אבל פחות מלוקחי המיסים..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מחירים לא תחרותיים, כי אין תחרות.

יש משווק אחד, שמוכר 75% ממרכולתו לקונים קבועים (חברות הליסינג), ויכול להשתין בקשת על הלקוח הפרטי.

יבוא מי שישלם בין 20-40K יותר ממחיר ריאלי, מה טוב. לא, לא נורא, נעשה מבצע בסוף השנה כדי למכור דגם אחד אחורה.

 

ובכלל, יש להם לובי חזק, שסביר להניח לא יאפשר לשנות כלום.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעד לבטל את המס על הרכב אבל להעלות את מחיר הדלקים משמעותית - למשל 13 ש"ח לליטר.

איך שלא תסתכלו על זה, המדינה רק תרוויח מזה, והרבה יותר.

אם יסעו הרבה, ישלמו הרבה מאוד מיסים דרך הדלקים,

אם ירצו לחסוך כסף ויסעו מעט, אז החלופה היא תח"צ -וזה בהחלט הישג משמעותי לקידום הענין.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה המטרה בזה? לגרום לזה שאנשים לא יכולים לנוע בכלל ממקום למקום?

 

למה פשוט לא לעשות כמו בשאר העולם, שדלק עולה כמו שהוא אמור לעלות, ומכוניות עולות כמו שהן אמורות לעלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - האנשים יכולים לנוע. מי שיקר לו יסע בתח"צ וזה רווח עוד יותר גדול, גם לנוסע וגם למשק.

דבר שני - את המיסים מטילים כדי שיהיה כסף לממן חינוך, משטרה, צבא, סיעוד וכד'.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב היבואנים מפסידים כסף.

אם הוא יוריד 10000 הוא יפסיד יותר.

 

הסיבות:

1.הרבה מיסים.

2.יצרן שמקבל הזמנה ל 10 מכוניות בשנה לישראל לא נותן את אותו מחיר שהוא נותן ליבואן לארה"ב שמזמין 100000.

3.יבואן צריך להחזיק חלפים לרכב.להחזיק חלפים ל 10 מכונית בשנה שהוא מוכר זה עולה לו יותר מיבואן שמחזיק חלפים ל 100000 מכוניות.

4.ללקוח הישראלי יש דרישות מיוחדות.מכונית שנמכרת בארץ רק בגרסת 1.6 אוטומטית יש גרסאות עם מנוע 1.0 הילוכים אבל לא מנסים למכור בארץ.

 

אם אתם משווים לרכבים בארה"ב תראו במחיר של מיני או סמארט בארה"ב מה אפשר לקנות שם.

מכוניות אירופאיות עולות שם המון.

 

לא מדויק.

יבואנים ישראלים יכולים לעיתים לקבל מהיצרן מחיר טוב יותר על מנת שיוכלו למכור את הרכב במחיר תחרותי, אחרת הם פשוט לא יחדרו לשוק. רלוונטי במיוחד למכוניות הבאות ממדינות עם מטבע חזק.

במדינה שמוכרים 100000 מכוניות צריכים להחזיק מערך של מוסכים, מחסנים, חלפים, שינוע, עובדים וכו' שעולים הרבה מאוד כסף.

בישראל מי שמוכר 10 מכוניות בשנה יכול להסתפק במרכז שירות אחד במרכז הארץ עם מחסן צמוד.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיון שהיה פעם, שאני לא לגמרי זוכר - עלה שהכל התחיל במקור (ואני חוזר כשלושים שנה אחורה, לדעתי) כדי למנוע עודף רכבים בכבישים.

מה שנותר מהמטרה הזו זה רצון המדינה להמשיך להרוויח.

 

כמו כן, אף אחד לא לקח בחשבון שמכוניות הופכות למשומשות ונקנות במחיר זול יותר בכל מקרה.

ואז, עם ישראל מעביר טסט בקומבינה על רכבים בני 14, שהשאסי שלהם הולחם, המנוע שלהם מעשן ומטפטף שמן - אבל אין להם כסף להחליף.

הרכב נמצא על הכביש ממילא, אבל במקום שזה יהיה רכב שישמור על הנהג - זה רכב של "אין ברירה".

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - האנשים יכולים לנוע. מי שיקר לו יסע בתח"צ וזה רווח עוד יותר גדול, גם לנוסע וגם למשק.

דבר שני - את המיסים מטילים כדי שיהיה כסף לממן חינוך, משטרה, צבא, סיעוד וכד'.

.

מתי בפעם האחרונה נסעת בתח"צ? התחבורה הציבורית ברמה של עולם שלישי. אם היא הייתה ברמה גבוהה והייתה פועלת 7\24 אפשר היה להבין את המחירים. לנסוע שעתיים מכפר סבא להרצליה כשבאוטו זה לוקח 20-25 דקות זה לא בדיוק פתרון (וזה עוד בימי חול כשיש אוטובוסים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשעם ישראל יכבד את הנתצ"ים, כשהרמזורים יתנן עדיפות לתח"צ, אפשר יהיה לקדם ולשפר את מערך התח"צ ואז גם התדירות תגדל ומהירות הגעה ליעד תשתפר.

 

בחולון אין לך אפילו רחוב אחד שיש בו עדיפות לתח"צ (והנתיב שמוביל לצומת חולון הוא ממש לא בתוך העיר וגם אותו אף אחד לא מכבד).

בבת-ים יש לך נת"צ ברחוב בלפור - נוסעות בו מכוניות פרטיות כי בנתיב של הפרטיות חונים נהגים בדאבל פארקינג.

 

את הרכבת הקלה בירושלים אפשר היה לגמור מזמן אם זה לא היה נקרא רכבת קלה אלא נת"צ. הבעיה היא שאם זה יהיה נת"צ, יסעו שם מכוניות, בגלל זה שופכים מאות מיליונים כדי שיהיה ברור שמכוניות לא יכולות לנסוע ובונים מסלול נפרד ומופרד לרכבת הקלה ועד אז כולם נחנקים.

 

אתה צודק שאין תח"צ כמו במקומות מתקדמים בחו"ל, אבל בזה אנחנו אשמים. אנחנו כולנו יודעים יותר טוב מהמחוקק: אנחנו יודעים אם האלכוהול משפיע עלינו, אנחנו יודעים שמהירות זאת המלצה, אנחנו יודעים שהמדרכה נועדה לחניה, אנחנו יודעים לנסוע בנת"צ וכמובן לשאול שאלות של האם שוטר יבדוק שנסעתי בלי ביטוח או בלי טסט.

 

ולשאלתך: אני נוסע בתח"צ לא מעט. אני לא אוהב לחפש חניה ובסוף לחנות רחוק מהיעד או יותר גרוע, גם לחנות רחוק וגם לשלם המון על חניה. אני לא אוהב לעמוד בפקקים. לנסוע עם רכב לת"א אין מה לדבר, ובקיץ אני ממעט להשתמש בדו"ג כי זה לא כל כך נעים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של מחירים בשמיים איננה רק של מכוניות חדשות, גם מחירי המשומשות בשמיים ביחס לשאר העולם (למי שכתב פריירים על אלה שקונים חדשות) והנה רק שתי דוגמאות:

 

וולבו V40 שנת 2001 עלה למשפחתי בחו"ל כ-4000 יורו (כולל יישור קו), פרס למי שימצא משהו דומה ב20000-25000 ₪.

 

הג'יפ של לקסוס (בן שנה, יד ראשונה) נמכר בארה"ב תמורת 10,000 (!) דולר

 

וזה לא רק מכוניות. תסתכלו על המחירים של מחשבים ניידים או כל מכשיר חשמל/מוצר אלקטרוניקה אחר! וההסבר הוא בהחלט גודל השוק - איפה שאצלנו מוכרים 1,000 פריטים, בארה"ב מוכרים 100,000, אז אין פלא שהמחירים נמוכים משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם לא מתביישים להשוות את ישראל לארה"ב? רמת החיים שם היא בין הגבוהות בעולם. ישראל היא לכלוך קטן על המפה שנמצא תחת מצור תמידי. אוקיי, הממשלה לא הכי יעילה, אבל ממשלות בד"כ לא יעילות! להשוות בין ארה"ב לישראל זה כמו להשוות בין פרארי לגולף GTI. צאו מהסרט. מה גם, שרמת החיים שם כל כך גבוהה גם (אם לא בעיקר) בגלל חובות. התעשייה הכי גדולה שם היא תעשייה של שכפול כסף (שקרסה לא מזמן, להזכירכם).

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...